Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.03.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
7 punktów
-
5 punktów
-
Bo na Giewont* wjechałem "Żelazny Krzyż" na Średniej Górze (427 m n.p.m.) - Pogórze Kaczawskie5 punktów
-
4 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Crash Rock Love TATA 1,8 T uwaga wagi ciężkiej . Koło a na nim koło parktula kupa ptactwa. Piękna fotokarta z pamiętnika!!! Czuć wiosnę żółta. Będzie się działo.2 punkty
-
Jeżeli do pracy to polecam coś z błotnikami i bagażnikiem, żadne centralne napędy bo zjadają łańcuchy i zębatki w takim tempie że taniej jeździć dieslem.2 punkty
-
2 punkty
-
Rowery mają maksymalną moc 250W. Wszystko co ma więcej podlega ubezpieczeniu OC, nie może poruszać się po ścieżkach rowerowych itd bo są to już skutery elektryczne. Poza tym zadaniem silnika nie jest "uciąganie" Ciebie tylko wspomaganie podczas pedałowania.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Przy czym do Magury dobrze też kupić ich tarcze, są grubsze. https://www.bike-discount.de/en/magura-mt5-disc-brake-set-mdr-p Das ist neunhundert złoty za komplet1 punkt
-
1 punkt
-
Ma być trend boczny do połowy kwietnia, potem 2 tygodnie mocniejsze i ... .zjazd w dół 🤣 - takie mam założenia. @spidelli Assioma Uno hack. Pro mx-1 jeszcze wtedy nie istniało (maj 2022)1 punkt
-
Ja ci mogę od razu odpowiedzieć co poczujesz po przesiadce ze starego gruza - przy każdym naciśnięciu rower ci będzie spod tyłka uciekał.1 punkt
-
1 punkt
-
Ten tzw. amortyzator się ugina - i to wszystko co robi Prawdą jest też, że jak już dają do trekkinga w cenie bagażnik i błotniki, to rower crossowy w nieco mniejszych pieniądzach (powiedzmy że z tej samej półki cenowej) będzie miał kilka komponentów o szczebel lepszych. Porównaj np senatore do x-force. Ale rozumiem że nie każdemu się chce dłubać. Rower z kasetą daje lepsze możliwości "poprawiania" napędu - założysz np kasetę o 9 rzędach bez konieczności wymiany koła. Tak więc rozwiązanie - moim zdaniem - optymalne, jeśli szukasz cięcia kosztów i chcesz uniknąć własnoręcznego doposażania, to senatore v2. No i od razu kupiłbym lepszy łańcuch Albo ten : https://allegro.pl/oferta/kands-navigator-x-czarny-turkus-14760615118 stalowy widelec, alu rama, ale napęd najsłabszy (za to poniżej 15 kg)1 punkt
-
1 punkt
-
Obecnie wariant 40/30 z kuponem DHK983, z wysyłka z Francji za 1650 zł1 punkt
-
Ten Felt podlinkowany przez kolegę powyżej to bardzo ciekawa propozycja - dobry napęd, karbonowy widelec, hydrauliczne hamulce. Myślę, że też wejdą opony 38c choć i na 35c, które są tam fabrycznie też spokojnie da się jeżdzić w opisanym przez Ciebie zakresie - ja mam akurat Vube SL Road ale trochę starczy model niż ten podlinkowany przez Ciebie (jeszcze z aluminiowym widelcem i bez sztywnych osi) i jeżdże na nim do pracy i na przejażdżki po pracy na oponach 35c semi-slick i jest o.k. Oczywiście szersza opona to większy komfort bo coś tam lepiej tłumi ale w przeważnie do takiego codziennego ciurania ludzie kupują tanie opony, tzw. kartoflaki wykonane z jakiejś kiepskiej mieszanki gumy, które są ciężkie, mają duże opory toczenia i strasznie zamulają1 punkt
-
Polecam zacząć od SHIMANO SH-XC100. 3 rzepy, zapniesz jak potrzebujesz, spokojnie można tym chodzić. Produkt DiT - dobrze i tanio.1 punkt
-
