Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.05.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
18 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Sztuczny koń się źle kojarzy Tu mi się przypomina Kryszak parodiujący Wałęsę : - Ludzie gadają, że Jolka ma złotą broszkę. Moja Danka ma zwykłą, i też ją kocham.4 punkty
-
Pierwszy (powiedzmy testowy) etap konwersji napędu 3x8 na 1x?? przeprowadzony. Widok przed: Widok po: Nitowana korba Prowheel i suport Feimin out. W zamian MT600 +Deckas 38t +suport mt500 odeszła jeszcze przerzutka przednia 170g tak więc ubyło ponad 0.7kg. Teraz czas na testy i decyzja co dalej z resztą napędu. Wstępnie przygotowany zestaw części w większości kupowanych bardzo okazjonalnie to przerzutka x4, manetka x5 9x, kaseta 9 hg400 11-34 i klamki fr5.4 punkty
-
4 punkty
-
Bo w środku Mazowieckiego Parku Krajobrazowego jest jeziorko Żółw4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Trochę majowego kręcenia. Lekki niedosyt pozostał. I trochę majówkowego skręcania i rozkręcania. Próba zmiany z 3x8 na 1x12. Niestety ale shimano nie chce do się dogadać z kasetą z chin. Na sramie ten problem nie występuje. Stary napęd, który przejechał w sumie z 500km. Pozostała jeszcze do zmiany przednia klamkomanetka. Wymiana zajechanego napędu. W sumie dokupiłem tylko zębatkę na alliexpres za 12zł resztę już miałem. Przy okazji serwis piast został zrobiony. Przed smarowaniem kręciły się baaardzo ciężko. Tutaj był test napędu. Stara linka i kawałek starego pancerza połączone z przerzutką, żeby sprawdzić czy wszystko będzie działało tak jak powinno. Smar ŁT-43 nie polecam w sprayu chyba, że ktoś chce mieć wszystko wkoło nasmarowane. Niestety ale nie miałem swojego zestawu smarów i używałem to co dostałem. Przy okazji wjechały nowe opony. Stare już były łyse. Ciekawe ile te wytrzymają. Taka ciekawostka. Kaseta z alli taka sama jak w drugim rowerze 11-50. Przerzutka sram sx z manetką nx lepiej sobie radzi z tą kasetą niż zestaw shimano xt [przerzutka], slx. [manetka]. Stare manetki i przerzutki I zajechany napęd. Szkoda tylko, że nie mam fotki zjechanych zębów na korbie. Dzięki temu pozbyłem się już dwóch kompletów napędów. Trzeba pozbywać się zapasów , żeby zrobić miejsce na nowe.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Rower przed modyfikacjami (poza wymianą opon) wyglądał tak. Po zmianach wygląda tak. Zamontowałem nową kierownicę, manetki, klamki, gripy, nowe linki i pancerze, przerobiłem hamulce z cantilever na v-brake. Jazda zmieniła się nie do poznania. Kierownica jest bardzo wygodna (Author Aco-xc) i dużo lepiej dozuje mi się siłę hamowania. Napęd wygląda nieźle, więc nie będę go na razie dotykał. Pozostało poprawić centrowanie tylnego koła, bo ma lekkie bicie. Jeżeli chodzi o oświetlenie, to po nocach nie planuję jeździć, więc nie będę teraz nic z nim robił. Bardzo dziękuję za pomoc @marvelo!🤜🤛2 punkty
-
Środki na zamiary. Pewnie na ciebie nie potrzeba nic więcej 😁2 punkty
-
Pykło w tym tygodniu 493 km i ponad 1100 TSS. Dziś lajtowo, z żoną na frytki i piwo nad jeziorem, chociaż jakbym wiedział, że mi brakuje 7 km, to bym dokręcił2 punkty
-
Chłopie, weź głęboki oddech, przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i zastanów się czy chciałbyś to napisać jeszcze raz. Jakiś ziomek chciał się (być może) z Tobą pościgać i to jest powód żeby nazywać go "debilem", "osłem" i "żałosnym pseudo sportowcem"?2 punkty
-
Przy takiej zmianie to raczej rodzaj bieżnika ma większe znaczenie. Weź po prostu coś z drobnym bieżnikiem, a rozmiar opony zostaw bez zmian. Jechało się będzie dokładnie tak jak wcześniej sobie napompujesz.2 punkty
-
2 punkty
-
Bo to uczucie, kiedy po zdobyciu szczytu można położyć się na trawie i podziwiać widoki2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo z Nowego Targu w kierunku np. Velo Czorsztyn można pojechać Velo Dunajec i mieć wspaniały widok na krzaki. Ale można też tak2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Ultra Sport to opona która ma blisko trzykrotnie większe opory toczenia niż topowe konstrukcje. Poza tym opory toczenia zależą przede wszystkim od mieszanki i bieżnika a nie szerokości. Polecam lekturę: https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews https://www.bicyclerollingresistance.com/specials/grand-prix-5000-comparison A tak w ogóle to mam dla Ciebie sugestię: https://biostern.abstore.pl/opony-szosowe-conti-grand-prix-5000-700x32-zwijana,c105,p3664,pl.html + https://biostern.abstore.pl/detki-detka-latex-700x30%2F38c-presta-48mm-rvc,c142,p8586,pl.html i sądzę że będziesz zadowolony. PS. Latex trzeba pompować codziennie. Ewentualnie takie dętki: https://biostern.abstore.pl/detki-detka-ride-now-light-36g-road-45mm,c142,p10161,pl.html Jak poszukasz w necie, choćby na tym forum i na YT to znajdziesz bardzo dużo informacji na temat tych opon i dętek do nich.1 punkt
-
Wstawiłeś link do rozmiaru 27,5 cala a nie 28 https://allegro.pl/oferta/opona-szosa-continental-ultra-sport-iii-28c-czarna-138230791361 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja na początku jeździłam z bukłakiem i plecaczkiem Camelbak 1,5l. Po przejściu z bidonów efekt był WOW. Potem postanowiłam przejść na plecak Deuter Race EXP Air 14+3, żeby plecy mi się tak nie pociły. Byłam jeszcze bardziej zadowolona. A potem kupiłam sobie nerkę z bukłakiem Evoc Hip Pack Pro i od tamtej pory nie chcę słyszeć o żadnym plecaku. Wolność ramion i suche plecy przy rewelacyjnej wygodzie użytkowania spowodowały, że do plecaka już nie wrócę. Nerki nie muszę nawet ściągać, bo wystarczy ją tylko obrócić tyłem na przód i ma się dostęp do wszystkich kieszeni. Korzystanie z bukłaka przy magnetycznej zapince jest bajkowe. No i nie czuć, że się ma ją na sobie. Byłam z tą nerką na dwóch ultramaratonach, a do tego zabieram ją w góry na jednodniowe wycieczki, bo i tutaj jest wygodniejsza niż plecak. Do tego ma taką budowę, że przy kijkach trekingowych nic nie zahacza.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00