Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 13.10.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
9 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
2 punkty
-
Wszystkie butikowe świecidełka (do "tuningu") są tylko do wyciągania kasy z waszych kieszeni. Żadna z tych firm (bardziej manufaktur) nie ma śdodków na badania czy rozwój, coś tam wystrugają do tego sporządzają story (obecnie z użyciem gpt) i wciskają ciemnotę.2 punkty
-
To wnosi, że bez sensu takie liczenie, nie po to się kupuje Fuela żeby nim jeździć 30kmh po asfalcie. Autor się naczyta komentarzy i wyliczeń, wyjedzie na drogę i co? Ch... sto. To nie rower szosowy i nigdy nie będzie dobrze jeździł po asfalcie.2 punkty
-
2 punkty
-
Jak nic nie obciera i łańcuch jest w miarę napięty to nie ma problemu. No ale patrząc na drugie zdjęcie spokojnie można skrócić o ogniwo/dwa.1 punkt
-
RD-M5100 jest identyczna mechanicznie z przerzutkami dwunastorzędowymi 6100, 7100, 8100. Różni się wykończeniem i materiałem. Jeśli oczekujesz innego działania to nie tędy droga.1 punkt
-
Ostrzegę przed platformami wpinanymi w pedały SPD (są takie - aluminiowa płytka z pinami i otworami do przykręcenia bloku) - wygląda ok, ale za łatwo się wypina z pedału, zaś wyważenie jest takie, że płytka jest zawsze w dół. Sam mam pedały Crankbrothers Mallet E - dwustronne SPD enduro, w których można rekreacyjnie jeździć bez bloków (nie są tak idealne, ale OK). Są dość duże i mają regulowane piny. W butach górskich ("pionierkach") to nawet elementy zatrzasku fajnie haczą o podeszwę Vibram. Ale buty z blokami do tego też mam typu enduro - z płaską podeszwą (więc to się dobrze wpina a jednocześnie można pewnie stać niewpiętym, bo zatrzask chowa się w dużym wycięciu obok bloku). Pedały dwustronne zatrzask/platforma zawsze traktowałem jako bolesny kompromis (nie chcę myśleć jak się wpiąć i która strona jest do góry jak startuję na stromym pojeździe). Jak kto przećwiczył takie dwustronne (np. Crankbrothers Double Shot) to będę też wdzięczny za opinię.1 punkt
-
@Eathan Ależ proszę bardzo... ale uważaj bo drogie! 🤣 1 szt. Komputer rowerowy części zamienne do naprawy uszkodzonych części do montażu komputer rowerowy Garmin Bryton część naprawcza - AliExpress1 punkt
-
Clou tego wątku można skwitować następująco. Prawdopodobnie każdy jest w stanie przejechać 30-40 km bez picia jak temperatura wynosi około 15 stopni. Tym bardziej, gdy jest się świadomym, że za 1,5-2 h w domu wciągnie się schabowego. Ale jak jest gorąco i upał to coś tam popijasz i podjadasz. Dla mnie wątek nic nie wnosi. Każdy jest inny, każdy ma inne preferencje i kondycję. Jeden da radę zrobić 100 km jak wielbłąd i jest szczęśliwy, inny co 15 min musi coś zjeść i popić.1 punkt
-
1 punkt
-
@plato tutaj masz https://allegro.pl/produkt/uchwyt-rowerowy-trimark-adapter-naklejka-z-mocowaniem-garmin-przeznaczenie-telefon-384510e1-eb4b-47b4-8438-7bb890500ab9?bi_m=search_suggester Pewnie warto usunąć taśmę samoprzylepną i skleić to jakiś solidnym klejem.1 punkt
-
super-B w teorii ma tą wadę że pokazuje tylko kropkę na oponie więc nierówno zapleciona obręcz względem piasty będzie przekłamywało położenie kierownicy no i sam przyrząd trzeba ustawić idealnie na środku kierownicy/mostka. w STAYSTRAIGHT mamy linię rzucaną na oponę więc jeśli mamy obręcz przesuniętą w którąś stronę to nie robi nam to różnicy bo kierownicę ustawiamy tak aby lina lasera była równoległa z oponą (niekoniecznie na środku opony) w przypadku skręconej kierownicy linia nie będzie równoległa do opony tylko pod kątem. Tyle w teorii bo nie miałem styczności z tymi zabawkami.1 punkt
-
Przy okazji zmiany dętki/opony kiedyś zajrzyj czy od wewnątrz też są pęknięcia.1 punkt
-
https://gear-calculator.com/ To nie jest czarna magia. Ja wiem, wszyscy teraz wygodni i liczą, że ktoś zrobi za nich...ale wystarczy czytać co jest napisane i klikać odpowiednie opcje. A co do prędkości, to zależy od tego co zjesz. Jak nie będziesz jadł i pił, to utrzymasz spokojnie 45km/h przez 5 minut. ( ͡° ͜ʖ ͡°)1 punkt
-
Kup wysyłkowo nie będzie problemu ze zwrotem ... albo se dokupisz jakąś ochronkę na lapka.1 punkt
-
Być może w tym plecaku nie będzie to duży problem. Najlepiej kupić i sprawdzić. U mnie stelaż jest na tyle wygięty, że laptop ma duży nacisk w jednym miejscu. Mikrowizualizacja. Wyobraź sobie że literka D to jest stelaż, a I to laptop. Po załadowaniu go do plecaka masz takie coś -> DI - laptop przylega do stelaża w jednym miejscu. Nie wydaje mi się, żeby matryce to lubiły. Im więcej dołożysz rzeczy do plecaka tym nacisk w jednym miejscu może być większy.1 punkt
