Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.02.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Chyba pójdę kupić nowe...po czyszczeniu, smarowaniu i złożeniu działa jak przed czyli chrobocze6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Potwierdzam, raczej jednorazowe. Pedały są do trenażera bo żona jeździ na platformach a ja na spd, a ponieważ jeździmy na tym samym rozmiarze ramy to chcemy pedały dla nas obojga żeby nie wachlować rowerami. Z tego też powodu czułem pewien opór przed kupnem dobrych za 300pln i zakupiłem nakładki na poczciwe 520stki. Żona zaraz pójdzie testować3 punkty
-
3 punkty
-
Krótkie klamki do moich starych, ale jarych Magura Julie. W sumie kupiłem całe hamulce, ale zależało mi tylko na klamkach, bo są dużo krótsze od oryginalnych, metalowe i srebrne lepiej pasują do ramy. Do tego rower wrócił z serwisu hamulców oraz manetki tylnej przerzutki, więc teraz można śmigać.3 punkty
-
3 punkty
-
Mój Marin, coś Ty z nim zrobił? Jaki on ładny. Minusy? Za te pieniądze nie ma co narzekać. Plusy? Nowy Muirwoods ma świetną geometrię typową dla rowerów MTB, widać i czuć że przednie koło jest wysunięte mocno do przodu, bardzo to pomaga w jeździe w trudnym terenie i na stromych zjazdach, to jest po prostu typowa Trailówka na sztywnym widle. Rowerem dobrze jeździ się po za asfaltem.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo w kalendarzu zima, ludzie mówią że wiosna, a wygląda jak jesień 🤔2 punkty
-
Klimat się ociepla, a podgrzybków w lutym jak nie było, tak nie ma.2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Miałem takie same - po rozkręceniu, nasmarowaniu i ponownym skręceniu jeden z pedałów (czy ciągle możemy używać tego słowa?) w czasie jazdy blokował się samoczynnie, tak jaby dokręcał się na maksa aż stawał i sie nie kręcił. Mimo kilkukrotnego poprawiania dokręcenia i solidnego kontrowania poddałem sie i kupiłem nowe1 punkt
-
No ale on przecież już po dzwonie jest. Cały powyginany i w ogóle jakiś nieforemny.1 punkt
-
Hahahaha, człowiek przeziębiony, czyta coś takiego i kończy ze smarkami na brodzie. 🤣 Gość przychodzi z komicznym wręcz tematem, brakiem znajomości podstaw języka ojczystego (przynajmniej słownik urządzenia ogarnął ortografię...) i jeszcze to my jego łaskawcę mamy dopytywać o szczegóły. 😆1 punkt
-
Dziś jazda regeneracyjna - wpadło 50 km. Przygotowania bardziej mentalne ( wyciszanie) do jutrzejszej próby zamordowania chomika.1 punkt
-
No mniej więcej wyjaśnione z tą współczesną zarazą. Komuchy mają to do siebie, że tworzą niepotrzebne miedzy innymi problemy. Na 29 Listopada akurat jest tyle miejsca po obu stronach, że spokojnie do dziś ludzie dają sobie radę bez budowy tej zasranej ścieżki. I jeszcze cień od drzew był. Tutaj kolejny przykład debili z Niepołomic. Bo oczywiście gdzieś na tym oświeconym "zachodzie" bywa podobnie. Może mi ktoś wytłumaczyć jak 5 latkowi co zmienia nawalenie takiej ilości farby, roboczo godzin jakiś debilnych znaków w kwestii życia codziennego tej ulicy do tej pory? Mam się podniecać jako kierowca auta, że jadę chwilę po pomarańczowym asfalcie bo to tej pory byłem tak głupi, że nie potrafiłem wyminąć pieszego czy rower? Gdyby zostawić tylko po jednej stronie miejsce dla tych pieszych i rower to już w ogóle była jak taka namiastka taniego chodnika. I teraz jak to się rozejdzie jak zaraza po innych gminach, zaczną wyciągać na to kasę to przynajmniej ja pod czymś takim się nie podpiszę jako ciekawy i fajny pomysł; _qok9kpTURBXy9iYjc4YjZjOWQ2MjhmMjZkNDU3ODdjOTI3NWMxNTk4My5qcGeSlQLNAxQAwsOVAgDNAvjCw94AAaEwBg.avif1 punkt
-
