Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      4 518


  2. pablo23

    pablo23

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      176


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      7 319


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      1 835


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.05.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. Bo szumią fontanny pod Jackiem
    10 punktów
  3. Bo poniedziałek ciężki i po grudach
    9 punktów
  4. Bo uśmiech poproszę🫠 Pozdrow'er😘
    6 punktów
  5. Bo burzyło się na dole i na górze:
    5 punktów
  6. 4 punkty
  7. Bo takiego bruku nawet Paris-Roubaix by się nie powstydził
    4 punkty
  8. Klepisko- udeptana przez tubylców droga. Pożarówka- droga leśna na dojazdy do pielęgnacji flory i fauny. Nowa pożarówka- droga utwardzona wysokiej jakości żwirem premium. Piaskownica- droga piaszczysta, nieprzejezdna momentami nawet dla trzech cali. Zapomniana- droga asfaltowa, zapomniana przez boga. Polna- droga rolna, czasem premium, czasem z wolna.
    3 punkty
  9. 3 punkty
  10. Z 11s pod ręką mam tylko CS-M8000 11-46, CS-M5100 11-51 i CS-M5100 11-42, bez nakrętek masa kształtuje się odpowiednio: 434g, 604g oraz 540g. Przy czym nakrętka od XT waży 6g a nakrętka od Deore 14g.
    2 punkty
  11. Rohloff Lubmatic, używam nieprzerwanie 😉
    2 punkty
  12. Bo widok premium ale szuter nieco gruboziarnisty
    2 punkty
  13. Mieszkasz w Niemczech? Jak tak to podjedź do najbliższego MegaBike, boc24 czy innego sklepu sprzedającego Cube i się przymierz. Gdzie w ogóle zamierzasz jeździć tym rowerem? Dalej po asfalcie w mieście? Rowery Cube nie są takimi typowymi rowerami mtb we współczesnym znaczeniu, geometrią im bliżej do jakichś crossów czy trekkingów, mają bardzo rekreacyjną geometrię, co zresztą widać na zdjęciach gdzie kierownica jest wyżej niż siodełko. Ten Aim Pro ma też bardzo kiepski osprzęt: napęd 2x8 i sprężynowy widelec. Osie QR to standard w tym budżecie. Dobrze, że chociaż ma taperowaną główkę ramy i hamulce hydrauliczne, to chyba jego jedyna zaleta. W budżecie 700 EUR, czyli 3 tys. zł masz np. Focusa Whistler 3.8 (w Niemczech nawet za 600 EUR) - w przeciwieństwie do tego Cube ma powietrzny amortyzator i dobry napęd Shimano Deore 2x10
    1 punkt
  14. Fajny ten Feel 700 LT, taki nie za lekki, ale przynajmniej brzydki. Na pocieszenie 4-zawias wstawili
    1 punkt
  15. @kazafaza trzeba być przebiegłym i umieć się dopasować 😁
    1 punkt
  16. Nie wiem to się wypowiem. Wygląda jak kopia abusa na pierwszy rzut oka. Jak ktoś będzie chciał to pozbędzie się tego zabezpieczenia. Czy znajdzie się ktoś taki przy rowerze wartym w porywach kilkaset PLN i stojącym przy galerii? Nie sądzę. Czy ewentualna różnica jest warta pisania doktoratów? Również nie sądzę.
    1 punkt
  17. Nie pamiętam ale chyba tak . Rower z tym mocowaniem daleko . Ja od razu planowałem na kierownicy więc poprzeczne ustawienie nie interesowało mnie . Przy montażu trzeba uważać bo metalowa taśma jest ostra . Ed . Tak , tam jest metalowa kostka i samo mocowanie bidonu można obrócić o 90st .
    1 punkt
  18. Muqzi hak z kraju żółtej rzeki, Gieniesis.
    1 punkt
  19. Szukając dla siebie (jestem w podobnej sytuacji co Ty) i patrząc w różne porównywarki Impulso jest zdecydowanie najbardziej sportowo nastawuany chyba że wszystkich dostępnych graweli. Przymierzyłem się do niego w sklepie i ja bym tak jeździć nie chciał Najbardziej wyprostowane będzie 1.generacja Meridy Silexa, aluminiowy Focus Atlas, 2.gen Silexa, carbonowy Focus Atlas. W miarę neutralną pozycje będzie miała Orbea Terra. W miarę uniwersalny powinien też być Rondo Ruut.
    1 punkt
