Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.08.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
U mnie dzisiaj klasycznie - Leskowiec i czerwonym przez Łamaną na Potrójną.8 punktów
-
8 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Wkrótce zacznie się rykowisko. Rogacz już zaczyna rozglądać się za potencjalnymi "ofiarami".3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zasada "prawej ręki" obowiązuje na skrzyżowaniach (art. 25 ust. 1) oraz poza skrzyżowaniami, jeśli dochodzi do krzyżowania kierunków ruchu (art. 25 ust. 3). Natomiast zgodnie z art. 1 ust. 2 przepisy PoRD stosuje się także poza drogami publicznymi , jeśli jest to konieczne dla uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa osób. Uniknięcie kolizji roweru w motorowerem/skuterem w lesie jest jak najbardziej taką sytuacją. Inna sprawa, że ta kobieta najprawdopodobniej w ogóle nie miała prawa znaleźć się na tej leśnej drodze. Zgodnie z art. 29 ust. 1 ustawy o lasach wjazd do lasu pojazdem silnikowym, motorowerem jest zabroniony z wyłączeniem dróg publicznych i dróg leśnych, ale jedynie w sytuacji, kiedy wjazd został wyraźnie dopuszczony/oznaczony znakami. Na zdjęciach GSV wlot tej drogi do lasu jest przegrodzony szlabanem, a tablica obok niego zawiera piktogram przypominający zakaz wjazdu B-3 oraz tekst. który jest nieczytelny.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Pytał kiedy kupię kolejny rower i czemu nie dostaję 500+ na każdy, który już mam, skoro są dla mnie jak dzieci. I kazał mi wstawać skoro świt, bo kto rano wstaje, ten coś dostaje. I jak widać poniżej - wstałem. I kleszcza dostałem.2 punkty
-
Sprzedam moje koła. Cena 750 zł. Szczegóły w ogłoszeniu na olx. Dla forumowiczów możliwość negocjacji ceny i wyboru sposobu wysyłki. https://olx.pl/8575376361 punkt
-
Witam, Chciałbym was prosić o radę. Zupełnie nie znam się na rowerach. Poruszam się głównie 70% po ścieżkach rowerowych i mieście i 30% po ścieżkach leśnych.. Trasy jakie robę na raz to max 50-60km. Obecnie przemieszczam się na starym i marnym rowerze crossowym i chciałbym coś lepszego. Focus Whistler 3.8 za 2399, bardzo fajny osprzęt jak za taką cenę. Ogólnie pozytywne komentarze ludzi, ale pewnie musiałbym wymienić oponę na coś cieńszego. Marin DSX 1, już wcześniej mi się podobał, brak amora, dużo lżejszy i szybszy na asfalcie. do wyrwania za 4000-4500 zł. Czy ktoś mógłby mi doradzić czy warto dołożyć brakujące środki do Marina, czy będzie on lepszym wyborem niż rower MTB. Czy osprzęt tego Marina nie jest porównywalny do tego focusa ? Dzięki za odpowiedź.1 punkt
-
1 punkt
-
Kiepski nie kiepski, elektryk po 2 latach i przebiegu 12 tyś pewnie będzie się nadawał się na złom, nie ma co inwestować wielkiej kasy w rower na dojazdy do pracy. Popatrzcie czym jeżdżą ci wszyscy dostawcy jedzenia🤔 Ja bym brał taki który będzie miał dobry serwis gwarancyjne aby go utrzymać na chodzie przez te dwa lata a po tym czasie wymiana na kolejny. I tak wyjdzie ze trzy razy taniej niż samochodem 😁1 punkt
-
Biorąc pod uwagę że bardzo kiepski rower kosztuje ok 1000 zł, kiepski kit do konwersji że 2000 to co można sądzić o rowerze elektrycznym za 3000? Ty potrzebujesz porządny rower, dojeżdżając codziennie do pracy zrobisz w roku 5 - 6 tyś km, kiepski rower rozpadnie się po roku.1 punkt
-
...no to skoro rower nie ma nabitych/naklejonych numerów, a ty nie posiadasz karty gwarancyjnej, to na jakiej podstawie chcesz dochodzić roszczeń gwarancyjnych ?1 punkt
-
