Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      2 366


  2. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      678


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      10 619


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 582


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10 punktów
  2. Bo jeszcze trochę widać singla wśród liści.
    9 punktów
  3. Bo skojarzenie z kreskówką Auta 😀.
    8 punktów
  4. Bo jesień wjechała w pełnej krasie...
    8 punktów
  5. Bo w Delft jeszcze trochę zieleni na drzewach.
    8 punktów
  6. 7 punktów
  7. Bo to co kolorowe i ładne niedługo zniknie...
    7 punktów
  8. 7 punktów
  9. Kominiarka Rogelli😉 i błotniki Simpla GP SDE do mtbusia na zimę (tak wiem profanacja🙃)
    5 punktów
  10. 4 punkty
  11. Albo galeria praktyków albo estetów z nerwicą natręctw, wybieram więcej błota! 😀 ale doceniam rowery natrętnie ładne. Mam nienatrętnie brzydkie… Ale skoro Sram z tyłu to dlaczego nie gripszift? Moje kolana i nerwowy styl jazdy nie idzie w parze z łopatkami. Mam odwrotnie z tyłu Shimano, korba też, manetka kaseta łańcuch Sram, mechanik przód hydraulik tył… dobra tył strzelił w Srebrnej i na zimę Avid tez wleciał. Przypadkiem takie same opony, ale obręcze dobrane inne.
    3 punkty
  12. Ciała dał nie producent tylko "fachowiec" w sklepie, który Ci sprzedawał / szykował rower. Nie trzeba skracać pancerza. Może wystarczyć odkręcenie klamki, albo zacisku i przekręcenie o 360 stopni aby pancerz ułożył się w inny sposób nie kolidujący z ramą.
    3 punkty
  13. - klocki Sram Code metaliki - 2 komplety - Finish Line Max Suspension
    2 punkty
  14. Kolejny temat-gównoburza z którego nic nie wynika. Zamykam.
    2 punkty
  15. Po prostu źle podchodzisz do problemu. Nowe było to zabolało, ale od teraz nie musisz się przejmować żadnymi rysami czy wgnieceniami tylko po prostu jeździć
    2 punkty
  16. 2 punkty
  17. Tona gadania gdzie przyjechały miśki i wlepiły bez dyskusji tylko jeden mandat i wiadomo komu. Sprawa na dwa zdania a tu jak zwykle sądzenie gvna na śmierć. Swoją drogą nazywanie kurierów na tych swoich motorynkach rowerzystami tylko nam ubliża i powoduje wrzucanie do jednego wora. Ostatnio wracam MPK-em z roboty i widzę po ciemku jak taki leci od od Kamieńskiego na Mateczny bez ani jednej lampki. Obok w sumie rowerowa autostrada. Banda pasożytów często chamów bez znajomości przepisów, naszego języka, którym zawsze i wszędzie się śpieszy już od narzekania przy odbiorze do finału u klienta.
    1 punkt
  18. Z tym otarciem to już trudno będzie coś zrobić 😕 Ale na przyszłość można wrażliwe miejsca okleić folią, na znanym portalu aukcyjnym sprzedają gotowe wycięte naklejki Sam tak zrobiłem od razu jak kupiłem nowy rower:
    1 punkt
  19. Wszystko prócz przerzutki jest stare. Musi być normalna kaseta i zwykły łańcuch 10s Przy LG musi być kaseta i łańcuch LG
    1 punkt
  20. Dobra - powiedzmy tak. Głównym elementem który czyni ten przypadek interesującym są te słupki. Co do reszty - może nie zgadzamy się co do metod, ale efekt końcowy jest taki sam. Pieszy ma mieć zawsze pierwszeństwo, bo pieszy jest na samym szczycie ochrony w ruchu ulicznym i należy założyć, że wylezie z każdego kąta o dowolnej porze dnia i nocy. Nawet jeżeli rzeczony pieszy mógł coś zrobić aby uniknąć kolizji, to i tak nie jest jego wina. Poniekąd sam w tym wątku lamentowałem na ten temat. EDIT: I jedno sprostowanie, dla potomności. Dojeżdżając do przejścia nalezy _najpierw_ sprawdzić czy już jacyś piesi doń nie dochodzą lub są na nim. Jeżeli zaś ich nie ma, to patrzymy czy aby jakiś pojazd przy przejściu nie stoi w ramach świadomości sytuacyjnej. Zakładając, że nie ma świateł. Wcześniej to głównie brałem @leon7877 pod włos.
    1 punkt
  21. Zgadzam się co do wymagań, jednak uważam, że wyprzedzanie / omijanie na / przed przejściem dla pieszych jest jednym z najgroźniejszych wykroczeń, jakie na drodze można popełnić, i nie ma tutaj żadnego rozgraniczenia na pojazd. Po to ten przepis jest, żebyś nie musiał się zastanawiać czy ten pieszy jest na przejściu - czy nie, masz się zatrzymać (lub nie wyprzedzać) i tyle. Nie ma tutaj żadnego odstępstwa. Baj di łej, 1500/2500zł jak dla mnie jest i tak za małą karą. Poprawię też swoją poprzednią wypowiedź oraz Twoją - nie ma tutaj "głównego" powodu problemu. Problem jest tylko jeden - debil na rowerze, który nie zastosował się do przepisów. Tyle. Wszystkie dyskusje próbujące choć w części zrzucić winę na pieszą, są po prostu absurdalne i zakrawa o trolling.
