Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      7 319


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      2 318


  3. pablo23

    pablo23

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      176


  4. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      3 920


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.05.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Widzisz rowerzystę w potrzebie, działasz 😉 Pozdrow'er 😘 Chyba zrobię w miejscu nad głową w tej pustej zabudowie, MZWR - mobilny zestaw wsparcia rowerzysty🫠
    4 punkty
  2. Bo jakoś Beskidy nie chcą takiego tła robić
    3 punkty
  3. Zarekwirowałeś jegomościowi rower zamiast załatać dętkę? W sumie jest to jakieś rozwiązanie
    3 punkty
  4. Wszystkim teoretykom i oglądaczom GCN, polecam przejść do praktyki i przejechać się na zestawie 25c, a potem chociażby 35c. Niech sobie sumaryczny czas wyjdzie nawet taki sam. Zachęcam żeby sprawdzić, jak responsywny i dynamiczny jest rower na 25c, a jaki zamulony na 35c. Chodzi zarówno o przyspieszanie, jak i same manewry. Turystyka, kamienie, żwir to nie jest miejsce na rower szosowy. Rower szosowy kupuje się do jazdy po asfalcie. Cała reszta to rowery tylko z nazwy szosowe i nie ma w nich nic złego. Świetnie nadają się żeby jechać szybciej niż na MTB, nie stracić plomb na DDR itd. Wtedy można pakować i 38c, bo czemu nie? Tak jak pisałem, sam mam Road+ z 32c. Rozważam zarówno 30c, jak i 35c w zależności od tego co uznam za stosowne. Natomiast gdybym używał roweru jak typowej szosy żeby robić wyniki, nie poszedłbym dalej jak 28c, bo nie ma to sensu,
    3 punkty
  5. 2 punkty
  6. Taaa, ale musiałbyś jeszcze wsadzić kolegę na rower i popchnąć - w ostateczności na pakę jak pana wyżej
    2 punkty
  7. ...chyba prędzej po kratę kraftowego soku dla niegrzecznych dzieci
    2 punkty
  8. Nie każdy używa elektryka by ~50 km zrobić w ~3 godziny. W tym czasie można i z 2 tys w górę strzelić więc jak czyjś organizm w gorąc tyle potrzebuje to nic nikomu do tego.
    2 punkty
  9. Może ktoś potrzebuje pompkę CO2 w fajnej cenie i znanej marki. Na Amazon.pl jest Supacaz QuikFix CO2 Inflator-Oil za 35 zł. Jeżeli ma ktoś Prime to wysyłka za darmo. Nie wiem czy to promocja czy pomyłka gdyż w sklepie Supacaz taki kosztuje 35 USD. Kupiłem i właśnie przysłali. https://www.amazon.pl/Supacaz-QuikFix-Inflator-Oil-wielokolorowy-bardzo/dp/B07WTL3GLB/ref=rvi_d_sccl_4/259-5817341-8708634?pd_rd_w=HuRCk&content-id=amzn1.sym.cf76f044-a631-4189-8ed8-812272cc914c&pf_rd_p=cf76f044-a631-4189-8ed8-812272cc914c&pf_rd_r=VESGGGGCYR9HA3XDZ8FR&pd_rd_wg=gxYTi&pd_rd_r=ff17c44a-0b6b-4c3b-806a-85cd3a9d4ebc&pd_rd_i=B07WTL3GLB&psc=1
    2 punkty
  10. WOW @$%^$$# Może czapeczka za ciasna . 5 litrów na 45 kilometrów daje 0,11 litra na kilometr . pełny bidon na 6 kilometrów . czy to dodatkowe 5litrow to tyłko ekstra dodatek oprócz tego co wypijasz podczas elektro ultra dystansu?Nie wiedziałem że te elektryczne motorki to takie wymagające bestie . Napisz jeszcze ile jesz . dwa obiady co 5 kilometrów i prosie z rożna przy supercharger?
