Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01.12.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Jak ktoś na tym forum jeszcze nieświadomie kupuję coś do zapięcia, to jest... nie ważne, bo raczej Ci co to oceniają chyba są ultramegaorłami elokwencji... Chłop sobie kupił zapięcie świadomie, ale nie... są tacy co wiedza lepiej i to udowdnią.. bo na siku w krzakach trzeba kuźwa dwa u-locki na każde koło i łańcuch do ściany na zawsze..2 punkty
-
Jeździ grupka pajaców, którzy szukają taniego rozgłosu w internetach i prowokują ludzi. Kiedyś trafią na kogoś kto ma akurat słaby dzień i zrobi im przez przypadek kuku.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@TheJW Mam 86,5cm przekroku i siodło na wysokości 74,5 cm mierząc od osi suportu. Według fittera jest to pozycja neutralna dla kolan, ale może to być uzależnione od długości piszczeli.. Strzelam, że w dolnym położeniu korby bardzo mocno zadzierasz piętę do góry i dlatego tolerujesz tak wysoko ustawione siodełko. Ja robiłem tak samo, ale w dużo mniejszej skali. Ciekawe jest też to, że krótszy mostek Ci nie podszedł, a sam piszesz, że ręce trzymasz na gięciu kierownicy, czyli w miejscu gdzie byłyby klamki przy krótszym mostku. Może kierownica jest za szeroka? Nie jest to nic nadzwyczajnego, że osoby o Twoim wzroście potrzebują 40cm. Kolejna sprawa to pochylenie siodełka. Na zdjęciu z obecnej konfiguracji, wygląda jakby było pochylone bardziej niż potrzeba, pewnie z powodu złej wysokości. Jeżeli kąt jest za duży, to ciężar ciała przenosi się do przodu, przez co ciężej ustabilizować tułów i szuka się dodatkowego oparcia na kierownicy. Być może z tego wynika niechęć do trzymania rąk na klamkach. Co do odparzeń, to nie wykluczone że spowodowane są właśnie zjeżdżaniem na czubek siodełka, jeżeli to z kątem jest problem. Siodełko nie wygląda na twarde, więc może jest za szerokie? Odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania dostarczy Ci bikefitting i według mnie, nie masz innego wyjścia. Przyzwyczaiłeś się już do złych nawyków i nawet prawidłowa pozycja będzie Ci się wydawać dziwna, więc samemu tego nie ogarniesz. Na zdrowiu nie warto oszczędzać, tym bardziej że płacisz raz, a potem masz już punkt odniesienia.1 punkt
-
1 punkt
-
Widziałem, że tutaj przewijały się korby dla dzieciaków. Przeglądając dziś ali trafiłem na takie coś, może komuś się spodobają. https://pl.aliexpress.com/item/1005005884336033.html?1 punkt
-
https://youtube.com/@lockpickinglawyer Kanał do poogladania na długie zimowe wieczory. Większość zabezpieczeń, takze tych rowerowych, można pokonać w ciszy przy pomocy dwóch cienkich wytrychów.1 punkt
-
Nie mam doświadczenia z tymi oponami ale mam doświadczenie z wynikami testów na stronie https://www.bicyclerollingresistance.com/ Ilekroć próbowałem coś kombinować z oponami bo wydawało mi się że opona powinna mieć w realu inne właściwości niż w testach okazywało się rację mieli oni a nie ja. Nie wiem czy odczujesz te 200g różnicy ale skoro inne parametry są bez zmian to wolałbym oponą lżejszą niż cięższą.1 punkt
-
Używam ciężkiego u-locka od ~15 lat ( tzn, różnych ). Roweru jeszcze mi nie ukradziono. Za to parkujących rower za pomocą lineczki za 20zł widuję na pęczki - no to im kradną.1 punkt
-
Ile tam u Was spadło tego śniegu z pół metra, że tak płaczecie? Co za ludzie to śmiech na sali. Dogadać się z Uberowcami na motorynkach i zrobić strajk to będą przed Wami po DDR-ach z palnikami chodzić by nawierzchnia się pokazała. No i faktycznie blaszoki to mają obecnie takie plecy wszędzie, że aż zazdrościć trzeba1 punkt
-
Tę czapkę z decla drugi rok objeżdżam - jest świetna i kolor też jest świetny!1 punkt
-
Większość produktów sygnowanych przez Proxa można znaleźć na aliexpress w wersji niebrandowanej. To żadna licencja, tylko zwyczajne zamówienie u chińskiego producenta. Jedyną wymierną korzyścią kupienia produktu Proxa, a nie generycznej wersji na aliexpress jest objęcie kupującego europejskimi przepisami konsumenckimi. I wtedy należy sobie policzyć, czy warto zapłacić jakieś 40-50% więcej za dwuletnią gwarancję. Zresztą takich "producentów" jest więcej.1 punkt
-
1 punkt
-
Prawie tydzień śniegu a DDRy w mieście nieodśnieżone. BA nawet większość chodników nietknięta. Jak zwykle wychodzi na to, że miasta są dla samochodów a nie dla ludzi. A co do barierek - nie od dzisiaj wiadomo, że lobby blaszane ma spore wtyki w samorządach i barierkują wszystko i wszędzie1 punkt
-
1 punkt
-
Kiedyś zgłębiałem temat i istnieją ludzie na świecie co na 32c jeżdżą ale tam to już jest milimetr luzu Ogólnie to zależy od masy czynników jak szerokości obręczy i tego jak się na niej ułoży opona. Sprawdź też czy rama przyjmie taki balon jeśli chodzi o jego wysokość - odległość od rury podsiodłowej i prześwit pod "poprzeczką" do której montujesz hamulec (ja kiedyś w alu ramie musiałem to szlifować bo ocierało). Noooo i wiadomo, że samo "wejdzie" a jazda to dwie różne rzeczy, koło i rama pracują podczas jazdy, trzeba też brać pod uwagę ewentualną centrę koła BTW wymiana z 28 na 30 to imo bezsens, praktycznie bez różnicy1 punkt
-
1 punkt
-
Mi się to podoba, że nie ma takiej znakozy. Nawet znajomi z biura mówią, że w NL uważają, że mają za dużo znaków i pracują nad redukcją (a na moje standardy to tam w ogóle praktycznie nie ma znaków XD). Przynajmniej to powoduje, że się poruszasz ostrożniej. U nas ruch jest przeregulowany i to dla każdego uczestnika. Znakoza zabiła zdrowy rozsądek.1 punkt
-
To makieta z płyty, ale kawałek dalej są prawdziwe. Takie ładne i puchate, że człowiek ma ochotę wskoczyć za ogrodzenie i pogłaskać.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00