Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 14.10.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Ta daaam😉 Korba MTB zamieni szosową dwublatową Sorę (34T/50T) w moim Marinie. Mieszkam na Mazowszu, więc 40T Narrow Wide z przodu będzie w sam raz🙂3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
...w którym sanatorium i kto po jakich tabletkach? Pampersy bierzemy czy będą na miejscu?2 punkty
-
2 punkty
-
Metaliczny dźwięk jest normą w Boschu, jeśli tylko minimalnie nierówno ciągniesz pedałami - taki stuk jakbyś uderzył lekko młotkiem w kowadło. A fabrycznie ten silnik jest ustawiony za mocno, nawet moja zona kazała sobie w aplikacji zmniejszyć - zmniejszyłem o 1 stopień Eco i Tour i teraz jest zadowolona. Pokombinuj z trybami jazdy, reguluj stopień wspomagania.1 punkt
-
Sprężynę to akurat wszystkie przerzutki Shimano od deore (włącznie) od wielu już generacji mają tą samą (magia sprzęgła). Y5PV170001 punkt
-
Omg, scigasz w elicie ...700W....nie odczujesz roznicy ....weź kolego kup sobie buty szosowe, pedał szosowy, i sprawdz może sam w czym sie lepiej jezdzi. Bo chyba nie próbowałeś i coś bys chcial kogos przekonac, bo ci sie wydaje. Zrob FTP nawet te 3W/kg i pojezdzij troche nawet sam dla siebie w tym zestawie mtb, a pozniej przepnij sie na pedal typu r7000, sredniej klasy but, pyknij ciagiem 100km i zobaczymy...jak jezdzisz 1tys km rocznie to i tak możesz nie zrozumieć 😉 O pedałach mtb mi pisac nie musisz, mam ich troche, m8020, m8000, m780, 540 i 520, użwałem butow i miekkich i karbonowych... Jest tylko jedna sytuacja gdy pedał mtb jest lepszy od szosowego w rowerze szosowym, wspomniana sytuacja gdy podczas wycieczki bedzie chodzenie. I cała ta niby wyższość spd typu xt nad m520 jest na poziomie placebo, jedyne z czym sie zgodzę, to ...m520 ciężej rozkręcić jak się nie ma kluczyka za pare pln do wykręcenia osi. Ale kluczyk wystarczy kupić raz.1 punkt
-
@Greg1 To teraz powiedz to milionom Azjatów na Dalekim Wschodzie.1 punkt
-
Potrzebujesz tulejki o średnicy większej niż łożysko, która zaprze się o krawędź oprawy łożyska. Na tej tulejce oprzesz talerzyk z nagwintowanym otworem. Przez oś przekładasz śrubę na wylot i wkręcasz w talerzyk oparty na tulejce. Wtedy śruba pcha oś, oś pcha jedno łożysko i w końcu wyjdzie. Najlepiej byłoby mieć zestaw w tym stylu: https://www.goodmoodbike.eu/sklep/bearing-press-br-2/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kolejne fajne usprawnienie w latarce Convoy S2+ znalezione! Dotychczas jeśli ktoś chciał mieć krystalicznie czyste szkiełko, to jedyną opcją była wymiana oryginalnego szkiełka z S2+ na akrylowe. Ma to swoje wady, bo akryl łatwo się rysuje, ale za to się nie tłucze. Oryginalnie szkiełko nie jest doskonale przezroczyste i pod pewnym kątem jest wręcz "mleczne". Niezależnie od tego ile się go poleruje, zawsze takie zostaje. I tu wchodzi w swojej wspaniałości żółty proszek zwany tlenkiem ceru. Kupiłem go, żeby naprawić paskudną rysę na szybie swojego auta. Postanowiłem wypróbować go na szkiełkach latarek. Na zdjęciu poniżej są dwa szkiełka wyjęte z nowych fabrycznych Convoy S2+, z czego to lewe było przez 10 minut pieszczone szmatką z napylonym tlenkiem ceru. Taka polerka usprawnia przepuszczanie światła i poprawia i tak niezłe "odcięcie" optyki 20x60. Okazuje się nawet, że pod tą warstwą chemicznego mleka jest jakaś tam powłoka anti-reflex. Latarki wysłane od października 2023 mają już szkiełka po takiej polerce. Jeśli kupiłeś ode mnie latarkę na ForumRowerowe.org a chciałbyś, żeby była dopakowana wszystkimi usprawnieniami, jakie do tej pory wykryłem w hoście Convoy S2+, to proszę o kontakt. Pokryjesz wysyłkę w tę i z powrotem a ja za 10zł zrobię polerkę szkła i wlutuję podłoże diody w pigułkę. W związku z nowym nabytkiem, zabrałem się też za poprawianie oświetlenia LED do motocykli. Tu jest duży potencjał do poprawek z uwagi na wielkie aluminiowe radiatoro-obudowy tanich halogenów LED.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mi odpowiada taka rama - jest wygodna w wsiadaniu, jak masz solidnie obciążony rower to konieczność nawet lekkiego przechylenia przy wsiadaniu może być ryzykowna. Zresztą KTM oferuje ten rower z trzema rodzajami ram - z męską też. Opony KTM -a są minimalnie węższe od Unibike - 1,6 versus 1,5, Schwalbe Marathon to dobra opona, owszem ciężka bo ma wkładkę antyprzebiciową, ale ta wkładka jest skuteczna - na kilku kompletach zrobiliśmy w sumie ze 30 tyś km bez przebicia. W końcu to nie jest rower do "osiągów" tylko do jazdy, fakt ochrony przed przebiciem jest korzystny.1 punkt
-
1 punkt
-
Pozdrow'er Spec Sirrus Kolega przyjechoł z sirrusem na 32c, rozmiar S, trochę za mały rozmiar, ma już go kilka lat, padło że wymienię po koleżeńsku opony na bardziej gravelove, jakiś dłuższy mostek i szerszą kierownicę od 580mm. Skończyło się trochę inaczej, poniosło mnie mówiąc po prawdzie. Wleciała NW, kaseta 40t, mostek 120, kiera 620, widelec od breezera, koło mt35, przedni hamulec hudrauliczny mt200. Wózek był cięty żeby dać 13t kółeczka.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jak nic nie obciera i łańcuch jest w miarę napięty to nie ma problemu. No ale patrząc na drugie zdjęcie spokojnie można skrócić o ogniwo/dwa.0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00