    2 punkty
  11. Różnica w kołach jest na plus droższego - lepiej uszczelniony mechanizm sprzęgła, lepsze sprzęgło. Tańszy ma klamki hamulcowe dedykowane do roweru trekkingowego, mi by to przeszkadzało. Różnica w zawieszeniu - nie widziałem wiarygodnego porównania tłumika rush i charger RC. Spora różnica w wadze, ja bym dopłacił. 200EUR za 1,1kg to uczciwa cena 😄
    2 punkty
  12. Hej, dawno mnie tu nie było. W sumie dlatego, że nic nie dokupowałem, ale... Ubiegłegy sezon przejechałem na nowym rowerze prawie 2 tys. km po warszawskich ściażkach i mazowieckich równinach, zahaczyłem nawet o jeden singletrack, podumałem, podumałem... i wziąłem sią za upgrade, czyli wymieniam cały napęd tył/przód z 2x8 na 1x10. Zmieniam opony i manetki. W przyszłym roku hamulce. Pzdr
    1 punkt
  13. Tak jest załączyć sprzegło na stałe i patrzeć jak szybko zużywa się dolne napinające kółko przerzutki.
    1 punkt
  14. Załączyć sprzęgło i jeździć cały czas. Przestawić na OFF, w przypadku chęci zdemontowania i późniejszego założenia koła.
    1 punkt
  15. https://bikerouter.de/ eksportujesz .gpx i wrzucasz na nawigację.
    1 punkt
  16. Wchodzę w to @KrissDeValnor, rano po imprezie nie kręcę. Więc paka u @Sobek82 będzie git. Nawet plan mam jakby chciał się wykpić z podwózki, ale nie będę zdradzał deski ratunkowej
    1 punkt
  17. Zapewne najlepiej sprawdzi się firmowa iGPSPORT Ride https://play.google.com/store/apps/details?id=com.qiwu.worldwide.ride&hl=pl&gl=US To Stravy zdaje się można się podłączyć z poziomu tej firmowej żeby wrzucała przejechane trasy automatycznie.
    1 punkt
  18. Korba r7000 ma linię łańcucha 46,5 a 5800 43,5, blaty w r7000 są 3 mm dalej od ramy Ultegry temat nie dotyczy, 6800/8000 mają 43,5 jak 5800, tylko r7000 ma 46,5 BTW na 90% będzie działać
    1 punkt
  19. Jestem po 1 testach majówkowych na VELO Dunajecm gdzie pogoda była idealna. Użyłem go 2 razy na kilka godzin raczej w formie ciekawostki i testu niż potrzeby. Na polach namiotowych większość z chęcią użycza prądu celem podładowania nawet akumulatora do e-bajka. Niestety nie umiem powiedzieć jak szybko itd , ale działać działa. Moi znajomi się podpinali PoweBankami rzędu 20k mAh i po 2-3h widzieli przyrost. Osobiście stwierdzam, że przy dynamie trochę zbędna sprawa. możliwe, że zmienię zdanie przy dłuższym wyjeździe gdzie trafią się dni bez całodniowej jazdy,
    1 punkt
  20. Zostajesz u mnie, pijesz ze mną, rozmawiamy o doopie Maryny, naprawiamy Scott 'a, spisz u mnie, rano pijesz kawę i wypier Ala szszszsz🫠😉
    1 punkt
  21. Rozumiem że przy małym dziecku ciężko może Ci być trenować na zewnątrz. Ale żeby miało to szanse powodzenia to wg. mnie trenażer interaktywny + Zwift będzie niezbędny. Można znaleźć mnóstwo informacji na ten temat. Poniżej wklejam filmik nakręcony przez dziewczynę - może przyjemniej będzie go oglądać z kobiecego punktu widzenia:
    1 punkt
  22. @Neta25 Na trening fitness jeśli tylko masz w pobliżu jakieś scieżki szutrowe, ziemne to polecam ci kupno kijków do Nordic Walking (nie mylić z emeryckimi spacerami z kijami trekingowymi po płaskim) . Idealny sport fitnesowy na wszystkie pory roku do treningu w 2-3 strefie tętna gdzie efektywnie spalasz kalorie z tkanki tłuszczowej a nie glikogen z mięśni. 10km w tempie 6-7km/h (2:28). Na tym "rowerku" to się zamęczysz psychicznie zanim coś spalisz.
