Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      10 431


  2. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      755


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      2 318


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 518


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo docieram po nocach nowe ceramiczne hamulcowe okładziny...
    12 punktów
  2. Bo tak sobie jadę, ciągle jadę i jadę
    12 punktów
  3. Dlatego uciekając od świata wskazanego powyżej chętnie siadam na rower w poszukiwaniu apolitycznego klangoru. Najlepiej jak jednocześnie wydobywa się z setek takich gardeł. Filmiki z dźwiękiem zostają ze mną nie tylko na długie zimowe wieczory.
    11 punktów
  4. Bo nawet w lesie nie odpocznie się od polityki:
    9 punktów
  5. 8 punktów
  6. 5 punktów
  7. Lampka PROX. Normalnie ma górne mocowanie, które dodatkowo jest przesunięte do tyłu. Sprawiało to, że lampka opadała pod wpływem wstrząsów. Górny chwyt mi również nie pasował. Przewierciłem dwie dziury na trytytkę i dodałem gumkę pod mocowanie uchwytu by się nie ślizgało. Uchwyt jest teraz po środku.
    4 punkty
  8. 3 punkty
  9. Chciałem go dziś zabrać w góry, ale się opierał.
    3 punkty
  10. Też polecam stare MTB i to stalowe - tylko że stal Cro-Mo, nie High Ten. I najlepiej żeby rurki były cieniowane ( na naklejce opis "tubing") . Taka ramą obecnie nie przyciąga złodziei a jest niezniszczalna - sam mam do dojazdu do sklepu rower z 1992r. z ramą z rurek Tange Cro-Mo, sądzę że mnie przeżyje😀. 3x7 biegowy DX działa do dziś bez problemu, tylko co dwa lata smaruję linki ( zarówno linki jak pancerze są oryginalne!!!, naprawdę działają)
    2 punkty
  11. No nie wiem czy to jest taka dobra rada z tymi trybami... Jak człowiek sobie tak pojeździ raz tym, raz tamtym, to jest raczej świadomy tego jak mocno i co depta. W elektryku brak tej świadomości to w moment zjedzony napęd. Szczególnie w bieda wersjach.
    2 punkty
  12. Bo się pory roku pomieszały: Tak, z wczoraj.
    2 punkty
  13. Timpuss powstał w trudach i męczarniach, po pierwszej randce dał numer i ma ochotę na więcej. Będziemy pielęgnować ten związek i pimpować wizerunek.
    2 punkty
  14. Wiecie, że jak las wydaje metaliczne dźwięki to to nie jest las?
    2 punkty
  15. Jak masz możliwość przymierzyć gdzieś u siebie w jakimś sklepie to zrób to. Jak nie to zamów dwa, jeden odeślesz
    1 punkt
  16. Tak, w D792SB bębenek jest wymienny. Oficjalnie są dostępne Shimano HG i SRAM XD, chińczycy mają też do tych piast nieoficjalny Shimano MS.
    1 punkt
  17. Takie Kalahari to niższa półka, ale jak zdrowa to czemu nie. Nie jest to markeciak, choć nadal z wolnobiegiem.
    1 punkt
  18. @Sarmata Nie ma żadnych kartidży, sztyca jest w pełni serwisowalna i rozbieralna, dodatkowo każdy Divine ma mozliwość skrócenia skoku o 20mm w skokach co 5mm. Filmiki instruktażowe są dostępne na kanale BikeYoka.
    1 punkt
  19. Szukaj znanych marek. Np coś w ten deseń Rower Specialized w super stanie Okazja! Rzeszów • OLX.pl choć akurat ten model ma nietypowe manetki od przerzutek, ale to chyba fabryczne.
    1 punkt
  20. ustaw sobie przerzutkę na 2bieg i zobacz od tyłu jaka jest odległość łańcucha do zębatki nr 1 przy górnym kółeczku przerzutki. Następnie ustaw przerzutkę na 11bieg i zobacz odległość łańcucha do zębatki nr 10, jak są różnice to hak do prostowania. Najczęściej jest tak że jak mamy dobrze ustawione dolne biegi 10-12 to na dwójce łańcuch zahacza o jedynkę, trzeba troszkę hak do zewnątrz odgiąć i zdarza się to nawet w nowych rowerach, hakach.
    1 punkt
  21. Poszukałbym czegoś bardziej leciwego, MTB/crossa z początku lat '90 - za te pieniądze możesz wyrwać coś markowego, na niezniszczalnym osprzęcie z wyższej grupy shimano (LX/DX, nawet stara acera jest OK), kołach z piastami na kasetę a nie badziewny wolnobieg itp. Do tego wrzucasz stówkę na wymianę linek, pancerzy i klocków hamulcowych i masz rower na lata Problemem może być "nie znam się za bardzo na rowerach" - ale tu przychodzi z pomocą prosta organoleptyka, czyli sprawdzasz czy w rowerze napęd działa jak powinien, czy koła są proste i wszystkie szprychy całe, czy nie jest zardzewiały w kluczowych miejscach ruchomych (może być brudny, nie może być przesadnie zardzewiały), ****WAŻNE*** czy sztycę da się swobodnie wyjąć z ramy (czy nie jest zapieczona). Generalnie unikaj rowerów, po których od razu widać, że stacjonowały pod chmurką i wtedy reszta powinna być do ogarnięcia
