Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      4 518


  2. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      7 455


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      7 319


  4. Daimos77

    Daimos77

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      56


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.05.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 12 punktów
  2. Bo znowu te truskawki 🍓🍓🍓
    10 punktów
  3. Bo był taki co śpiewał "Keine Grenzen"
    8 punktów
  4. Bo "orła" cień: Bo niedojrzałe
    7 punktów
  5. Bo też z truskawkami 🫠 Pozdrow'er 😘
    6 punktów
  6. Dziś w końcu zaprosiłem rowerowe forum do warsztatu:
    5 punktów
  7. Dwupasmowa ścieżka do Leszka.
    5 punktów
  8. Bo mam wątpliwości czy to naprawdę truskawki - smakują ciut inaczej 🤡
    4 punkty
  9. 4 punkty
  10. Dętki Ride now 45g. Kupiłem i zmieniłem. Fabryczne w Marinie DSX ważyły 426g dwie! I mam wrażenie, że lepiej się toczą. Razem z usunięciem dysku za kasetą rower schudł 406g.
    3 punkty
  11. Bo ktoś tu gnije 30+ amerykańskich vanów i jednego Mercedesa 😄
    3 punkty
  12. Bo stop hodowli truskawek! (przykleiłem rower superglue do słupa)
    3 punkty
  13. Wszystko zaczęło się dokładnie Ale link do obrazu już nie działa 🫠 Bo to było dokładnie 6 lat temu🫠 Pozdrow'er😘
    3 punkty
  14. Skoro już tak rzepol króluje, to mój gravel do Turbo też pasuje 😉
    3 punkty
  15. @spidelli toć to totalne obżarstwo śniadaniowe. A odnośnie Twoich przelotów , chyba jednak coś chomik dał ....bardziej siłowo śmigasz. Ja dziś tylko trzy liche kanapeczki posmarowane białym serkiem i banan sztuk jeden. Zrobiłem w pionie 2986m ,średnie tętno 107, dystans 268 km w tym około 40 z groszami po przewymiarowanym szuterku górskim, ( kamerdolce - tak mnie górka jedna urzekła). W trakcie nic nie wrzucałem na " ruszt" i tak wszystko pozabijane było dechami. Fakt- po przybyciu na chatę pożarłem woła z kopytami.😉
    2 punkty
  16. Właśnie nie wiem od zawsze podobały mi się ramy surly a czytająca o ramach surly danym modelu do czego jest najbardziej pasuje mi ogre . Przez zmianę ramy chyba chce nowa ramę 😜nowy rower ten mam 9 lat w ciągłym użytku około 4 tys rocznie najdłuższy odcinek na tą to 163 km nie brakuje mi w treku komfortu nie brakuje mi mocowań ( dokładam bagażnik jak jadę na dłużej na widelcu surly mam dodatkowe uchwyty ) geo też mi raczej pasuje skoro nie bała mnie plecy , dłonie , muszę sam też przemyśleć czy nie szukam dziury w całym .😏pogadać zawsze można 😜 Podobaja mi się rowerki bez amortyzacji czysto stał czy inny materiał prostota do kolarstwa romantycznego . Szwendania się po Mazurach .
