Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.03.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Jak to mówi klasyka Niemcy zarabiają więcej to chociaż części do rowerów mają taniej … paczka z discount bike de 2x galfer zwykły do mt5 2x galfer do mt5 ebike (podobno można założyć do MTB bo nie sprawdzają w lesie) suport i korba xt 8100 175mm Manetki m8100 do shigury Teraz najgorsze .... gdzie je... komplet hamulców mt5 -.- EDIT: znalazłem Spec gotowy do zmiany ... w sumie wszystkiego.7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Niestety MET Echo którego sobie zamówiłem wysłali w złym rozmiarze także lokalnie wyrwałem Uvexa ivo 3d, bez MIPS ale za to waga 245g w rozm. L z daszkiem. Ta gąbka na podbródek jest ekstra. 😉6 punktów
-
6 punktów
-
Bo podobno w Beskidach tłumy, szczególnie tam gdzie jest kolejka i schronisko z piwem. A tu proszę, pustki. Przynajmniej w środę, na godzinę przed zachodem słońca5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Full service to: 00.4315.032.632 A jak chcesz same uszczelki kurzowe i gąbki pod serwis 50h to: 00.4318.045.0032 punkty
-
W rebie skok zmienia się wymieniając air-shaft. Nie da się tego ogarnąć tokenami. Bottom-less tokens służą do zmiany objętości komory powietrznej co ma wpływ na progresję amortyzatora (im mniejsza objętość tym charakterystyka pracy mniej liniowa). Element pokazany na foto powyźej to "bump stop" czyli krańcówka dla odbijnika.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Ten latawiec to już wszystkim stara się w tyłki wchodzić. Zaprzepaścił biznes, a teraz wielki internetowy doradca. Jestem na niego uczulony odkąd pierwszy raz byłem w wilanowskim "erbajku" i potem przyjrzałem się jego osobie. AirBike już nie istnieje, a jego ludzie nadal wielbią, chociaż jest totalnym sprzedawczykiem. 😕 A z zakupów, to tak: z Polszy uszczelniacz MucOff i torba podsiodłowa Zefal, z dalekiego Wschodu końcówki linek oraz kapsel i śruba sterów jako niespodzianka dla kumpla. Czekam na resztę gratów z Ali, może kiedyś dojdą. Zachęcili kuponami, no... Aaaa, jeszcze w lokalnym chińczyku kupiłem za 6,70 zestaw łatek, żeby uratować rozciętą oponę, a po fakcie okazało się, że wyskoczył ma niej jakiś balon, więc i tak nie nadaje się do jazdy. 🤦♂️1 punkt
-
@axolotl widzę, że też doceniłeś przydatność reflektorka OFFBONDAGE, tylko zniweczyłeś jego zalety, wręcz pogorszyłeś. Zamontowałeś reflektorek odwrotnie! Teraz skutecznie świeci ludziom w oczy, a nic na drogę🥴. Zobacz foto które zamieściłem powyżej, taka jest prawidłowa pozycja i nie jest obojętnie jak. Zadziałało kolejne Prawo Murphy'ego, jeżeli coś się da zrobić odwrotnie to na pewno się wydarzy😡. Dlatego żarówki samochodowej nie da się zamontować odwrotnie, konstruktorzy przewidzieli.1 punkt
-
Ultimate jest zoptymalizowany do zawodów , czyli waga kosztem trwałości - po prostu tłumik jest kuriozalnie mały = lekki =mało oleju - dlatego się przegrzewa i jest twadardszy w pracy, wersję selekt są wygodniejsze do codziennego użytku a przez mniejsze odchudzanie powinny być trwalsze.1 punkt
-
1 punkt
-
Żartuję, bo zaprzedstawiona historia zabrzmiała jak anegdota.1 punkt
-
1 punkt
-
Już pal licho te pięć stów, komu nie żal, niech płaci (promocja😡, ha, ha!🥴) Ale co się dostaje w zamian??? Narzędzie do oślepiania wszystkich którzy chcą spokojnie przejechać, gorszy jest tylko laser!!! Boże kochany, kiedy to się skończy, kiedy pojawią się przepisy które pozwolą wyeliminować tych wszystkich którzy potrzebują być "dobrze widzialnym"👎😡. Problem został już dostrzeżony, jest prawdziwy wysyp dobrych reflektorków z odcięciem krawędzi światła, mocą wystarczająco dobrą, a do ciemnego lasu to aż nadto. O dziwo to właśnie Chińczycy ogarneli temat, ale nic dziwnego, to oni zawładnęli kopalniami litu i wszystkie akumulatorki to ich domena. Do tego za parę zł dokupić światełka pozycyjne (odpowiednio mała moc👍🙂) i jesteś bezpieczny, ale przede wszystkim bezpieczny dla innych!!!1 punkt
