Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      10 644


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 599


  3. sky87

    sky87

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      362


  4. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      7 640


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. No i co się gapisz? Jednorożca nie widziałeś?
    4 punkty
  2. Też tak uważałem i żenada mnie bierze jak przypomnę sobie co ja wygadywałem na temat hamulców. W miedzyczasie ile ja się w bikeparkach nawypożyczałem rowerow z najtańszymi Sram Level 1 czy MT200 to moje. Żaden z tych modeli nie ma wodotrysków, ale potrafią zatrzymać praktycznie na wszystkim. Sramowskie Levele w kategorii najtańsze heble są po prostu niesamowite. Z resztą widać to w wypożyczalniach. W mojej endurówce mam Code RSC, więc potężne heble z najwyższej półki nie są mi obce.
    2 punkty
  3. No to żem wziął i wymienił... Powiem Państwu Koleżeństwu, że efektu WOW jakoś nie było... Sporo czasu zajęła mi regulacja. Na przerzutce nie ma standardowej baryłki a to z powodu takiego, że jest to grupa MTB i regulację mamy przy manetkach prostej kiery. W Marinie baryłka jest na pancerzu, jakieś 20 cm za zakończeniem owijki. Trzeba się nakręcić i ponaciągać linkę, żeby znaleźć złoty środek. Nawet lekko naginałem wózek na niektórych przełożeniach, bo łańcuch hałasował okropnie. Następny łańcuch jaki kupię, będzie do 10-cio rzędowego napędu. Jest bardziej elastyczny i odrobinę węższy, co przy jednym blacie i dosyć szerokiej kasecie ma kluczowe znaczenie. Podsumowując: póki co jakiejś druzgocącej różnicy między SORĄ a DEORE M592 nie stwierdzam. Może zmienię zdanie po grubszych testach. Czuwaj.
    2 punkty
  4. Najpierw szybka runda, żeby zdążyć przed deszczem (okazało się, że zdążyłbym zrobić jeszcze ze dwie takie zanim coś tam zaczęło kropić). I tak - jadłem wcześniej, a w czasie jazdy piłem. Potem narobiłem się co niemiara - wkręciłem wkręt w płytę gk i drewniany stelaż pod nią, żeby na czymś powiesić chiński zestaw wkrętaka precyzyjnego. Był elementem większego zestawu do serwisu urządzeń GSM/komputerów, ale mam zdecydowanie lepszy, więc ten będzie sobie wisiał na "jakbyco". Na koniec przykleiłem prowizorycznie w Oizie osłonę pod łańcuchem, która przymocowana fabrycznie na taśmę dwustronną po kilku myciach częściowo się odkleiła i zahaczała o łańcuch. W przyszłym tygodniu kupię 3M VHB GPH z nadzieją, że wytrzyma dłużej niż oryginał.
    2 punkty
  5. Napisałem do Lezyne przez ich stronę, odesłali mnie do dystrybutora na Polskę: aspire.eu @100lar3k Tak plecy są z baterią. Dodam że dostałem te plecy za darmo! Więc jak się okaże że mogę je rozdać to jak już zdecydujemy komu to tylko opłata za paczkomat. Chyba że ktoś mieszka w Warszawie to możemy się umówić na przekazanie.
    1 punkt
  6. Nie mogę się pozbyć 9rz bo wszystko co przyjeżdża z Norwegii to 9s deore i xt, oraz 8s acera, altus.
    1 punkt