-
Ja się z czymś takim jeszcze nie spotkałem, ale raczej bym się tymi pęknięciami nie przejmował. W końcu siła działająca poprzez szprychę na nypel cały czas dociska kapsel do obręczy od wewnątrz i w drugą stronę raczej nie wypadnie. Na boki też powinien być wystarczająco stabilny pomimo tych pęknięć.1 punkt
-
1 punkt
-
Jeśli już to lepiej kupić taki przyrząd do sprawdzania symetrii koła (w końcu to koło i jego precyzyjne wykonanie jest ostatecznym celem, a nie posiadanie symetrycznej centrownicy): Park Tool WAG 5 Narzędzie diagnostyczne do centryczności kół - Rowertour.com W praktyce moim zdaniem do celów amatorskich wystarczy zwykłe sprawdzanie symetrii koła poprzez przełożenie go na drugą stronę w centrownicy (lub nawet w ramie czy widełkach roweru) i obserwację, czy obręcz pozostaje na miejscu czy ucieka w którąś stronę.1 punkt
-
Kolejne fajne usprawnienie w latarce Convoy S2+ znalezione! Dotychczas jeśli ktoś chciał mieć krystalicznie czyste szkiełko, to jedyną opcją była wymiana oryginalnego szkiełka z S2+ na akrylowe. Ma to swoje wady, bo akryl łatwo się rysuje, ale za to się nie tłucze. Oryginalnie szkiełko nie jest doskonale przezroczyste i pod pewnym kątem jest wręcz "mleczne". Niezależnie od tego ile się go poleruje, zawsze takie zostaje. I tu wchodzi w swojej wspaniałości żółty proszek zwany tlenkiem ceru. Kupiłem go, żeby naprawić paskudną rysę na szybie swojego auta. Postanowiłem wypróbować go na szkiełkach latarek. Na zdjęciu poniżej są dwa szkiełka wyjęte z nowych fabrycznych Convoy S2+, z czego to lewe było przez 10 minut pieszczone szmatką z napylonym tlenkiem ceru. Taka polerka usprawnia przepuszczanie światła i poprawia i tak niezłe "odcięcie" optyki 20x60. Okazuje się nawet, że pod tą warstwą chemicznego mleka jest jakaś tam powłoka anti-reflex. Latarki wysłane od października 2023 mają już szkiełka po takiej polerce. Jeśli kupiłeś ode mnie latarkę na ForumRowerowe.org a chciałbyś, żeby była dopakowana wszystkimi usprawnieniami, jakie do tej pory wykryłem w hoście Convoy S2+, to proszę o kontakt. Pokryjesz wysyłkę w tę i z powrotem a ja za 10zł zrobię polerkę szkła i wlutuję podłoże diody w pigułkę. W związku z nowym nabytkiem, zabrałem się też za poprawianie oświetlenia LED do motocykli. Tu jest duży potencjał do poprawek z uwagi na wielkie aluminiowe radiatoro-obudowy tanich halogenów LED.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo wioska gdzieś na zadupiu, 7 stopni, wiatr niemożebny a mi dobrze.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo może robi się zimno ale na ładny zachód słońca zawsze można liczyć.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ale spina dupy..."moja prawda jest najprawdziwsza", takie małe początki faszyzmu. Mam dwóch kumpli, jeden robi maraton w ok.3h, nie je i niemal nie pije, drugi robi maraton też w ok.3h...pije i żre na potęgę. Wyniki niemal te same, różnica taka, że ten pierwszy jest totalnie ujechany i dochodzi przez tydzień, wygląda już jak wrak człowieka, drugi wieczorem idzie na piwo, a następnego dnia rano wstaje do roboty. Każdy człowiek jest inny, każdy ma inne potrzeby w zależności od tempa, tętna, generowanej mocy itp, każdy ma inną fizjologię. Każdy niech słucha swojego organizmu. Kiedyś robiono Wyścig Pokoju na bułkach, czekoladzie i kiełbasie, wodzie, dzisiaj na TdP masz cały sztab medyczny, superfoody, żelki, ciasteczka itp. Sorki, ale uczestniczyłem w paru konferencjach odnośnie nawodnienia u sportowców, w badaniach na kolarzach gdzie badano wpływ nawodnienia na generowaną moc i tętno. Nauki i fizjologii człowieka nie oszukasz jeśli szukasz wydajności. Jak wspomniał @KNKS dwóch ludzi, rower, a jednak inne potrzeby w zależności od rodzaju jazdy. Ten dział powstał żeby wymieniać doświadczenia zależne od różnej perspektywy. Każdy wybiera swoją drogę więc poluźnić staniki i gacie...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zgadzam się z @leon7877Jedzenie podczas jazdy to kompletna bzdura. Podobnie jak picie czegokolwiek... Te żele, batony i kolorowe, obcisłe gacie... fuj... 😆 To dobre dla pozerów i innych instagramerów. Prawdziwy mężczyzna je tylko to co sam upoluje (przejedzie) i popija wodą z kałuży 😁 Tak szczerze to jedzenie w ogóle jest przereklamowane. Podobno pewien rolnik odzwyczajał konia od jedzenie. Jak sią wreszcie udało to koń wziął i zdechł... 😁🤣1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00