Skocz do zawartości

Ranking

  1. 100lar3k

    100lar3k

    Użytkownik


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      1 349


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      7 389


  3. tobo

    tobo

    Zasłużony user


    • Punkty

      1

    • Liczba zawartości

      19 474


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.12.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeszcze jesienne Jeszcze przed opadami śniegu trzeba było wykorzystać okazję i pojechać z dziećmi na plac zabaw. \ ' Pluszowy kot zdjęcie zrobione przez potomka. W końcu temperatura spadło poniżej zera. Można wykorzystać pogisy Powrót z nocki do domu Ocieplacze idealnie sie sprawdzają przy -7 było mi aż za ciepło w dłonie i nawet mi się spociły. Izolacja rąk jest bardzo dobra. A to mnie ostatnio załatwiło i jestem trochę w kropce. Siostrzenicy pękła obejma od klamki hamulcowej magura hs11. Więc poszperałem w necie i wyszło mi że powinienem dać radę to zamienić na klamkę od Magury MTsport. Niestety okazało się że hamulec jest z około 2005roku i nic nie pasuje. Trochę jestem przez to teraz w kropce. I chyba będę musiał wymienić przy okazji przewód hamulcowy na nowy [Stary ma inną średnicę.
    1 punkt
  2. No i na zdjęciu @kazafazajest zapewne 27,5" ×2,8"
    1 punkt
  3. Wszystko jest poprawione mówisz... Jak trafiłem na szkolenie Boscha do Holandii to ichni inżynier twierdził że system jest doskonały. Wad nie ma. A żywotność mechaniki silnika to kilkadziesiąt tysięcy km. Na pytanie "czy to oznacza że łożyska osi korb mają kalkulowaną żywotność na tym samym poziomie?" usłyszałem że zgadza się. Nie śmiałem kwestionować bo to był jakiś wysoko postawiony Heinrich w ichniej inżynierskiej hierarchii a ja tylko zwykły mechanik -brudas. Zapytałem jeszcze czy kalkulowana trwałość uwzględnia eksploatację w każdych warunkach i zostałem zapewniony że jak najbardziej. Jego najbardziej wyniosło kilka miesięcy gdy pierwszy ówczesny silnik trafił do nas w stanie rozwałki. Dla mnie było to oczywiste bo warunki eksploatacyjne mocno zmieniają żywotność a klasyczne suporty w tych warunkach nie przeżywały kilku tysięcy km. Także na stwierdzenie że wszystko poprawione jako równoznaczne dla bezproblemowe to może poczekajmy dłuższą chwilę na opinie szerszej grupy (nie)zadowolonych kastomerów. Co do twoich sugestii co do wyniku pojedynku: rozsądne byłoby zweryfikować własne przekonania zanim się sformułuje takie oceny. Żeby "urżnąć" jakiegokolwiek fabrycznego elektryka na podjeździe nie potrzeba 1500w. Wystarczy 1000 czy nawet skromne 750. Piszę to z doświadczenia bujania się kilkoma gotowcami i kilkoma "dokładanymi". Przy czym "składak" na starcie już ma tyły bo waży z reguły parę kilo więcej. Jednak w warunkach polowych w składaku nie trzeba nawet odpalać wyższych trybów wspomagania. Co do zjazdów to się nie odnoszę bo tu roztrzygają powiedzmy w 90% umiejętności. Skąd wniosek że składak jest na byle ramie?...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...