Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 9 Listopada 2024
-
Rok
10 Listopada 2023 - 9 Listopada 2024
-
Miesiąc
10 Października 2024 - 9 Listopada 2024
-
Tydzień
3 Listopada 2024 - 9 Listopada 2024
-
Dzisiaj
10 Listopada 2024 - 9 Listopada 2024
-
Wprowadź datę
05.05.2024 - 05.05.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.05.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
18 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Sztuczny koń się źle kojarzy Tu mi się przypomina Kryszak parodiujący Wałęsę : - Ludzie gadają, że Jolka ma złotą broszkę. Moja Danka ma zwykłą, i też ją kocham.4 punkty
-
Pierwszy (powiedzmy testowy) etap konwersji napędu 3x8 na 1x?? przeprowadzony. Widok przed: Widok po: Nitowana korba Prowheel i suport Feimin out. W zamian MT600 +Deckas 38t +suport mt500 odeszła jeszcze przerzutka przednia 170g tak więc ubyło ponad 0.7kg. Teraz czas na testy i decyzja co dalej z resztą napędu. Wstępnie przygotowany zestaw części w większości kupowanych bardzo okazjonalnie to przerzutka x4, manetka x5 9x, kaseta 9 hg400 11-34 i klamki fr5.4 punkty
-
4 punkty
-
Bo w środku Mazowieckiego Parku Krajobrazowego jest jeziorko Żółw4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Trochę majowego kręcenia. Lekki niedosyt pozostał. I trochę majówkowego skręcania i rozkręcania. Próba zmiany z 3x8 na 1x12. Niestety ale shimano nie chce do się dogadać z kasetą z chin. Na sramie ten problem nie występuje. Stary napęd, który przejechał w sumie z 500km. Pozostała jeszcze do zmiany przednia klamkomanetka. Wymiana zajechanego napędu. W sumie dokupiłem tylko zębatkę na alliexpres za 12zł resztę już miałem. Przy okazji serwis piast został zrobiony. Przed smarowaniem kręciły się baaardzo ciężko. Tutaj był test napędu. Stara linka i kawałek starego pancerza połączone z przerzutką, żeby sprawdzić czy wszystko będzie działało tak jak powinno. Smar ŁT-43 nie polecam w sprayu chyba, że ktoś chce mieć wszystko wkoło nasmarowane. Niestety ale nie miałem swojego zestawu smarów i używałem to co dostałem. Przy okazji wjechały nowe opony. Stare już były łyse. Ciekawe ile te wytrzymają. Taka ciekawostka. Kaseta z alli taka sama jak w drugim rowerze 11-50. Przerzutka sram sx z manetką nx lepiej sobie radzi z tą kasetą niż zestaw shimano xt [przerzutka], slx. [manetka]. Stare manetki i przerzutki I zajechany napęd. Szkoda tylko, że nie mam fotki zjechanych zębów na korbie. Dzięki temu pozbyłem się już dwóch kompletów napędów. Trzeba pozbywać się zapasów , żeby zrobić miejsce na nowe.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Rower przed modyfikacjami (poza wymianą opon) wyglądał tak. Po zmianach wygląda tak. Zamontowałem nową kierownicę, manetki, klamki, gripy, nowe linki i pancerze, przerobiłem hamulce z cantilever na v-brake. Jazda zmieniła się nie do poznania. Kierownica jest bardzo wygodna (Author Aco-xc) i dużo lepiej dozuje mi się siłę hamowania. Napęd wygląda nieźle, więc nie będę go na razie dotykał. Pozostało poprawić centrowanie tylnego koła, bo ma lekkie bicie. Jeżeli chodzi o oświetlenie, to po nocach nie planuję jeździć, więc nie będę teraz nic z nim robił. Bardzo dziękuję za pomoc @marvelo!🤜🤛2 punkty
-
Środki na zamiary. Pewnie na ciebie nie potrzeba nic więcej 😁2 punkty
-
Pykło w tym tygodniu 493 km i ponad 1100 TSS. Dziś lajtowo, z żoną na frytki i piwo nad jeziorem, chociaż jakbym wiedział, że mi brakuje 7 km, to bym dokręcił2 punkty
-
Chłopie, weź głęboki oddech, przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i zastanów się czy chciałbyś to napisać jeszcze raz. Jakiś ziomek chciał się (być może) z Tobą pościgać i to jest powód żeby nazywać go "debilem", "osłem" i "żałosnym pseudo sportowcem"?2 punkty
-
Przy takiej zmianie to raczej rodzaj bieżnika ma większe znaczenie. Weź po prostu coś z drobnym bieżnikiem, a rozmiar opony zostaw bez zmian. Jechało się będzie dokładnie tak jak wcześniej sobie napompujesz.2 punkty
-
2 punkty
-
Bo to uczucie, kiedy po zdobyciu szczytu można położyć się na trawie i podziwiać widoki2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo z Nowego Targu w kierunku np. Velo Czorsztyn można pojechać Velo Dunajec i mieć wspaniały widok na krzaki. Ale można też tak2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Dokładnie. Będą to zmarnowane pieniądze. Ten zestaw który zaproponowałem nie jest tani ale też nie jest bardzo drogi. Można na tych oponach okazjonalnie zjechać na łączniki szutrowe. I nie ma sensu brać węższych bo stracisz sporo komfortu a różnicy w prędkości nie odczujesz. Zresztą:1 punkt
-
Wstawiłeś link do rozmiaru 27,5 cala a nie 28 https://allegro.pl/oferta/opona-szosa-continental-ultra-sport-iii-28c-czarna-138230791361 punkt
-
I do tego przepisy dotyczą tylko oświetlenia bezpośrednio zamontowanego w rowerze. Jeżeli zamontujesz sobie lampkę która nie spełnia przepisów StVZO np. do plecaka lub kasku i będzie świeciła światłem migającym to wszystko jest ok.1 punkt
-
Bzdura - na lepszym sprzęcie jeździ się lepiej, niezależnie od stopnia zaawansowania, koniec kropka Jak masz coś kupować, to kup raz. Ja nie mówię że musi być drogo i górnopółkowo, ale lepiej kupić raz a dobrze. Nie rozumiem, czemu brak przerzutek miałby ograniczać rower w przemieszczaniu się po mieście? Przy dłuższych dojazdach bardziej bym się martwił o siodełko. Co do wyboru ramy - ja jestem może nieco skrzywiony na tym punkcie, ale generalnie w używanym sprzęcie do szerokopojętego skakania, lepiej szukać ramy stalowej (cro-mo), bo jest to materiał bardziej odporny na zmęczenie, a co za tym idzie jest mniejsza szansa trafienia na pękniętą ramę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt