Skocz do zawartości

Ranking

  1. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      823


  2. Donayo

    Donayo

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      255


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      7 320


  4. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      684


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.01.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
  2. Bo sobota, rano, wiatr, jeziora i błotko
    5 punktów
  3. Garmin Edge Explore 2 plus etui oraz szkło hartowane od majfrendów
    4 punkty
  4. Sierpień, dzień albo dwa po spotkaniu z Sobkiem and spółką
    2 punkty
  5. Na podstawie moich własnych (warszawskich) obserwacji, gravele, podobnie zresztą jak wszystkie inne rodzaje rowerów, służą do jazdy po ścieżkach rowerowych w pogodne dni i w tzw. sezonie. Dlatego wybrałbym szybkie slicki. Sam w tej chwili używam Conti GP5000 32C więc nie opcji żeby mnie łyknął legalny elektryk czy rower inny niż szosowy (a i to jak siedzi na nim kolarz a nie niedzielny amator) Ale trochę mnie te opony ograniczają przy zjeździe z asfaltu więc jako następną alternatywę biorę pod uwagę Conti Grand Prix 5000 All Season, Challenge Strada Bianca Pro HTLR ewentualnie Conti GP Urban. Gdybym natomiast chciał zwiedzać więcej szutrówek i mieć zestaw bardziej uniwersalny to założyłbym Challenge Getaway Pro HTLR na przód i Challenge Strada Bianca Pro HTLR na tył z dętkami latex mając na uwadze słabe trzymanie ciśnienia przez nie na mleku. Na pewno ciekawą opcją jest to co zaproponował kolega @Krypto.Szosowiec czyli Conti Contact Speed. Tanie, wytrzymałe, szybkie (przy odpowiednim ciśnieniu). Nie są tylko komfortowe no ale nie można mieć wszystkiego naraz.
    2 punkty
  6. Najgorzej to źle skręcić, zanim się człowiek zorientuje...
    2 punkty
  7. @pecio @spidelli Raz w tygodniu w weekend do kawy i ciastka (bo ja prawie nie pije alkoholu - piwo może w lodówce stać u mnie dwa tygodnie nie ruszone. Ale jak jest prawdziwa okazja to nie odmówię). Dla zdrowotności nalewka z rokitnika 24% co by trasy w wirtualu nie pomylić 🤣
    2 punkty
  8. @dfq zrobisz dziesięć pod rząd 10x1,5=15 kg. Już nie ma potrzeby kupowania śrubek z tytanu ......😁 A mnie żona pasi takimi zajzajerami z wyciskarki wolnoobrotowej...ponoć dla zdrowotności🤢 @dfq A ten fikołek koło pączka to dopalacz tłuszczu ??? 😁 Ten złocisty, przejrzysty...
    2 punkty
  9. @spidelli Po takim pączku strach stawać na wagę 🤣 Na pocieszenie po treningu 1.5kg w dół. Niestety chwilowo 🙃
    2 punkty
  10. Żeby dorosłemu chłopu musieć tłumaczyć, jak i po co naciągnąć gumkę na rurkę... 🙄😂
    2 punkty
  11. Wincyj skoku w górach jeszcze nikomu nie zaszkodziło Tak naprawdę to kwestia tego czy zamierzasz położyć większy nacisk na kierunek czysto singlowej rąbanki enduro ze skakaniem po dropach, czy nadal głównie jazda turystyczna z dronem na plecach. Wg mnie do turystyki już teraz masz bardzo fajny sprzęt, który i tak ogarnia wszystko. Ale jak już zmieniać amor, to brałbym te 10mm więcej.
    1 punkt
  12. Do Fuela dałbym max 150 . Przy czym na stronie foxa nie widzę 38 o skoku 150 , nie wiem gdzie go widziałeś ( przynajmniej jeśli chodz o roczniki 23-24 ) . 36 chyba byłby optymalnym wyborem. Zmiana skoku raczej bezproblemowa https://www.bike24.com/p2464257.html albo https://www.olx.pl/d/oferta/fox-36-sprezyna-powietrzna-shaft-150mm-2021-CID767-IDXlF5H.html
    1 punkt
  13. SID że skokiem 120 będzie o 20 mm wyższy niż że skokiem 100.
    1 punkt
