Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      7 640


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 598


  3. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 553


  4. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      850


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo miały być wilki a tu jeszcze gorzej
    9 punktów
  2. Bo chyba pora wziąć się za siebie, jeśli jedyne co jeszcze widzisz, to zaproszenie do AA... 🤣
    9 punktów
  3. 8 punktów
  4. Bo taka typowa weekendowa jazda w Polsce. Słońce, deszcz, burza, grad i jak już dotarłem do czegoś z dachem to przestało.
    6 punktów
  5. 4 punkty
  6. Tego się nie da spawać. Podgrzejesz to od razu płynie pół elementu. To jest jakiś stop cynku, magnezu i alu o porowatej strukturze, przez to lżejsze niż lity element z alu.
    3 punkty
  7. bo sie nie mogę doczekać (Rodniańskie, tutaj z 2022 roku)
    3 punkty
  8. Bo nad rzeczką, trochę dalej od krzaczka...
    3 punkty
  9. Bo to był piękny, rowerowy dzień 😍
    3 punkty
  10. 2 punkty
  11. Nie polecam rowery z anej plasteliny najgorsze gówno jakie kiedykolwiek kupilem jabac ten rower
    2 punkty
  12. Bo w końcu zaświeciło...i można było pokręcić.
    2 punkty
  13. Bo rozlewiska jeszcze się nie cofnęły i trzeba było się wrócić, no to chociaż fajne zdjęcie..., na poprawę humoru 😉
    2 punkty
  14. Wczoraj zaliczyłem pierwszą przejażdżkę z licznikiem z tematu, więc porównałem wskazania z urządzeniem, które dotychczas odpowiadało za zbieranie wszelkich parametrów - Garmin Forerunner 245. To tak, jakby ktoś był ciekawy i lubił takie porównania tak jak ja. Garmin ciemne tło, IGPSPORT jasne tło. Tętno: Garmin HRM PRO Plus Kadencja: Magene S3+
    1 punkt
  15. U mnie tak lecą druciki. Fakt , typ kiery i szpeju inny ale istota sprawy ta sama.
    1 punkt
  16. Jeśli idzie o ilość podkładek to tak jak napisał kolega wyzej + widoczna na zdjęciach pokrywka sterów. Skoro tak się obawiasz geometrii Canyona powinieneś popatrzeć na zupełnie inne rowery, takie jek np. Merida Silex model 2024 czy Polygon Tambora.
    1 punkt
  17. Za bardzo skupiasz się na pojedynczych wartościach z tabelek z geometrią. Sam stack czy reach to nie są jakieś cudowne liczby, które wszystko Ci powiedzą. Jak już znalazłeś ten stack+, to zobacz, że Grail CF SL i Grizl CF SL mają praktycznie taki sam 669 mm vs 666 mm. Dodatkowo mają suport obniżony dokładnie o tę sama wartość (75 mm), więc - jeśli wierzyć tabelkom), to w obydwu kierownica będzie dokładnie na tej samej wysokości od podłoża (jeśli rower będzie stał na kolach z takimi samymi oponami). Różnice będą gdzie indziej, bo Grail jest dłuższy (ETT 586 mm) niż Grizl (ETT 564 mm), więc w tym samym rozmiarze użytkownik musi się bardziej wyciągnąć (to jest trochę korygowane długością mostka 70 mm vs. 80 mm). Zresztą sam Canyon celuje tymi rowerami (rozm. M) w osoby o innym wzroście: Grail 179-187 cm, Grizl 178-184 cm.
    1 punkt
  18. Do carbonowych ram są specjalne uchwyty jeśli chodzi o bagażnik na hak, bynajmniej w Thule. Warto jeszcze spojrzeć na Rose BACKROAD AL Z ciekawości zapytam opinie o gravelach spec? Np diverge sport carbon lub diverge e5 Comp bardziej comfort czy sport?
    1 punkt
  19. To jakie łożyska mają sens zależy od warunków pogodowych. Jeśli taplasz się w błocie to kompletnie bez znaczenia co założysz. Ezo jest seryjnie w wielu piastach, słabe są. Pytanie które kupić np SKF czy Timken w żaden sposób nie mówi nic o ich jakości. Większość, jak nie każdy z tych producentów oferuje je w kilku wersjach różniących się jakością. Jeśli łożysko kosztuje 45pln to jeszcze musisz wiedzieć lub sprawdzić które np skf tyle kosztuje u danego sprzedawcy. Jak będziesz wiedział to musisz dokopać się do katalogu produktów i sprawdzić co realnie dostaniesz.
    1 punkt
  20. Z ekonomicznego punktu widzenia przerobienie tego na wersję z blokadą wiązałoby się z wymianą części z całości - poza kosztem jest jeszcze kwestia dostępności a raczej sam element do którego przykręcasz puszkę nie jest psujący się - na stronie RS masz rysunki z rozpiską każdej części, jeśli jest dostępna to znajdziesz ją po kilkunastocyfrowym kodzie.
    1 punkt
  21. Jeżeli to ta sama kaseta, to waga przekłamuje o 4, no dobra, 2 gramy... Ja póki co śniłem : z 10 stanowisk serwisowych, przy 2 -3 po kilka osób, i mój amor na tapecie - to chyba znak, że czas na serwis (mówili, że raczej do wymiany, co chciałem gdzie indziej zweryfikować)... PS tylko kolor amora jakiś dziwny, bo ciemny fiolet
    1 punkt
  22. Co najmniej golenie do wymiany. Nie spawałbym tego , walnie . Tym bardziej że na 99% to nie jest alu ale jakiś dziwny stop .
    1 punkt