    1 punkt
  22. Pierwszy powinien być okej, ma wolnobieg ale jakby to padło można dać tanie koło i kasetę 7rzędową. Drugi za mały. Trzeci - podobnie jak pierwszy, wszystko zależy od stanu, wygląda nieźle. O czwartym nic nie można powiedzieć. Możesz jeszcze poszukać albo jakiegoś starego górala ze sztywnym widelcem, albo jeszcze lepiej jakiegoś używanego roweru crossowego, trekkingowego na kole 28" - jest to możliwe. Do tego błotniki i na dojazdy do pracy jest. No i żeby na jakiś przyzwoity łańcuch zostało, bo każdego roweru szkoda.
    1 punkt
  23. @Daria1992 Jeśli mogłabyś wysupłać ekstra 3-4 stówki to chyba bezkonkurencyjny w tej cenie Whistler 3.9, i akurat w twoim rozmiarze. Epixon, 1x12 mieszanka SLX/Deore. https://www.ebikeserwis.pl/rower-focus-whistler-3-9-27-s-2023,3,18390,35370 Klasę albo 2 lepszy amortyzator od tych wymienionych wyżej, będzie też wyraźnie lżejszy.
    1 punkt
  24. 1. Wyprostowana pozycja nie musi być równoznaczna z wygodną. Nie sugeruj się tym, że rower musi mieć w standardzie błotniki, bagażnik itp., bo do niemal każdego roweru da się założyć wszystko wedle potrzeby. 2. Na te, na których będzie Ci wygodnie. 3. Nawet Chiński Bafang, abyś tylko miał pod ręką sklep, w którym to kupisz stacjonarnie, po to by nie bujać się z każdą bzdurą u sprzedawcy z drugiego końca polski. Nawet niemiecki Bosch się psuje i też jest zrobiony w Chinach. Ale dopóki pod produktem podpisuje się marka, która coś znaczy - można spać spokojnie (ważne, aby mówiąc napęd np. Bosch wszystko miało naklejkę Bosch - przede wszystkim bateria, bo to ona jest sercem napędu) 4. Zasięg podawany przez producentów jest dlatego, że klienci, laicy, tego oczekują, a zależy on od tak wielu czynników, że jest to wartość niemal niepoliczalna. Tak czy inaczej: Im większa bateria tym lepiej i nie chodzi tu tylko o zasięg, ale o możliwość obciążenia i trwałość. Wyobraź sobie współczesny samochód z wysilonym silnikiem 1.0 - jak na liczniku pęka 100 000 km to koniec jest bliski. A teraz porównaj to do jakiejkolwiek jednostki kilku litrowej... 5. Bagażniki są względnie uniwersalne, a rowery w miarę podobne, ale zawsze zdarzy się coś co nie będzie ze sobą współpracować. 6. Chyba wszystkie współczesne silniki przekładniowe są bezoporowe, więc w teorii na każdym będzie jeździć się lekko jak na analogu, ale trzeba wziąć poprawkę na dodatkowe 10 kg. A i rower z wyprostowaną pozycją też latwo się nie rozpędza. Tak, czy inaczej jazda na elektryku bez bateri to raczej z konieczności, a nie dla przyjemności. Zazwyczaj używanie najsłabszego trybu wspomagania powinno dać wrażenie jazdy jakby na zwykłym rowerze.
    1 punkt
  25. Bo może by tak jakimś wiaduktem przeskoczyć znów do weekendu?!
    1 punkt
  26. Przygoda, przygoda. Każdej chwili szkoda.
    1 punkt
  27. Zdjęcie co prawda już nieaktualne bo zmieniłem hamulce, gripy,koszyki i bidony cube. Jutro może na trasie coś cyknę.
    1 punkt
  28. Bo może robi się zimno ale na ładny zachód słońca zawsze można liczyć.
    1 punkt
  29. Ciekawy rower, a jakby wymienić przerzutkę i manetkę na GX to już w ogóle miodzio 🙂. Tylko, jak już, to dla Ciebie max. 18,5 cala.
    1 punkt
  30. Potrzebujemy definicję tego terenu. Bo Dual Sport, z oponą 29x2.0 powinien się sprawdzić, ale jednak amortyzator troszkę go ogranicza i nic sensownego w przyszłości nie można tam założyć.
    1 punkt
  31. Czy wyjadę z tych bagien przed zimą? O świcie hipnotyzują.
    1 punkt
  32. Stodołę mam od lat, buduję domek dla teściowej 70m2 plus wiata na auto i taras którego jeszcze nie widać. 😉
    1 punkt
  33. Bo płynie Wisła, płynie po polskiej krainie.
    1 punkt
  34. Nowy nabytek pod tegoroczny Bike Trans Alp. W trakcie modyfikacji dlatego brak korby łańcucha itp
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...