Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03.03.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo troszkę się rzece ulało i droga za zakrętem stała się pięknym rozlewiskiem.5 punktów
-
5 punktów
-
Opony renomowanej marki zakupione za 70pln sztuka z bezpłatnym odbiorem w sklepie tejże marki. Sawtooth Sport Reflex 700x38c: masa jedna sztuka 520g druga 530g, szerokość rzeczywista 37.4mm (na obręczy o szerokości wewn. 18mm). Zastąpią Kendy Khan 700x35c fabrycznie montowane w Felcie Versa Speed (szerokość rzeczywista 33mm masa 510-520g). Co ciekawe Kendy made in Taiwan, Spece made in China... Prześwity chyba wystarczające ale raczej niż szerszego już nie będę próbował.4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Serwis tylnej piasty Marina FC. Minął sezon z ponad 5000 km przebiegu. Osłuchałem tylną piastę i doszedłem do wniosku, że kulki po bieżniach turlają się coś za sztywno, jakby bez smaru... Wiele się nie pomyliłem. Łożyska pracowały w dziwnie rzadkiej i skąpej w ilości mazi, która kiedyś była fabrycznym smarowidłem. Oczywiście nie obyło się bez druciarstwa... Mam sprawdzony patent na konusy z wżerami 😁4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Rzadka to u mnie sytuacja, ale zdarza się - zdjęcie roweru nie od strony napędu. Choć, jak widać na zdjęciach powyżej, najwyraźniej taki mamy obecnie trend.3 punkty
-
3 punkty
-
Jako, że srebrne, wielokierunkowe bloki SM-SH56, mimo prawidłowego dokręcenia kluczem dynamometrycznym, jęczały nieprzyzwoicie podczas ciśnięcia na kultowe SPD 520, co doprowadzało mnie do pasji i niezdrowego podnoszenia tętna, to "żem wziął" i wymienił je na czarne SM-SH51, dokręcając z momentem 5,5 Nm. Uff... Cisza jest 💪🚲😎2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
W tym przypadku powoli i we właściwym dla siebie tempie to lepsza metoda niż zajechać się i pierdyknąć rower w kąt . Ponoć optymalnym jest 300 TSS i trzymanie CTL w okolicach 45. CTL urośnie u Ciebie z kolejnymi treningami i będzie jak szyte na miarę do tych wartości . U mnie wpada przeważnie miedzy 500-700 TSS. Gdybym miał się trzymać 300, wiązałyby się z mocnym ograniczaniem się. Ale to mój indywidualny organizm i poziom wytrenowania więc raczej nie polecam takich wartości . Dwa bardzo ciekawe artykuły w temacie: https://www.wttzcyclingblog.pl/czy-im-wyzsze-ctl-chronic-training-load-i-im-wiecej-tss-tym-lepiej/ https://www.wttzcyclingblog.pl/tss-w-kolarstwie-jak-monitorowac-obciazenia-treningowe/1 punkt
-
Jak górki i pagórki brałbym na 105, odłożył 1200-1500zl na lżejsze kola i później wymienił.1 punkt
-
No co, stado worków odpoczywa na leśnej polanie🤣. Ło panie a jaki wysyp małpek po śnieżnych roztopach.1 punkt
-
Była sesja ćwiczeń równowagi w garażu i flush hamulców. Tyle przy przeziębieniu to i tak sukces.1 punkt
-
Zamiast zrobić parę kilometrów szutrami to wziąłem się za serwis tylnej piasty, bo podejrzewałem, że kulki brykają po bieżniach na sucho. Wiele się nie pomyliłem... Reszta fotek w dziale ZFOR...1 punkt
-
Dzisiaj byłem zajęty cały dzień, znowu przyszło mi robić trening wieczorem Miałem na dziś 2 godzinki ale zamieniłem niedzielny trening z sobotnim, więc dziś była tylko godzina - ale jaka! Zdecydowanie moje klimaty: Te płaskie interwały to było deptanie kapuchy - kadencja 55 - 65 ale moc poniżej FTP, więc bez omdleń Realizacja: Nic nie było zsiadane z siodełka tą razą 🤣Tylko wstawanie w korbach i moszczenie na siodle Z tętnem nie mogłem się wstrzelić - w interwałach byłem poniżej zadanego, np. zadane było 151 - 163 a ja byłem na 142, w recovery odwrotnie - była 1 strefa bodajże do 120 a u mnie 139 Właśnie tak lubię robić podjazdy - na spokojnie:1 punkt
-
To zacznij jeździć poza miastem, gdzie nie ma ścieżek - tylko się nie zdziw, kiedy szoszony cię będą łykały1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie no z tym geko to żeś nie zaszalał - to tak jakbyś się chwalił nowym wycyckanym Turneym.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Też dziś przyszło parę fantów. Długo wyczekiwana tylna przerzutka Grx 815 Di2. I trochę mania lekkości mnie ogarnęła 1. 2x koszyk Elite model Leggero ( 17 gram ) 2. 2x Bidony 50 gram za 550mm. Na plus faktycznie dośc lekki i bardzo miękki i nawet po odkręceniu nie zajeżdża za bardzo plastikiem, może jeden sezon wytrzymają . 3. Dynamic Barkeeper. Nowe mleko do wypróbowania w tym sezonie, ale na próbę wziąłem tylko 250 ml. tyle powinno wystarczyć na jeden sezon. Podobno nawet strzał z naboja mu nie straszny, zobaczymy co wszystko będzie "werte" .1 punkt
-
Pojechałem do pracy (wielkie Mecyje!) na kupionym wczoraj nowym rowerze Marin DSX 1 - do nocy rzeźbiłem błotniki1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Oddałem tego focusa, w zamian dostałem white'a do naprawy, chłop handluje na Gorzowskiej giełdzie, mówi, mogę Ci sprzedać za 800 zł, mówię piernicz się, odpowiada , dobra zrób ten aparat z tyłu, rower jest pierwej sort, lecim na giełdę w niedzielę, niech będzie sprawny. Miałem "aparat" Altus'a, to żem dał, łańcuch był bez spinki to trza było wózek "odblokować", instaluję, pacze, hak krzywy jak wieża w Pizie, ło matko mówię w duszy ale nie poddaję się. Po godzinie rower jest prima sort, gotowy do jazdy. Mimoto hamulec reaguje i blokuje koło Mostek ma trochę nierówno pod sufitem Altus incumming Dobra nasza, tył odpięty bo hak wygięty. prosto w Anię Gotowy, sprawny inaczej, łatwy pinionżek.🫠 Pozdrow'er😘1 punkt
-
Też chciałem objechać, ale... zo obu stron jeszcze większe bagno... Łeee tam. No Mud No Fun Bo oficjalna miejscówka na końcu drogi.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00