    1 punkt
  23. Gravelovcom na grx i szosowcom na ultegrze kazałbym biec za busem 🫠 Taka Januszowo Polska zawistna wrażliwość społeczna😃
    1 punkt
  24. @Sobek82: nawet przez moment nie zwątpiłem w Twą szlachetną, rycerską wrażliwość i chęć niesienia pomocy cyklistom wszelkiej maści 👍
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. CAAD13 does not have Ai-rear. It’s just a regular dish. Some wheels are not in center from fabric so you should visit LBS to sort this.
    1 punkt
  27. @chudzinkipisałem o tym przy publikacji zdjęć swoich dzieci, panu ze zdjecia w razie W mogę straty moralne zrekompensować oddaniem łapek pod postem z nim🫠 @kazafazaodwiozłem jegomościa do wioski w której mieszka i ma potrzebne narzędzia do powrotu do mobilności 😉
    1 punkt
  28. M1 mam w użyciu 3 szt. Po 60zł kupowałem na ali ;). Działają sprawnie, znacznie dłużej z nich się sciąga przebyta trasa do apki. Działają czujniki kadencji, prędkości i hr bez prob. Próbkowanie trasy analogocznie jak w igs. Nie można w nich konfigurować ekranu - jest chyba 3 czy 4 do wyboru. Mają większy wyświetlator. Nie ma powiadomień z tel. Edit: właśnie sprawdziłem i zczytywanie z tej wersji M1, która ma ładowanie po usb C jest tak samo szybkie jak w igs.
    1 punkt
  29. Ja kupiłem DSX1 L mając 187cm i bardzo dobrze mi pasuje. Przy 178 bym brał M, ale wiele zależy od proporcji i przyzwyczajeń. Dla mnie rozmiar jest idealny. Natomiast nadal nie jestem pewien wyboru między 1 a 2. Gdyby 2 miał homogeniczny napęd Shimano (podobno w pierwszej dostawie były takie, z kasetą 10-51), to bym wolał 2, ale tak, to tylko lepszy suport jest istotną zaletą. Jeszcze może 2 ma lepsze koła (bo tubeless). W moim koła są strasznie ciężkie, opony drutowe i właśnie zamówiłem koła i opony, które odchudzą rower o prawie 1,5 kg.
    1 punkt
  30. Na FB jest grupa (5) Made For Fun | Facebook jest tam sporo użytkowników DSX, może ktoś miał podobny dylemat.
    1 punkt
  31. I zapewne oba sklepy mają rację... Musisz zmienić wzrost 😀. Nikt Ci jednoznacznie nie powie żebyś brał jeden bądź drugi. Mój głos na L, choć podsiodłówka długa w ... Widziałem co najmniej dwa tematy na forum ludzi, którym nie przypasiła geometria tego modelu. Osobiście przy bardzo podobnym wzroście do Twojego nie kupiłbym tego roweru.
    1 punkt
  32. @KNKS - użyłeś sformułowania "startujących szosowców". @kaido2 - Nie brałem udziału w wyścigach i nie będę z Wami polemizował bo pewnie macie rację. Ale temat dotyczy jazdy na gravelu z jednostajną prędkością, bo tak jeździ większość amatorów, gdzie nie idzie ogień przez cały dzień bo tacy użytkownicy nie mają na to siły. Mnie interesuje tylko: - jak pokonać najszybciej jak najdłuższy dystans - z jak najmniejszym wydatkiem energetycznym - zachowując przy tym komfort na akceptowalnym poziomie Patrząc na to w tych kategoriach interesują mnie wyłącznie czyste opory toczenia, dynamika jest całkowicie pomijalna a przy zbliżonych oporach toczenia wybiorę oponę szerszą bo jest wygodniejsza i przy długim dystansie, bądź długich dystansach powtarzany dzień po dniu, realnie pozwoli mi jechać szybciej bo będę mniej zmęczony. I pisząc o długich dystansach mam na myśli dzienne przebiegi w granicach 100-200 km a nie 1000 km w 50-60 godzin bez spania
    1 punkt