Nowe koła w tym standardzie będą bezużyteczne do nowego roweru. Jeśli te oferowane 370tki mają już system ratchet ln to poproś o wycenę na obręczach dartmoor tomcat (29mm wewnętrznie, lekkie i mocne).1 punkt
-
1 punkt
-
A ja jestem wkurzony chociaż wcale nie jechałem rowerem😂 Byłem ostatnio świadkiem treningu za motocyklem jednej z polskich zawodniczek jeżdżących w world tour pochodzącej z południowej Polski. Wiejskie, kręte drogi, remonty, wahadła, sznurki samochodów itd. Ilość popełnionych wykroczeń i niebezpiecznych sytuacji wywołanych przez nich w ciągu kilku minut była zatrważająca. 6 aut jadących za traktorem 40kmh? Ona nie będzie przecież czekać tylko wyprzedza całe towarzystwo mając może 5 kmh więcej i wymuszając na jadących z naprzeciwka zjazd na trawiaste pobocze. Rzygać się chce kiedy widzisz, że zawodowiec, który powinien świecić przykładem uosabia wszystkie negatywne cechy jakie można zarzucić rowerzystom na drodze1 punkt
-
1 punkt
-
To warto przeważyć Twoje koła, ściągniesz oponę, wagę tarczy i kasety znajdziesz w necie to Tobie mniej więcej wyjdzie. Niemniej jednak jeśli chodzi o wagę zestawu 1700-1800gram to zdecydowanie warto (niekonieczne tego zestawu). Obstawiam, ze waga Twojego zestawu to 2200-2400gram. Jak do tego dorzucisz jeszcze jakieś lżejsze zwijane opony to zmiana będzie bardzo odczuwalna bo zyskasz pewnie 500-800gram. Kiedyś jak zmieniałem koła w mtb zyskałem niecały 1kg i zrobił się totalnie inny rower. Stare koła zostaw bo jakbyś chciał zmieniać rower to sprzedasz go ze starymi kołami, nowe przełożysz do nowego albo sprzedasz. Jeśli chodzi o piast to 370 są spoko, obręcze mavica jak na dzisiejsze standardy wąskie, ale kiedyś jeździło się tylko na takich albo węższych i tez było spoko. Wiadomo zmieniły się nieco konstrukcje opon i trendy więc warto poszukać czegoś lekko szerszego.1 punkt
-
Na takie komponenty nie ma sensu. Obręcze 533d bardzo ciężkie i wąskie, te mavic wąskie 21wewnętrznej. z tanich budżetowych dartmoor tomcat lub drożej lepiej newmen Evolution X.A.25 29 lub dt xr391. Piasty dt 370 są spoko. A na pytanie czy warto musisz sobie odpowiedzieć sam. Możesz też kupić piasty novatec 791 792 z ali za ok 290zł, obręcze newmen z niemiec za 500 lub tomcaty za 250 na lokalnym rynku , zanieść do lokalnego kołodzieja żeby dobrał szprychy np sapim race i poskładał. Jeśli geometria Ci odpowiada i lubisz ten rower to ja bym zrobił tak. Kupił tylne koło, na fajnej obręczy i dobrej piaście, poszukał używanej reby na sztywną oś i wtedy dokupił przednie koło.1 punkt
-
1. Piszesz o tym, że głównie chcesz jeździć po mieście a wybierasz rower MTB, skonfigurowany typowo pod góry, z przodu jest pewnie zębatka 32t do tego opony 2,25, jadąc po płaskim będziesz używał najmniejszych zębatek w kasecie, które szybki się zużyją (kaseta kosztuje kilkaset zł), opony będą głośne. 2. Opis na stronie jest tak mało precyzyjny, że trudno porównać te dwie wersje.1 punkt
-
Jeżeli nie różnią się hamulcami to tańszy jest deko lepszy, bo ma przerzutkę XT zamiast SLX. Pytanie jeszcze: jakie mają manetki? EDIT. @Kettler, nie doczytałem o mieście...1 punkt
-
Do szosy może być przednią ośka 100 qr lub 12x100 TA... skąd sprzedawca miał wiedzieć jaki masz standard widelca? Obydwa standardy spełniają warunek "do szosy".1 punkt
-
1 punkt
-
Może już gdzieś tu było ale ja nie widziałem: https://www.magazynbieganie.pl/kolarskie-tajniki-velominati/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Od końca do końca suportu, bez zdjęcia korb sie nie da. Tak normalnie to jest napisane na suporcie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00