-
1 punkt
-
Tylko i wyłącznie EBC CFA327HH, blokują przednie koło w elektryku bez problemu, bardzo mocne, mi jeden komplet na pół roku wystarczy czyli około 1000km.1 punkt
-
Obydwie pasują do DHX2, czy długość taka sama to nie wiem, byle by były obie pod skok tłoka 50-55mm.1 punkt
-
1 punkt
-
Bardzo dziękuje wszystkim za zaangażowanie, ale nie chce tutaj prowokować jakiś sporów. To może na początku kwestia osprzętu - faktycznie kawał tematu był o nim, ale to jest coś co można namiętnie według mnie analizować co temat rozwleka, co do geometrii dla mnie to jest wątek w stylu: "uważacie, że będzie ok? jak ok, to ok" i tyle - zawierzam wam. Z zaproponowanym przez Ciebie Author Integra są w sumie dwa problemy - pierwszy największy, cholernie jej się nie spodobał z wyglądu, a drugi większy dla mnie - nigdzie w okolicy go "nie widziałem", wszystkie sklepy internetowe które go mają, są daleko albo bardzo daleko ode mnie przez co nie będzie okazji na przymiarki i tutaj przechodzimy płynnie do kolejnego tematu. Czy dziewczyna widziała na żywo i czy jechała? Nie, jeszcze nie, zawężam krąg poszukiwań, mamy wstępnie wybrane dwa modele Treka, z tego co zrozumiałem z tego tematu i sam widziałem w necie raczej spełniają potrzeby, a co najważniejsze, są w okolicy i to w więcej niż w jednym sklepie, w rozmiarze który nas interesuje, daje to możliwość przymiarki, przejażdżki i negocjacji co jest dla mnie wielkim plusem. Czy kupię, gdy jej się za nic a nic nie spodoba w nim - "cokolwiek"? Oczywiście, że nie! Wrócę tu wtedy i powiem jak wygląda sytuacja bogatszy o doświadczenie - ale od czegoś trzeba zacząć! Ba, nawet zakładam, że najprawdopodobniej ten zakup będzie w pewnym stopniu "pomyłką", bo jednak droga/doświadczenie/kilometry zwał jak zwał wiele rzeczy zweryfikuje, może się okażę, że jednak nie chce jechać na żadną wyprawę, a wycieczki do 50km raz do roku to będzie dla niej max i można tak wymyślać bez końca, ale chce coś kupić i chce to zrobić nie za późno, tak by coś mieć i na czymś budować już wiedze i doświadczenie. Rower nie jest na całe życie, zawsze można kupić drugi już z lepszą specyfikacją wymagań, a ten spróbować sprzedać albo i nie, ale no posiadając ten pierwszy "bardziej ogarnięty" jest na czym wymagania budować1 punkt
-
1 punkt
-
Nowa kiera. Mam kilka miejscówek gdzie ledwo się mieściłem z 710mm, teraz z 760 będzie lipton. Ale za to na zjazdach być powinno lepiej.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@olo850 - tak, poprzednik to i-Drive. Muszę wreszcie zrobić zdjęcia ramy i wystawić na sprzedaż, niech inni maniacy retro skorzystają Co do nietypowych rozwiązań, to (jak napisałem powyżej) miałem dość konkretne wymagania wobec ramy, które mocno zawężały wybór. Ostatecznie wziąłem tego Centuriona, bo mogłem go sobie wziąć do ręki przez zakupem i choć nie jest oczywiście idealny, to naprawdę nie mam do niego większych uwag. Jeśli natomiast chodzi to o 29 cali, to długo kombinowałem, czy się nie przenieść na ten standard, ale ciągle pozostawało to samo pytanie: po co? Bo jest "wygodniej"? A dla kogo? Dla mnie, czy dla "ekspertów" od tabelek w excelu? Bo "lepiej się jeździ w terenie"? Tyle że ja i tak nie