  20. W Garminie jest tak , że każdą linią produktową zajmuje się inny zespół. I dlatego oprogramowanie z ręczniaków rządzi się inna logiką od tej lini rowerowej. Natomiast jak masz od samego początku "rowerówki" to w kolejnej generacji odnajdujesz się jak ryba w wodzie. Po za tym Garmin rządzi się swoimi prawami ...czasami wtopią coś ze softem ale szybko aktualizują poprawiając błędy. Po za tym trzeba być świadomym użytkownikiem, umieć to wszystko skonfigurować, wgrać odpowiednie zestawy spersonalizowanych map i zdawać sobie sprawę z ograniczeń jakie niesie technologia. Nie którzy oczekują cudów od razu po wyjęciu z pudełka. A tak się nie da. To są urządzonka gdzie kompromis goni kompromis. Bo jak pogodzić moc obliczeniową, jakość ekranu z długim czasem działania na wbudowanym zasilaniu. Cuda nie istnieją. Przy aktualizacji coś uwalą to wiem , że jest błąd. Nie płaczę tylko robię downgrade , problem zgłaszam do suportu( tylko nie do naszego a bezpośrednio do centrali) i czekam na kolejną aktualizację. Mapy sam sobie kompiluje takie jakie mi są potrzebne. W między czasie miałem przygody z urządzonkami innych firm ale zawsze do Garmina wracałem....ach ten ekosystem. 😁
    1 punkt
  21. Gpsmap spory jest. Jeszcze większa i droższa montana. Mi te 3' wystarczą, noo 3,5' bylby lepszy 😆 ale cena na promocji to drugie tyle niz explore 2 no i mnostwo zbednych funcji. A kompaktowy w razie gleby w lesie czy na szlaku ma mniejsza szansa zniszczenia bo nie wystaje wiele a wystarczajaco widoczny jest. No zobaczymy...
    1 punkt
  22. Mój znajomy od retro MTB też tego używa z czerwonym kółkiem avida. Swoją drogą w przerzutkach Eagle nadal jest logo AVID na tym kółku.
    1 punkt
  23. Taaak, chodźta po znachorach i wciskajta im bajki jak to Was życie nie poturbowało, żądajcie RM bo katar itepe, tyko potem nie narzekajcie na kolejki i terminy.
    1 punkt
  24. Rama Chisela jest dość wiotka, czytałem komentarze ludzi, którzy go kupili za około 3-3,5 tys. zł jak była ta promocja na BikeInn, widziałem chyba nawet jakiś filmik i faktycznie gięła sie na wszystkie strony pod o wiele lżejszymi jeźdźcami. Jak nie wiesz czy "zaskoczy" to weź używkę skoro możesz kupić np. tego Kellysa albo Meridę za 2-2,5 tys. zł (cena wywoławcza np. tego Kellysa jest 2,4 tys. zł, na pewno zejdzie z ceny 200 zł, może nawet 400 więc masz rower za 2 tys. zł i trochę kasy na ewentualną wymianę kasety, łańcucha czy serwis amora), jak nie zaskoczy to sprzedasz za taką samą cenę i nic nie stracisz, jak zaskoczy to jest to rower na tyle dobry, że można nim spokojnie śmigać po lasach i bezdrożach, jak zaskoczy bardzo to będziesz wiedział co potrzebujesz w następnym rowerze a czego nie potrzebujesz (np.napęd 1xx czy 2xx) i sprzedasz bez większej straty tego a kupisz coś wypasionego. Ja swojego Gate 30 też kupiłem używanego ale miałem farta bo rower był kupiony w sklepie w styczniu a ja go kupiłem w listopadzie, po jednym sezonie letnim bo gość przesiadł się na fulla. Jak się znasz na rowerach to podjedź do sprzedających (kilku najlepiej), obejrzyj, pojeździj, jak się nie znasz to zapytaj czy możesz oddać do serwisu na ocenę stanu (oczywiście na Twój koszt) i idź w używkę
    1 punkt
  25. @krosser96 Marin Presidio 1 można znaleźć za ok 2k, za te zaoszczędzone 500 zł. możesz go spokojnie przerobić na 1x10 a nawet 1x11. Kaseta 156 zł, manetka 63 zł, przerzutka 93 zł, łańcuch 43 zł, 1rz. korba + suport 150 zł. znalezione tak na szybko pewnie da się taniej, za stary szpej odzyskasz ze 100-150 zł. Do tego będzie przynajmniej z 2 kg. lżjeszy.
    1 punkt
  26. A ja z czasów, kiedy skrót ten znaczył "Deutsche Demokratische Republik" i jakoś jak widzę "ddr" pisane dużymi literami to mi się tylko ze Wschodnimi Niemcami kojarzy
    1 punkt
  27. CS-M5100 11-51 = 623g z nakrętką i plastikowym fabrycznym "bębenkiem". Zestaw prosto z worka OEM.
    1 punkt
  28. Na wstępie, wrzuć zdjęcie tego haka, będzie łatwiej rozmawiać 1. bez różnicy, który będzie łatwiej/taniej uzyskać 2. Przy lutowaniu raczej nie, ale wiadomo, jakieś markowe haki będą wskazane 3. Moim zdaniem bez różnicy, o ile nie będzie trzeba wypełniać jakichś "dziur" to lutowanie powinno być wystarczające.
    1 punkt
