Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 31.03.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Bo już tradycyjnie w święta odwiedzamy las i miejscowość, która w wolnym tłumaczeniu, z niemcowego, brzmi: Wielkanocny Las Głazarze są idealną podporą dla roweru, stolikiem, siedzeniem5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Dzięki i do życzeń dokładam się i ja. Zdrowych i spokojnych świąt.3 punkty
-
Dzięki. Ja również przychylam się się do życzeń .....pora pomolestować dla odmiany zająca 🐰 wraz kurczątkami 🐣 i z ich pobocznymi produktami "odtylnimi" 🥚3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
@RabbitHood A to nie są wierzby? Wprawdzie chyba trochę późno na ogławianie, ale to normalna praktyka2 punkty
-
2 punkty
-
O jakim pojeździe tu mowa? Bo albo przegapiłem, gdzie było to napisane, albo moment, kiedy Forum Rowerowe zmieniło się w jakieś inne... 🤔2 punkty
-
2 punkty
-
Chodzi mi o informację producenta, w jaki sposób rozpocząć użytkowanie i konserwację ich łańcucha (czyszczenie, smarowanie, czego unikać). Podkreślam, chodzi mi o oryginalne zdanie producenta. Mogą też być podobne dokumenty KMC i innych, uznanych producentów łańcuchów.1 punkt
-
1 punkt
-
W końcu udało się trochę pojeździć. Ostatni miesiąc był bardzo ciężki i brakowało trochę casu na rower ale kilka zmian poczynionych zostało. Powrót z pracy był trochę dłuższą trasą niż normalnie udało się pojeździć trochę po lesie. cały czas 34/20 Na łąkach dalej łabędzie pływają. Młody połamał ostatnio pedały w rowerku swoim [jeździ na 12 calach] . Szybka wycieczka do sklepu po nowe i okazało się, że nie pasują. Jego pedału mają mniejszą średnicę 12,7mm. Trochę mnie zaskoczyło to. Trzeba było kolejne pedały zamówić ale teraz już przez internety. Powoli trzeba będzie tufo wymienić. Bo dzisiaj zobaczyłem, że obie opony zaczynają pękać na bokach I dzisiejsze kręcenie w lesie. Tylko dwa zdjęcia bo trasa była fajna i nie chciało mi się zatrzymywać Nie wiem dlaczego ale kiera na zdjęciach wygląda jakby była mocno przekręcona do góry. W rzeczywistości tak nie jest.1 punkt
-
Wygląda na fabryczną robotę. Nikt by nie naprawiał takiej ramy, po czym poświęcił nie wiadomo ile czasu malując tak, żeby się nie odróżniało. Pamiętaj że elementy ramy, mogą się różnić pomiędzy rozmiarami. Kiedyś widziałem temat, że ktoś kupił jakiegoś Krossa i w rozmiarze XS, wyglądał zupełnie inaczej niż chociażby w S.1 punkt
-
Ja akurat kupiłem w sklepie stacjonarnym przy okazji wyjazdu służbowego do Bydgoszczy - był wystawiony za 5600 zł, stargowałem do 5350 zł bo na Allegro były za niecałe 5300 zł i przy sprzedawcy zadzwoniłem do wystawcy z Allegro bo oczywiście dprzedawca w sklepie twierdził, że to taka ściema na Allegro, że niby taka cena a potem okazuje się, że są droższe. Zadzwoniłem, potwierdziłem i powiedziałem w sklepie, że i tak go kupię i od niego zależy czy kupię go u niego czy na Allegro. Jeszcze mi opony wymienił w cenie ze Smart Samów, których nie chciałem na Vittoria Terreno Dry1 punkt
-
1. Przy Clarisie i Sorze masz hamulce mechaniczne a przy GRX już hydrauliczne. Claris i Sira nie mają sprzęgła i się tłuczą o ramę na wertepach. Można powiedzieć, że jedynym plusem Sory jest to, że jest kompatybilna z grupami mtb i można np. dać kasetę o większym zakresie i przerzutkę tylną mtb żeby zmiękczyć napęd. 2. Tylko i wyłącznie preferencje osobiste. Teoretycznie napęd 1xx jest prostszy w obsłudze i serwisie ale kaseta ma większe skoki między zębatkami. Ja np. wolę napędy 2xx. 3. Internety twierdzą, że GRX jest wygodniejszy ale główną różnicą jest zasada działania, tzn. w Shimano masz oddzielne dźwignie do zmiany biegów w górę czy dół a w SRAM masz tzw. double tap1 punkt
-
Jeżeli biały maxxis nie ma nic napisane to nie wiadomo co to jest. Natomiast jeśli ma opisany typ mieszanki, to nie różni się od boxa niczym poza kolorem napisu.1 punkt
-
Z olejem też się to może zdarzyć, normalna rzecz. Jeśli Cię to bardzo razi to staraj się jak najlepiej osuszyć łańcuch po myciu. Nie ma się czym przejmować - wyczyść, nasmaruj, jeździj.1 punkt
-
IMO to był taki defekt fabryczny ramy. Bo chyba jak to.rozbebeszyłeś to nie wypadły żadnw odłamki? IMO to był taki defekt fabryczny ramy. Bo chyba jak to.rozbebeszyłeś to nie wypadły żadnw odłamki?1 punkt
-
Takie przycinanie drzew liściastych to jeszcze ujdzie ale koło mnie taka moda od kilku lat nastała, że ucinają w połowie piękne na przykład srebrne jodły, świerki albo ogałacają modrzewie. Dla mnie wygląda to paskudnie. Jak ktoś chciał się pozbyć tego typu drzew to kilka lat temu była okazja. Takie czasy niestety, że ludziom się w dvpach od dobrobytu poprzewracało. Ja z czasów popularności piły "twoja, moja" i drabiny co trzeba było się sporo namordować z takimi zabiegami. Dziś "parę minut" roboty jest.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja też nie widziałem nigdy takiego rozwiązania . Może zapytaj sprzedającego . Może nakieruje cię na zdjęcia katalogowe ? Fakt że wygląda to na fachową robotę .1 punkt
-
To lipy - po lewej i w tle masz przykład jak lipa powinna wyglądać. A swoją drogą i wierzby nie powinno się w ten sposób okaleczać - bo owszem jest bardziej wytrzymała i odbije ale podstawowe pytanie po co? A tutaj to standardowy sposób na pozbycie się drzewa - dokonuje się kilka razy takiego cięcia "pielęgnacyjnego", drzewo usycha i można ze zdziwieniem "oj co się stało" wyciąć je w spokoju.1 punkt
-
Cofnij tłoczki do zera, włóż blokadę do odpowietrzania i go przelej. Będzie ok1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Być może pierwsze zdjęcia w terenie niepochodzące od producenta:1 punkt
-
Bo wiosna. Hmm, ja tu bardziej widzę że baba stopa łapie. Na ramę chce wskoczyć.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wygląda kozacko Cieszę się że mogłem pomóc i mam nadzieję że będziesz zadowolony z jazdy Do zobaczenia na trasach1 punkt
-
1 punkt
-
Chłopi walczą z zielonym ładem (na drzewach). Bo jak powszechnie wiadomo - drzewo gałęzi i liści nie potrzebuje!0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00