    2 punkty
  17. Dziękuje wszystkim za cenne rady. Własnie wróciłem z wyprawy i 100 pękła 😍Jestem taki szczęślwy jakbym trafił 5 w totka. Jedzenie pomogło. wziąłem kabanosy, czekolade 70% i banana. Dodatkowo po 70 kilosach zjadłem burgera wołowego. Do 40 kilosa szło świetnie. Kadencja powyżej 80 i zero zmęczenia. Piłem co 15 minut a jadłem co 30 min na zmiane czekolade i kabanosa. Potem dopadła mnie polna droga 10 kilosów po dziurach i juz o kadencji mogłem zapomnieć. Postój miałem godzinny na obiad i małe bezalkoholowe. Po 80 km pojawiło się mrowienie w udach ale do bomby było daleko, ale to co sie wydarzyło po 85 kilometrze to chyba jakiś cud. Kadencja 80-90 i predkośc 35 km/h żadnych bólów nóg ani tyłka a czułem sie jakbym jechał elektrykiem. Co prawda na tą końcówke zosrtawiłem sobie najlepszy asfalcik jak po stole sie jedzie ale i tak jeszcze nie moge w to uwierzyć. Podsumowując całość wyszło mi 100,23 km, czas 5:18 , speed 18.9 i kadencja 75. Jak na 108 kilowego brzuchacza ulańca to jestem zadowolony
    2 punkty
  18. Nie chce przekręcić wypowiedzie gościa do którego dzwoniłem , w Polsce jest, było dwóch przedstawicieli surly jeden w Poznaniu drugi gdzieś ,dodzwoniłem się do Poznania okazuje się że te dwa punkty w Polsce to jedno ,czyli filia i punkt docelowy , nie mieli na stanie żadnej ramy ogra , i tam przedstawiciel mi mówił o zmianie właściciela surly itd . Nie wiem czy to prawda czy tylko marketing dlatego napisałem w wątku rama ogra 4 tys . Pewnie warto ale znacząca pokraczna to mój budżet , chciałem zrobić przekładkę ze swojego roweru na ramę ogra , a tak mam chociaż część surly 😏😜😂
    2 punkty
  19. Przewrócisz się jeszcze nie raz zanim się nauczysz. Opiszę Ci swoją przygodę z początków jazdy w SPD. Dojechałem do świateł, zatrzymałem się, po czym gleba. Na przejściu stały dwie dziewczyny. Usłyszałem jak jedna mówi do drugiej - niby sportowiec a po pijaku jeździ
    2 punkty
  20. ...też wew Bikemongerze S, L, XL https://www.bikemonger.co.uk/surly-ogre-frameset-12900-p.asp wew Tritonie na złoto https://www.tritoncycles.co.uk/frames-forks-c6/mountain-bike-frames-c48/ogre-frameset-p43336 na fioletowo https://www.tritoncycles.co.uk/frames-forks-c6/frame-fork-spares-c152/ogre-29-frameset-p45846 mamy różne gugle czy co?
    2 punkty
  21. Kwestia nie wagi czy kierownicy tylko marketingu. Kiedyś były rowery turystyczne ale teraz taka nazwa nie jest cool więc producenci przemianowują je na gravele, rowery fitness, hybrydowe i co tam jeszcze w dziale marketingu im przyjdzie do głowy. Generalnie gravel (patrząc tylko w kategoriach rozsądku i wydajności) ma sens z kierownicą typu baranek, kiedy ma optymalne przełożenia, opony i co najważniejsze - jest użytkowany przez wysportowaną osobę która lubi (i jest w stanie) szybko jeździć. Przeliczając na km/h zalety objawiają się powyżej 30 km/h. Ale żeby się złożyć wygodnie na baranku trzeba robić ćwiczenia rozciągające, żeby jeździć szybko trzeba trochę potrenować. Więc 99% osób które turlają się 20-25 km/h nie zauważy różnicy pomiędzy gravelem a crossem. Poza tym że na crossie będzie im wygodniej, mniej zapłacą a przy tej samej cenie dostaną lepszy osprzęt. Więc odpowiedz sam sobie jakie masz możliwości fizyczne wtedy będziesz wiedział czy gravel dla Ciebie ma sens. No chyba że chcesz kupić gravela bo Ci się podoba - to też nie jest nic złego. W końcu rower to zabawka.
