Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 16.09.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Żadne tam elektryki! To jest model, którym będę się poruszał gdy już mi sił w nogach zabraknie.7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Czy jeśli za mną jechał Land ROVER, to zdjęcia są okołorowerowe?4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo Triglav (schronisko) @Semtex tak, 25% podjazdy na początku podjechaliśmy ale łatwo nie było (mamy przełożenia 26x42). Te całe10km podjechałem w 90% a ta dziewczyna na czerwonym specu podjechała wszystko 🙃 ale ona ma jakieś predyspozycje do jazdy po górach - nie męczy się 🤣. No i ten upał zabijał. Dopiero jak z powrotem zjeżdżaliśmy zdaliśmy sobie sprawę jak miejscami było stromo - miałem problemy z dohamowaniem przed niektórymi zakrętami 😀3 punkty
-
Nowy w sensie kup nowy rower, to co masz obecnie (ani ten trekking ani ta rama) nic sobą nie reprezentuje a już na pewno nie jest warte ładowania w to pieniędzy.2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Właśnie to mialem na myśli. Same koszty ulepszenia tego co masz przekroczą pewnie koszt zakupu nowego roweru. Chyba że ten Focus ma dla Ciebie wartość sentymentalną i chcesz sobie go odnowić na pamiątkę, tylko wtedy szkoda będzie ja nim jeździć na codzień.1 punkt
-
1 punkt
-
Dzieki takim platformom jak zwift jazda wcale nie musi byc nudna. Dzieki spolecznosci zwiftowej jazda na trenazerze wciaga a niektorych pewnie uzaleznia. Jak ci sie to spodoba to zapragniesz trenazera smart z automatyczna regulacja oporu. Im lepszy sprzet tym robi sie ciekawiej.1 punkt
-
Jak najbardziej powinno się brać pod uwagę wrażenia z przejażdżki wokół sklepu, nawet bardzo krótkiej, ale nie z rundki na jednym rowerze, tylko z porównania co najmniej 2-3 różnych typów. Jeżeli oczekujesz pozycji zbliżonej do tej jaką oferują rowery miejskie, to przy ograniczaniu się do marki Kross na pewno lepsze wrażenie sprawi Trans, bo Evado ma dość "sprortową" geometrię jak na crossówkę. Przymierz się natomiast do Author'a Linea, lub Integra. To są crossówki, które mają wszystki zalety tego typu rowerów, a przy okazji oferują względzie wyprostowaną sylwetkę i mają taką geometrię, która powinna bardzo dobrze pasować kobiecie o takich gabarytach.1 punkt
-
Nie, merida za 3100 nie jest interesująca. Bym wybrał niebieski 5.0 z tych ostanich 3.1 punkt
-
Pozycja Comfort ( oś kręgosłupa 90 stopni do podłoża jest wygodna w typowo miejskich zastosowaniach - jazda do 2 - 3 km, potem robi się niewygodna) ,dobierz rower razem z drugą osobą patrzącą z boku tak by była pozycja moderate - oś kręgosłupa pod kątem ok 60 stopni w stosunku do podłoża . Nie bierz pod uwagę wrażeń z małego kółka wokół sklepu - bo będziesz miała nadmiernie wyprostowaną pozycję.1 punkt
-
1 punkt
-
W tym budżecie bez sensu, dodaje masy a świeci byle jak https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-2-gen-4/p/35044/1 punkt
-
1. Zdjąć lakier 2. Rozwiercić końcówkę pęknięcia 3. Dorobić "łatkę" i dolutować ją na wierzch Wsadzenie sztycy o nominalnym rozmiarze też nie zaszkodzi, bo widzę tu jakąś rzeźbę1 punkt
-
@dfq heh, spoko, co do kobiet to coś w tym jest, moja żona ma bardzo silnego buta na podjazdach, ona często "zapomina" się przygotować do podjazdu i nagle okazuje się, że podjeżdża 12% na dolnej połowie kasety i jakoś wcale tego nie odczuwa. Czasem się zastanawiam skąd jej się to bierze, moim zdaniem różnica wagi może robić swoje, bo Ona waży 25 kg mniej niż ja, nasze rowery mają podobną wagę, w obu jest jest identyczny napęd: blat 32T Oval, kaseta 10-51. Dla mnie to trochę fenomen, bo targa pod górę jak dzik, za to bardzo boi się zaszaleć na zjazdach. Na dłuższych prostych znowu ja narzucam tempo, które dla niej po kilku km staje się za wysokie i prosi abyśmy trochę zwolnili. Ciekawe to, ale przyznać muszę, na podjazdach nie potrafię jej dorównać, choć ma to swoje plusy, jak jadę za nią 😁(żarcik).1 punkt
-
@ahaja, to chyba nie jest dobry pomysł... @stathuck, jedynym plusem Radvik`a jest jego napęd - pełne 11-rzędowe Deore o większej rozpiętości, czyli bardzo uogólniając pojedziesz trochę szybciej na prostym. i wyjedziesz pod odrobinkę większą górkę. Explore ma fajną ramę z opadającą górną ramą - mnie się to bardzo podoba 🙂.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
fajnie...80%/20%szutry, ścieżki, a tu już widzę zaraz mtb wejdzie w propozycjach albo trekking.1 punkt
-
Można mówić i ostrzegać w nieskończoność, ale dopiero jak ktoś dobrze wyrżnie twarzą o asfalt, to zaczyna rozumieć dlaczego na tych urządzeniach wszyscy kończą tak samo. https://www.itemfix.com/v?t=n79rm91 punkt
-
W tym budżecie to już pobawiłbym się z jakimś bikefitterem jak odczuwasz jakieś bóle. Czy warto iść w karbon- zawsze, tzn. prawie zawsze (jak tyrasz rower w aucie, z tyłu na bagażniku to może faktycznie lepsze alu...tak wiem,ludzie wożą i nic się nie dzieje, ale czasami się zadzieje). Zasada jest prosta, jak jest kasa i sprawia to Ci radość to kupuj najlepsze jakie możesz😀. Po drugie jak 80% szosa to jednak napęd 2x10, 2x11? Po trzecie te 80% szosy to jakiej jakości to drogi i te 20% las to jakie to drogi, ścieżki leśne? Bo może road+ z oponami 35c lub 38c będzie rozwiązaniem. Mocno odczuwalna-ilość przełożeń, jakość zmiany, hample hydro. Nie ma co porównywać. A wyżej będzie jeszcze lepiej bo 2x11 coś z grx'a albo s.105 lub ultegra i wymiana tylnej przerzutki na coś ze sprzęgłem. GRX ma lepszy górny chwyt. Lepiej się zmienia biegi i hamuje z górnego chwytu.1 punkt
-
1 punkt
-
Dzisiaj były grane skarby narodowe: zielony z Lipowskiej na Boraczą a potem niebieski z Rysianki do Sopotni. Miazga:) Na zdjęcia nie było czasu, więc focia gdzieś z hali Bieguńskiej.1 punkt
-
1 punkt
-
Ale przecież nie masz tych samych opon, a każde dają inne odczucia i to nie koniecznie jest związane z wagą. Bardziej z bieżnikiem i mieszanką gumy. Opony to po prostu nie jest dobry odnośnik do wagi. Koła jako takie na tych samych oponach bardziej. A tu różnica ok 400g nie daje się specjalnie zauważyć, tak na co dzień.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00