  23. Jak chcesz w przyszłości zęby wstawiać zamiast teraz nowego amortyzatora to jest to odpowiedni pomysł.
    1 punkt
  24. Grizl plasuje się nadal po stronie bardziej sportowej. Jeden rabin powie tak, drugi nie. Należałoby mieć dwa identyczne modele i je osobiście porównać, w każdym innym wypadku za dużo jest zmiennych. Z tego co wiem osobiście to np. Grizl CF jest fajnie przemyślany i rzeczywiście tłumi drgania bardziej niż jego brat Alu. Mam kilka szlifów za sobą i nic się nigdy nie stało. Co do transportu to mój rower jeździ na krótkich dystansach na dachu, na dłuższych na haku, dobrych kilka tysięcy kilometrów zrobione i nie ma problemu.
    1 punkt
  25. Skoro nie masz ? I mieć nie będziesz? To "wydaje mi się" że Twoja opinia jest tu zupełnie zbędna Panie pro rider chciałem zapytac o opinie kogos kto już posiada ten model i przejechał na nim trochę km:) czy faktycznie w tej cenie jest to opłacalny zakup.
    1 punkt
  26. @Zigfir Tak patrzę na twoje słupki i moje czujne oko wychwyciło taką anomalię jak na scn'enie poniżej. Faktycznie z formą bardzo cieniutko u Ciebie 🤣 @spidelli następnym razem jak będziesz śmigał w nocy po lesie to do daj znać wcześniej. Wypuszczę misia i zrobimy trening progowy. 😁 Dwa takie treningi i wykresy sufit przebiją .🤣
    1 punkt
  27. Gąbka florystyczna albo papier falisty z budowlanego, taki do zabezpieczania podłogi
    1 punkt
  28. Karbon i jego własności tłumiące mają znaczenie w przypadku szosy na wąskich oponach i dystansach na poziomie 150-200 km. Natomiast w Twoim przypadku skup się wyłącznie na tym czy Ci się rower podoba, może być Fitness, Gravel, Szosa, Składak, cokolwiek byleś chętnie na niego wsiadał. Bo większe dystanse to ja robiłem w podstawówce na składaku Sokół Lux (3 biegi, w końcu to był Lux ).
    1 punkt
  29. Esker 7 za 6700 to z pewnością super cena jak za karbonowego gravela. Ale prawie 7k za rower do króciutkich wycieczek? Moim zdaniem spora przesada, ale jak macie sporo wolnej gotówki, z którą nie macie co robić, to... kupujcie. Może kiedyś z 15km zrobi się 150km.
    1 punkt
  30. 10/15 kilometrów to możesz nawet na piechotę przejść więc jaki rower wybierzesz nie kompletnie żadnego znaczenia. Wybierz taki który Ci się podoba.
    1 punkt
  31. DIY wybijak i prasa do pressfita Shimano. Manetka M8100 od środka. Należało jej się. Tu już "po". Niezbędnik każdego warsztatu i jedyne zastosowanie tej blaszki. Trzeba zerknąć w łożyska przed sezonem... Przy okazji drobne poprawki fabryki, znalazłem w końcu powód dla którego wymontowanie dampera było praktycznie niemożliwe. Tulejka była 2 mm szersza niż otwór w linku zawieszenia. Zebrałem trochę materiału, przyszlifowałem i pasuje idealnie. Tylko o zdjęciu zapomniałem... Dwa łożyska do wymiany. Czyli w praktyce wszystkie, bo są nietypowe i pojedynczo raczej nie do kupienia. 😕 Poczekam z miesiąc i wymienię jak odeślę amortyzację do serwisu. Kiedyś na szybko wymieniałem oponę i tę rzuciłem w kąt, gdzie przeleżała kilka miesięcy. Wystarczyło od razu spłukać wodą i byłaby czysta... 😕 A tak miałem zaschnięte na ament mleko MucOff, którego nie dało się usunąć w żaden sposób... ...no prawie żaden. Coraz więcej osiedli typu "chów klatkowy" w miejscach, gdzie niedawno rosły buraki, to i nazw ulic zaczyna brakować. Taśma tubeless z Ali nie wytrzymała ciśnienia. Dopiero jak mnie o 3:45 nad ranem obudził syk spierdzielającego powietrza to sprawdziłem, że każą nawijać dwie warstwy... Dwa XTRy, obydwa M9100. Jeden srebrny (box), drugi tytanowo-niebieskawy (OEM z roweru). Jak do tego doszło? Nie wiem. Na koniec wnętrze jednego z tych XTRów po ok. 3500km. Pacjent uratowany, przeżył, jeszcze pojeździ. Do smarowania sprzęgła użyłem DT Special Grease i wygląda na to, że świetnie się do tego celu nadaje.
    1 punkt
  32. W tym wypadku wystarczy czołowe wjechanie w ścianę, prędkość maksymalna 15km/h 🫠 Btw, wszedłem na chwilę do stodoły. Drobna zmiana w Genez i się Pozdrow'er😘
    1 punkt
  33. Bober artysta... ...cycuszki se wyrzeźbił.
    1 punkt
  34. Raz, że traci sygnał od czasu do czasu a dwa, że bateria w czujniku obrotów na widelcu do wymiany średnio co 3-4 miesiące. Szczególnie zimą
    1 punkt
  35. Bo w lesie słonecznie i pod górę
    1 punkt
  36. Bo tu nie widać wiatru, a był i to jaki
    1 punkt
  37. Bo pierwszy raz jeździłem w tych rejonach (miałem zgrać horyzont ze zdjęciem, ale panowie na "m" chamsko z prawej strony wbili się w widok z drewnianą konstrukcją służącą realizacji swojego hobby, w którego obronie podpięli się pod panów uprawiających rolę z dziada pradziada)
    1 punkt
  38. Przejazd nowym 400 m asfaltem między Łebieniem a Garczegorzem.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...