Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      4 518


  2. keltu

    keltu

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 873


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      7 320


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      1 835


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.02.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Aj sorry tak dawno nic nie wrzucałem że zapomniałem. Bo czas zacząć przyzwyczajać 4 litery do nowego sezonu.
    11 punktów
  2. 9 punktów
  3. A ja się dzisiaj wkurzyłem w sumie na swoją własną głupotę - wyjeżdżałem na mtb na przejażdżkę po lesie i dobrze jeszcze z domu nie wyjechałem jak wywinąłem orła 🤬 Czekałem na podjeździe żeby wyjechać na ulicę aż przejedzie samochód, nie wypinałem się tylko stałem na pedałach a gość w aucie pewnie myślał, że skoro nie zlazłem z roweru to pewnie mu wyjadę i zwolnił no i nie utrzymałem tak długo równowagi i już nie zdążyłem wypiąć nogi i się wyglebiłem. A mogłem jak normalny człowiek wypiąć się i postawić nogi na ziemi a nie zgrywać prosa... Sąsiedzi musieli mieć ubaw: "Patrzaj Stary, ten w obcisłych gaciach na rowerze wywinął orła!" 🤣
    5 punktów
  4. Raz do roku udaje się tak wysoko 😄 Bo...
    4 punkty
  5. Dzisiaj przyszły tarcze hamulcowe, więc nareszcie poskładałem do końca nowy komplet kół do szosy. Zamleczyłem je, musiałem tradycyjnie wpakować się w samochód i jechać na stację pod kompresor, bo pompką podłogową nie dałem rady wstrzelić opon. Miałem też trochę zabawy z wentylami, bo nie do końca dobrze mi te gumowe stożki pasowały i musiałem pokombinować, żeby było szczelnie. Założyłem tarcze, przełożyłem kasetę ze starego koła, w międzyczasie standardowo wszystko 5 razy ważyłem i robiłem zdjęcia...tylko po to, żeby za tydzień je usunąć. Jak już rower był gotowy, to się zorientowałem, że...nie zważyłem go przed wymianą kół!!! 🤦‍♂️🤣 Nie darowałbym sobie, więc musiałem z powrotem zdjąć kasetę, żeby zważyć wszystko w starej konfiguracji. Jak drugi raz poskładałem rower do kupy to stwierdziłem, że w sumie mogę jeszcze urwać parę gramów przekładając w miejsce M520-tek pedały M8000 z nieużywanego obecnie roweru. Gdy skończyłem, postawiłem go w salonie obok telewizora i przez 15 minut podziwiałem swoje dzieło i wymuszając na swojej starej aprobatę. 😜 Finalnie odchudziłem rower o 520 gramów i obecnie, w konfiguracji do jazdy (czyli z pedałami, uchwytami, koszykami itp.), waży 8,58kg. I wygląda szybko. Jakby co - posta zacząłem pisać wczoraj, więc "dzisiaj", to nie dzisiaj, tylko wczoraj. Czy jakoś tak.
    3 punkty
  6. 2 punkty
  7. @spidelli jakbyś miał Edge to bym napisał jak wyłączyć GPS...🤣
    2 punkty
  8. Właśnie zrobiłem test, to nie był taki pełny test jak na początku przed planem - i jest mierzalny (!) postęp: Dołożyłem 1 (jeden) Wat mocy 🤣 Myślałem że piznę licznikiem o ścianę - non stop mi piszczał, że zgubił sygnał GPS - nie da się wyłączyć pomiaru GPS - odhaczam w aplikacji na telefonie, synchornizuję - nie działa, odhaczam w aplikacji webowej, podłączam kablem - nie działa. A dziś wyjątkowo piszczał jak... katowany chomik 🤣 Chyba się dzisiaj napiję pszenicznego po miesiącu abstynencji - proszę nie brać tym razem ze mnie przykładu
    2 punkty
  9. @pecio To był tylko pretekst żeby można było pomęczyć chomika bo by waga Garmina zawału dostała 🤣
    2 punkty
  10. Dzięki, pyszna bestia była 😲 Dla takich chwil warto żyć 🤣 Potem trzeba było ją spalić : 25km pułap tlenowy +27km baza 💪
    2 punkty
  11. Starą dziewiątkę przetarłem i bawiłem się łańcuchem ale resztę musicie zobaczyć na ZbędnaFotografiaOkołoRowerowa Pozdrow'er😘
