Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.09.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
Bo taki tu był fajny odcinek szutrowo-polny. Znana "droga konia". Kilkanaście lat tamtędy jeździłem. I wzięli skurkowańcy wyasfaltowali 😕 Grrr11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo dla takich widoków warto było 5 km podjazd zrobić. I kilka innych wcześniej.6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
U mnie to samo - można było pojechać rownolegle do drogi wojewódzkiej taką polno-szutrową, która była dojazdówką na pola ale i gospodarstw w drugiej lini zabudowy (wzdłuż drogi wojewódzkiej). Przedostatni raz kiedy jechałem stały maszyny budowlane a ostatnio - jechałem fullem po równutkim asfalcie. Trochę szkoda chociaż mieszkańcy pewnie się cieszą. Śpieszmy się kochać szutry....3 punkty
-
+1 rzadko jadę po mieście fullem, szkoda mi opon, ale w porównaniu do miejskiego (a i tam mam miejski z dobrym widelcem i amortyzowaną sztycą) to inna jazda - jest super fajnie - podskoczyć, zeskoczyć, zjechać kilka schodków. Mimo, że opony szerokie, to dobrej klasy i na mleku - lekko idzie. Kwestie ekonomiczne są - przeglądy zawieszenia, zużycie napędu 12s, który w mieście chodzi na małych zębatkach, wielomieszankowe opony no i zostawienie pod sklepem fulla - to są główne ograniczenia. Ale już w głupim Lesie Kabackim zdecydowanie wolę tego fulla niże mój miejski (który jest właściwie trekingiem z piastą Nexus). Szuter, na którym akceptuję opony 35c to rzadkość. W moim wyobrażeniu (bo jechałem dwa-trzy razy) gravel jest fajny jak się na nim jeździ długie trasy po wsiach asfalt/czasami szuter.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo musiałem kurde skrócić trasę i uciekać przed burzą. Na szczęście zdążyłem...3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Witam, trochę nie odpowiadałem, ale w końcu znalazłem czas na rower i po przejechaniu blisko 100 km mniej więcej 20 km na jedną jazdę, siodełko WTB VOLT było strzałem w 10, choć trochę czuć po dłużej jeździe, ale jest to do zlekceważenia i się przyzwyczajenia. Między czasie także, byłem w mieście gdzie sklepy rowerowe, są lepiej wyposażone i pomiar różnił się w stosunku do tego, co prezentuje WTB o 3 mm, wiec metoda WTB jest naprawdę dobra. Dla osób z tym samym problem, z którym ja się zmagałem, to polecam ten poradnik: https://www.wtb.com/pages/fit-right-system Dla osób, które chcą wiedzieć, ile kosztowało mnie siodełko 20 czerwca 2023 roku: Marka: WTB Model: VOLT STEEL Rozmiar: 150 MM Cena: 160 PLN Jeszcze raz dziękuje wszystkim za pomoc.2 punkty
-
2 punkty
-
Wszystkie historie o "szerokich" oponach (że niby 44c czy 50c to szeroka opona) na niskim ciśnieniu, grubych owijkach, "sprężystości" carbonu lub stali to bajki. Na tarce i korzeniach będzie telepało odbierając radość z jazdy, a na dłuższych odcinkach odbierając radość z życia. Jedynym skutecznym rozwiązaniem na taki teren jest uczciwa amortyzacja z tłumieniem olejowym. To jak porównanie nawilżanego papieru toaletowego i wzięcia prysznica. Niby jednym i drugim załatwi się higienę po kupie, ale to nie to samo.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@spidelli, niezła impreza musiała być na tych za"ż"ynkach Bo początek ścieżki do mnie, a nawet dalej...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Właśnie o to się rozchodzi, myślałem, że ciąg linki będzie ten sam ale skoro nie, to w ogóle nie ma o czym myśleć. @Eathan fetysz OEM nie pozwala mi tego zrobić 😄1 punkt
-
Śruba przechodzi przez stopkę i trzyma się ramy, więc nawet można rozwiercić te dziury w stopce na większe Ja mam Ursusa i polecam a śrubki dałem z zestawu który doszedł, nie wyglądały na takie małe, myślę że to były 6mm właśnie1 punkt
-
Obiecane foty. Pierwsza jazda na nowych kółkach zaliczona i jestem bardzo zadowolony. U mnie wyszło, że po zmianie na koła systemowe DT waga spadła o ~250g. Mowa o całym rowerze. Zmieniły się tylko koła + tarcze. Jak się zużyje kaseta to wpadnie M7000 albo M8000. Tutaj można sporo urwać. Przy M7000 to 120g na samej kasecie względem tej fabrycznej.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00