Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 30.03.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Bo wiosna. Hmm, ja tu bardziej widzę że baba stopa łapie. Na ramę chce wskoczyć.5 punktów
-
5 punktów
-
Być może pierwsze zdjęcia w terenie niepochodzące od producenta:4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 wyjazd i co do różnic względem Marina czy w ogóle jak się jeździ.. Względem Marina- to jest przepaść, ale bardziej pod kątem osprzętu. Myślałem, że moje mt201 w marinie są super 😂no jednak nie były. A i zawieszenie.. no też nie. Jeżeli ktoś się przesiądzie z hardtaila na tanią trailówke to i tak jest mega różnica. Ale gdybym podczas 1 zakupu, miał obecną wiedzę, to bez dwóch zdań wolałbym poczekać i kupić lepszy sprzęt. Fox 38 factory i dhx2 wybierają wszystko bez pierdnięcia. Jest sztywno, i miękko.Zauważyłem, że im wolniej, to działa ospale. A im szybciej, to budzi się do życia. Ale piękne jest w nim to, że wybacza moje błędy. Gdy na rr reconie i rr deluxie źle wylądowałem to dostawałem po nadgarstkach, i miotało mną na prawo i lewo. W przypadku foxa, nie ma różnicy czy wyląduje prosto, krzywo, czy zapikuje przodem.. lądowanie można porównać do lądowania w gąbkach w parku trampolin. O ile w napędzie za dużych różnic nie widzę to hamulce to kolejna przepaść. Można zmieniać klamki w mt201 na 500.. klocki.. nie. To nie ma sensu, jak Ktoś chce porządne heble to prawdą jest, że nie ma pół środków. Opony wrzuciłem kryptotale, i robią robotę, po zakupie fabryczne powinny iść zaraz w kosz albo handel. A co do ramy, i jej kątów. Można by się wystraszyć, że po opiniach wyżej ten rower nie będzie jeździł. Stara geo, kąt podsiodłówki do dupy.. i trochę w tym racji ale nie do końca. Pod wzniesienia jedzie się normalnie, nic nie podrywa, natomiast przy stromych podjazdach trzeba się kłaść na kierownicę bo przód zaczyna tańczyć. na pewno jest to bardziej zauważalne jak w Marinie. Ale na nim też musiałem mocno dociążyć przód żeby nie spaść. Co ciekawe, nie żałuję skoku 170mm, którego się obawiałem. Ratuje tyłek i mega się przydaje. + karbonu, że mimo sprężyny i paru drobiazgów to waga jest mniejsza jak Marina. A mam rasową endurówke a nie trailówkę. na pewno wolałem krótsze ramiona korby, które były w Marinie względem tych xt. Dla mnie są za długie. Ale udało się ustawić pozycję , więc jest ok. Więcej zobaczę za miesiąc / dwa. Kondycji brak, więc podjazdy dają tak samo w dupe jak na Marinie rok temu.1 punkt
-
1 punkt
-
O jakim pojeździe tu mowa? Bo albo przegapiłem, gdzie było to napisane, albo moment, kiedy Forum Rowerowe zmieniło się w jakieś inne... 🤔1 punkt
-
Mi się przykleiły northwave, mam celcius gtx na zimno i rebel na resztę. Mam szersze stopy z wysokim łukiem.1 punkt
-
Daje się ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ. Obstawiam dwie po stronie napędowej, jedna po przeciwnej.1 punkt
-
1 punkt
-
Alarm rowerowy Knog Scout. Miały element mocowany pod koszykiem bidonu. Zawiera alarm z czujnikiem ruchu i powiadomieniem na telefon oraz lokalizator zgodny z Apple Find My. Działa tylko z iPhone, ale nie rzuca się w oczy, syrenę w nim można wyłączyć i mieć tylko alarmem w telefonie (zasięg kilkadziesiąt metrów bo to BT). Ciekawe urządzenie pod namiot, albo przy zostawieniu pod sklepem, oczywiście z jakimś zamknięciem. Jak złodziej zabierze rower, to lokalizacja jak z air tagiem (oczywiście to ma sens, jak nie zadziała syrena).1 punkt
-
Pospawany z dwóch samochód też wygląda normalnie, tak samo jak zmęczony życiem 30 letni bułkowóz, a potem jest zdziwienie. Kask to plastik, który z czasem traci właściwości. https://www.giro.com/frequently-asked-questions.html Tu masz odpowiedź. 3 do 5 lat. Może krócej, może dłużej. Natomiast nie wliczałbym tego że leżał w kartonie.1 punkt
-
1 punkt
-
Bo podobno w Beskidach tłumy, szczególnie tam gdzie jest kolejka i schronisko z piwem. A tu proszę, pustki. Przynajmniej w środę, na godzinę przed zachodem słońca1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak na szybko coś takiego znalazłem: https://pl.aliexpress.com/item/1005005316568852.html?spm=a2g0o.productlist.main.41.477399313RespJ&algo_pvid=6e959975-dd7c-45bf-9a7b-1aed53dd6193&algo_exp_id=6e959975-dd7c-45bf-9a7b-1aed53dd6193-20&pdp_npi=4%40dis!PLN!318.98!282.83!!!78.35!69.47!%402103854617113123395922585e0dcb!12000032603698979!sea!PL!1852284650!&curPageLogUid=0zLmk9yx16dc&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A 440mm od osi do korony, to 5cm mniej niż obecnie. Trochę spora różnica ale nie szukałem wnikliwie, możesz spróbować zadzwonić do sklepu: http://kolo-kola.pl/ Właściciel przerabiał wiele widelców Mosso itp, chyba nawet je sprowadza dla klientów, podpytaj, może wie jaki model będzie dla ciebie odpowiedni tak aby nie popsuć bardzo geometrii.1 punkt
-
Łatwo nie będzie. Nie podałaś, a to kluczowe, jakie są koła. Na moje oko 26” a to kluczowa informacja w przypadku hamulców V. Potrzebujesz widelca do sterów a-head (niegwintowany), 26”, piwoty ( czyli do hamulców obręczowych) do piasty QR wysokości od Piasty do korony podobnej do twojego (1-2 cm niższej). Czyli musi to być widelec skorygowany pod ramę z amortyzatorem. Rura sterowa będzie do przycięcia, gwiazdka do wbicia. Może koledzy coś znajdą, mi się nie udało (znałeźć takiego na 100% ok).1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00