    2 punkty
  12. 2 punkty
  13. Bo skrzaty przestały się wstydzić i wyszły z ukrycia.
    2 punkty
  14. 2 punkty
  15. Bo w kalendarzu zima, ludzie mówią że wiosna, a wygląda jak jesień 🤔
    2 punkty
  16. Klimat się ociepla, a podgrzybków w lutym jak nie było, tak nie ma.
    2 punkty
  17. Bo cały nowy pomost, ciekawe czy przetrwa sezon
    2 punkty
  18. Bo Jezioro Kackie chociaż przez chwilę przypomina jezioro:
    2 punkty
  19. 2 punkty
  20. 1 punkt
  21. Jeśli wykona się dolewkę oleju w trakcie zużywania się hamulca, to wypada pamiętać o tej dolewce przy późniejszej wymianie klocków czy zabiegach z cofaniem tłoczków. Nadmiar oleju w układzie może spowodować uszkodzenie klamek. Dobrą praktyką jest wkręcanie lejków w klamki zawsze, gdy prowadzi się jakieś prace związane z wciskaniem tłoczków.
    1 punkt
  22. Test wygląda tak - rozgrzeweczka a potem minutka w zadanej strefie mocy (tryb ERG) i dokładka - najpierw chyba co 15 W, potem co 20: Zwift ma coś podobnego:
    1 punkt
  23. Ja robię dłuższą przerwę bo mi parametry sfiksowały na Garminie, a potwierdza to mój organizm. Jest źle , muszę do równowagi wrócić. A jeszcze się dziś doorałem w lesie.
    1 punkt
  24. Wsadzenie do Chiesela tego skończy się zmasakrowaniem geometrii i kompletnym wypaczeniem prowadzenia roweru, a w dłuższej perspektywie urwaniem główki ramy.=, zwłaszcza jesli Autor weźmie go na dirty, do czego Chiesel kompletnie się nie nadaje (to nie jest rama do skakania).
    1 punkt
  25. @dfq jakbyś nie wrąbał tego pączka to byś się później nie musiał męczyć 25 w tlenie i 27 bazy. 😆
    1 punkt
  26. Zgadza sie. Mialem chwile slabosci i wystawilem. Ale nie sprzedala sie i dalej na niej jezdze. Jedna z lepszych ram jakie mialem.
    1 punkt
  27. Cokolwiek kupisz poza Yarim na MC to będzie dużo lepsze. Przecież nawet zwykły pierwszy Pike z Chargerem to już była spora różnica w pracy jako całość. Z drugiej strony ja nadal nie kumam w jakim celu typowo grawitacyjne amory kupować jak ma się oczekiwania pluszowości w zdaje się początkowej fazie pracy amora? Albo jak już to czemu musi być RS? Jakiś to problem jest bo ja faktycznie różnicę w pracy na tych samych ramach czuję w lekkim terenie a nie na rąbance gdzie czy stare czy nowe to i tak wytrzepie solidnie. @Wojcio ja jeszcze nie trafiłem od 8 lat na nic co by się nie zrypało albo amor albo damper. Obecnie rządzi marketing i bzdury z perspektywy zwykłego amatora nawet ambitnego zamiast zrobić powtarzalny i dobry produkt.
    1 punkt
  28. @spidelli no i pokusiłeś (pistacja} 🙃
    1 punkt
  29. Mimo wszytko po brudnej nawierzchni nie jeździ się fajnie. Miasta nie stać na cotygodniowe sprzątanie ulic. Mieszkańcy też nie będą zadowoleni jak co chwila im 'odkurzacz" w nocy hałasuje. Po takich akcjach wymieniłem opony na pancerne. Na obecnych w mieszczuchu mam zanotowane 3 kichy, z czego jedna na pewno puściła stara łatka, druga być może też, trzecia to uszkodzenie mocowania wentyla. Nabite 12k w 3 lata. Są cięższe, dobre wyraźnie droższe ale nie trzeba się bawić co chwila w łatanie.
    1 punkt
  30. Przypominam o regulaminie tematu, zwłaszcza "Koniecznie podajemy POWÓD wrzucenia zdjęcia." Zdjecia bez powodu są niezwłocznie usuwane.