  33. Dziwnym trafem, kilka startujących szosowców, będących na tym forum, się nie wypowiada. Ciekawe dlaczego... Bo właśnie, biedaczki, dowiedzieli się że wszystko robią źle ? Za wąskie opony, za wysokie ciśnienie... Właściwie uświadomieni zaraz pozamieniają 26C P Zero Race i GP5000 na jakieś grawelowe wynalazki 40C co poskutkuje szeroko rozumianym zwiększeniem osiągów podczas gonek na szosie. Nie każdy lubi rywalizować i nie każdy lubi jeździć "sportowo". Tak czy owak kolarstwo szosowe, nawet to amatorskie, to prędkość i efektywny transfer watów. Tyle. Nie ma w nim mowy o jeździe po piachu, szutrze, czy komforcie podróżowania. Wszystkie te pitu, pitu wokół komina, z milionem podkładek pod mostkiem i pieskiem w koszyku, to tylko namiastka, gdzie użytkownicy nie są w stanie dostrzec różnic i korzyści wynikających z używania sportowego ogumienia, bo te stają się zauważalne dopiero daleko poza strefa komfortu. Reasumując, mniej jutubów więcej zawodów i ustawek. Wtedy nic nikomu nie trzeba będzie przekładać na polski. @kaido2 @Krypto.Szosowiec Podziwiam za cierpliwość w udowadnianiu innym tez oczywistych 😎
    1 punkt
  34. W bsc100 wyświetlacz ma 6 pól numerycznuch na których wyświetlane są wyłącznie liczby. Personalizacja polega na tym, że można wybrać co w którym polu ma się pojawiac. Nie ma żadnego pola alfa-numerycznego. W bsc200 cała powierzchnia wyświetlacza to matryca graficzna.
    1 punkt
  35. W przypadku paranoi lub wyprawy w dziekie kraje można wziąć też kawałek łańcucha (kilka ogniw), bowiem awaria to może być zerwanie, a może być pogięcie. Jednak realnie da się łańcuch skrócić i bez skrajnych biegów dojechać. Ja poza spinką wożę też lekkie szczypczyki do rozpinania spinki - miałem z tym problemy. Ale potrzeba rozpięcia łańcucha związana była ze zmieleniem przerzutki i koniecznością całkowitego jego usunięcia. Jest podobno trik z rozpinaniem sznurówką, nie testowałem. Ostatecnie spinka z skuwacz to zestaw minimum. Jak skuwacz w multitulu, to warto sprawdzić - jeden miałemm taki, że nie byłem go w stanie utrzymać w rękach.
    1 punkt
  36. stery to chyba IS42/28.6-IS52/40 czyli zintegrowane pod taperrurę od widła gwiazdka jest do metalowych sterówek do karbonowych nie wbija się gwiazdki - są takie rozporowe grzybki ("compression plug" albo "Steerer Tube Expander Compression Plug")
    1 punkt
  37. Jaka rama, najczęściej producent podaje jakie stery są potrzebne. Po tych wymiarach co podałeś to mi wygląda na is42/is52, zakładam że pod pojęciem ahead rozumiesz stery zintegrowane ( czyli same łożyska )
    1 punkt
  38. Dziękuję za podpowiedzi. Z Suwałk udam się po prostej do Rygi a dopiero potem planuję jechać wybrzeżem. Co do reszty podróży to też rozważałem prom do Szwecji, potem Malmo, Ystad i do Świnoujścia promem. Niestety to wszystko generuję koszty co jeszcze jest do przeskoczenia ale czasu jaki na to mam już niestety nie przedłużę. Ale gdybym miał jeszcze kilka dni więcej to z pewnością bym się nie zawahał. Ale będę afirmował taką wolę wiec kto wie
    1 punkt
  39. A ja Ci polecę Canyona Neurona ON CF7. Jest na karbonie, akceptowalne wyposażenie i do takiej jazdy będzie lepszy niż Spectral. Możesz wziąć baterię 625 i cena nie będzie taka duża. Geometria już zbliżona do Spectrala, ale to bardziej na takie fun wycieczki górskie niż pól enduro jak Spectral.
