Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.02.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
I właśnie po to ten przejazd jest tak zrobiony, żeby rowerzyści na pełnej bombie z górki nie wpadali prosto na ulicę. Dodatkowo auta oczekujące przy krawędzi na wyjazd z podporządkowanej nie blokują przejazdu. Same plusy takiego rozwiązania6 punktów
-
Oddałem tego focusa, w zamian dostałem white'a do naprawy, chłop handluje na Gorzowskiej giełdzie, mówi, mogę Ci sprzedać za 800 zł, mówię piernicz się, odpowiada , dobra zrób ten aparat z tyłu, rower jest pierwej sort, lecim na giełdę w niedzielę, niech będzie sprawny. Miałem "aparat" Altus'a, to żem dał, łańcuch był bez spinki to trza było wózek "odblokować", instaluję, pacze, hak krzywy jak wieża w Pizie, ło matko mówię w duszy ale nie poddaję się. Po godzinie rower jest prima sort, gotowy do jazdy. Mimoto hamulec reaguje i blokuje koło Mostek ma trochę nierówno pod sufitem Altus incumming Dobra nasza, tył odpięty bo hak wygięty. prosto w Anię Gotowy, sprawny inaczej, łatwy pinionżek.🫠 Pozdrow'er😘6 punktów
-
5 punktów
-
Tia, ja wiem że połowa z was to ma średnią przez miasto 45mk/h, przelotowa 68km/h, hamują tylko barany co się boją.🫠 Ale na szczęście jest jakaś bo jakaś infrastruktura w mieście. Rowerzysta winien być ponad to, nie spinać się, z kulturą mijać się ze wszystkimi użytkownikami dróg, ścieżek, chodników. Nie ma co drzeć kotów z "samochodziarzami", "madkami" i każdym kogo mijamy. To my jesteśmy w danym miejscu, nagle, niespodziewanie. Mamy obowiązek, przewidywać, dostosowywać prędkość, oceniać możliwości. Pozdrow'er 😘5 punktów
-
Też dziś przyszło parę fantów. Długo wyczekiwana tylna przerzutka Grx 815 Di2. I trochę mania lekkości mnie ogarnęła 1. 2x koszyk Elite model Leggero ( 17 gram ) 2. 2x Bidony 50 gram za 550mm. Na plus faktycznie dośc lekki i bardzo miękki i nawet po odkręceniu nie zajeżdża za bardzo plastikiem, może jeden sezon wytrzymają . 3. Dynamic Barkeeper. Nowe mleko do wypróbowania w tym sezonie, ale na próbę wziąłem tylko 250 ml. tyle powinno wystarczyć na jeden sezon. Podobno nawet strzał z naboja mu nie straszny, zobaczymy co wszystko będzie "werte" .4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Sobek ma rację. Niby "śnieżyczka przebiśnieg", a że śniegu nie ma to przebiliście ;).2 punkty
-
2 punkty
-
Pojechałem do pracy (wielkie Mecyje!) na kupionym wczoraj nowym rowerze Marin DSX 1 - do nocy rzeźbiłem błotniki2 punkty
-
Jezuuu, w Katowicach, w strefie centrum, mamy ograniczenie do 30km/h. Mógłbyś dostać mandat + punkty karne. Ale byłby płacz na forum 😅2 punkty
-
Taczką może jest dyskomfort ale rowerem? Pięknie to zrobione, po bożemu, wincyj takich skrzyżowań.2 punkty
-
2 punkty
-
A Ty myślisz, że większość tych markowych to gdzie jest produkowana? Pewnie nawet na tej samej taśmie 😁1 punkt
-
1 punkt
-
Ja mam teraz w fullu bidon na kierownicy Ale dobra, jest opcja montażu, tutaj widać lepiej Ogólnie koncepcja mi się podoba. Trochę mnie martwi, to jak mniemam chińskie karbonium, no ale oni jak chcą to potrafią zrobić dobrze.1 punkt
-
To ja polecę fantastyczną, nieco ambitniejszą trasę pod gravel. O ile, i to bardzo ważne, nie padało: https://en.mapy.cz/s/lofavukota Pchałem tylko raz przez kilkadziesiąt metrów. I parę razy trzeba było przenieść rower nad błotem, choć ogólnie było wtedy sucho.1 punkt
-
1 punkt
-
Odnośnie Synonyma: Jakbyś dostał rower za darmo, do tego co miesiąc przelew od jego producenta, to też byś o nim mówił w samych superlatywach... Bo zobowiązywałaby Cię do tego umowa.1 punkt
-
