Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.03.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
Być może pierwsze zdjęcia w terenie niepochodzące od producenta:7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Bo wiosna. Hmm, ja tu bardziej widzę że baba stopa łapie. Na ramę chce wskoczyć.4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Np dlatego żeby nie musieć wymieniać zacisków "w bezobsługowych hydraulikach". Odpowietrzać hamulców. Mieć problemów z nierówno pracującymi tłokami.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Problemem jest to że ludzie nie mają wiedzy jak ustawić siodło i kierownicę, potem lecą do fitera. Po takiej wizycie gość wyjeżdża z kliniki dopasowywania rowerów ze źle ustawionym rowerem i z radą od fitera żeby lepiej zmienił na inny. Tak jak kolega Mihau_ powyżej napisał siodło obniż kilka centymetrów, wtedy również będziesz musiał je przesunąć kilka milimetrów do tylu. Napisz jeszcze gdzie ten fiter pracuje aby ludzie czytający ten wątek dotyczący Ciebie nie szli tam.2 punkty
-
118 km w 17 h??? To bym musiał większość tego czasu umartwiać się nad zimnym z pianą 🤣 Muszę stare foty odgrzebać i sprawdzić co było na trasie. Chyba przez parę lat tak diametralnie się nie zmieniło. A ta taka niby latarnia / wieża na jakim szczycie jest bo mi coś tak świta ale nie do końca. Dzisiejszy meldunek - dziadziuś zrobił 174 km i równiótkie 2000 m w pionie.2 punkty
-
Wydaje się, że nie ma głupich pytań ale tu zaczynają się głupie odpowiedzi. Jeszcze chwila i będzie dywagacja nad przydatnością kilkuletniego roweru do użycia. A może pęknie zaraz rama albo opona wybuchnie. Ot problemy dzisiejszego świata rowerowego2 punkty
-
Kask to nie marchewka, nie psuje się. Jeden z moich kasków ma już ponad 10 lat i nie wyrzucę to tylko z tego powodu, normalnie użytkuję2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Mam taką XLC (31,6/125mm) od czerwca zeszłego roku. Pracuje dobrze, niezależnie czy zimno/mokro/sucho/etc.1 punkt
-
Ten ostatni to flat mount standard mocowania występujący np w gtavelach, inny niż pozostałe dwa. Jak jesteś zadowolony z przedniego, to może tylny taki sam? Te same klocki, wygląd, procedura odpowietrzania.1 punkt
-
3x10 w crossie to najlepszy możliwy napęd. A co do ramy, to musiałbyś tym do bikeparku pojechać i poskakać, żeby pękła.1 punkt
-
Miałem XLC, ale z wewnętrznym prowadzeniem. Normalnie dało się ją blokować na każdej wysokości.1 punkt
-
1 punkt
-
W zeszłym roku widziałem dwie osoby na gravelach. Były odcinki gdzie z chęcią bym pojechał na czymś innym niż MTB, ale momentami były kamienie, korzenie, krótko mówiąc przerąbane.1 punkt
-
Jestem zdania, że kategorycznie nie należy kupować wynalazków. Kup Sigmę. Jak się rozwali podstawka, zgubisz magnes czy cokolwiek - dokupisz wyposażenie. Producent wieloletni, renomowany - zatem o jakość się nie ma co martwić. Tymczasem takie produkty dziwnych firm - może i będą tańsze, ale z czasem i tak skończysz z sigmą.1 punkt
-