wyjeżdżam poza szuter i leśne ścieżki - dokładnie te same, po których nie tak dawno wielkie chłopy 2 metry i 120 kilo jeździły na 26". No i co z częściami, które i tak miałem? Niestety sytuacja rynkowa jest taka, jaka jest i koła złożone na budżetowym badziewiu, ale 29", są więcej warte niż o klasę czy nawet dwie lepsze, ale na 26". Podobnie amortyzatory czy ramy - wystarczy sobie wejść na pierwszego z brzegu OLX i zobaczyć, za jakie grosze chodzą niegdyś topowe komponenty, które mimo upływu lat wciąż będą lepsze jakościowo, lżejsze i wytrzymalsze niż nowa masówka pod nowe standardy. W ogóle jeśli chodzi o mody, trendy i jedynie słuszne przewidywania na rozwój branży rowerowej, to ja pamiętam aż nadto twierdzeń przed 15, 20 czy nawet 25 lat. I niektóre z nich okazały się prawdą, inne półprawdą, a jeszcze inne jedną wielką g***o prawdą. I wcale się nie zdziwię, jak za najdalej kilka lat pojawi się kolejna "rewolucja" służąca tylko temu, żeby klienci wydawali pieniądze na nowy sprzęt, mimo że ten stary wcale nie jest gorszy, a wręcz odwrotnie. Zresztą nie chodzi tylko o kasę, bo w zasadzie mógłbym choćby jutro wejść do sklepu i wyjść z nowym rowerem. Tylko żebym to zrobił, musiałbym mieć powód, a tego nijak nie potrafiłem znaleźć przez dobrych parę miesięcy. I dotyczyło to nie tylko rozmiaru kół, ale nawet samego rodzaju roweru, bo teraz na topie są gravele i inne podobne wynalazki, które nijak mi nie odpowiadają - gdybym chciał kupić sztywną ramę ze sztywnym widelcem, to bym kupił sztywną ramę ze sztywnym widelcem, a nie szukał fulla. Oczywiście nie oznacza to, że się zamykam w bańce "kiedyś to było" - patrz choćby napęd 1x, na który przeszedłem na długo zanim był modny, tyle że teraz mam już faktycznie nowsze komponenty. Ale to temat na dłuższą dyskusję, która w zasadzie nikogo poza mną nie będzie obchodziła1 punkt
-
FOXiak leciał do serwisu. Świetna okazja, żeby zrobić porządek na kokpicie. ESIaki nie chciały same zejść, więc im lekko pomogłem nożykiem. Konsekwencją ostrego ciecia była dzisiejsza dostawa ERGONowych grubasów - od tak dla odmiany.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Znam typa co 2-3 lata jeździł na za dużym rowełku z mostkiem 120mm , nie wiedział jeszcze że 'można sobie dowolnie zmieniać i nikt tego nie sprawdza' Zamiast skrócić mostek użył sztycy Amoeba z obrotowym jażmem , tak że można było jej używać 'tyłem na przód'. Ale nie to jest najpiękniejsze w tej historii - rama była tak wysoka, że postój wymagał oparcia uda drugiej nogi o górurkę...😆1 punkt
-
Nie maił bym nic przeciwko takim towarom gdyby...to tylko nie były podróbki. Ok, niech sobie azjaci robią te tarcze na podobieństwo i wzór srama, ale niech one nazywają się jakoś inaczej. Wtedy każdy podejmuje sobie decyzje. Natomiast tutaj jest ewidentnie podróba, być może tej samej jakości, ale podróba. To zwykłe oszustwo, kupując je wspiera się oszustów. Kwestie finansowe to zupełnie inna sprawa.1 punkt
-
Tarcze Hayes 160mm ta ze zdjęcia poniżej, żeby dobrze wyregulować zacisk i odległość klocków od tarcz musiałem wyprostować jedną tarcze, z drugą poszło gładko bo była prosta. Potem przejażdżka z kilkoma mocnymi hamowaniami z dużej prędkości aby to dobrze dotrzeć. Modulacja jest bardzo płynna i dobrze wyczuwalna, siła hamowania z górnego chwytu jak dla mnie jest szokująco duża. Po dwóch dniach testów mam wrażenie że klocki jeszcze się dotrą i ułożą, prawdopodobnie wzrost siły hamowania w miarę docierania się klocków podskoczy jeszcze o kilka procent.1 punkt
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00