Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      30

    • Liczba zawartości

      7 321


  2. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      28

    • Liczba zawartości

      1 835


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      10 431


  4. marcesco

    marcesco

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      957


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.09.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo miałem drogę leśną, mam szuter Half Premium Pozdrow'er😘
    14 punktów
  2. Bo taki tu był fajny odcinek szutrowo-polny. Znana "droga konia". Kilkanaście lat tamtędy jeździłem. I wzięli skurkowańcy wyasfaltowali 😕 Grrr
    11 punktów
  3. Bo se trasę wyznaczyłem 😱 A najgorsze, że musiałem się szybko ewakuować bo mi jedna z koleżanek do siodełka zaczęła dobierać i sobie spodenki o drut kolczasty rozprułem 🤬
    11 punktów
  4. Bo wczoraj tak wiało, że musiałem rower skosem ustawić.
    10 punktów
  5. Faktycznie, dzisiaj jechałem taką drogą i na końcu były odciśnięte w betonie ślady opon rowerowych. Też lubię nimi jeździć ale żeby nie było że OT: Bo uwielbiam jeździć po wąskich, lokalnych, asfaltowych drogach ciągnących się kilometrami wśród pól pomiędzy wioskami
    9 punktów
  6. 9 punktów
  7. Wspomnienie wakacji 😏: 7 rano nad rzeką i godzinę później kawusia na jakiejś wysepce na tejże rzece.
    9 punktów
  8. @sznib Ty masz koła 26"? Zrób jak @uzurpator Do wyboru koła 27,5 z oponą 47/50c 28 z oponą 28/35c 😉 i możesz śmigać po nowym asfalcie.
    8 punktów
  9. 7 punktów
  10. Ani chybi lato ma się ku końcowi. Ściółka pachnie już jesienią...
    7 punktów
  11. Powietrza w około to tutaj nie brakuje.
    6 punktów
  12. Bo dla takich widoków warto było 5 km podjazd zrobić. I kilka innych wcześniej.
    6 punktów
  13. Bo prawdziwych gwiazd nie szukaj w Hollywood
    4 punkty
  14. Bo nieznośny upał i wciąż pod górę
    4 punkty
  15. Bo przeprawa nad kanałem Ł-9, jeszcze tylko kilometr przez łąkę i znów byłem na szlaku w Puszczy Kampinoskiej😉
    4 punkty
  16. U mnie to samo - można było pojechać rownolegle do drogi wojewódzkiej taką polno-szutrową, która była dojazdówką na pola ale i gospodarstw w drugiej lini zabudowy (wzdłuż drogi wojewódzkiej). Przedostatni raz kiedy jechałem stały maszyny budowlane a ostatnio - jechałem fullem po równutkim asfalcie. Trochę szkoda chociaż mieszkańcy pewnie się cieszą. Śpieszmy się kochać szutry....
    3 punkty
  17. +1 rzadko jadę po mieście fullem, szkoda mi opon, ale w porównaniu do miejskiego (a i tam mam miejski z dobrym widelcem i amortyzowaną sztycą) to inna jazda - jest super fajnie - podskoczyć, zeskoczyć, zjechać kilka schodków. Mimo, że opony szerokie, to dobrej klasy i na mleku - lekko idzie. Kwestie ekonomiczne są - przeglądy zawieszenia, zużycie napędu 12s, który w mieście chodzi na małych zębatkach, wielomieszankowe opony no i zostawienie pod sklepem fulla - to są główne ograniczenia. Ale już w głupim Lesie Kabackim zdecydowanie wolę tego fulla niże mój miejski (który jest właściwie trekingiem z piastą Nexus). Szuter, na którym akceptuję opony 35c to rzadkość. W moim wyobrażeniu (bo jechałem dwa-trzy razy) gravel jest fajny jak się na nim jeździ długie trasy po wsiach asfalt/czasami szuter.
