Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 14.04.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Wera Hex Plus kup, są zwane czasem 'kredkami'. Nie mam pojęcia dlaczego. Używam ze trzy lata, ZERO śladów, kompletnie nic po nich nie widać.3 punkty
-
@spidelli W kwestii continentali - jeżeli dopuszczasz jazdę z dętką, to zamiast wersji S TR warto rozważyć zwykłe Grand Prix 5000 Folding Tyre. Są zdecydowanie tańsze a w sumie to to samo co S TR, tyle że pod dętkę. Dla porównania: https://www.bike-discount.de/en/continental-grand-prix-5000-folding-tyre https://www.bike-discount.de/en/continental-grand-prix-5000-s-tr-28-folding-tyre a w kompletach są jeszcze tańsze (choć akurat ten sklep obecnie nie sprzedaje kompletów 30 mm)... Dodatkowo - jeśli jesteś maniakiem zrzucania wagi - to spodoba Ci się, że są lżejsze (jak się da dętki tpu, to mogą zostać lżejsze niż tubless z mlekiem...2 punkty
-
2 punkty
-
No dobra chiseluf dfuh. XL przeszedł dietę postu Dąbrowskiej (teraz by mi się przydał) wywalone w sumie praktycznie wszystko. Została rama mostek sztyca i to chyba tyle …. Pełen xt + magura mt5 z klockami galfer do ebike (podobno nie sprawdzają) i sid ultimate. Rezultat z niemęskim siodełkiem i niesportowymi pedałami 12,95kg -> 11,03kg Drugi S przyjechał wczoraj dla drugiej połówki. Wywalone opony, mostek regulowany dołożony, siodełko z półki mojej (moje ulubione ❤️) złożony dziś kompletnie. Kupiłem naklejki ochronne (są spoko polecam https://allegro.pl/oferta/naklejki-ochronne-folia-ochronna-na-rower-19szt-xl-12362333189 ) wszystko, pięknie cacy. Oczywiście do czasu. Więcej tych naklejek to chciałem odkręcić śruby do uchwytów na bidony. Ktoś je tak do… że się odkręcić nie dało i chyba je powyrabiałem -.- (ktoś poleci BARDZO DOBRE ampule? Mam dość chińskiego gówna). Teraz chyba zostało kombinowanie z oklejeniem ramy i kombinerki lub rozwiercenie. Jak ku… w deszcze z tym. W swoim XL bez problemu swoimi tanimi chińskimi ampulami odkręcam a tutaj ktoś chyba na złość przykręcił kluczem do kół samochodowych2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Nie dziś, a wczoraj... namawiali i dałem się namówić. Pierwszy start w cyklu Bike Maraton. Będzie więcej startów? Oj tak1 punkt
-
1 punkt
-
Dzisiaj MTB Cross Maraton Daleszyce: https://connect.garmin.com/modern/activity/148962883181 punkt
-
Ten Rockrider to się w ogóle nie nadaje do jazdy po szosie, bo na 30x11 to się można zakręcić na śmierć. Waga prawie 15 kg bez pedałów to również zupełna porażka jak na rower z napędem 1x. To ja już bym wolał nawet tego Lazaro (choć tutaj korbę mogli dać nieco mniejszą, czyli górską 42/34/24, a dali trekkingową): LAZARO R9 29'' MĘSKI (lazaro-bike.pl) Albo jakiegoś crossa na sztywnym widelcu: LAZARO AERO V1 MĘSKI (lazaro-bike.pl)1 punkt
-
Jeszcze mam takie spostrzeżenie dla Ciebie @spidelli. Gdybym nie miał internetu i trafił na takie opony jakich używam czyli GP5000 32C w wersji pod dętkę to byłbym najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi Nic się z nimi nie dzieje, są piekielnie szybkie i o akceptowalnym komforcie. A tak się naczytałem o cienkich ściankach bocznych, delikatnej konstrukcji opon szosowych i zamiast jeździć i się nie przejmować w słoneczny dzień zakładam okulary, biorę lupę i je oglądam. Dobrze że mikroskopu nie mam No i na podstawie testów, zasłyszanych opinii wymyśliłem właśnie te All Season 35C jako najrozsądniejszy wybór. A przy odrobinie niefarta można rozciąć nawet oponę MTB które w teorii powinna być odporna na takie uszkodzenia czego sam doświadczyłem.1 punkt
-
Jeśli coś mogę dodać od siebie to nigdy nie tworzyłem tras w aplikacji Garmin ze względu na brak niektórych dróg. A dotyczy to zwłaszcza jazdy MTB. Dla mnie jeśli chodzi o tworzenie kursów przyjemniejszymi aplikacjami do tego da koomot, mapy.cz tutaj nie ma problemow z przeliczaniem trasy i powrotu na nią po zjechaniu z wyznaczonego szlaku. Najważniejsze to stawianie gęściej punktów na mapie dzięki czemu nie będzie chciało nas wracać doiejsca z którego zjechaliśmy tylko poprowadzi dalej.1 punkt
-
Bez względu na to, czy Twoje koła są tubless ready czy nie, jak jeździsz z dętką, jeśli już miałoby to być GP 5000, to wybrałbym w zwykłej wersji a nie TR S. Chociażby z uwagi na różnicę w cenie.1 punkt
-
Ostrożne prowadzenie zawsze na piedestale, ale niestety w szosowych oponach na szutrze przecinasz bok nie zawsze szkłem czy na odcinku z potłuczonymi kafelkami tylko zwykłym kamyczkiem, na dobrze ubitej nawierzchni, który akurat tak się ustawi , że ciachnie bok. Czasami przetnie dętkę czasami wystaje bąbel... im wyższe ciśnienie tym łatwiej uszkodzić oponę. Dlatego lekkie sportowe i komfortowe gumy - bo delikatny bok jest super przyjemny można strzelić po 2000 km albo po 200 metrach pierwszego szutru na który się wjechało. Druga szansa na przecięcie - to grząski piaseczek na polnej drodze, w nim opona się zagłębia i ukryty piaskowy dziadek przecina bok oponki... Los opony każdej jest zawsze loterią, czasem super opona pada czasem zła opona znosi lata beztroski. Na dziurawym koniu łaska pańska jeździ.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ztto kaseta 9r - ok 6 tyś na jednym łańcuchu od kmc (przymiar wskakuje na 0,75). Środek nieco zjechany ale przyjęła nowy łańcuch bez protestów.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak, wiem, poboczem krajówki z górki na rowerze o 2 rozmiary za dużym Jak ktoś jest nastawiony sportowo to nie jeździ crossem - tzn w normalnym świecie nie jeździ bo ty masz pewnie inne zdanie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00