Ogólnie typ roweru wybrany spoko. Z tej dwójki cube wypada lepiej z uwagi na karbonowy widelec i sztywne osie. Zerknij też na ten bo przy dzisiejszych warunkach oferta jest nie do przebicia. Tylko opona tak szeroka jak do cube nie wejdzie https://www.centrumrowerowe.pl/rower-fitness-felt-verza-speed-20-pd38838/1 punkt
-
Rama 17" co by się nie działo senatore V2 - (ale jeśli możesz dopłacić do V3 to dojdzie blokada amortyzatora - przydaje się). V1 ma wolnobieg - rozwiązanie słabsze, choć jeśli kobieta lekka jest to nic się zazwyczaj nie dzieje. alternatywnie lazaro aero v2 /v3 i troche gimnastyki z dołożeniem błotników i bagażnika ( o ile są konieczne rzeczywiście) - ale pozbywasz się "amortyzatora" i rower będzie lżejszy 3.opcja - Kands Cross Line 1100 28" Męski Damski 2022 | ZDUŃSKA WOLA | Ogłoszenie na Allegro Lokalnie i doożenie gratów jak do aero - mniej problematyczne zapewne1 punkt
-
A to jest makrokesz za 500pln czy Bianchi z Di2 za dwie dychy? Bo jeśli cena jest odpowiednia, to tylko Ty możesz określić czy jest warta ryzyka. Uwzględniasz padnięcie osprzętu, pęknięcie ramy itp i kalkulujesz biorąc na swoje barki ewentualne problemy. Swoją drogą ciekawy scenariusz - rower nowy, karton, ale brak gwarancji? Ale jak to?1 punkt
-
Przyjrzałem się dokładniej, żeby móc odpowiedzieć na Twoje pytania. Tarcza trochę się buja na boki, ale nie wiem, czy wynika to z jej skrzywienia, czy z niewłaściwego planowania ramienia. Nie jestem w stanie tego zweryfikować bez demontażu. Gniazda pedałów trzymają swoją osiowość. Ale to dotyczy mojego egzemplarza. Wiadomo, że powtarzalność u Chińczyków na tym poziomie cenowym nie jest taka oczywista i w zasadzie inny egzemplarz może być lepiej lub gorzej wykonany. Jak sam napisałeś, są rzeczy markowe pokroju Hope, ale założyłem, że ta półka cenowa cię nie interesuje.1 punkt
-
W aluminiowej mufie raczej bym nie używał szczotki drucianej, ale czegoś w stylu szczotki do butelek (plastikowa rękojeść, tworzywowe włosie). Nie trzeba się obawiać o stan gwintów i uważać na krawędzie przy lakierze. To nie stalowa mufa, z której trzeba się pozbyć rdzawego nalotu (bo cały syf to raczej to, co wpadło przez podsiodłową, albo ze skorodowanego suportu), więc po zwykłym usunięciu tego, co tam zalega, wystarczy najzwyklejszy odtłuszczacz (też wolę zwykłe spożywcze meglio od śmierdzącej benzyny ekstrakcyjnej) wspomagany mechanicznie taka szczotką...1 punkt
-
Jeżeli nigdy nie miałeś spd i masz choćby cień podejrzeń, że nie masz wąziutkiej stopy, to każdy but z boa może być przekleństwem... ergonomia w świecie tanich butów jest przypadkowa, a fasony dla szerszych stóp pojawiają się w droższych modelach. Buty ma rzepy albo sznurowane po odpuszczeniu początkowych dziurek pozwalają odciążyć stopę, w okolicy bloku a trzymać ją dobrze powyżej.... BOA jak w ww modelu, zaciska równomiernie od góry do dołu, co może dać drętwienie albo ból po kilkudziesięciu minutach jazdy.1 punkt
-
Najpierw z grubsza jakąś szczotką wygarnąć brud. Potem szczotką drucianą oczyścić gwint. Wydmuchać lub wymieść pył i wymyć wszystko jakąś benzyną ekstrakcyjną, żeby pozbyć się starych smarów. Co do szczotki drucianej, to najlepiej nią kręcić w gwincie, sam się będzie czyścił. Tylko uważaj na lakier na krawędziach mufy, bo lubi odprysnąć jak jest kiepsko zrobiony. Jak poznać, że suport jest od wymiany? Ma luzy albo wysypują się z niego kulki , chodzi bez żadnego oporu, czyli nie mam w nim smaru, lub nie chodzi płynnie i przycina się w którymś momencie obrotu, słychać trzaski, zgrzyty lub inne "suche" odgłosy podczas kręcenia osią.1 punkt
