Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08.10.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
Zdjęcie co prawda już nieaktualne bo zmieniłem hamulce, gripy,koszyki i bidony cube. Jutro może na trasie coś cyknę.8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
Cześć! Od kilku tygodni testuję nowe koła Evanlite New Gravel na piastach DT Swiss 240, a ponieważ jak na razie jestem bardzo zadowolony, to postanowiłem się podzielić swoją opinią Nie miałem żadnych problemów z pompowaniem opon bezdętkowych Schwalbe G-One Bite przy pomocy zwykłej pompki podłogowej. Zgodnie z oczekiwaniem nie wpływają one w żaden odczuwalny sposób na tłumienie, ale ciężko tego oczekiwać od karbonowych obręczy kiedy osadzona jest na nich opona 45 mm z ciśnieniem 1,8 bara. Na pewno lepiej rozpędzają sią od moich poprzednich ciężkich aluminiowych kół DT Swiss G1800 Spline. Piasty DT Swiss 240 toczą się gładko. Wg moich indywidualnych odczuć, system Ratchet generuje mniej przyjemny dźwięk niż jakikolwiek system zapadkowy. Podczas pierwszych kilku kilometrów jazdy bębenek był bardzo głośny i nieprzyjemny. Po dłuższej jeździe i pewnie równomiernym rozprowadzeniu smaru hałas nieco się zmniejszył. Mimo to, Ratchet nie brzmi najlepiej (moim ideałem jest mój drugi zestaw kół Newmen z piastami Newmen Fade z zapadkami, które są prawie bezgłośne). Z pozytywów koła Evanlite nie potrzebowały żadnego "dotarcia", aby szprych się ułożyły. Nic nie strzelało od samego początku, a wszystkie szprychy w dotyku wydają się mocno naciągnięte. Koła nie mają bicia bocznego, a w pionie jest minimalne. Po kilku jazdach po bezdrożach i leśnych ścieżkach, kamieniach i korzeniach, po pierwszym odprysku, koła nadal zachowują swoją geometrię. Zdecydowanie mogę polecić zakup kół Evanlite New Gravel Jedyne uwagi do kół to niechlujnie przycięta taśma uszczelniająca, która popsuła pierwsze wrażenia po rozpakowaniu świetnie zapakowanych kół. Na szczęście później było już tylko lepiej4 punkty
-
3 punkty
-
A może by gdzieś w stolicy pokręcić? Ja już wyjazd na ten weekend mam "zabukowany" aczkolwiek trasy niesprecyzowane, o tak2 punkty
-
Było super. Pojechałem do Trójmiasta na imprezę testową dystrybutora Ibisa i Transition (Beastie Bikes). Na zaskakująco fajnych trasach Big Foot Works przejechaliśmy 1270m podjazdu i 42km na 5 modelach rowerów. Były dwa elektryki, a reszta to fajne enduro. Zakochałem się w Ibisie Ripmo na zawieszeniu DVO, który wybierał wyboje nieprawdopodobnie gładko. Z dywanu korzeni robił dywan. Do tego zrobiłem postępy w skakaniu dropów, bo na rowerach z większym skokiem jest łatwiej. Transition tani nie jest, ale budzi zaufanie. Ibis zaś lżejszy, mniej agresywny, ale mega przyjemny. Do tego organizator zapewnił pyszne steki i inne żarcie. No super. Takie imprezy są kilka razy w roku. Trzeba troszkę zapłacić, ale dla mnie warto było jechać pociągiem z Warszawy.2 punkty
-
Servuss ekipa. Mam za dwa tygodnie wolny łikend (21-22 paździocha). Biorę rower lub dwa do auta i jadę gdzieś pokręcić. Kto jeszcze chętny? Jesień za pasem a więc czas na stalowy spęd. Nie ukrywam, że mam ochotę na Zieloną Górę. Obadałbym też Przemkowski Park Krajobrazowy, krzaki między Bydgoszczą a Toruniem, Bory Tucholskie... Mogę kimać w aucie, mogę wziąć namiot, mogę wbić w jakiś podejrzany motel-hotel. Rzut kaprawym okiem na mapę w poszukiwaniu atrakcji, azymut na horyzont, w połowie dnia skręcam w lewo lub w prawo i jakimś naokołem wracam do punktu wylotu na żarcie, ognisko, chlanie, siwy dym i heheszki. Mogę wyrwać z chaty już w piątek wieczoraksem, zrywać się będę w niedzielę około obiadu. Jak ktoś jeszcze chętny to dajmy tutaj kilka postów na ożywienie tematu a jak się zbierze kolektyw to stworzymy nowy temat. POZDRo-:ver2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo może robi się zimno ale na ładny zachód słońca zawsze można liczyć.