Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.12.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Fajna promka na Pirelli https://www.canyon.com/pl-pl/gear/bike-parts/spare-and-wear-parts/spare-wear-parts/pirelli-cinturato-gravel-27.5-and-28-x-45mm-hard-terrain-tyre/9101572.html?dwvar_9101572_pv_laufradgroesse=28" Nie brałem za bardzo pod uwagę tych opon, ale tutaj skusiła mnie ta promka bo dzięki temu nawet z przesyłką zapłaciłem tyle ile bym wydał za jedną sztukę G-one rs które brałem najmocniej pod uwagę2 punkty
-
A co, mam ci pieczątkę przystawić ? To forum internetowe a nie przesłuchanie przed komisją dyscyplinarną 😆 Doświadczenie mam takie, że widziałem "na żywo" co działo się na oddziale covidowym w dużym, wojewódzkim mieście. Przepełnione chłodnie, worki na korytarzach i antycovidowców lądujących pod respiratorami, nieświadomych tego, że respirator to już raczej nic nie zmieni. Poranne informacje o zgonach i telefony do rodzin. Pilne zabiegi na onkologii które spadały z miesiąca na miesiąc z powodów covidowych i dyżury po 48 godzin. Coś jeszcze chcesz wiedzieć ? Na jutubie dla szurów o tym nie opowiadali ? Nie. Uczelnia wyższa. To taka szkoła dla tych mądrych 😁2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Niewidzialna ręka wolnego rynku powie ci podczas przejażdżki czy potrzebujesz nowego koła1 punkt
-
Chyba dobra cena na kasetę m8100. https://allegro.pl/oferta/kaseta-shimano-deore-xt-cs-m8100-10-51t-wersja-box-12rz-12-rzedowa-140472445951 punkt
-
A nie myślałeś o samodzielnym wykonaniu takiej opony? Trochę roboty jest, ale można uzyskać całkiem dobre rezultaty, a spokojnie da się zejść z wagą w tym rozmiarze poniżej kilograma, jeśli się jako bazę wybierze jakąś w miarę lekką oponę. Ja od ponad dwudziestu lat jeżdżę zimą na takich konstrukcjach DIY (pierwsze moje "kolczatki" były na Vee Rubber, Duro, Dębicy), a od kilku lat na przodzie mam coś takiego (aktualnie wersja "MK2", czyli więcej kolców). Nie pamiętam dokładnie wagi, ale sama Michelin Country Mud drutówka waży poniżej 600 g (choć realnie jest dość wąska). Układ klocków jest bardziej na tył, ale na przodzie też daje radę, choć nieco brakuje centralnego pasa klocków, dającego stabilniejsze prowadzenie na śniegu. Na jedną oponę trzeba około 150-200 wkrętów i tubę silikonu do pokrycia główek od wewnątrz, czyli do kosztu opony trzeba doliczyć około 40-50 zł i parę godzin roboty (zwykłym wkrętakiem, elektrycznym pewnie szybciej).1 punkt
-
Obecnie Shimano w opisach korb cues informuje, że na przykład "SHIMANO CUES 2-PIECE CRANKSET 2x11/10/9-rzędowy", więc nie spodziewałbym się problemów.1 punkt
-
Pierwsza jazda na oryginalnym smarowaniu fabrycznym . Po około 200 km bez czyszczenia nałożony wilczy ząbek. W momencie nakładania łańcuch był z deka brudny. Po nałożeniu i "poruchaniu" napędem stary brud tak jakby się ześlinił i wyszedł na zewnątrz. Przeleciane microfibrą i łańcuch jak nowy. Ale nie to jest najważniejsze. Najważniejsze ,że można na jednym smarowaniu przelatać spokojnie w suchych warunkach cztery paczki kilosów i jest cicho i płynnie. Na innych specyfikach najdłużej wytrzymywał stary Rolhoof ale brudził napęd niemiłosiernie. Nowy "rolek" to jakaś pomyłka. Inny specyfik - Silca nie pamiętan nazwy (na czubku był taki czerwony dozowniczek) ma porównywalne przebiegi do WT i nie brudzi napędu tak uporczywie jak inne oleje ale nie ma takich mocy czyszczących . Jedyny ból WT - jest potwornie drogi. Ale z drugiej strony starcza na dłużej bo rzadziej muszę smarować. Na razie na WT przeleciałem dwa "seanse smarowe" w końcówce sezonu czyli 800 z groszami. Kupiłem wtedy małą buteleczkę, ale po testach zaopatrzyłem się w dużą na 2024. Testowane w sprzęcie drogowym. W większym syfie czy błocie nie mam pojęcia jak się będzie sprawował. Do szosy jest idealny.1 punkt
-
Zgadza się bo zapomniałem dopisać że trzeba wbić kod promocyjny "OUTLET10" i jest jeszcze dodatkowe 10% rabatu.1 punkt
-
@Mandoleran tez kupiłem. Jakiś czas temu całość wyszła 349.85 ZŁ Więc cena spadła jeszcze o 15 zł na oponie.1 punkt
-
Jeżeli dasz radę upchnąć 27,5x2" lub 26x2,2" to Continental Top Contact II Winter waży około 700g ale ciężko z dostępnością i jest bez kolców (ponoć całkiem nieźle sobie radzi na lodzie). Marathony GT 365 też są ciężkie (bez kloców). Kenda Klondike też ciężki kloc. Nokian/Suomi, 45nrth to u nas zupełna egzotyka i nie wiem czy ktokolwiek oferuje. Waga i tak oscyluje koło 1kg. A tak w ogóle, to do jakiej jazdy mają być? Jeżeli dojazdówka do roboty, i nie masz jakichś ekstremalnych podjazdów, to ja bym się wagą aż tak nie przejmował.1 punkt
-
Pogoda dopisuje, to się wybrałem na pierwszą przejażdżkę Honzo 😀 Sniegu tyle, że momentami to fat by się przydał, ale tak to super się spisuje. Co do widelca, to jest QR boost 5x110 mm - na AliExpress I Allegro można dostać redukcję do QR dla piasty 15x110, do tego użyłem zacisku na imbus Halo XL Skewer - w serwisie mówili, że udało im się założyć koło ze zwykłym QR ale jednak zawsze lepiej mieć większy zapas gwintu wkręcony.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00