Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      968


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      4 582


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      10 619


  4. Mentos

    Mentos

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      1 969


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.11.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 12 punktów
  2. 12 punktów
  3. Bo wracając z cmentarza przypadkowo trafiłem na traskę rowerową.
    11 punktów
  4. 11 punktów
  5. 7 punktów
  6. Marino Gripshift ożeniony z przerzutką shimano. Dlaczego? Bo tak. Bo nie mam kiedy zmienić przerzutki na sramowską
    6 punktów
  7. Klamka apexa1 za 150 z centrum rowerowego, taka winna być max cena tej klamki, zwanej klamkomanetką 1x 😉 Tył rzutka grx400 klocki do szoski drugi avid bb5r po wszystkich nieświeżych dojdzie klamkomanetka 4700 i druga opona Schwalbe G-ONE Ultrabite bronze do projektu śmietnikowa karbonarra z suportem na kwadrat, cała na biało, po klejeniu, szlifowaniu, matowieniu, nakładania podkładu, bazy i lakieru z elementami holograficznymi 😉 Pozdrow'er😘 Łona dowalił tym utworem że w stodole nyple odkręcają się od szprych przy wibracji membran.
    5 punktów
  8. Marin Muirwoods w wersji bikepackingowej. W porównaniu z aktualną wersją - ten na zdjęciu nie ma jeszcze błotników SKS Bluemels, ma kasetę Sunrace 11-51 (obecnie Microshift 11-48) i nie ma bocznych koszyków Blackburn Outpost Cage (z przodu) i Topeak VersaCage (z tyłu). Ot, taki osiołek na wyprawy. Mam go też w wersji lighter&faster na szybsze wypady 1-2 dniowe - bez bagażnika, błotników, z większą tarczą (38T) i na lżejszych kołach (Ryde Rival 23 + WTB Riddler 45).
    4 punkty
  9. Conti już nie trzymają się błocka tak jak powinny, więc czas na coś nowego
    4 punkty
  10. Bo jeszcze trochę widać singla wśród liści.
    4 punkty
  11. 4 punkty
  12. Bo skojarzenie z kreskówką Auta 😀.
    3 punkty
  13. Bo jesień wjechała w pełnej krasie...
    3 punkty
  14. Bo w Delft jeszcze trochę zieleni na drzewach.
    3 punkty
  15. Co zrobić aby się opona mieściła w widelcu ???? A jak poprawić aerodynamikę stożka obręczy ???
    2 punkty
  16. Albo galeria praktyków albo estetów z nerwicą natręctw, wybieram więcej błota! 😀 ale doceniam rowery natrętnie ładne. Mam nienatrętnie brzydkie… Ale skoro Sram z tyłu to dlaczego nie gripszift? Moje kolana i nerwowy styl jazdy nie idzie w parze z łopatkami. Mam odwrotnie z tyłu Shimano, korba też, manetka kaseta łańcuch Sram, mechanik przód hydraulik tył… dobra tył strzelił w Srebrnej i na zimę Avid tez wleciał. Przypadkiem takie same opony, ale obręcze dobrane inne.
    2 punkty
  17. Bo to co kolorowe i ładne niedługo zniknie...
    2 punkty
  18. 2 punkty
  19. Podjechałem sobie dzisiaj na cmentarz rowerkiem - tak za*****stawionego samochodami miasta to w życiu nie widziałem. Z roku na rok samochodoza coraz większa, jeszcze rozumiem zimno i śnieg - ale dzisiaj była idealna pogoda na spacerek. Ten kraj jest zgubiony.
    1 punkt
  20. @Daimos77 ja jestem zadowolony. Byłem nim na razie 4 razy w górach i dobrze się sprawował jak za tą kasę. Dobra cena za ten model jest na niemieckim ebayu.
    1 punkt
  21. Bo jakieś strasznie późne te truskawki 😜
    1 punkt
  22. Bo w telewizji mówili, że tu jest zaścianek, więc wskoczyłem na rower i pojechałem szukać tego zaścianka.
    1 punkt
  23. No i co się gapisz? Jednorożca nie widziałeś?
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Miski suportu tego typu często mogą mieć tak wąski chwyt, że część kluczy oczkowych albo nasadowe końcówki zeskakują bo mają zbyt zaokrąglony wpust ( pierwsze 2 mm klucza słabo łapią) , dlatego dobrze jest mieć klucz możliwie płaski podobny do kluczy do piast, z ostrym przejściem do przyłożenia do wąskiej śruby... ewentualnie tani klucz marketowy można poprawić wypłaszczając go z jednej strony szlifierką Miska prawej nogi ( większy rozmiar klucza) też czasem stoi , dla niej warto mieć dobry klucz płaski ,choć dobry francuz czy nastawny czasem dają radę, im lepsze narzędzie tym mniej poharatana rama lub nie uszkodzona miska...
    1 punkt
  26. Święta prawda, Pomyliłem suport z miskami wkręcanymi (ten Asi) z suportem z miskami wbijanymi - tam nakręca się konus (bieżnię wewnętrzną) na oś. Itr ma 100% racji, mojego posta ignorować bo bredziłem. Przepraszam za zamieszanie i obiecuję więcej nie pisać postów w poniedziałki przed godziną 10:00 rano. P.S. Do odkręcania zapieczonych śrub czy innych suportów polecam albo klucz nasadowy (ale tu musi być długa nasadka - może w warsztatach samochodowych/wulkanizacyjnych taką mają) lub oczkowy najlepiej z gniazdem sześciokątnym Trzyma dużo pewniej niż płaski i mozna w razie czego bezpiecznie walnąć młotkiem w drugi koniec.
    1 punkt
  27. W moich czasach żółty to tylko fałszywa kontra ( czyli tylko pierścień gr 3 mm - do sprawdzenia ) , a miska to czerwony i teraz już tylko trzeba łapać kluczem i kręcić czerwony , kontra jest po stronie lewej nogi. Najczęściej prawa noga odkręca się zgodnie ze wskazówkami zegara. Ale to jest lewa noga czyli odkręca się normalnie. Konus to stożek w przypadku suportu - bieżnią stożka jest sama oś suportu- kto z politechniki niech mnie poprawi. Przykład z allego Tu abyokreślić kierunek obrotu prawej strony można zmierzyć szerokość ramy, mufy suportu ( tylko rura ramy bez misek) jeśli ma 70 mm to prawa miska odrkęca się tak samo jak lewa ( normalnie) i to jest suport włoski ITA 68 albo 73 to najczęściej zwykły i najrzadziej są francuskie ale to odpukac chyba nie tutaj.
    1 punkt
  28. Żółty element to jest miska. Jak udało się ją ruszyć hakowym to dobrze. Ale nie wykręcisz jej dopóki nie odkręcisz czerwonego elementu (konus) bo odkręcając miske dociskasz kulki do konusa. Pamietaj, że od strony napędu (prawej) masz lewy gwint w suporcie.
    1 punkt
  29. St. Antoni przemalowany, na nowych gumkach, z wymienionym widłem i pod nowym kierownikiem...
    1 punkt
  30. Czyli po prostu kolejny etap - brakujące ogniwo na osi tor-downhill. Marketingu bym w to nie mieszał. Marketing lansował fatbike-i i skończyło się jak się skończyło. Na gravele istnieje realne zaoptrzebowanie, mają sensowne, niewydumane zastosowanie i dodatkowo wciąż wyglądaja jak rower
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...