  7. Dyskusja bardzo się rozwinęła, wszystkim dziękuję za odpowiedzi, zarówno od strony klientów serwisów jak i właścicieli serwisów. Powiem szczerze że nigdy nie oddawałem roweru do naprawy, wszystko zawsze robiłem sam. Dużo rzeczy zgadza się z tym co mi się wydawało i tym co jestem w stanie dostarczyć, ale jest kilka rzeczy na które nie wpadłem. Umiem zadbać o czyiś rower tak jak o swój, a w moim wszystko musi chodzić idealnie. Umiem też zadbać tak jak właściciel chcę żeby rower był zadbany, rozumiem że nie każdy wymaga i chce płacić za perfekcję. Chcę celować w pasjonatów rowerowych, niekoniecznie klientów z ulicy. na pewno da się dotrzeć do takich klientów chociażby przez takie miejsce jak to forum, grupy na fb czy youtube. Jeszcze nie wiem jak technicznie to zrobić, ale jestem w trakcie nauki Rzeczywistość z pewnoscią zweryfikuje te plany, ale jest jeden sposób żeby je sprawdzić
    1 punkt
  8. Nie potrzebuję aż tak miękkich przełożeń. Po płaskim i lekko pagórkowatym wystarczy 40T/11-34 albo 11-36. Chodziło mi bardziej o precyzję działania. Sora jednak, ni z tego ni z owego, potrafiła czasem przeskoczyć sobie na koronkę obok🙂 a na wertepach łańcuch trochę telepie. Wiem, że potrzebuję sprzęgła i GRX 400 już je ma... Nacieszyć się muszę na razie tym, co ulepiłem😉 To fajna opcja. Jeździłeś na takim zestawie w wakacje. Rozważę. Dziękuję😉
    1 punkt
  9. Ale kasetę zostawiłeś tą samą więc jakbyś nic nie zrobił 😉😘 Jedyna rozsądna opcja to klamkomanetka tiagry 10S i przerzutka grx400 plus goatlink i kaseta 11/42 lub 11/46. Lub oczywiks goatlink do tej deorki i kaseta 11/42 9s
    1 punkt
  10. Tylko kaseta. No i rzecz jasna zmieniasz manetkę na 9s i łańcuch na nowy.
    1 punkt
  11. @Eathan @kniaz @100lar3k Ok, mam dobre i złe wieści. Po prawie 2 miesiącach bycia upierdliwym wysłali mi od dystrybutora na Polskę (firma z Czech) plecy. Więc udało się. Następna dobra wieść jest że w przesyłce były 2 sztuki (zadałem pytanie czy tak miało być czy jedna sztuka jest dla kogoś innego. Czekam na odpowiedź)!!!! Złe jest że nie wiem dlaczego 2 i niestety tylko 2 a jak widać jest nas więcej i jak powie że mogę dać drugą sztukę komuś innemu to... komu? Są też różnice pomiędzy plecami, nie wiem dlaczego ale są. Dorzucam zdjęcia do podglądu. Ach, i te skrzydełka są teraz METALOWE!!!!
    1 punkt
  12. Do gravela minimum 1,75 😉 mniej nie uznaje, te 30c to będzie albo nie będzie, mam conti 28c w drugich kołach a kiedyś założyłem je do pinarello, wystarczy nierówność u jest dyskomfort w uj, w Pince są 25c conti handmade z brązowym bokiem. Takie wymiary tylko na gładziutkie nawierzchnie, z @CoolBreezeOne będziemy testować na wiosnę DDR do Siekierek, nadzieję taką mam 😉😘 Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  13. 1 punkt
  14. Bo kółka przerzutki od Garbaruka tak lekkie, że znikają na zdjęciu
    1 punkt
  15. Bo liście lecą z drzew. A potem pada deszcz i są liście mokre.
    1 punkt
  16. Bo pięknie i nawet ciepło było po pracy
    1 punkt
  17. Bo miejsca do parkingu brak. Haarlem w Niderlandach.
    1 punkt
  18. @TheJW na Malinowskiej Skale. Widok w kierunku Małego Skrzycznego i Skrzycznego Bo wrzucam, żeby grzecznie koledze z forum na pytanie odpowiedzieć i być drugi raz na 1000 stronie
    1 punkt
  19. Zaplecze Żwirowni/kopalni Chełm Górny:
    1 punkt
  20. Bo chciałem być na tysięcznej stronie 😜
    1 punkt
  21. Bo ta perspektywa sprytnie maskuje podjazd na ten kopczyk
