Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      7 321


  2. marcesco

    marcesco

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      957


  3. Brombosz

    Brombosz

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      2 784


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      4 518


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo Opole bardzo mnie zaskoczyło 👍
    9 punktów
  2. @Marinbikerdługo nie trzeba było czekać 😉 pozdrow'er 😘
    7 punktów
  3. 6 punktów
  4. Welcome to the Cracow 😘 Pozdrow'er 😘
    5 punktów
  5. Bo jeszcze przed ulewą i śnieżycą
    2 punkty
  6. Też mi się wydawało, że jak się przesiądę z crossa na gravel to będę szybciej śmigał ale okazało się, że do szybszego śmigania niezbędne jest szybsze kręcenie korbą a nie kierownica z barankiem. A już na pewno baranek nie pomaga w szybszym śmiganiu w terenie. Największe zachwyty nad gravelami słyszałem od tych co się przesiadali z zajechanego roweru albo z ciężkiego fulla. Nie chcę broń Boże zniechęcać do pomysłu ale żebyś sobie za dużych nadziei nie robił z takiej przesiadki... Jak masz miejsce to kup gravela a stary rower wyremontuj, ochudź trochę i będzie jak znalazł na cioranie "w terenie" przynajmniej od czasu do czasu. Nie będziesz musiał martwić się dwa dni wcześniej, że znowu trzeba przerzucać opony, nie będzie żal przejechać po dużej kałuży albo wielkich kamieniach, w nocy będziesz spał spokojnie bez obawy, ze ktoś go zakosi spod namiotu, będziesz mógł wjeżdżać na różne górki, na bagażnik z tyłu nie musisz montować sakw - ja np. mam mniejszy albo większy worek żeglarski przypięty taśmami + mniejsze torebki wg. uznania.
    2 punkty
  7. Bo u mnie też jesień rozpostarła swój dywan
    2 punkty
  8. Stodoła się dla was zmienia, koniec lenia, przełom maja, czerwca org. Ani nanizuje, Stodoła Party- Bike Expo- Łącze Zgłośnika- Zachodniopomorska Objazd Ówka Krówka. Piosenka Prze Wodnia. Pozdrow'er😘
    2 punkty
  9. Bo z biura jechałem rowerem przez most...
    2 punkty
  10. @Sobek82Ło matko!!!! Ale Was wygnało!!! Z Zachodniopomorskiego do Galicyjskiej stolycy całe Polskie trza w parę godzin, z góry na dół przejechać pendolino. Coś czuję, że z jakiegoś krakowskiego skupu złomu, ramę ciekawą do stodoły przytargasz 😛😁. Natury nie oszukasz... 🙃
    1 punkt
  11. Szkoda każdej włożonej złotówki bo rama jest archaiczna i bez wartości. Ale kto bogatemu zabroni Stery musisz mieć zewnętrzne (nie półzintegrowane ani zintegrowane). Wybij miski, zmierz średnice osadzenia. Pewnie coś w tym stylu: Stery ahead ACCENT HST-BASIC - CentrumRowerowe.pl Obecnie mostek masz o kącie 25 stoppni i długości ze 130mm. Na pewno chcesz o połowę krótszy (co jeszcze bardziej przesunie środek ciężkości w tył)? Nie doliczyłeś hamulców, tarcz, kół Hamulec przedni robi co najmniej 70% roboty jeśli chodzi o hamowanie.
    1 punkt
  12. Niemożliwe. Nie zmierzyłeś zewnętrznej średnicy rury sterowej ale pewnie średnicę wspornika kierownicy, który wchodzi do środka tej rury. Zmierzyć trzeba rurę sterową, a dostęp do niej można uzyskać po rozkręceniu sterów. 28.6mm to średnica 1 1/8”. Cal to 25,4 mm. Sam rower jest raczej z ubiegłego stulecia niż 2010+ i inwestowanie w niego 2000pln to egzotyczny pomysł. I tak będziesz potrzebował warsztatu, aby to zmontować. Wybierz się tam od razu w celu doboru sterów i potwierdzenia swoich założeń. Jak byś sprzedał ten rower za jakieś 800pln i dołożył, to kupisz nowoczesną konstrukcję, na dużych kołach. Nie będzie to w najnowszych stanardach, ale z dwoma hamulcami hydraulicznymi, współczesną geometrią i kołami 29”.
    1 punkt
