Skocz do zawartości

Ranking

  1. wojtasin

    wojtasin

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      1 578


  2. Marinbiker

    Marinbiker

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      290


  3. bogus

    bogus

    Mod Team


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      7 313


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      4 582


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.12.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo to był bardzo przyjemny poranek.
    7 punktów
  2. Dziękuję wszystkim za pomoc i rady dotyczące wyboru nowego sprzętu. Padło na Mondrakera F-Podium Carbon DC. Rower już po pierwszych modyfikacjach - przełożenie niektórych części z obecnego roweru i wymiana tłumika na Charger 2. 😀 Na sam widok gęba się cieszy, więc jest dobrze. Zostały do zrobienia detale i dopasowanie ustawień pod siebie.
    6 punktów
  3. Dzisiaj fotki powiązane tematycznie 🙂 Oczywiście zbędne i nikomu niepotrzebne😉 Tęsknię za latem...
    5 punktów
  4. Drodzy Panowie - ja już przystroiłem swojego ptaka na święta, a Wy? I może wygląd to nie wszystko, ale tak ubranemu okazowi żaden karmnik czy poidełko się nie oprze. Wesołych Świąt Wam wszystkim życzę i oby były pełne zabawy i śmiechu, bo narzekać i smucić to możemy się w pozostałe dni w roku.
    4 punkty
  5. Dzisiejszy powrót z pracy. 11 km w śnieżycy.
    4 punkty
  6. Za tą kasę jest taki wybór, ograniczać się do takich paździeży jak kross czy Romet to aż wstyd.
    2 punkty
  7. 2 punkty
  8. Bo pod biedronką świąteczny szał. Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  9. 2 punkty
  10. Dziękuję @elkaziorro ☺️ Fotka klimatyczna ☺️ Dziś bez foty, ale co mi tam Wszystkim Wam życzę dobrych i szczęśliwych Świąt I oby pogoda była taka, żeby po świętach dało się co nieco pierogów spalić
    1 punkt
  11. Tego Knoga daj sobie pod kierownice, lepiej tam pasuje, chyba że kable za mocno kolidują
    1 punkt
  12. On pisał o zegarkach, które łączą się z pomiarem mocy. Nie ma znaczenia czy używa się edge 530 czy instinct 2, każdy tak samo policzy pułap tlenowy po sparowaniu z miernikiem mocy i z dostępnymi danymi tętna.
    1 punkt
  13. Zamiast zimowych butów. Zobaczymy jak się sprawdzą.
    1 punkt
  14. https://www.bike-discount.de/en/fox-racing-shox-34-a-float-29-performance-120-stepcast-3posgrip-tapered-boost Niemniej widywałem je już deliktanie poniżej 300EUR.
    1 punkt
  15. Romet na papierze jest najsłabszy - posiada starszy standard, czyli z tyłu jeszcze 142 mm zamiast współczesnego Boost 148 mm (zresztą z przodu podobnie : 100 zamiast 110 mm), poza tym ma wąskie obręcze (tylko 19 mm wewnętrznie). Droższy Level raczej nie jest warty dopłaty prawie 2 k, mimo lepszych kół, amora i manetki...
    1 punkt
  16. Dokładnie, bez fotek się nie liczy.
    1 punkt
  17. Kwestia rejonu. w TPK obecnie chyba tylko "punktowe" robią ale kawałek w bok w Otomińskich leci po staremu. Nie chciałbyś tego widzieć, bo koniec końców efekt jest ten sam, tyle że nie tną za jednym zamachem, a na przestrzeni kilku lat. Tutaj jak na razie (zdjęcie z 2021) skończyli i coś zaczęło odrastać ale ciężko te pojedyncze drzewa nazwać lasem. Gęsto było tak jak w tle. Te okolice odpuściłem sobie na kilka ładnych lat, bo jak się raz wpakowałem w rozwaloną ścieżkę, jak zobaczyłem krajobraz jak po bombardowaniu, to szkoda było sobie nerwy psuć. Dojazd do punktowego cięcia, oczywiście nie mogli pojechać po tm samym, musieli zryć jeszcze obok W trakcie punktowego lub tuż po Tutaj starsze miejsce ale w zeszłym roku jeszcze docinali. Początek był gdzieś w okolicach przed 2014, bo jak wtedy się ścigałem w tym miejscu (zjazd po prawej i potem w lewo pod górkę) to już były prowadzone cięcia. Obecnie tak jak widać porównywalne do całkowitego, tylko że nasadzenia by już bujniej odbiły, bo by nie były rozjeżdżane na nowo. Na koniec uwaga, że zdjęcia nie oddają w pełni wrażenia, zwłaszcza że większość tutaj na forum tych miejsc nie zna. Na ogół też nie ma z czym porównać, bo rzadko kiedy ma się obfotografowane wszystko, a zwłaszcza miejsca gdzie się co i raz bywa i zna się je na pamięć. Tym bardziej uderza jak gęsto zalesione wzgórze robi się łyse, jak jadąc ścieżką przez gęsty las nagle widać co jest 200-300m w bok od ścieżki.
