Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.04.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
18 punktów
-
16 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo chyba tylko ja nie mam jeszcze foty z rzepakiem w tle. Nadrabiam więc, "wuala":5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Śmieciowa owijka dostała nowe życie. Od razu poprawiła się średnia prędkość koszenia5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo to urokliwe miejsce, dlatego panorama. Stara tama na rzece Mienia.4 punkty
-
Patrzcie co spotkałem! Bóbr kur...na! Ja pier...papier jakie bydle! Bober!4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
...a jak już leżał, to pomyślał : "walne se kilka, coś mi sie za te silno wole należy" - tyle, że zazwyczaj jest na odwrót...2 punkty
-
Kiedyś widziałem film, jak setki takich sprzętów są wyciągane z kanałów w Holandii, tfu, Niderlandach.2 punkty
-
http://www.reifenbreiten-datenbank.de/2 punkty
-
@chudzinki, po pierwsze nie mam żadnych roszczeń, tylko proste pytanie. Po drugie, nie bij piany pustymi postami, szkoda czasu Nabijasz sobie licznik? Cały czas zakładam, że istnieje sposób na podanie danych porównawczych dla różnych opon producenta. Jeżeli przyjmiemy, że daną szerokość opony powinniśmy optymalnie dobrać do konkretnej (średniej) szerokości felgi (przy średnim zalecanym ciśnieniu powietrza), da się udostępnić takie informacje. Poza tym samo porównanie dwóch sąsiadujących rozmiarów (chodzi o szerokość) pokazałoby, jakiego przyrostu obwodu można się spodziewać. Mnie chodzi tylko o informację, czy pomiędzy 1,5" a 1,75" przybędzie mi więcej, niż np. 2 mm.2 punkty
-
Myślę, że nie wszyscy oczekują od roweru tego samego... Cross ze sztywnym widelcem i opony 2.2 - coś mnie ostatnio podkusiło (strasznie nie lubię jak mną trzepie 🙂) pojeździć trochę po dziurskach i jest taki krótki fragment rozjeżdżony przez cieżarówki (dojazd do piaskowni). Myślałem, że zejdę i będę prowadził. Wczoraj podobną trasę, łącznie z tym fragmentem, zrobiłem fullem 130/140 mm (taka nietypowa kombinacja) na lekkich oponach, bez żadnych blokad i dopiero po pewnym czasie przypomniałem sobie, że nawet nie poczułem tych dziur. Czy wróciłem bardziej zmęczony? Nie. Bardziej zadowolony? Tak. Czy zajęło mi to więcej czasu? Nie wiem, nie liczę 🙂.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Nie miałem ostatnio na FR czasu, trzeba trochę nadrobić... Dużo pierdół kupowanych na bieżąco do serwisu rowerów na przestrzeni ostatnich nastu dni wpadło. - 4x linka Jagwire STS (testowo do blokady zawieszenia i droppera, jest chudsza niż Shimano) - 4x linka Shimano SUS - Suport BB-MT801 BSA (tęskniłem za tym standardem ❤️) - Klucz dymano...yyy...dynamometryczny 10-60Nm Renew Force czy jakoś tak - przy niskiej cenie miał dobre opinie to wziąłem - Głowica pompki SKS Multi Valve Easy Head - bo mi baba jęczała, że stara już wyrobiona i nie umie sobie koła napompować - 2x oliwka i insert do przewodów BH59 - Indiany z ME mają kilometrowe przewody przedniego hamulca, a że dwie mi się dostały do złożenia, to nie mogłem wytrzymać patrząc na to i musiałem je skrócić... - 2x v-ring VA18 + kilka dni później kolejnych 10 sztuk, bo rama skonstruowana tak, że bez zepsucia praktycznie nie da się ich założyć 😖 - klej do gwintów BondLoc 243 - bo mi polecili w sklepie z uszczelnieniami jako połowę tańszy zamiennik Loctite - łożyska Enduro 6802 + 3802 - bo po co stosować w ramie łożyska o standardowych wymiarach... Jeszcze lepsze jaja są z łożyskami w linku zawieszenia. - 4x łożysko EZO 6902 - do piast DT350. W środku smaru tyle co kot napłakał, po napakowaniu XHP222 chodzą jak złoto2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00