  14. Kupno sztywnika jest dużo prostsze od fulla a wiele naprawdę jest dopieszczonych. Doinwestowany to źle bo jeździł, był by zajechany napęd to by ci stękali ile wydasz na nowy. Inny czepia się słowa karbonowy bo jak widać bawi go literówka. Jak będziesz słuchał takich doradców to faktycznie nawet roczny rower ci nie podejdzie. Tylko widzisz w tej cenie nie dostaniesz ani takiej wagi innego szpeja z plastikowymi kołami. Nie lubię Treka ale nie lubię też kasztanienia bo coś jest używane i kilkuletnie. Wszystko używane też poszło w górę i nikt nie będzie robił prezentów bo inni mniej znani mają taniej nowe. Po prostu wyklucz używki zwłaszcza te co nie macane i kup nówkę.
    1 punkt
  15. @mareckiabc Select+ mają jeszcze tłumiki o słusznej objętości oleju i się nie przegrzewają jak Chargery RaceDay w SL Ultra. Są nieco cięższe. Poza tym w SIDach nie zmienisz skoku (tak samo jak we współczesnych Rebach). Zwykłe selecty (bez +) mają rozpadające się tłumiki (pokrętło luźno się obraca nie powodując żadnej zmiany, często występujące klikanie). @w81 Być może coś poprawili w stosunku do zwykłych Selectów ale konstrukcyjnie nadal jest to samo.
    1 punkt
  16. Ten select (bez +) to generator problemów. Podobnie jak nowsze SID base.
    1 punkt
  17. Ten złocisty, przejrzysty to pewnie katalizator
    1 punkt
  18. @wr81 A ja narobiłem już tyle rowerowych zakupów w tym miesiącu, że mi 400 zł z wypłaty zostało...kurrr...czę! 😡 Mam nadzieję, po 10-tym wrzucą coś fajnego.
    1 punkt
  19. Ło matko, Solarstorm na drogę do pracy Z lekka overkill Ja też bym nie kombinował z powerbankami , itp itd . Po prostu zestaw tego typu : https://allegro.pl/oferta/latarka-ultrafire-zoom-cree-xml-2000lm-2-aku-akces-12931027846 Oświetli drogę i przy okazji jeszcze 100m do przodu . Ładowarka w zestawie , dwa aku , wymiana to 30s .
    1 punkt
  20. Dobre opony to nie tylko opory toczenia. To także komfort jazdy czy odporność na przebicia. Nawet jeżeli jeździsz ze średnią 15 km/h, to na lepszych oponach zajedziesz dalej/ wrócisz mniej zmęczony. Opony to jest jedna z tych rzeczy, na które warto odżałować i kupić bardzo dobre. Z tańszych alternatyw, Continental Contact Speed są bardzo fajne i dość tanie nawet w wersji zwijanej.
    1 punkt
  21. Minęły 3 miesiące, to można coś powiedzieć na temat GP12, głównie w porównaniu do 8. Jest większa i cięższa, ale już 9 utyła i jak na razie trzymają te wymiary, więc większość akcesoriów powinna pasować. Na plus lepiej wyprofilowane przyciski, zwłaszcza zasilania, który o wiele łatwiej wcisnąć. Na duży plus stabilność działania. Jak na razie może z dwa razy miała problemy przy ładowaniu (8 bardzo często), błąd karty raz może dwa, tutaj generalnie bez różnicy. Przegrzewania nie stwierdziłem ale w 8 też nie miałem z tym problemów, zwłaszcza że w zasadzie tylko na rowerze używam. Jakość nagrań podobna, zwłaszcza jeżeli chodzi o jazdę w nocy. Bitrate podbity, maksymalny ze 100 do 120 Mbps. Niestety musiałem podnieść rozdzielczość, więc koniec końców kompresja jest trochę większa i subiektywnie na ustawieniu niższego bitrate jest trochę gorzej, na wysokim jest ok ale kartę znacznie szybciej zapełnia. Jak ktoś ma starszy komputer, to minusem może być algorytm kompresji, nie ma już wyboru między h264 i h265 (hevc), jest tylko ten drugi. 10 bitowym kolorem jak na razie się nie bawiłem, nie bardzo widzę co mi da. Jeżeli jest w stanie rozszerzyć zakres tonalny, wyciągnąć cienie, to może się tym zainteresuję. Doszły szersze tryby nagrywania, więc na miasto mam teraz Hyper View. Sprawdza się, choć brzegi już widocznie zniekształcone. W las zaczynam się bawić Max Lens ale jeszcze nie zdecydowałem się co mi najlepiej pasuje. Na najszerszym prędkość dużo lepiej czuć ale zjazdy robią się bardzo płaskie. Na minus ustawienia i menu. Bitrate został przerzucony do ogólnych ustawień i nie można mieć już zapisanego w profilu, więc jak zmieniam z miejskiej jazdy na leśną, to muszę więcej grzebać. Wycięli rozdzielczość, z której poprzednio korzystałem (2,7k@60 SuperView) i chcąc nie chcąc mam teraz 4k. Miewam problemy z zapamiętaniem ustawień, daję kolor "flat", a potrafi się przestawić na "vivid". Na razie załatane stałymi wpisami w GoProLabs. Bateria na lekki plus. Niby wzrost pojemności ale czas nagrywania nadal nie powala, wychodzi mi około trochę ponad godzinę, wiec w pracy i tak doładowuję. Jak się sprawdza zimą to w sumie nie wiem, ostatnio nie chciało mi się zabierać do lasu. Po mieście startuje z temperatury pokojowej, poza tym ciągle nagrywa i jest zamknięta w obudowie.