    2 punkty
  22. W temacie .....bo nauczycielka to szprycha😁 W dodatku cieniowana.
    1 punkt
  23. Brak czasu, dobrze że na rower się człowiek wyrwie... Tak zamykałem poprzedni sezon: Tak było dziś, chociaż mocno wiało i wiatr częściej pomagał, zwłaszcza powrót miałem z wiatrem w plecy; trasa niemal identyczna, kawałek z Zagórza do Walimia musiałem bokiem objechać, bo droga zamknięta: Najbardziej cieszy, że na małej podaży węgli - śniadanie to 4 jajka na boczku + 2 parówki z keczupem (tu cukier); do tego kawałek keto ciasta (bez cukru). Ze sobą wziąłem bidon z izotonikiem - tu były cukry, raz dolewałem Oshee. No i jedno piwo pszeniczne pod Sową. Zjadłem kilka tłustych kabanosów. Miałem mały kryzys w Sokolcu na podjeździe, stąd piwo
    1 punkt
  24. Surly i Salsa są nadal w portfolio QBP. Pan się albo nie znał albo miał kompleksy albo ściemniał bo nie wiedział, że oprócz Shrek'a jest jeszcze jakiś inny ogr. Ogre, przepraszam https://www.qbp.com/brands
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Ale, że jak to, Surly miało tego samego właściciela co Salsa, czyli już wszystko padło?
    1 punkt
  27. I tutaj mogą mieć rację w jakiejś części przypadków ponieważ przeprowadziłem taką próbę na kierownicy po wypadku. Co więcej ciężko ją było nawet o krawężnik połamać
    1 punkt
  28. W jeździe po płaskim? Cokolwiek przeczytasz - opony. "Rozkręcanie" zestawu kół to dużo mniejsza strata niż opory toczenia gumek które założysz. Nie mówiąc o tym że różnica wagi opon też może nic nie wnieść wyczuwalnego - to realnie wymiernie poczujesz jako korzyść z redukcji masy opon tylko jeśli założysz identyczne co do jakości i modelu w dwóch różnych rozmiarach. Zmieniając opony na inny produkt wiele czynników wpłynie na to jakie odczucia z jazdy bedziesz miał.
    1 punkt
  29. Lubię jak się nie kłębią. Edycja : W rzeczywistości zdjęcie ostre jak żyletka nawet w zamieszczonym tu rozmiarze 1.9mb. Ok. 20 krotne forumowe pomniejszenie pliku czyni je praktycznie nieczytelnym.
    1 punkt
  30. Kup sobie porządne klocki, np. takie: https://rowerplus.pl/191_kool-stop Mam w trekingu i lepiej hamują niż mechaniczne tarczówki.
    1 punkt
  31. Gravel to przede wszystkim zysk z baranka i jego aerodynamiki. Tak jak napisałem wcześniej - żeby to odczuć pozycja musi być pochylona a rowerzysta musi mieć kondycję żeby szybko jechać. Do tego musisz mieć szybkie opony które kosztują zwykle około 600 zł za komplet. Koniecznie trzeba też zadbać o aerodynamiczny strój. Jazda 20 km/h w koszuli flanelowej, luźnych szortach na oponach za 40 zł jakie zwykle dodają do tanich modeli nie ma żadnego racjonalnego sensu poza modą.
    1 punkt
  32. Zobacz sobie jeszcze spece diverge Comp e5 mają amortyzowany mostek. Też ciekawe rozwiązanie
    1 punkt
  33. 4% to nie jest dużo. Jeżeli ustawisz 5Nm, to jest to zaledwie około 0,2Nm. Nie ma to absolutnie znaczenia. Nie ma to znaczenia także dlatego, że gwinty suche i ze smarem powinno się dokręcać innym momentem Te zalecenia co do momentu są "idiotoodporne" i na ogół dość zaniżone. Miałem kilka starych części i robiłem różne testy. W mostku szybciej obrabiałem gniazdo śruby, niż udawało mi się zerwać gwint.
    1 punkt
  34. 5 tysięcy na szosę to właśnie niewielki budżet. Rower, do którego link wrzuciłeś to praktycznie najtańsza opcja bez dużych kompromisów
    1 punkt
  35. Mocowania do torby Ortlieba, i mały "wichajster" do czyszczenia wentyli presta z zaschniętego mleka tubeless bo ostatnio mam po zimie z nimi problem.