Kompletna bzdura, nic nie przeskakuje kręcąc w tył na 10 czy 12ce, a linia łańcucha jest właśnie idealna bo wypada dokładnie w środku kasety, no i nie "nawalił podkładek" bo podkładka jak napisałem jest per gniazdo słownie jedna. Zarówno ta ze starej korby XT o grubości fabrycznej 5.25mm użyta do sprawdzenia, jak i ta szersza (nie grubsza!) dorobiona. Próbowałem też z podkładkami z korby podobnej, ale o rok młodszej bo tam był inny alu blat najmniejszy i podkładki 4mm, jednak po testach z podkłądką 5.25 pracuje to jeszcze lepiej. Ale pytanie nie było do kogoś kto będzie mi teoretyzował i pisał "pewnie jak..." bo teoretyków to można w necie na pęczki znaleźć, a do praktyka, kogoś kto jeździ na secie oryginalnym Shimano 40x10/51 i jego odczuciach na najmiększych biegach, ewentualnie kogoś kto ma set jak ja z 38ką Specialities, no ale to mało prawdopodobne.1 punkt
-
jak najbardziej to data produkcji kask nie psuje się jak mięso rozumie jakby leżał na magazynie 20 lat a inaczej jakbyś go ciągle używał a on leżał w magazynie pozdro1 punkt
-
yep, ogólnie opłaca się koła lub amortyzatory jak jakaś drobnica przerzutka, manetki etc to trzeba mieć fart żeby były z 2-3 rzeczy na kuponie (ceny bez kuponów są takie sobie) wtedy się to jakoś opłaca, chyba że bierze się też coś na handel ... czas realizacji zawsze dłuższy niż podają, sama paczka idzie z 10 dni od nich kurierem/pocztą, o gwarancji zapomnij jak będzie problem z paczką zapomnij o supporcie, jak anulują zamówienie bo jednak mają burdel na stanie to ci oddadzą $ za 2 miesiące ... no risk no fun no ale 50% ceny niższe. Odpukać na niemalowane zamówiłem z 10 paczek i poza długim czasem oczekiwania na razie ok. Zamówiłem miesiąc temu z czasem oczekiwania fox 32 orange factory za 350e ~~ czas oczekiwania 40 dni pewnie do wakacji dojedzie co do forum https://www.mtb-news.de/forum/t/rcz-angebote-achtung-unsicherer-shop.938113/page-324 zasada jest bardzo prosta najczęściej są kody 8-9 rano a potem 17-18 wystarczy spojrzeć w tych godzinach, czasem 1h później1 punkt
-
Moje pytanie można w sumie podciągnąć pod kompatybilność. Nigdy nie miałem roweru z kozą, pierwszy gravel w moim życiu złożony, z 1000km już pojeżdżony, o wrażeniach założę osobny temat, bo jestem ciekaw takowych u innch, ale pytanie o korbę GRX 1x12 40T i jej linię łańcucha (zmieniłem od razu z 40T na 38T od Specialities). Jakoś nie sprawdziłem wcześniej, ale zaraz po wyjęciu z pudełka zdziwiłem się, że to ta sama korba co 1x11, 2x11 i 2x12, a różnica to po prostu blaty, w wypadku 1x ten mnniejszy nie jest zamontowany. Optymalizacja kosztów, ok. ale jak zobaczyłem linię łańcucha zaraz po założeniu to się przeraziłem. Niby podana 49,7 to nic nadzwyczajnego, ale po złożeniu wypadała gdzieś na 3cim biegu licząc od dołu. Piasta oczywiście 142mm. Przekos na 51ce był przerażający, jakość pracy i dżwięki wydawane jak zażynanej świni. Kręcąc w tyl łańcuch czasem spadał. Masakra, wiadomo 51ka robi swoje w naciągu i przekos bardziej daje po dupie niż na mniejszych kasetach, ale i tak nie rozumiem jak projektantom coś tak głupiego przyszło do głowy. Wyjąłem korbę retro XT z 1992 i tam najmniejszy blat zamontowany był na długich 12mm śrubach/kominach z podkładkami 5.25, więc użyłem tego setu, by sprawdzić jak się zmienia sytuacja, i powiem szczerze od razu po problemie. Na fotce