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Witam wszystkich, Moja pierwsza trasa 25km licząc w obie strony czyli 12.5km w jedna Rower to Kross EVADO 3.0 wersja z końca 2022 która ma tarcze mechaniczne + okablowanie całe schowane w ramie już co mnie miło zaskoczyło bo inne Evado 3.0 jakie oglądałem miały V brake i na zewnątrz linki rama 19" koła 28"x1.75 Licznik przewodowy Kands oraz na ramie tej samej marki na telefon i drobiazgi mini plecak Jak na wariata to na starcie zrobiłem ładnie km... Ale tak pięknie lekko się jedzie na tym rowerku zakwasy to chyba jutro wyjadą hah P.S. Przystanek BP stacja paliw trzeba było napoić się hahaha2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zamontujesz bez problemu. Przecież to tak samo DM jak w SLX, XT i XTR.1 punkt
-
@vincek mam wolną ramę 13" pod koła 26 + jakieś graty do niej, ale niestety amelinium. Pisz PW jak jesteś zaintererere1 punkt
-
A może bliżej ciut mnie ? Zielona jest ciekawa, byłem po Barlinku, i z chęcią wrócę, ale na dłuższy pobyt, w sumie na jeden dzień 450 km to wolę jechać w góry i przynajmniej nie ma opłat za autostrady. Możemy zrobić np Dolinę Baryczy, Łodzkie Wzniesienia, Gniezno, Konin albo coś między Kazimierzem Fazimierzem a Bydgoszczą albo Toruński Zlot Piernik, na razie 4 kanady-datów, możemy głos oddać … Płock też jest fajny jest jest muzeum skarpa i las na drugim brzegu…. No i góry też możemy, traki glaciensis albo miasteczka Dolnego Śląska Ząbkowice, Bardo, Lwówek, Jelenia Góra, Wałbrzych, tylko właśnie w sumie jest tylko sobota na nacieszenie się , co jest kompromisem?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mi odpowiada taka rama - jest wygodna w wsiadaniu, jak masz solidnie obciążony rower to konieczność nawet lekkiego przechylenia przy wsiadaniu może być ryzykowna. Zresztą KTM oferuje ten rower z trzema rodzajami ram - z męską też. Opony KTM -a są minimalnie węższe od Unibike - 1,6 versus 1,5, Schwalbe Marathon to dobra opona, owszem ciężka bo ma wkładkę antyprzebiciową, ale ta wkładka jest skuteczna - na kilku kompletach zrobiliśmy w sumie ze 30 tyś km bez przebicia. W końcu to nie jest rower do "osiągów" tylko do jazdy, fakt ochrony przed przebiciem jest korzystny.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Co tu się ostatnio dzieje w ogóle? Same gównowątki, wszyscy nagle stali się Szybcy i Wściekli, biją rekordy zawodowych kolarzy, nie jedzą, nie piją, swoim postem biją mnichów na głowę, a teraz chcą jeździć jeszcze szybciej... Ludzie nie mają już prawdziwych problemów do poruszenia na forum rowerowym, czy to jakieś sztuczne generowanie ruchu przy pomocy chwytliwych tematów?1 punkt
-
Umiejętność jazdy w górach odróżnia mężczyzn od chłopców 😁 W wypadku kolarstwa szosowego, nie mylić z pitu-pitu po Grodzisku, zjeżdżanie jest bardzo pożądaną umiejętnością. Tak więc umniejszanie tejże jest zdecydowanie nie na miejscu. Ale skąd mieliby o tym wiedzieć specjaliści od DDR i pełnych błotników 😆1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
BF coraz bliżej. Robię research w temacie miernika mocy. W grę wchodzą pedały i lewe ramię korby. Czy ktoś z posiadających Ronde, inpeak, XCADEY mógłby zaktualizować swoją opinię. Nie ukrywam, że cena w/w jest mega kusząca. Z droższych rozważam Garmin Vector3, Assioma, Stages, 4iiii1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00