Skocz do zawartości

Ranking

  1. WaGiant

    WaGiant

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      2 399


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      10 431


  3. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      684


  4. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      755


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.09.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. 9 punktów
  3. Lubię popędzić plażą moją Blondi i kucyki.
    8 punktów
  4. 7 punktów
  5. Pojechałem na dwóch kółkach oglądać cztery. I się zakochałem.
    7 punktów
  6. Bo światło. Dawno nic nie wrzucałem, ale ten rok słaby jest dla mnie, źle znoszę upały. Brawo dla kolegi @Cross90.
    7 punktów
  7. 6 punktów
  8. 6 punktów
  9. 6 punktów
  10. Bo chcę się trochę pochwalić i podzielić z Wami moim małym sukcesem. Dzisiaj zrobiłem trzydziestą setkę w tym sezonie(122 km)😁 Sam nie wierzyłem, że tyle ich zrobię, tym bardziej ogromnie się cieszę i mam wielką satysfakcję 😁 z cyklu cycaty wielkich ludzi, a konkretnie tego @Sobek82 :Pozdrow'er😘
    6 punktów
  11. 5 punktów
  12. @elkaziorrow tym wieku to już można 😉 Bo przed zmrokiem na szybkie piwko po gorącym i wyczerpującym dniu. Pozdrow'er😘
    5 punktów
  13. 5 punktów
  14. 5 punktów
  15. Bo Mari@n mi dzisiaj jechał po krzaczorach, jakby lekko nastukany był...
    4 punkty
  16. Startowałem parę razy w amatorskich czasówkach Lubelskiego Towarzystwa Cyklistów. Trasa liczyła około 10 km. Pierwszy raz (2006 rok) byłem w Zemborzycach i tam było raczej płasko. Jeśli dobrze pamiętam, średnią miałem nieco ponad 36 km, co wtedy dało mi drugie miejsce w kategorii M3. Potem był Dys, gdzie start był pod górę i już średnie były nieco niższe (moje około 35 km/h), moja forma też i już zwykle lądowałam bliżej końca (bo i konkurencja coraz mocniejsza). Niestety, strona LTC już nie istnieje i nie mogę znaleźć wyników, ale kiedyś jechał tam Piotr Chmielewski i odstawił konkurencję ze sporo wyższą średnią. Znalazłem jedynie wyniki z Jastkowa, ale tamtej trasy nie znam, bo już w tej czasówce nie jechałem. W każdym razie wiele osób z tej listy kojarzę i wiem jak wypadałem w stosunku do nich, więc jakiś ogląd mi to daje. Tak to wyglądało: https://www.pzkol.pl/pobierz/942/s/942_2017_mistrzostwa_ltc_w_jezdzie_na.pdf
    3 punkty
  17. Bo coś mam pecha... tydzień temu opona dzisiaj pęknięta linka od sztycy. 🤔
    3 punkty
  18. Żółtym z sakwami 💪 Bo jak one to robią, że się utrzymują:
    3 punkty
  19. Odczuwasz plusy bo obniżyłeś ciśnienie, założysz dętkę to ciśnienie wzrośnie i plusów nie będzie. Dętka to dętka, różnica między zwykłymi, butylowymi a lateksowymi to przede wszystkim masa a w mtb nie ma to większego znaczenia
    2 punkty
  20. Miejsce, które w prosty sposób można uczynić znacznie LEPSZYM.
    2 punkty
  21. 2 punkty
  22. Żadne tam elektryki! To jest model, którym będę się poruszał gdy już mi sił w nogach zabraknie.
    2 punkty
  23. Niekoniecznie w "enduro gravelach" większość nowych graveli jest dłuższa, bardziej wypłaszczony kąt widelca. Warto popatrzeć na inne modele. takie coś miałem w Accent Furious i to prawda jest irytujące, w Rydleju mi nie występuje.
    1 punkt
  24. To zależy jak wygląda ta jazda w terenie. jak zauważyłeś zjawisko występuje przy niskiej prędkości. Jak będą to łatwe drogi szutrowe, polne, ścieżki leśne, to można z tym żyć. Jednak jak planujesz jazdę w trudniejszym terenie, w spd, lub z jakimś bagażem, to jest to frustrujące. Nowe gravele projektuje się tak by miały dłuższe ramy i to zjawisko nie występowało. Może warto poczekać na nowego eskera 2024? Kross decyduje się wypuścić nowy model, na nowej innej ramie, która będzie miała wiele nowości względem starszego modelu.
