Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 17.03.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
Bo taka typowa weekendowa jazda w Polsce. Słońce, deszcz, burza, grad i jak już dotarłem do czegoś z dachem to przestało.5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Szacun, że Ci się chce. Ja tam jako człowiek pracujący (na etacie) o 8 w tygodniu to w pracy od godziny "siedzę", a z kolei w weekendy mi się, aż tak wcześnie wstawać z kolei nie chce. Dziś wpadło 124 km (203 TSS) w 4:08 netto. Start za 15 9ta ale temperatura 3 do 4 stopni z porządnym wiaterkiem w tle. Dopiero na samym końcu na chwilkę słońce zaświeciło. Jak się człek dobrze ubierze to się jechać da 😆 .2 punkty
-
To wygląda na to , że dziadziuś znowu się lansował na twardziela i ustrzelił taką nie okrągłą liczbę 168.2 punkty
-
Za 4K to raczej marin DSX1 - mam taki i polecam. Ten fusion ma widelec wykorzystujący dziwną prawidłowość, że taniej zrobić blokadę niż działający tłumik. Jak chcesz z widelcem to kup coś jak Canyon Pathlite 4 i wymień widelec na RS Paragon, czy coś z tej półki. Natomiast wspomniany Unibike na 150 km dróg to lekki masochizm. Blokada w najtańszych widelcach to tylko bajer, żeby było co blokować, to najpierw musi działać. Napęd 3x9 to moim zdaniem historia. 2x10 albo 1x11/12.2 punkty
-
2 punkty
-
DIY wybijak i prasa do pressfita Shimano. Manetka M8100 od środka. Należało jej się. Tu już "po". Niezbędnik każdego warsztatu i jedyne zastosowanie tej blaszki. Trzeba zerknąć w łożyska przed sezonem... Przy okazji drobne poprawki fabryki, znalazłem w końcu powód dla którego wymontowanie dampera było praktycznie niemożliwe. Tulejka była 2 mm szersza niż otwór w linku zawieszenia. Zebrałem trochę materiału, przyszlifowałem i pasuje idealnie. Tylko o zdjęciu zapomniałem... Dwa łożyska do wymiany. Czyli w praktyce wszystkie, bo są nietypowe i pojedynczo raczej nie do kupienia. 😕 Poczekam z miesiąc i wymienię jak odeślę amortyzację do serwisu. Kiedyś na szybko wymieniałem oponę i tę rzuciłem w kąt, gdzie przeleżała kilka miesięcy. Wystarczyło od razu spłukać wodą i byłaby czysta... 😕 A tak miałem zaschnięte na ament mleko MucOff, którego nie dało się usunąć w żaden sposób... ...no prawie żaden. Coraz więcej osiedli typu "chów klatkowy" w miejscach, gdzie niedawno rosły buraki, to i nazw ulic zaczyna brakować. Taśma tubeless z Ali nie wytrzymała ciśnienia. Dopiero jak mnie o 3:45 nad ranem obudził syk spierdzielającego powietrza to sprawdziłem, że każą nawijać dwie warstwy... Dwa XTRy, obydwa M9100. Jeden srebrny (box), drugi tytanowo-niebieskawy (OEM z roweru). Jak do tego doszło? Nie wiem. Na koniec wnętrze jednego z tych XTRów po ok. 3500km. Pacjent uratowany, przeżył, jeszcze pojeździ. Do smarowania sprzęgła użyłem DT Special Grease i wygląda na to, że świetnie się do tego celu nadaje.2 punkty
-
2 punkty
-
@spidelli trenujesz na https://sowieszczyty.pl/wydarzenia/rowerowe-oblezenie-wielkiej-sowy-2024/ ?1 punkt
-
1 punkt
-
Jesteś wzrostu mojej żony - nie narzeka na 29”. Mniejsze koła można by polecać jakbyś chciał skakać na rowerze. Z uwagi na plany (szosy drogi) to i tak polecane koło to 28” czyli ta obręcz co 29” ale węższa opona.1 punkt
-
A co chcesz robić z tym rowerem? 1 Wjechać na Skrzyczne 2 Zjechać ze Skrzycznego 3 Przejachać Las Kabacki 4 Dojechać do pracy w Mordorze Można wybrać dwie odpowiedzi.1 punkt
-
O 6 z minutami, potem w stałym punkcie rytuał czyli kawka z kubka ,szybka "prasówka" i ogień dalej. Do 9 trochu pupka przymarzała, a ja "eugeniusz " jeszcze mamlałem po drodze miętusy i jak pociągłem potem takiego zimnego izotonika........ W lecie to startuję nawet o 4 z rańca i lepsze przebiegi robię. Oczywiście w weekendy. Bo w tygodniu startuję o 8 jak zrobię to co mam zrobić i walę 100 -120 tylko. A kiedyś jak się robiło przejazdy " specjalnego " przeznaczenia to się startowało w przedziałach 24 - 2 w nocy. Może gdzieś się uchowały w otchłani netu opisy i foty naszych akcji.1 punkt
-
1 punkt
-
Lepiej poszukać czegoś pokroju Polygon Heist X7 lub Marin DSX2, co prawda z napędem 1x (pierwszy z amortyzatorem, drugi bez), ale bardziej dopasowanych do opisu sposobu użytkowania - w każdym razie bardziej niż Fusion.1 punkt