    1 punkt
  22. Rower petarda. Co prawda nietestowany. Wyciągnięty z kartonu. Ale wg mnie za wiele się nie zmieniło tylny wahacz jest taki sam jak w starym modelu. Reszta pewnie taka sama tylko rama z karbonu. Nie czekaj jak masz tam kupić. Specyfikacja jest mocna 💪
    1 punkt
  23. Do tego potrzebne jest narzędzie specjalne - rura o średnicy 15mm którą trzeba wypchnąć ten badziew.
    1 punkt
  24. Za 9700 byl np Scalpel na Lefty i Carbonie. A tego starego Treka odpuść za tyle.
    1 punkt
  25. Akurat mi ta promocja się przydała nie muszę specjalnie kupować miesiąc subskrypcji żeby ściągnąć od organizatora rajdu trasę i płacić za miesiąc stravy Tylko trzeba pamiętać żeby to łączyć przed końcem okresu darmowego bo z automatu przedłuży. Wtedy 150 zł. będzie do zapłaty.
    1 punkt
  26. Czy nowy rząd wymusi też na bobrach zmianę polityki wycinki?
    1 punkt
  27. Ktoś kiedyś ładnie powiedział: I W PRZESŁADZANIU MOŻNA PRZESOLIĆ. Przenosząc sens tego zdania na kort tenisowy, często słyszymy słowa trenera skierowane do zawodnika: nie myśl o punktach, ciesz się grą! Nie chcę smęcić, więc krótko: jeśli pasja przestaje cieszyć, konsekwencją jest zniechęcenie, które potrafi skutecznie pozbawić nasze hobby atrakcyjności. I niekoniecznie musi to być sport. Cokolwiek co nas cieszy... Odpuścić, poczekać, jeździć, obserwować😉
    1 punkt
  28. Stara miłość nie rdzewieje. Łańcuch owszem.
    1 punkt
  29. Akurat sobie ski jem ja jecznice z jajek od kurek mych, Beaty, Agaty, Hermenegildy i Afrodyty. Bardzo smaczne. Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  30. Bo "Grunt to nie wKURZać" - so true
    1 punkt
  31. Bo u mnie rano jeszcze było biało, ale myślę, że jak jutro przed południem jeszcze zejdzie ta ulewa i wicher, to śnieg zniknie ale wszystko zaleje
    1 punkt
  32. Bo nie wiem jak u Was , u mnie po śniegu zostało już tylko wspomnienie...
    1 punkt
  33. Trochę pstryków z wczorajszego dłubania.
    1 punkt
  34. @Sobek82 Spryciarz! Graty! Nie boisz się, że ten goatlink się urwie? Jednak jakaś ingerencja w profil ramy była... Mimo wszystko SZACUN za pomysł. Dzisiaj zbiór zbędnych obrazków z dwóch miesięcy... Ostatnio mało fotek robię.
    1 punkt
  35. Ja kupiłem używkę . Nakręciłem 2000 km czyli ok 35 ładowań i od tego momentu spadł tylko jeden procent. Przewyższenia max 1300 i 55 km ale grube podjazdy prawie cały czas eco ok. 27-30 Nm ustawione.Bateria 504. Wymienione koła na mullet 29 i tył 27 amortyzator przód 170mm.Hamulce xt czterotłoczkowe ,klamki zostawiłem slx .Maneka przerzutki xt.W takim wydaniu czołg do lasu. Nie ma ,rzeczy niemożliwych 😀Nowy napęd 11-51 dla lepszej kadencji. Silnik e8000 boost tylko sprawdziłem jak działa jest bardzo mocny. Używam tak jak pisałem eco i parę razy jak już kopyto nie dało rady to trail jako koło ratunkowe. Serwis jak w zwykłym rowerze poza silnikiem. Wszystko robię sam. Na dzień dobry pozaglądałem w wszystkie zakamarki ,odkręciłem silnik. A reszta cały czas zmieniana jak widać od zakupu. Nie wiele zostało z oryginału. Z ciekawości zapytam ...pewno trafiłeś obniżkę tej 9000 o 50%😀?
    1 punkt
  36. Dziś odwiedził mnie prezes z okręgu Myśliborskiego więc wziąłem się do roboty, przy okazji zatiktokowałem się. Pozdrow'er😘
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...