    1 punkt
  25. FEEL 900s 14669 https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-all-mountain-rockrder-feel-900s-karbonowa-rama/_/R-p-333578
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Napisałeś, że cena jest nie mała, więc jak rozumiem jest to jeden z aspektów które rozpatrujesz dlatego podesłałem ci link na ali gdzie tego typu dętki można kupić dużo taniej. Niestety jeszcze na nich nie jeździłem, bo w szosie i grawelu niemal od początku mam wrzucone smartube i aerothan więc nie mam porównania, a w MTB raczej nie zrezygnuję z mleka na ich rzecz. Na pewno pozwalają one nieco zejść z wagi. Podobno są odporniejsze na przebicia. Nie mniej to zawsze dętka więc z schodzeniem z ciśnienia trzeba rozsądnie bo można przeciąć. Na kilku kanałach goście robili ich test i podobno jakościowo niczym to od smartube nie odbiega, a jest dużo tańsze. PS Mam je jako zapas.
    1 punkt
  28. Niskie ciśnienie z mlekiem to inny układ niż z okrągłą w przekroju dętką ( z czego by ona nie była) Brak mleka i cieniutka dętka to wciąż wyższe ciśnienie aby nie dobić… w MTB mleko lepsze niż dętka jakakolwiek. W szosie nie chcę używać mleka i może przetestuję aliexpres, jednak szosowe Fossy 13 lat temu to było dno i dwa metry mułu… na pewno „ kolorowy” wynalazek to fajny malutki zapas do kieszonki, i można go w razie czego założyć. Po latach nie chce mi się urywać każdego grama ale zapas może być leciutki.
    1 punkt
  29. Takie dętki można kupić na ali https://pl.aliexpress.com/item/1005005394399523.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.16.7abf1c24WRTiaM&gatewayAdapt=glo2pol Opinie mają bardzo dobre. Na youtube jest o nich kilka filmików.
    1 punkt
  30. No to w takim razie polecam wycieczki niedaleko za zachodnią granicę Rewelacyjne tereny.
    1 punkt
  31. Ten wydaje się spełniać Twoje wymagania https://www.justpedal.nl/en/rigid-fork/90831-surly-midnight-special-650b-fork-1-1-8-50mm-offset-black.html ten pod nieco cieńszą oponę również https://www.justpedal.nl/en/rigid-fork/562026-surly-disc-trucker-fork-700c-thru-axle-steel-disc.html Sklep sprawdzony jakby co.
    1 punkt
  32. Skoro ciężko o widelec w Polsce to kupuj za granicą. Ze swojej strony polecam te dwa widły. Do widła Surly dokupujesz przejściówkę z rury 1,1/8 na 1,5 firmy Reverse i w tym momencie odległość Axel to Crown jest taka sama jak w twoim oryginalnym widelcu, dzięki temu geometria roweru nie ulegnie zmianie. https://www.bike-components.de/en/Surly/Disc-Trucker-28-Rigid-Fork-p75517/ https://nordestcycles.com/en/product/super-albarda-steel-fork https://www.bike24.com/p2399878.html
    1 punkt
  33. No i zawody czasowe są z reguły organizowane na zamkniętych dla ruchu pętlach. Gdybym nie musiał się martwić, że zza zakrętu, ścinając go, wyjedzie mi rajdowiec w 1,9TDi albo pijany traktorzysta wleci na szosę prosto z pola, to też może dałbym radę utrzymać te 40-kilka przez 5 minut. Życie i zdrowie ważniejsze niż segment na Stravie i bzdurne przechwałki na forum.
    1 punkt
  34. Moje doświadczenia ze skrzypieniem. Te same buty Shimano XC5 + bloki. Całość z przebiegiem ok 3000 km. SPD Shimano 540 - mają spory przebieg (pewnie ze 30 tys). Skrzypią. Pomaga mycie + smarowaniem smarem do pedałów Finish Line - psikam blok i pedał. SPD Shimano XT 8100 - przebieg na poziomie 6 tys. Nie skrzypią. Zauważone różnice: XT - stopa nie rusza się na boki, 540 - stopa przy pedałowaniu pływa sobie prawo/lewo. Mówimy o ruchu pięty na boki. Wyraźnie pedał luźno trzyma buta. W moim przypadku ewidentnie luz odpowiada za skrzypienie. Co ciekawe ten luz jest na poziomie samego styku zatrzasku i bloku. Jakby te blachy się już wytarły.