    1 punkt
  31. Nie mam jeszcze docelowych podkładek ale dzisiaj zamontowałem korbę GRX. Kolega wydrukował mi kilka rozmiarów (3, 2, 1 i 0,5 mm) i postanowiłem zrobić próbę. Podkładki o średnicy 41,5 mm z otworem 24 mm (lekko podszlifowałem te wymiary, bo wydruk 3D wyszedł nieprecyzyjny 😕 ). Poniżej fotki wraz z opisem (zrobiłem pomiary prześwitów). 1) Wydruk: 2) 5 podkładek na oś od strony napędu (8 mm) i jedna z drugiej strony (1,3 mm - taki wydruk 😕 😞 3) Przy zakładaniu lewej korby docisnąłem ją, przytrzymując od strony napędowej, i wkręciłem nakrętkę. Przy takiej ilości podkładek korba weszła na wielowypust do końca i nie było luzu poprzecznego. Poniżej fotki - pierwsza z przyłożoną nakrętką do lewej korby a druga już z wkręconą: 4) Taka ilość i układ podkładek pozwolił mi na uzyskanie około 3 mm odległości małego blatu od ramy (dwie fotki, widok od dołu): 5) Odstęp od trójkąta - lewa korba 6 mm: 6) Odstęp od trójkąta - prawa korba 3 mm: 7) Wszystko skręcone, nic nie obciera. Myślę, że takie ustawienie jest optymalne z punku widzenia odległości korby i blatów od ramy (okolice suportu i trójkąta). Nie mogę bardziej odsunąć małego blatu po stronie napędowej, ponieważ lewa korba jest niewiele ponad 1 mm do ramy (przy suporcie). No chyba że kosztem lewej korby (wysunięcie na wielowypuście). Jak dotrą zamówione podkładki, to je wymienię zachowując dzisiejsze ustawienia. Wyczyszczę korbę i wymienię blaty. Wymienię też przerzutki. Zacznę od przedniej i się okaże, czy uda się ją ustawić do zamontowanej dzisiaj korby GRX.
    1 punkt
  32. To jest jawna prowokacja. ☝️Podżeganie do dokonania zbrodni na własnej tkance tłuszczowej.😉
    1 punkt
  33. To teraz bądź jak Lucky Luke:
    1 punkt
  34. Ja wyszorowałem i nasmarowałem poczciwego Tribana 100 w ramach przygotowania do sprzedaży, taki czysty nigdy nie był...
    1 punkt
  35. Po wymianie mostka na krótszy i ustawieniu pochylenia kierownicy chyba dość bikefittingu na ten sezon
    1 punkt
  36. Ale jak gdzieś tam napisałem, że na takie krowy łażące po DDRach choć mają swoją stronę (czy tam włażących na przejścia z nosem w telefonie bez rozglądania się w ogóle) trąbnę trąbką by ich pouczyć/wychować, to jakieś oburzenie było wielkie u "co poniektórych delikatnych", że to szeryfowanie, że to buractwo, bo biedna krowa z nosem w telefonie się weźmie jeszcze przestraszy i będzie jej niemiło. A buractwem to jest moim zdaniem krytykować takie postępowanie, i nie reagowanie odwracając głowę i udając że problemu nie ma.
    1 punkt
  37. Jako, że dzisiaj rąbnięto mi z mojego roweru Prox Matar, to czas na podsumowanie/recenzję tej lampki po niecałych 5 miesiącach użytkowania. Kupno w połowie października - wraz z przesyłką wyszło prawie równe 100 zł. Lampka z akumulatorem o pojemności 2800 mAh, mocą świecenia do 900 lumenów i 8 trybami świecenia (tryby stały - 100 lm, 200 lm, 400 lm i 900 lm oraz 4 tryby flash) Użytkowanie - w sumie (od połowy października do połowy lutego) uzbiera się 90-100 h łącznego użytkowania lampki w czasie jazdy do i z pracy (czasy jazdy odcinków od 10 min do około 40 min, dziennie użycie łącznie przez około 80-90 min, ale nie było przypadku użytkowania lampy nieprzerwanie podczas ponad godzinnej jazdy). Lampka była używana podczas jazdy w czasie opadów deszczu, śniegu i po błocie w temperaturach od ok. -2/-3 stopni C do maks 15 stopni C (nie jeździłem podczas fal mrozów, starałem się też nie jeździć gdy na ulicach zalegał śnieg). Rower z lampką jeździł głównie po asfalcie, ale dosyć często jeździłem nim też po krawężnikach, chodnikach, drogach leśnych czy płytach betonowych oraz wpakowywałem na wieszaki rowerowe w pociągach - więc trochę wstrząsów i wibracji było. Używałem tylko trybów stałych - przeważnie 100 