Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.09.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
Bo taki tu był fajny odcinek szutrowo-polny. Znana "droga konia". Kilkanaście lat tamtędy jeździłem. I wzięli skurkowańcy wyasfaltowali 😕 Grrr11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo dla takich widoków warto było 5 km podjazd zrobić. I kilka innych wcześniej.6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
U mnie to samo - można było pojechać rownolegle do drogi wojewódzkiej taką polno-szutrową, która była dojazdówką na pola ale i gospodarstw w drugiej lini zabudowy (wzdłuż drogi wojewódzkiej). Przedostatni raz kiedy jechałem stały maszyny budowlane a ostatnio - jechałem fullem po równutkim asfalcie. Trochę szkoda chociaż mieszkańcy pewnie się cieszą. Śpieszmy się kochać szutry....3 punkty
-
+1 rzadko jadę po mieście fullem, szkoda mi opon, ale w porównaniu do miejskiego (a i tam mam miejski z dobrym widelcem i amortyzowaną sztycą) to inna jazda - jest super fajnie - podskoczyć, zeskoczyć, zjechać kilka schodków. Mimo, że opony szerokie, to dobrej klasy i na mleku - lekko idzie. Kwestie ekonomiczne są - przeglądy zawieszenia, zużycie napędu 12s, który w mieście chodzi na małych zębatkach, wielomieszankowe opony no i zostawienie pod sklepem fulla - to są główne ograniczenia. Ale już w głupim Lesie Kabackim zdecydowanie wolę tego fulla niże mój miejski (który jest właściwie trekingiem z piastą Nexus). Szuter, na którym akceptuję opony 35c to rzadkość. W moim wyobrażeniu (bo jechałem dwa-trzy razy) gravel jest fajny jak się na nim jeździ długie trasy po wsiach asfalt/czasami szuter.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo musiałem kurde skrócić trasę i uciekać przed burzą. Na szczęście zdążyłem...3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Witam, trochę nie odpowiadałem, ale w końcu znalazłem czas na rower i po przejechaniu blisko 100 km mniej więcej 20 km na jedną jazdę, siodełko WTB VOLT było strzałem w 10, choć trochę czuć po dłużej jeździe, ale jest to do zlekceważenia i się przyzwyczajenia. Między czasie także, byłem w mieście gdzie sklepy rowerowe, są lepiej wyposażone i pomiar różnił się w stosunku do tego, co prezentuje WTB o 3 mm, wiec metoda WTB jest naprawdę dobra. Dla osób z tym samym problem, z którym ja się zmagałem, to polecam ten poradnik: https://www.wtb.com/pages/fit-right-system Dla osób, które chcą wiedzieć, ile kosztowało mnie siodełko 20 czerwca 2023 roku: Marka: WTB Model: VOLT STEEL Rozmiar: 150 MM Cena: 160 PLN Jeszcze raz dziękuje wszystkim za pomoc.2 punkty
-
2 punkty
-
Wszystkie historie o "szerokich" oponach (że niby 44c czy 50c to szeroka opona) na niskim ciśnieniu, grubych owijkach, "sprężystości" carbonu lub stali to bajki. Na tarce i korzeniach będzie telepało odbierając radość z jazdy, a na dłuższych odcinkach odbierając radość z życia. Jedynym skutecznym rozwiązaniem na taki teren jest uczciwa amortyzacja z tłumieniem olejowym. To jak porównanie nawilżanego papieru toaletowego i wzięcia prysznica. Niby jednym i drugim załatwi się higienę po kupie, ale to nie to samo.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@spidelli, niezła impreza musiała być na tych za"ż"ynkach Bo początek ścieżki do mnie, a nawet dalej...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dla mnie coś takiego wygląda nienaturalnie : Nie, żebym od razu kazał wszystkim wsiadać na MTB, albo gravela (choć ten drugi nawet po takich małych kamyczkach będzie jechał gorzej niż MTB), ale nie podoba mi się to wygładzanie wszystkiego - dlaczego niektórych dróg i chodników nie wygładzą ? Było tak, czyli gravelowo : I co, źle było ? Z mojej perspektywy pytanie retoryczne...1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00