Piasek i pył to mały problem. U mnie prawie za każdym razem jest tak, że wracam z przebitą oponą bo jakiś fiut musił rozbić szkoło gdzieś na pasie. Jeszcze pół biedy gdy to widać, ale często leżą pojedyncze odłamki, niewidoczne. Jadąc 25-30 km takimi drogami mam prawie pewność że przez ten czas w końcu na taki odłamek trafię i dętka przebita. Może miasto zacznie sprzątać te pasy rowerowe gdy ruszy sezon na rowery miejskie i będą notorycznie przebijane opony, wtedy się wezmą za porządki, na razie wygląda to bardzo kiepsko. W ciągu ostatnich 2 tygodni chyba ze 3 razy wyciągałem szkło z opony i zmieniałem dętkę. I jak tu się nie wkurzyć? A wystarczyłoby chociażby raz na tydzień przejechać jakimś samochodem - zamiataczką żeby oczyścić, i tak powinni to zrobić chociażby żeby usunąć piasek po zimie.1 punkt
-
Rodzaj, prawy, żeński Sora‚ męski Sram, lewy ,to nie przeszkadzamy, posiedź Sobie (k)1 punkt
-
Torxem to "ja se mogłem" Nie zrobiłbyś tu nic wbijanym narzędziem. Wykrętak wkręcił się ok centymetra zanim się zablokował i przestał wgryzać dalej. Jeden z uchwytów oprawy gwintownika (5 mm grubości) wygiął się kilka mm i spodziewałem ale że "klęknie".1 punkt
-
Kupiłem większy wykrętak o grubym zwoju. Jedyny dostępny lokalnie, poza tym kiepskie oceny jakości ale miał być użyty w aluminiowej osi, więc szansa była. Wkręciłem używając uchwytu do gwintowników, standardowe rączki były za krótkie, nie byłem w stanie nimi kręcić. Dołożyłem pręt, przykleiłem taśmą. Wykrętak wkręcił się o kolejne dwa obroty (!) i znowu jajco, ale się zaparłem. I....w końcu. Na zdjęciu obiekt zagłady. 😁1 punkt
-
Kapsle to te pierścionki wokół otworu na szprychę, jak dla mnie bez różnicy, do tych bez kapsli stosuje się podkładki pod nyple. Tak jak mówię, obręczy nie rozwalisz w głupich sytuacjach gdy będziesz miał wkładkę. To jest własnie "idiotoodporne", reszta to kompromisy, albo jeździsz na wysokim ciśnieniu i masz twardą gumę która nie dobije ale za to kiepską trakcje albo jedziesz na niskim i masz trakcje, tylko że w najlepszym wydaniu rozcinasz dętkę o obręcz przy dobiciu a w najgorszym łapiesz wgniotkę na obręczy.1 punkt
-
Było opisane - USZKODZONY , NIE DZIAŁA. W konwersację się nie wdawałem . Co do ryzyka zawsze istnieje. Mógł to być Helmut cwaniaczek co wymontował bebechy i samą obudowę próbował ożenić. Z drugiej strony brak wiedzy kosztuje.1 punkt
-
@pecio płakał jak kupował, wysłał mu jeszcze w wiadomości zwrotnej malware za wszystkie krzywdy trzeciej rzeszy.🫠1 punkt
-
może i dobra ale jednak niekapslowane do mnie nie przemawiają. dartmoor tomcat ma dobre opinie, sam w tamtym roku nabyłem choć akurat koła na nich mam na płaskopolske więc lekko mają, minus to waga katalogowa mocno zaniżona, plus niska cena.1 punkt
-
1 punkt
-
Obawiam się, że pasy rowerowe w naszym sfrustrowanym społeczeństwie by się nie sprawdziły - albo by były ciągle zastawione samochodami albo zimą cały śnieg z ulicy by tam był zsuwany. Mieszkałem kilka lat w Holandii, teraz mieszkam w Niemczech i tutaj to funkcjonuje bardzo dobrze ale społeczeństwo inaczej podchodzi do rowerzystów, jak jakiś samochód, np. kurier na chwilę staje to nie staje na pasie rowerowycm tylko na jezdni a pas rowerowy jest przejezdny. To samo z wyprzedzaniem na prtzysłowiową gazetę, żyletkę czy jak to tam się określa - tu nie ma czegoś takiego, raczej przegięcie jest w inną stronę bo czasami przejeżdżając przez wioskę mam za sobą sznurek samochodów i nikt mnie nie wyprzedza a ja mam presję i jadę najszybciej jak mogę, żeby ich nie blokować albo im macham ręką, że mogą wyprzedzić. Raz mi się zdarzyło, że w Niemczech jakiś debil trąbił na mnie ale było to na jakiejś wiosce w byłym NRD1 punkt
-
Ale paproki na tym serwisie . I jeszcze twierdzą ,że wszystko dobrze zrobili. Ja bym im nawet capa do wydymania nie przyprowadził a co dopiero rower.1 punkt
-
1 punkt
-
Tak na maksie to w Muirwoodsa na przodzie wejdzie nawet 29x3.0 a z tyłu 27.5x3.0. Wspaniały rower to jest, zwłaszcza w najnowszej geometrycznie wersji. Ma od groma gwintów na szpejt wszelaki, stopki i sakwy.1 punkt
-
Muirwoods to fajny rower. Mam i lubię. W przeciwieństwie do PineMountain, tutaj obie piasty mają "normalny" standard (z przodu w PM też jest patent, 9x110mm) W innym wątku jeden z kolegów udowodnił, ze do nowej wersji Muirwoodsa wejdzie opona 27,5x3,0 - o, tutaj:1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00