    1 punkt
  22. Gdy uda misię widzimisię to zrobię mega drogą szosą renomowaną po renowacji odsłonę tego co zasługuje na miano Diamant czyli model 167. Król z przeszłości. Dziś nielubiany i pogardzany, ze względu na to że z czasów końskiej kupy na kociołbym bruku się wywodzi. ( lata 50, ale poziom lat 40)
    1 punkt
  23. Bo wjazd z sakwami na Jested nie jest łatwy, ale widoki wszystko wynagradzają.
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Bo kręcić każdy może...🧑‍🦽🚴‍♂️
    1 punkt
  26. Bo lubię ten widok Bo lubię tam być
    1 punkt
  27. Bo gdzieś tam na pewno stoi chałupa na kurzej nodze z Babą Jagą w środku
    1 punkt
  28. @WaGiant, miejmy nadzieję, że Uni jeszcze wróci do domu. Bo ostatnio w trasie regularnie deszcz, wmordewindy jakieś, błocko po same piasty, i w ogóle ciągle jakieś kłody pod koła 😉
    1 punkt
  29. Bo czarna Uni dzisiaj ,,zmieniła właściciela ".... , a to jej ostatnie zdjęcie
    1 punkt
  30. Bo klimatyczne bajorko (jak nie ma suszy):
    1 punkt
  31. Bo coś wrzucić trzeba jak pogoda nie rozpieszcza 😱
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Bo pogoda w niedzielę jak zwykle się spier... przepraszam zrobiła dla "koneserów" ewentualnie desperatów 🙃
    1 punkt
  34. Bo tam gdzie widoczna antena był kolejny cel Hala Jaworowa to jedna z tych hal, które warto odwiedzić Akurat sam dojazd do niej tego dnia nie był trudny, jednak dużo przed halą było zdecydowanie trudniejsze. Mimo wszystko warto
    1 punkt
  35. 40x11x42 to dość twardo na średnie nawet podjazdy. Ale zależy od siły. Z 3x na 1x przestawisz się, nawykowo, w 2 dni. Ja mam w rowerach 1x12 i 1x11. Jeżdżę rekreacyjnie, ale nie emerycko. Trochę wprawy i bez żadnego problemu i zgrzytów da się szybko i sprawnie redukować i rozpędzać. Klucz to tak dobrać blat i kasetę, by skrajne koronki, szczególnie najmniejsza, były używane bardzo sporadycznie, żeby podstawowa, w miarę szybka jazda wypadała w okolicach 4 koronki licząc od najmniejszej - wtedy w zakresie podstawowego dla nas tempa mamy stosunkowo małe przeskoki zębów/szybkości/kadencji [14-16-18; 15-17-19] i nie zarzynamy za często na przekosach 10-12; 11-13. Ja to sobie precyzyjnie obliczyłem kalkulatorem i analizując, jakich używałem przełożeń w poprzednim rowerze - i jestem bardzo zadowolony z płynności jazdy, choć nigdy nie ma ideału, ale prostota obsługi i konserwacii 1x jest nieoceniona.
    1 punkt
  36. Nie znajdziesz takiego. Moja propozycja, z własnego doświadczenia: - korba zostaje ale wywalasz zębatki, a w miejsce środkowej wrzucasz 38T narrow-wide z Ali - kaseta 11-40 lub 11-42 - przerzutka M5100
    1 punkt
  37. 2x10 jest totalnym nieporozumieniem, ani to lepsze od 3x, ani to lżejsze. Ja w swoim crossowym przeszedłem z 3x9 na 1x11 z 38T z przodu i 11-46 z tyłu (SLX 11-46, gdzie 46T służy jako bieg ostatniej nadziei) i jestem bardzo zadowolony. 11-51 Deore z 36/38T będzie na pewno fajną opcją. Do opcji 1x11 proponuję wrzucić jakiś lepszy łańcuch jak SRAM X01 Eagle (210-230zł szt.), który w mojej opinii jest wraz z XX1 najtrwalszym łańcuchem na rynku i co najmniej przejedzie 2x tyle co jakiś XT lub coś niższego.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...