    1 punkt
  36. @Zigfir Niestety, w naszym kraju zbyt łatwo zdobyć prawo jazdy i zbyt trudno stracić, wydaje się je bezterminowo, przez co jeżdżą niedowidzący a pijaków nie wsadza się do pierdla przy recydywie. A jakby tego było mało jeszcze "kierowcy" z dzikiego wschodu... W zeszłym roku jechałem po pracy, późne lato - wczesna jesień, słońce nisko już było, świeciło mi w plecy. Droga gminna albo powiatowa, ruch lokalny, prawie pusto. Z naprzeciwka jechało auto, pod słońce. Starszą panią (przyjrzałem się dokładnie, co to za matoł) oślepiło na tyle, że dobre 100 metrów jechała poboczem prawą stroną auta. dDobrze, że nikogo tam nie było... Wczoraj pierwsza poważna jazda w tym roku, rower wypięty z trenażera, stare opony wymienione na nowe Continental Grand Prix 5000. Jazda trasą referencyjną ~100 km. Nawierzchnia asfaltowa, gdzieniegdzie dziury (chociaż kilka odcinków z nowiutkim asfaltem, co miało wpływ na prędkość). Moja przeciętna to ok. 4:20 - 4:30 godzin netto; najlepszy wynik niemal równo rok temu: Wczoraj mocno wiało, co bardzo pomagało mi na niektórych odcinkach i przeszkadzało na innych (trasa to kilka połączonych pętli): Oczywiście najważniejszym czynnikiem był wiatr, miejscami nowy asfalt pozwalał się rozpędzić ale sądzę, że plan treningowy się jednak sprawdził na taką trasę - przede wszystkim jechałem mniej zachowawczo, wręcz agresywnie atakowałem podjazdy, przynajmniej przez pierwsze 30 km, potem wróciłem do bardziej zachowawczej taktyki.
    1 punkt
  37. Po pół roku czekania w końcu dojechał Antidote Woodsprite na zawieszeniu EXT 🙂
    1 punkt
  38. Zjedz połowę. Będzie się trawić równie "szybko" co kanapka z żółtym serem 😁.
    1 punkt
  39. Nie dziś, a wczoraj... namawiali i dałem się namówić. Pierwszy start w cyklu Bike Maraton. Będzie więcej startów? Oj tak
    1 punkt
  40. Skończyłem Mini Ronina🫠 na 25letniej ramie Author'a Spirit Pozdrow'er😘
    1 punkt
  41. Stojak z kawałka deski i płyty 🫠 Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  42. Jak napisałem tak zrobiłem. Skrócenie przewodu przedniego hamulca po wymianie Nexa na Paragona. Efekt: zaczynam się krytycznie przyglądać stojakowi z Juli. Zabiera dużo miejsca (4 nogi), pochylanie roweru z zaciskową blokadą z pokrętłem jest takie sobie i blokada kierownicy też niezbyt poręczna. Na razie zaadresowałem tylko tę ostatnią kwestię i zamówiłem na allegro za 14.90PLN Serwisowy stabilizator kierownicy XLC TO-X06 - w popularnej formie wygiętego pręta.
    1 punkt
  43. Kolejne zmiany, a było tak doszedł sztywniak ze Słowacji Przymiarka z folią różowa, ale czarny pasuje do wszystkiego i wróci do pierwotnego koloru:
    1 punkt
  44. Małżonka wykonała pierwszą jazdę. Zmiana nie została odnotowana. Rozważam jeszcze skrócenie przewodu przedniego hamulca, prowadzenie w Paragagonie jest inne niż w Nexie (od tyłu / od przodu). Dzisiaj mini serwis zerowy SIDa Base. Olej jakiś nawet był, za to smar na kurzówkach prawie niezauważalny..
    1 punkt
  45. Odnowię temat Mam już wyświetlacz podobny do tego z linka głównego posta tylko,że z logo Bafang i po podłączeniu do kabla roweru z wtyczką jak na zdjęciu w głównym poście,wyświetlacz działa 🙂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...