lm w oświetlonym latarniami mieście, 200 lm gdy było nieco ciemniej, 400 lm gdy nie paliły się latarnie i 900 lm podczas jazdy w lesie po zmroku (tryby flash lampek przednich mnie wkurzają gdy świecą mi w oczy, więc starałem się nie robić innym tego co mi niemiłe). No to pora na ocenę: - Mocowanie do kierownicy - tragiczne rozwiązanie. Gumowa obejma która miała za zadanie przytwierdzić mocowanie lampy do kierownicy nie spełnia swojego zadania - była za luźna. Lampka co chwila "leciała" mi w dół - "na pysk". Rozwiązałem problem wkładając pod obejmę dodatkową gumową podkładkę wziętą z jakiejś starej lampki - bez tego non stop trzeba było ją poprawiać. - "gniazdo" mocujące lampkę - tył szyny na którą nasuwa się lampkę "zabezpieczony" dwoma małymi bolcami "zaślepkami", które dosłownie po chwili użytkowania się wyłamały. Po miesiącu czy dwóch nie było nawet po nich śladu, gdyż wyjmowanie lampki wyszlifowało krawędzie, tak że nawet nie było widać że na końcu szyny były kiedyś jakieś "zaślepki". No ale akurat to jakoś szczególnie nie przeszkadzało w użytkowaniu lampki - czas ładowania akumulatora - może być. Jakoś nigdy nie zależało mi żeby szybko naładować lampkę, więc nie zwracałem na to uwagi - a w pracy przez te 7 czy 8 godzin zawsze się naładowała w pełni - deklarowany czas świecenia diametralnie rozjeżdżał się z rzeczywistością. Przy 100 lumenach akumulator rozładowywał się góra po 2-3 h użytkowania, a nie deklarowanych 40 h. - zdarzyło mi się 2 razy, że po zostawieniu w garażu na kilka dni nieużytkowanego roweru lampka się kompletnie rozładowała ze stanu praktycznie pełnego naładowania. - jakość oświetlenia - bardzo pozytywna - lampka bardzo dobrze oświetlała drogę. Przy 400 i 900 lumenach spokojnie dało się jechać te 12-15 km/h po leśnych drogach gruntowych przy całkowitej ciemności (po zmroku, zachmurzone niebo) i braku innych źródeł światła. Przy 200 lumenach dawało się w miarę dobrze oświetlić drogę przed sobą po zmroku, jeśli było dodatkowe źródło światła (lampy uliczne). - cena - jak na takie możliwości oświetleniowe - bardzo pozytywna - ergonomia użytkowania - jako że jeździłem w zimie w rękawiczkach, to naciskanie przycisku zmiany trybu działania było w nich mocno problematyczne, a czasami niemożliwe (przez co czasami musiałem na chwilę ściągać rękawiczki). Naciskanie przycisku "gołym" paluchem - bezproblemowe (aczkolwiek jako że używa się tylko jednego przycisku, a trybów działania jest sporo, to czasem trzeba dużo "przeklikać" - żeby podnieść tryb świecenia o jeden poziom trzeba kliknąć 3 razy) - brak stwierdzonych problemów z wodą i wilgocią W sumie wrażenia w miarę ok - plus za stosunek cena/możliwości, minus za tragiczne mocowanie i niespełnianie deklaracji producenta co do czasu działania. Nie żałuję zakupu, ale jednak jak na razie nie zdecyduję się na ponowny zakup Matara - z powodu niespełnianie deklaracji producenta co do czasu działania i za to że dwa razy akumulator mi się kompletnie rozładował. Na razie pożyczyłem CAT EYE AMPP 500 i zobaczę jak się będzie sprawowała nowa lampka.
    1 punkt
  38. No więc ja tego Author'a sobie składam.🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  39. A wiecie że lampka Prox Gemma to wewnątrz dokładnie to samo co Mactronic Walle za 1/4 ceny? Oprócz detali obudowy, to są takie same lampki.
    1 punkt
  40. 1 punkt
  41. Nawet nie napisałeś jaki typ roweru cię interesuje a tak ogólnie to możesz kupić jakąś śmieciową ramę z półki, są też firmy co ci taką na zamówienie pospawają, wszystko kwestia budżetu. A jeśli budżet nie jest za duży to nie wiem czy bym się zdecydował na zostawienie bez lakieru jakiejś taniej ramy - będzie to źle wyglądać, słabe spawy itd
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...