    3 punkty
  18. 3 punkty
  19. Bo na dole grają w siatkę plażową, a na górze chmurzysko.
    3 punkty
  20. No jesień jak w mordę strzelił.
    3 punkty
  21. Bo musiałem kurde skrócić trasę i uciekać przed burzą. Na szczęście zdążyłem...
    3 punkty
  22. Coraz dziwniejsze te grzyby w lasach.
    3 punkty
  23. Czyli wschód, bo u mnie na zachodzie jest początek 😁 Bo droga z płyt jumbo na niemieckim zadooopiu wśród pól i łąk jest tak gładziutka, że nawet na szosowych slickach 28c nie czuć łączeń
    3 punkty
  24. Witam, trochę nie odpowiadałem, ale w końcu znalazłem czas na rower i po przejechaniu blisko 100 km mniej więcej 20 km na jedną jazdę, siodełko WTB VOLT było strzałem w 10, choć trochę czuć po dłużej jeździe, ale jest to do zlekceważenia i się przyzwyczajenia. Między czasie także, byłem w mieście gdzie sklepy rowerowe, są lepiej wyposażone i pomiar różnił się w stosunku do tego, co prezentuje WTB o 3 mm, wiec metoda WTB jest naprawdę dobra. Dla osób z tym samym problem, z którym ja się zmagałem, to polecam ten poradnik: https://www.wtb.com/pages/fit-right-system Dla osób, które chcą wiedzieć, ile kosztowało mnie siodełko 20 czerwca 2023 roku: Marka: WTB Model: VOLT STEEL Rozmiar: 150 MM Cena: 160 PLN Jeszcze raz dziękuje wszystkim za pomoc.
    2 punkty
  25. Bo można w końcu odpocząć: Nie moje rowery i nie moja grupa Gdzieś mniej więcej w połowie pętli Międzygórze, po prawej poza kadrem jest Czarna Góra.
    2 punkty
  26. Wszystkie historie o "szerokich" oponach (że niby 44c czy 50c to szeroka opona) na niskim ciśnieniu, grubych owijkach, "sprężystości" carbonu lub stali to bajki. Na tarce i korzeniach będzie telepało odbierając radość z jazdy, a na dłuższych odcinkach odbierając radość z życia. Jedynym skutecznym rozwiązaniem na taki teren jest uczciwa amortyzacja z tłumieniem olejowym. To jak porównanie nawilżanego papieru toaletowego i wzięcia prysznica. Niby jednym i drugim załatwi się higienę po kupie, ale to nie to samo.
    2 punkty
  27. Bo, jak sama nazwa wskazuje, jest to droga dla gravela, co widać na załączonym obrazku
    2 punkty
  28. Bo zachód słońca nie nad Narwią
    2 punkty
  29. 2 punkty
  30. @spidelli, niezła impreza musiała być na tych za"ż"ynkach Bo początek ścieżki do mnie, a nawet dalej...
    2 punkty
  31. Bo chłop najpierw pomamrocze, potem łapę wpycha w krocze
    2 punkty
  32. Bo droga raz była, raz jej nie było...
    2 punkty
  33. 2 punkty
  34. Właśnie o to się rozchodzi, myślałem, że ciąg linki będzie ten sam ale skoro nie, to w ogóle nie ma o czym myśleć. @Eathan fetysz OEM nie pozwala mi tego zrobić 😄
    1 punkt
  35. Śruba przechodzi przez stopkę i trzyma się ramy, więc nawet można rozwiercić te dziury w stopce na większe Ja mam Ursusa i polecam a śrubki dałem z zestawu który doszedł, nie wyglądały na takie małe, myślę że to były 6mm właśnie
    1 punkt
  36. Obiecane foty. Pierwsza jazda na nowych kółkach zaliczona i jestem bardzo zadowolony. U mnie wyszło, że po zmianie na koła systemowe DT waga spadła o ~250g. Mowa o całym rowerze. Zmieniły się tylko koła + tarcze. Jak się zużyje kaseta to wpadnie M7000 albo M8000. Tutaj można sporo urwać. Przy M7000 to 120g na samej kasecie względem tej fabrycznej.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...