  13. Nabój Lezyne 20g + maleńka głowica Zefal = 77g. Sam nabój 69g, czyli dwa naboje i głowica = 146g. Mój poziom komfortu, że mi naboi wystarczy w razie czego osiągałem dopiero przy czterech nabojach w podsiodłówce. A to już łącznie ponad 250g mięsa w torebuni. Fakt - mało to zajmowało miejsca, ale pod względem wagi do Lezynki się nie umywa, bo: pompka Lezyne Pocket Drive HV = 92g. A wożenie jednego naboju to błąd, bo bardzo często po obejrzeniu opony okazywało się, że jednak coś nadal dętkę mi przebijało. Na koniec w temacie rozkręcanych rozwiązań - kupiłem też Topeak Ninja P, czyli pompkę montowaną w rurę podsiodłową poprzez właśnie rozkręcanie, które powoduje zwiększanie średnicy gumek na pompce. Podsiodłówkę mam Pro Koryak 31,6. Niby wszystko pasuje, ale jakość tego osadzenia po rozkręceniu pompki na max jest taka sobie. Pompka się na wertepach wytłukuje i wpada do ramy. Dopiero jak przykleiłem taśmę izolacyjną aby zmniejszyć od wewnątrz średnicę, to zaczęło to się trzymać. Ale to druciarstwo jest, na dodatek bardzo upierdliwe.
    1 punkt
  14. Dwa złote za tarczę? Wygląda nieźle, tylko nie wiadomo z jakiej stali są zrobione, co się z tym porobi po kilkunastu mocnych hamowaniach.
    1 punkt
  15. A tak masz rację, nie zwróciłem uwagi. Kup te tarcze lub podobne pod mocowanie na sześć śrub.
    1 punkt
  16. Czemu w tym wątku opisujecie inne przypadki? Zakładajcie nowe wątki bo robi sią bałagan.
    1 punkt
  17. Będzie po taniości, więc po kilku większych opadach, przy roztopach się rozpłynie. Jak nie po taniości, to cena nie będzie wiele niższa o ile w ogóle, bo to oznacza zrobienie porządnej podbudowy, użycia lepszych materiałów, a nie odpadów. Nawierzchnie żwirowe mają większe opory toczenia. Nawet te bardzo dobrze wykonane nie będą tak nieść jak asfalt czy nawet kostka. Niezależnie od jakości wykonania w mokrych okresach będzie jazda po błocie. W suchych będzie się kurzyło.
    1 punkt
  18. Tak BTW jakby ktoś szukał krótszej korby 1x z osią zintegrowaną do roweru dla dziecka... GOLDIX dziecięcy korba rowerowa zestaw 110/127/140/150/155/160mm korba rowerowa szeroki wąski ząb tarcza z tarczą ochronną - AliExpress
    1 punkt
  19. Korba dla młodego o długości ramion 160 mm. Wykonanie przyzwoite, ale przydało by sie kilka uszczelniających oringów w miejscach, które np. ma szimano. Gniazda pod osie pedałów wyfrezowane niedbale, z drobnymi zadziorami. Reszta wyjdzie w praniu.
    1 punkt
  20. Zakup nowej zębatki wyjdzie tyle samo co zakup kompletnej korby. Kupno nowej korbę Sturmey Archer jest dobrym wyborem.
    1 punkt
  21. Na gravela należy patrzeć jak na szosę która daje możliwość zjechania z asfaltu na utwardzone boczne drogi. I słowo drogi jest tu bardzo istotne. Poza tym zysk z aerodynamicznej pozycji jest tym większy im większa jest prędkość. Tłuczenie się po kamolach kilkanaście (albo kilka) km/h na gravelu nie ma sensu. Oczywiście jak się ktoś bardzo uprze to można. Tylko po co ?
    1 punkt
  22. Żeby szybciej pośmigać musisz zmniejszyć opory aerodynamiczne i opory toczenia. To nie tak że wsiądziesz na gravela na tych samych oponach co w krosie, w tym samym ubraniu a baranek spowoduje że będziesz o kilka km/h szybszy. Zyskasz 1-2 km/h - to wszystko. Oczywiście gravel ma większy potencjał. Możesz założyć opony szosowe, ubrać się w obcisły strój, obniżyć kierownicę, założyć lemondkę. Ale jak zaczynasz od myślenia o założeniu grubszych opon to będziesz rozczarowany. Decathlon ma rowery testowe. Zaczął bym od wypożyczenia na 1-2 dni albo druga możliwość - uwierz mi na słowo. Powszechnie uważa się że zaletą baranka jest mnogość chwytów. Tyle że przy jeździe turystycznej mało kto schodzi na dolny chwyt. Wynika to przeważnie ze zbyt agresywnej pozycji w stosunku do możliwości użytkownika. I już tych chwytów wcale nie robi się tak dużo.
    1 punkt
  23. https://pl.aliexpress.com/item/1005005367488325.html Komplet (2szt.) dwufunkcyjnych czujników Magene S3+ za 44,64 zł w "ofercie powitalnej" z darmową wysyłką.
    1 punkt
  24. Bo... uwierzcie tu jest droga przez las i to asfaltowa...
    1 punkt
  25. Wieczorne wietrzenie rumaka i mojej Blondi.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...