  29. No właśnie, bez jaj. Kłócicie się na podstawie mema, nie wiedząc nawet czy to była jakaś nieformalna ustawka, czy zorganizowana impreza, nie znając charakteru drogi (np. ograniczenie prędkości, natężenie ruchu), jakie aktualnie panowały warunki i czy to w ogóle gdziekolwiek u nas. No ale jest pretekst do pohejtowania... A w sprawach formalnych, to proponuję w końcu przyswoić pewne sprawy, co to jest droga, ulica, jezdnia. ulica - z grubsza to nazwana droga jezdnia - część drogi przeznaczona dla pojazdów DDR - najczęściej jest częścią drogi poza jezdnią ale może też być samoistną drogą pas rowerowy - jest częścią jezdni, tak jak każdy pas ruchu Na powyższym zdjęciu czy jadą tak jak widać, czy po pasie rowerowym, to jadą jezdnią. Jadą zapewne też ulicą, w końcu są w jakiejś miejscowości.
    1 punkt
  30. Kupujesz szutrówkę za 5000. Resztę wydaj na dalekie wyprawy. I kask.
    1 punkt
  31. Dziękuję za propozycję. Na początek lipca mam umówioną sesję u bikefittera, mam nadzieję że to rozwiąże problem i obejdzie się bez interwencji lekarzy.
    1 punkt
  32. Znalazłem odpowiedzi na moje pytania, tak więc (wiedza dla potomnych): 1. korba jest SKRĘCANA na 4 śruby z blatem (odbierałem rower małżonki z 1-go przeglądu, przyjrzałem się uważnie) 2. TAK, blat ASYMETRYCZNY BCD 110' 4 śruby. Do ESKER'a 2.0 pasuje 42T (Prowheel zresztą wypuszczał te korby w wersji 40T i 42T) - tu jest bez przeróbek, a także 44T - łańcuch wymaga 2 ogniw więcej. 46T NIE WCHODZI z uwagi na haczenie o ramę - za ciasno jest.
    1 punkt
  33. @rowerowe_lowe to Cię nieco zmartwię. Od lat jeżdżę w bandanie pod kaskiem. Nie ma znaczenia, czy jest +15 czy +35 stopni. W moim przypadku bandana ma 2 funkcje: chroni zatoki i ogranicza spływanie potu do oczu. W przypadku zatok mnie zabija szpara między kaskiem i okularami (nie ma znaczenia co i jak dobieram). Co do potu to brak włosów robi swoje. Zupełnie przy okazji po zdjęciu kasku nie mam głowy oblepionej muszkami. Cieniutka bandana robi robotę i nie przeszkadza.
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Bo jeszcze nie do końca opalony
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. 1 punkt
  38. Bo mamy tu taki lokalny Ursynów
    1 punkt
  39. Bo jeszcze jest takie ukryte miejsce
    1 punkt
  40. 1 punkt
  41. 1 punkt
  42. AD 6. Używam livetracka, moja Pani nie ma wcale Garmina i gdy startuję, to ona dostaje za każdym razem maila z linkiem do śledzenia mojej aktualnej aktywności. Używam ze względów bezpieczeństwa - jakby się coś przytrafiło - będzie w miarę wiedziała gdzie szukać. Ale, jeśli macie w domu iPhony, to lepiej jest włączyć w grupie rodzina Find My. Wtedy każdy z grupy widzi wzajemnie lokalizację pozostałych członków. Ta funkcja oczywiście wymaga telefonu lub zegarka z LTE i działa wyśmienicie.
    1 punkt
  43. Doczytałem. Każdy wieloletni użytkownik / fan tej zacnej marki wie ,że do tradycji należą tak zwane "choroby wieku dziecięcego". Jeżeli ktoś nie ma obycia z produktami tej firmy to po premierze najlepiej odczekać około trzech miesięcy i dopiero wtedy pchać się w zakup danego aparatu. Kolejna kwestia to mapy - fakt tu Garmin daje totalnie ciała. Mapy w urządzeniu kupowanym dziś są dokładnie takie same jak te w kupowanym rok temu a i one nie były wtedy najnowsze. Pierwsza kwestia po zakupie to usunięcie wszystkich map i wgranie swoich z wszystkimi nakładkami nas interesującymi plus precyzyjniejsze dane DEM plus nasza lista waypointów. Od mapy zależy jakość naszej nawigacji. Druga kwestia to ustawienie Garniaka aby jego algorytmy wytyczały trasę tak jak sobie życzymy ( rodzaj kolarstwa, unikanie dróg, unikanie stromych podjazdów etc.) Ewentualne błędy nie będą wynikać z Garmina tylko od społeczności tworzącej mapy ( nie zdefiniowanie typu nawierzchni , szerokości ,nastromienia i są bardzo częste ) Urządzenie po prostu działa na tym co do niego "wpakujemy" Kolejna kwestia to wtopy z softem . Nawet po roku w ramach jakiejś aktualizacji potrafią coś zepsuć ( a to nie będzie się parował z czujnikami zewnętrznymi). Tego typu sprawy od razu się zgłasza i na plus Garmina należy uznać ,że błyskawicznie reagują na tego typu wtopy wypuszczając kolejną aktualizację już poprawioną. Po za tym napiszę jeszcze taki slogan - zakup urządzenia Garmina to wyrażenie zgody na wejście do specyficznego świata który rządzi się swoją logiką. I teraz jest opcja akceptujesz to stając się członkiem rodziny albo też nie. Garmin to stan umysłu i ciała.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...