    1 punkt
  40. Bo Przylądek Arkona zaskoczył super-niską temperaturą.
    1 punkt
  41. Generalnie produkty można reklamować na jeden z 2 sposobów: - rękojmia - gwarantem jest sklep (tylko można reklamować przez sklep gdzie zakupiono produkt) a podstawą rękojmi są przepisy prawa chroniące konsumenta. Ja z reguły wybieram tę drogę gdyż bodajże z 3 razem można żądać zwrotu pieniędzy. - gwarancja producenta (lub dystrybutora) - tutaj gwarantem jest producent (dystrybutor), ochrona gwarancyjna jest dobrowolna a jej zasady są określone np. regulaminem producenta a tam producent może napisać co mu się podoba. Z reguły w Polsce gwarancja jest 2 -letnia (może być dłuższa lub krótsza) i zawiera ochronę jaką daje w/w rękojmia gdyż konsument ma prawo skorzystać z tej drugiej. Zdarza się, że gwarancja jest rozszerzana ponad ochronę, którą daje rękojmia np. Trek wymienia koła karbonowe na nowe przez 2 lata od zakupu gdy użytkownik je połamie z własnej winy lub zje mu koła pies. Z racji braku kontaktu ze sklepem nie możesz skorzystać z rękojmi, Co do gwarancji producenta to powinieneś zajrzeć do regulaminu gwarancji (czy jak tam nazwał to producent) i tam się dowiesz jaka drogę reklamacji uwzględnia producent. Tam także uwzględnia okres ochronny nowo wymienionego produktu (jeżeli do tego dojdzie) Co do ew. innej drogi to Ja spróbował bym skorzystać z 2 dróg: 1. zadzwoniłbym do Trek-a i zgłosił problem (tak aby przydzielili by mi ticket sprawy), że sklep nie odpowiada na próby kontaktu i możliwe, że nie działa i co dalej bo chciałbyś skorzystać z ochrony gwarancyjnej. 20 minut, które czekałeś to pikuś przy Canal+ gdzie czasami oczekiwanie miałem 50 minut. Wtedy włączam na głośnomówiący, przyciszam, coś robię i czekam - rozmowy mam darmowe. Nie daj się spławić np. proszę dzwonić do sklepu tylko zażądaj nadania nr zgłoszenia (ticket-u) przez co będziesz mógł się powoływać na ten numer sprawy później a BOK będzie musiało oficjalnie w jakichś sposób zamknąć te sprawę czyli będzie szukało rozwiązania razem z Tobą. 2. Skontaktowałbym się z dealerem Treka i tam porozmawiał osobiście -ale mogą się nie zgodzić. Gdy lampkę już Ci naprawią/wymienią to tą droga powinieneś ew. reklamować następnym razem.
    1 punkt
  42. Pisałem ci byś szajsu nie kupował bo zaliczysz wtopę. Ten Spec bo na silnikach się nie znam technicznie i pod względem jakości jazdy to taki rower do płaskopolskiego lasu dla emeryta. Serio w takie coś chcesz się pakować? Kijowy zawias, damper, amor, geo, gvwniane koła do tego te ich debilne pomysły na 28 szprych. To znaczy nie debilne tylko oni nie potrafią zrobić dobrych kół dla ciężkiej osoby pod 28 otworów.
    1 punkt
  43. nikt nie miał żadnej propozycji ale dam znać na czym stanęło małym kosztem (360zł) wjechała kaseta hg-500/11-34, przerzutka i maneta trekkingowej deorki i łańcuch kmc x10. Korba i przednia przerzutka została bez zmian Straty - minilanie twardsze najlżejsze przełożenia, wcześniej było 30/36 teraz jest 30/34 zyski - ciaśniejsze stopniowanie kasety tam gdzie potzrebuje czyli w zakresie 17-23 zęby. Wcześniej miałem 17-20-23 teraz jest 17-19-21-23 czyli to dodatkowe przełożenie wpadło dokłądnie tam gdzie było potrzebne. No i dużo lepsza jest praca deorki niż tego porzedniego alivio Nie poszedłem w Cues bo póki co nie ma małych kaset więc stopniwanie ich jest niezbyt ciasne, nie zyskałbym nic na czy mi zależało. I miałem obawy czy 11rzędowy napęd da się wcisnąć na ten bębenek w piaście TX-505, a zysk byłby niewielki bo tak naprawde zyskałbym koronke 12 której kompletnie nie używam. Dla mnie kasety mogłyby się zaczynać od 14/15 zębów
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...