    1 punkt
  22. Cytat nr 1 z Twojego posta: "Dopiero widząc zatrzymujący się pojazd musiałby się zatrzymać" Cytat nr 2 z Twojego posta: "Jeden się zatrzymał." Czyli z obu cytatów razem wynika, że musiał się zatrzymać. CBDO
    1 punkt
  23. Niestey nie tylko Wrocławia. Innych miast również. Oni jeżdżą naprawdę "specyficznie". I zwykle na odblokowanych elektrykach.
    1 punkt
  24. Wczoraj został nabyty rower na ramie Cannondale Scalpel Team Replica 2009. Widelec Fox 32, napęd Shimano 2x10. Po profesjonalnym serwisie, był własnością żony serwisanta. Za stosunkowo małą kasę.
    1 punkt
  25. Przecież ta kobieta robi ruch głową w prawo będąc na środku. Tego bałwana pewnie nie widziała bo auta zasłaniają i jest ciemno. Dlatego to on ma obowiązek się zatrzymać a nie wyprzedzać. Do samego potrącenia doszło jak Pani była praktycznie jedna nogą na chodniku. Trzeba się naprawdę starać żeby uznać, że ona jest zombie i coś tu zrobiła źle.
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Dalej pieszy. Pieszy nie musi znać przepisów, może się poruszać ruchami Browna i mieć w zadku wszystko.
    1 punkt
  28. Brzmi jak, kupiłem garnek żeby ugotować obiad, ale wciąż czuję głód, co mam kupić żeby się najeść? 😉 Trochę więcej informacji, pisałeś tą wiadomość uciekając przed zmartwychwstańcami ciemną alejką cmentarza? 😉 Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  29. O ile różne opony tez by mnie dość gniotły, bo idzie tu o estetykę, to awersji w łączeniu produktów różnych producentów nie rozumiem kompletnie, to już zalatuje jakąś, bez obrazy, rowerową bufoniadą. Tak mam przerzutkę srama z lepszym sprzęgłem niż shimano i manetkę z lepszą funkcjonalnością niż sram, no i dla mnie bomba. Tak samo zawiesznie, sid jak dla mnie wygląda po prostu lepiej niż fox, no a damper działa bajecznie, do tego całość obsługuję z jednej manetki bontragera Czad, polecam iść pod prąd i mieć w poważaniu konwenanse :)))
    1 punkt
  30. Nie dałbym rady na to patrzeć 😄 Gorsze są chyba tylko opony dwóch różnych producentów albo koła nie od kompletu.
    1 punkt
  31. Jest dodatkowo jeszcze taki feler taki pech ze ekologia w lakierniach spowodowała że nowe powłoki znikają w oczach… w stalowych rowerach z lat 90 stosowano podkład kolor i czasami klar , i warstwa była zdatna do małego odświeżenia po zmatowieniu np paskiem torebki, a większe uderzenie robiły odpryski. Dziś na nowej ramie nagle torebka potrafi po kilku jazdach w terenie odsłonić stal całymi plamami. Znika w oczach… Przy linkach - izolacja oddalenie albo oklejenie ramy estetyczne - polecam Black Tape Project - są filmy na You tubie, okleja się miejsca szczególnie narażone na dotyk ☺️
    1 punkt
  32. To jest dobry zestaw. Tylko zębatka do korby jest do dogadania. Jak nie mieszkasz w górach to lepiej 34T.
    1 punkt
  33. Pancerze/kable powinny być tak poprowadzone żeby w normalnej eksploatacji nie miały kontaktu z ramą. Nie mniej mało który producent o to dba.
    1 punkt
  34. Mówiąc uczciwie nigdy by mi nie przyszło do głowy reklamować rower, bo mi się rama od pancerza porysowała.
    1 punkt
  35. @Eathan @CUKS @100lar3k @kniaz Odezwał się Jaroslav i powiedział że mogę oddać drugą sztukę komu chcę. Powiedział też na dostępność pleców to że będą dostępne w lutym w większej ilości. Więc jak ma rozdysponować drugą sztukę? @kniaz Sprzedają w celach zarobkowych! Zobacz tutaj: mikesport.pl Tam też dzwoniłem czy jednak nie maja sztuki na miejscu ale niestety nie mają. Koszt takiej u nich był: 58,11 zł
    1 punkt
  36. Czasem wystarcza przegwintowanie twardą śrubą. W Suntourze na pewno jest m6.
    1 punkt
  37. Nie tyle niejednokrotnie, co regularnie. Te gwinty są zwykle zalane farbą. Trzeba przelecieć gwintownikiem wykańczakiem.
    1 punkt
  38. Niejednokrotnie gwint w amortyzatorze trzeba poprawić gwintownikiem.
    1 punkt
  39. Niemniej zapewne woli razem z kolegami latać niż wlec się z rodzicami No i tu pojawiają się kwestie możliwości i bezpieczeństwa.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...