Kwestia intensywności i ilość spędzonych godzin w roku. Chińska budzetówa ma się nijak( materiały, szwy, nici, wkładki), gdy przy nie aż tak strasznej dopłacie wybiera się krajowe np Sisu, czy Attiq. realizują też własne wymagania kolorystyczne i wzornicze, ale tu już odsyłam do wspomnianych producentów.1 punkt
-
Drobne modyfikacje nowego Chisela pod siebie: 1. Zmiana platform na assiomy Uno MTB bo tak sie przyzwyczaiłem na trenażerze do pomiaru mocy że zaczęło mi go brakować w realu. 2. Zmiana siodełka stockowego specialized na .... niestockowe specialized na dłuższe trasy 🤣 (różnica w komforcie ogromna). 3.Zmiana krótkiego mostka specialized na mostek meridy dłuższy o 2cm. 4. Zmiana kiery stockowej (spec) 740mm na flatbara Canyona 720mm Dla mnie jest lepiej 💪1 punkt
-
Potrzebujesz dampera o takich samych wymiarach 190x45mm - gdzie 190 oznacza odległość od oczka do oczka a 45 to skok tłoka. Custom tune - w przypadku RS tune jest określone pod numerem seryjnym, ewentualnie jak wpiszesz swój numer seryjny tutaj: https://trailhead.rockshox.com/en/search/ to ci wyskoczy wszystkie info o damperze. Najpierw podaj jakie masz oznaczenie, lub wrzuć fotkę, to ci powiem czy ten ze sklepu będzie ok czy nie. Hardware to nic innego jak tulejki montażowe, to cie nie interesuje bo używasz tych co masz teraz. Jedyne na co warto zwrócić uwagę, to czy nie masz jednego oczka z łóżyskami: Wtedy musisz szukać dampera z takimi oczkami. Co do innych damperów - RS to najrozsądniejszy wybór, ewentualnie Fox Float X (nie X2, DPX2, DPS itp.)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ta okolica - https://www.google.com/maps/@22.0942199,59.6504279,990m/data=!3m1!1e3?entry=ttu1 punkt
-
1 punkt
-
Pojechałem dzisiaj na jedną z moich ulubionych trasek leśnych, pierwszy raz w tym roku. Oznaczony szlak turystyczny, fajna, wąska ścieżka. Fota z zeszłego roku: i nawet w zeszłym roku po bokach ścieżki nadleśnictwo umieściłoli takie tablice informacyjne dla turystów: Całkiem sympatyczne to było. Dzisiaj jadę, wszędzie ślady po wycince, trasa rozjechana, w niektórych miejscach koleiny na pół metra, pełno gałęzi... W pewnej chwili myślałem ze źle skręciłem i pojechałem na jakąś trasę ścinkową, ale nie... Normalnie brak słów...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
50zł do 15zł? Nawet nie zamierzam sprawdzać. Brunox i finish zielony sprawdza mi się w 4 rowerach1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kolejne wcielenie GT i jednocześnie kolejne podejście do czegoś bardziej grawelowego niż puffin na półtłustych gumach. Trochę dużo czasu minęło, ale gdzieś tam w czaszki czeluściach mam ciągle wspomnienia Kuwahary, no i jakby kto pytał, to czuć różnicę w konstrukcji obu ram. Rurki oversize i triple triangle to zdecydowanie sztywniejsza jazda, ale w pozytywnym sensie. Otóż węzeł suportowy w GT zostaje mniej-więcej na swoim miejscu przy ciśnięciu w korby, gdzie w Kuwaharce wystarczyło spojrzeć na tenże bardziej stanowczo i już zaczynał pływać na boki Pozostałe standardy też zdecydowanie bardziej nowoczesne i bliższe MTB no i ziarnko do ziarnka i rower robi się całkiem przyjemny. Samej zdolności terenowej nie ma co porównywać, GT mam obecnie postawionego na kołach z marina nicasio, jakoś 50mm gumy na kole 27,5. Co ciekawe, wcześniej jeździłem na kołach 26x2,3" i telepało znacznie mocniej, nie lubiłem tamtym zestawem zjeżdżać z asfaltu. Także jakby ktoś planował podobne restomody, to uprzejmie donoszę, że idąc po całości (tarczówki, ahead, większe kółka bezdętkowe) otrzymujemy rowerek bardzo współczesny, a do tego ekologiczny, bo z recyklingu Pyrsk!1 punkt
-
Temat uważam za wyczerpany i w związku z tym zamykam. Koniec pożywki dla trolla1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00