nie widać ale rama ma miejsca dużo na takie przysunięcie, weszła by i 42ka. Linia łańcucha wypada teraz w środku kasety, bezproblemowo się jeździ i na 10ce i na 51ce. Dotoczyłem inne podkładki o większej średnicy 16mm by większą powierzchnią siadł blat na ramionach i wszystko teraz gra, można kręcić w tył dowoli, zmiana przełożeń bezproblemowa, "ostre" mam wrażenie zęby nowej 38ki się szybko dotarły i teraz całkiem cicho to też działa. I tu pytanie czy ktoś tu używa takiego zestawu GRX 40x10/51 i czy tak jeździ dłużej? Oczywiście to nie poprawia absurdalnej lini łańcucha, ale może to o tą 38kę Specialities i jej zęby chodzi, a z oryginalnym 40T chodzi to ciszej/lepiej ? Nie sprawdzałem tej 40ki, bo od razu chciałem jako nową odsprzedać - no właśnie jak coś do sprzedania 😉.1 punkt
-
Na ostatnim zdjęciu między łożyskiem a korpusem bębenka widać nakrętkę z dwoma nacięciami - prawdopodobnie musisz ją wykręcić. Prawdopodobnie takim narzędziem: https://bitul.pl/pl/p/KLUCZ-DO-BEBENKA-SH HB081-/174 Równie dobrze może jednak być to być pierścień segera... wtedy ściągasz to szczypcami do pierścieni wewnętrznych.1 punkt
-
Moim zdaniem Rose jest ładniejszy, ma dłuższą gwarancję na ramę, lepszy widelec oraz hamulce. Bonero ma homogeniczny 12-sto rzędowy napęd deore ( ja lubię jak producent nie kombinuje) w dartmoorze masz 11-sto rzędowa składankę ze wszystkiego co było pod ręką... Generalnie obydwa rowery to nie jest zły wybór, ale Rose wypada lepiej.1 punkt
-
Bo podobno w Beskidach tłumy, szczególnie tam gdzie jest kolejka i schronisko z piwem. A tu proszę, pustki. Przynajmniej w środę, na godzinę przed zachodem słońca1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jak tylko asfalty to bym chyba wziął 35c - jak pisałem wcześniej mam w grawelu i fitnessie semi-slicki 35c bo też głównie jeżdżę po twardym, czasem się zdarzy jakiś dobrej klasy szuter ale semi-slicki dają radę na szutrach premium. W trudniejszy teren wybieram mtb. Te Contact Speedy w rozmiarze 40c chciałem do fitnessa bo w mieście więcej jest różnych niespodzianek na drodze typu kostka, bruk, krawężniki, studzienki, itp. ale zostały mi w spadku po poprzednim "bieda-grawelu" semi-slicki Hutchinson Overide 35c więc poszły do fitnessa1 punkt
-
1 punkt
-
Pozostaje zamontować widelec tył-na-przód i skoczyć jeszcze raz1 punkt
-
No i kolejna mała porcja znalezionych zdjęć Kolejne koła Rekon 2,6 coby dwie opony były takie samie Ponieważ dzisiaj nigdzie nie jeździłem znalazłem chwilę czasu żeby zajrzeć do zacisku. Od kilku miesięcy hamulec strasznie kiepsko działał i szarpał. Ponieważ wolałem jeździć niż grzebać przy rowerze to musiał poczekać na swoją kolej. Teraz wiem dlaczego mi tak mocno widelec szarpało. Dobrze, że mam zapasowe klocki Kawałek okładziny odpadło. W jednym trochę bardziej to widać w drugim trochę mniej. Co ciekawe są to oryginalne klocki TRP, które były w zaciskach. Takiego widoku się nie spodziewałem. Przy okazji sprawdziłem łańcuch. Jak dobrze pójdzie to przymiar niedługo znów przestanie wpadać miedzy ogniwa . Ale niestety zdjęcia nie mam, żeby nikt przez mnie zawału nie dostał1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00