-
Drogo za napis na ramie. Można zmienić na taki z wyświetlaczem albo do tego dołożyć wyświetlacz na kiere. https://allegro.pl/oferta/wyswietlacz-rowerowy-bosch-purion-200-dla-systemu-smart-15155900264 https://allegro.pl/oferta/bosch-kiox-300-display-bhu3600-the-smart-system-143229609231 punkt
-
Najlepiej zapytaj o radę eksperta z media expert. Możesz również napisać do Kleo, bo ona podobno też się zna na rowerach.1 punkt
-
W sensie, dylemat suport - szosowy czy mtb i trzeba wiedzieć jaki suport wybrać ? Czy jest konflikt z ramą bo Q faktor uderza w tylne widełki ? Gdzieś tam leży u mnie GRX z promocji mogę w razie potrzeby wydobyć i przyłożyć linijkę.1 punkt
-
Może nie bezpośrednio na rowerze, ale jak Inpost zgubi paczkę z wyczekiwaną częścią do roweru to gniew rowerzysty wzbiera 😕1 punkt
-
@Electronite Weź nie pisz chłopie takich bzdur;) No właśnie, poprzedni amor był pod stary standard piast a ten jest pod nowy, załóż adapter i będzie gitara.1 punkt
-
Pozwolę sobie po swojemu skomentować zdjęcie od @Strek: Bo tyle na liczniku miał przejeżdżający przez bramkę rowerzysta😄1 punkt
-
Wolę raczej coś na lepszym osprzęcie niż różnicę w wadze paczki cukru.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Chwyty ESI Extra Chunky 1m przewodu hamulcowego Jagwire CGX-SL - muszę wymienić ostatni fragment przy przerzutce w szosie, bo przerzutkowy Shimano jest zbyt sztywny i łamie się przy każdym wyjęciu koła... 😕 Może ma ktoś na to jakiś lepszy pomysł? No i micha na pierwszą połowę sezonu - żele, izo, carbo, kreatyna, gratis jakaś kofeina:1 punkt
-
Tu bym się sprzeczał, ale niech będzie 😉 Tak czy inaczej są zwolennicy jednego i drugiego systemu.1 punkt
-
1 punkt
-
Sobek nie śmiesz kuj, ale ogarnij sobie siebie nagrania. Ciekawa stodoła, tajemnicze czynności plan już masz, w lustrze widzisz co rano wymarzony obiekt pożądania sporego odsetku potrzebujących „hydraulika” pań w każdym wieku. Twoje spojrzenie zarost i romantyczny zły luuk oraz odpowiednia ekspozycja zapewnią Ci złote przyciski U tuba, możesz śmiało wejść w soft kamerki, pod płaszczykiem bajk szlifierka kątowa porn. Także kot, kusy top, spodnie kowboja pośladem na wierzchu albo inny skórzany fartuch, romantyczne oko kamery na suwnicy albo gimbalu z linek pod sufitem i czerwona kotara naszego forum rowerowego opada , wypływasz na szeroki przestwór oceanu także szukaj cykloautoerotyzmu na ktôrym zarobisz na emeryturę, bo w G i szokach złomu rowerowego Ci póżniej na bro nie wymienią… a G szoki- dokładnie chciałem dwie opony zalegające w ogródku od lat ( nie moim ) po prostu w najbliższym tego ogródka szoku zostawić i wysłali mnie w kosmos…. ( osobowe a nie od Bizona)1 punkt
-
Witam. Rozkręciłem swój amor i stwierdziłem że tłumik jest identycznie zbudowany jak w Durolux. Załączam link do filmiku z instrukcją jak go serwisować krok po kroku. Ilości oleju oczywiście są inne, ale czynności te same. https://youtu.be/ySayfHGcX5I Wydaje mi się że admin powinien podpiąć.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00