    1 punkt
  18. Po pierwsze, to 3 pokolenia permanentnej edukacji, wręcz prania mózgów, żeby liczyć na rozsądek. Po drugie, nie tylko zmian mentalnych i prawnych ale też infrastruktury, żeby lokalna droga faktycznie była lokalna, a nie o przekroju autostrady. Po trzecie, limity to nie są jakieś wzięte z kosmosu wartości, mają podstawę w takich aspektach jak czasy reakcji, drogi hamowania, przyczepności, średnich możliwości psychofizycznych ludzi, skutków kolizji i wypadków, hałasu, płynności ruchu. Jest to także element uporządkowania ruchu, poprawy jego przewidywalności. Co rozumiesz przez dostosowanie do realiów? Jakie te realia są? Uważasz, że jak większość nie trzyma limitu, to trzeba go podnieść? Jak wysoko należałoby podnieść, żeby ludzie już nie przekraczali?
    1 punkt
  19. Za tę, na kompletnej 105 R7000, daliśmy 3400.
    1 punkt
  20. 1 punkt
  21. W rodzinie pojawił się kolejny rower: Sensa Romagna SLE 2023 W sumie kupiła moja kobieta, bo to rower dla niej, ale wiadomo, że mózgiem operacji byłem ja, "bo ja się znam", więc się chwalę.
    1 punkt
  22. A ja dziś zdjąłem przednie koło, zainstalowałem i sparowałem KICKR Climb. Zrobiłem testowo pagorkowatą trasę na, Rouvy BiggeSee 27km a potem sprawdziłem opóźnienia climba na trasce do Tyńca (10km). Nie spodziewałem się do końca że to wszystko tak fajnie działa. Jest pięknie, inna jazda 👍
    1 punkt
  23. Ja dzisiaj wszystko podwójnie. Zachęcony możliwościami - umyłem pod prysznicem drugi rower. Z fullem 29" nie było tak łatwo jak z szosą, ale dałem radę. Ubrałem dwie choinki - warsztatową i domową. Chociaż "ubrałem" i "choinki" trochę średnio pasuje. I jeszcze trening machnąłem, dwie traski na Rouvy: płaskie 54km w Holandii i niecałe 5 "rozjazdu" w Yokohamie.
    1 punkt
  24. Bo w takim zachodzie słońca kończyłem petelkę
    1 punkt
  25. Bo taki był wczoraj zachód na zachodzie
    1 punkt
  26. Na amortyzatorze pojeżdżę osobiście i czasem od święta sobie go założę na jakiś zlot 😉 A resztę czasu będzie wisiał na ścianie w miejscu, którego mnie osobiście brakowało pod kątem ukłonu w stronę historii retro MTB w kultowym wydaniu. Jeśli ktoś będzie chciał obejrzeć sobie przerzutki Paul, części Kooka, grupę EGS, hydrauliczne przerzutki, kultowy koncept MTB z lat 90 w ilości 17 sztuk na świecie i wiele innych, to już teraz zapraszam 🙂Niedługo wrzucę temat na forum odnośnie samego roweru, będzie top.
    1 punkt
  27. Ciekawostka dla kolekcjonera prosto z targów: Chyba jeden z najciekawszych dla fanów retro MTB amortyzatorów, na kóry długo polowałem w tym stanie: Sztyca XTR: C.D.N. 😉
    1 punkt
  28. @Mandoleran ładne i wyglądają na szybkie. U mnie wpadły elementy napędu: - kaseta XT CS-M8100 10-51 - 2 łańcuchy CN-M8100 ze spinką (muszę domówić jeszcze jeden, bo na allegro limit 2 sztuk w ofercie) - kółka przerzutki M9100
    1 punkt
  29. Bo udało się wykorzystać ładną pogodę. Dzieciaki kolejny raz wciągają 20 km 🤘
    1 punkt
  30. Ma 21mm wewnątrz. Monsun jest dobrym rowerem, o ile się zaakceptuje standardy sprzed ~5lat. Nie ma słabych punktów w specyfikacji, wszystko jest na poziomie dobrym lub bardzo dobrym. Czy standardy z poprzedniej dekady wpływają na wrażenia z jazdy? Tak, ale nie dla każdego użytkownika i nie w każdym zastosowaniu. Rama jest dobrej jakości, w magazynie bike był test wraz z pomiarami laboratoryjnymi: https://magazynbike.pl/2018/03/30/romet-monsun-3-dobrze-test/ (szkoda że współcześnie trudno o testy z rzeczywistymi pomiarami, w większości są to jedynie prezentacje). Najważniejsze by rower się podobał, jeśli się podoba to jakościowo nie jest wtopą 😉
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...