-
Forum "Cichociemnych" ..... w tajnych bazach na Guantanamo chomiki przechodzą mordercze szkolenia. Nikt niczym się nie chwali , wszystko utajnione................ @spidelli na kołowrotku szykujący się do przekroczenia drugiej prędkości kosmicznej , po osiągnięciu której znika jak w eksperymencie filadelfijskim....😉1 punkt
-
Miałem je i przez pierwsze 3000 km tylko raz przebiłem dętkę, ale potem działo się to już co kilkaset kilometrów, co spowodowało, że zmieniłem opony. Z przodu po około 5000 km wyglądała bardzo dobrze, z tyłu była delikatnie zużyta.1 punkt
-
Nowe na promocjach chodzą po 3,2 tys. zł, więc jak wystawisz poniżej 3 tys. zł, np. za 2,8-3,0 tys. zł i nawet jak opuścisz 100-200 zł powinno być o.k.1 punkt
-
Od początku miałem zamiar kupić lepszy rower, wiedziałem ze dość szybko budzet poleci do gory. Rowerek zamowiony, czekac az przyjdzie i mozna sie bawic1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No i kolejna mała porcja znalezionych zdjęć Kolejne koła Rekon 2,6 coby dwie opony były takie samie Ponieważ dzisiaj nigdzie nie jeździłem znalazłem chwilę czasu żeby zajrzeć do zacisku. Od kilku miesięcy hamulec strasznie kiepsko działał i szarpał. Ponieważ wolałem jeździć niż grzebać przy rowerze to musiał poczekać na swoją kolej. Teraz wiem dlaczego mi tak mocno widelec szarpało. Dobrze, że mam zapasowe klocki Kawałek okładziny odpadło. W jednym trochę bardziej to widać w drugim trochę mniej. Co ciekawe są to oryginalne klocki TRP, które były w zaciskach. Takiego widoku się nie spodziewałem. Przy okazji sprawdziłem łańcuch. Jak dobrze pójdzie to przymiar niedługo znów przestanie wpadać miedzy ogniwa . Ale niestety zdjęcia nie mam, żeby nikt przez mnie zawału nie dostał1 punkt
-
Mam tą Sense i jakość wykonania jest bardzo dobra. Wymieniłem hamulce, bo waże ponad 100kg i MT200 są dla mnie za słabe, a lubię mieć pewność hamowania na stop kiedy jest taka potrzeba. Upgrade hamulców można zrobić naprawdę bardzo tanio. Ja zmieniłem też koła na szersze, ale te podstawowe są bardzo solidne i piasty na łożyskach mechanicznych. Zostawiłem je sobie pod oponkę bardziej gravelową. Generalnie polecam Sense i w tej cenie jest bardzo ok.1 punkt
-
Oddałem tego focusa, w zamian dostałem white'a do naprawy, chłop handluje na Gorzowskiej giełdzie, mówi, mogę Ci sprzedać za 800 zł, mówię piernicz się, odpowiada , dobra zrób ten aparat z tyłu, rower jest pierwej sort, lecim na giełdę w niedzielę, niech będzie sprawny. Miałem "aparat" Altus'a, to żem dał, łańcuch był bez spinki to trza było wózek "odblokować", instaluję, pacze, hak krzywy jak wieża w Pizie, ło matko mówię w duszy ale nie poddaję się. Po godzinie rower jest prima sort, gotowy do jazdy. Mimoto hamulec reaguje i blokuje koło Mostek ma trochę nierówno pod sufitem Altus incumming Dobra nasza, tył odpięty bo hak wygięty. prosto w Anię Gotowy, sprawny inaczej, łatwy pinionżek.🫠 Pozdrow'er😘1 punkt
-
Jak się trafi w lesie taki przypadek to zawsze możesz na oponę nasikać, będzie podgrzana i zwilżona.1 punkt
-
Normalnie bym chyba nie przełknął tego co mówię, ale odpal sobie stare filmy szajbajka, on tam łopatologicznie wszystko tłumaczy laikom, wyszukuj po elementach, np "regulacja przerzutek", "grupy osprzetu shimano" itp. Szczerze - więcej się dowiesz niż tutaj.1 punkt
-
To jest wina samochodziarzy bo oni taka presję wywarli na typa na rowerze że w strachu przed nimi nie zauważył pieszej. Alternatywnie wina słupka. Nic że tam mogło być dziecko, starsza osoba czy ktokolwiek, kto by wywinął orła i pokiereszował się razem z tą Panią Po prostu plagi egipskie i klatwa czarnoksiężnika z oz typa omotały dlatego wyprzedzał na przejściu i zmiótł te Panią. Jak czytam takie dyrdymały to nie wiem czy śmiać się czy bać, że takiego filozofa człowiek na drodze spotka.1 punkt
-
Dorzucam info o różnicy w niesymetryczności korby przy takim zamontowaniu podkładek do suportu. Odległość pomiędzy wewnętrzną stroną ramienia korby a zewnętrzną stroną rury podsiodłowej wynosi u mnie: 58 mm z prawej strony 64,5 mm z lewej strony W przypadków platform jest to nieodczuwalne ale może mieć znaczenie przy pedałach SPD.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00