    1 punkt
  35. Z mojego doświadczenia - bloki w zatrzaskach skrzypią rzadko lub wcale, a smarowanie zwykle nic nie daje, chyba że trze blok o platformę z powodu zużycia jakiegoś elementu, a wtedy należałoby zaingerować w platformę pilikiem. Częściej skrzypi podeszwa opierająca się o platformy pedałów, o ile nie są to ubijaki bez platform, a z tym sobie radzę za pomocą starych dętek, po prostu odcinam kawałek i zakładam na platformy, przy okazji zmniejsza to wycieranie platform i podeszew. Ale istnieje jeszcze jedno źródło, otóż metalowe gniazda bloków w butach mogą zacząć ocierać o metalowy mechanizm zatrzaskowy w pedałach, jeżeli ten mechanizm znajduje się tuż nad niewykorzystywanymi otworami w gniazdach (czyli trze o te niewykorzystane gniazda generując irytujące skrzypienie) - wszystko zależy od grubości podeszwy i jej zużycia w miejscu kontaktu podeszwy z mechanizmem zatrzaskowym pedału. Z takim problemem radziłem sobie za pomocą podkładek wkładanych między gniazdo bloków i podeszwę, tak by gniazdo poszło nieco bardziej do góry wgłąb buta, wystarczy coś o grubości milimetra, nawet wycięte nożyczkami z jakiegoś plastiku.
    1 punkt
  36. Ciekawe wyniki należy zwrócić uwagę, że większość startujących miało licencje UCI 👍 Każde zawody czy to szosa czy MTB a zwłaszcza takie czasówki gdzie nie ma możliwości wożenia się w grupie weryfikują rzeczywiste możliwości zawodnika. Pozostałe nawet te ze Stravy ( wystarczy słabiutki wiatr 10/15 km/h)w plecy należy traktować z dużą ostrożnością.
    1 punkt
  37. Co oznacza skrót GRX? Geriatric Road Xtension.
    1 punkt
  38. Nie chcesz zrozumieć, prawdopodobnie importer aluminium Jasne jak słońce, uderzenie -> ugięcie [czas] -> powrót. lub w przypadku aluminium, uderzenie -> łożysko znowu dostało, kolarz pomyślał o nowym chamois, sztyca zdała sobie sprawę, że jest za sztywna, mostek powiedział kierownicy, że gdyby miała spłaszczony profil koło mostka nadgarstki kolarza miałyby się lepiej. btw. od czasu do czasu nie chce mi się cofać karetka w tutejszych polach tekstowych, strasznie dziwne.
    1 punkt
  39. Bo w końcu właściwy czas we właściwym miejscu: Okolice Piaśnicy, +/- zielony szlak (pewny nie jestem, bo co i raz go gubiłem), ostatni weekend sierpnia.
    1 punkt
  40. Koń jaki jest każdy widzi.😉 Bo stary rower Pozdrow'er😘
    1 punkt
  41. Z taką prędkością po DDR jeździsz, bandyto? To jest dopiero stwarzanie zagrożenia! A ci szybsi jadą po prostu po nawierzchni do tego przeznaczonej, czyli po szosie, jak Pan Bóg przykazał.
    1 punkt
  42. Bo Triglav (schronisko) @Semtex tak, 25% podjazdy na początku podjechaliśmy ale łatwo nie było (mamy przełożenia 26x42). Te całe10km podjechałem w 90% a ta dziewczyna na czerwonym specu podjechała wszystko 🙃 ale ona ma jakieś predyspozycje do jazdy po górach - nie męczy się 🤣. No i ten upał zabijał. Dopiero jak z powrotem zjeżdżaliśmy zdaliśmy sobie sprawę jak miejscami było stromo - miałem problemy z dohamowaniem przed niektórymi zakrętami 😀
    1 punkt
  43. Pierwszy zwiastun następcy bluebirda i blackbirda. W skrócie jedna rama mullet, w zależności od zastosowanego dampera i łącznika staje się modelem trail lub enduro. https://magazynbike.pl/2023/09/12/dartmoor-rockbird/
    1 punkt
  44. Tak żeby nie było że narzekam tylko na Ridley'a czy tam polskiego dystrybutora. Bardzo dziękuję za super podejście do klienta Panu Szymonowi dzięki czemu stałem się szczęśliwym posiadaczem takiej maszynki do jazdy. Dziś zaliczone pierwsze 60 kilka km, 600m+ up level i same pozytywy ! Niezdecydowanym napiszę że należy mniej czytać a więcej jeździć. Pogodo trwaj.....
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...