Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 22.08.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
Krzew gorejący naszych czasów. Tylko nie pokazujcie nikomu, bo jeszcze mi zaczną się pielgrzymki schodzić i pole deptać.9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
2 punkty
-
@wolek@XC100S Dostałem zdjęcia jakie to są koła https://drive.google.com/file/d/1evlyN5MerS4sjcjXQvAmyckzUvXiGIFv/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1f0jcVg64Rw-ws0T488xiph_kHKor29Qy/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1eo96mxuUjCWbgtDlRznBclN5f3KwMlrL/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1ezj25dTXh0iPMwchQOeqAxd-eO_xVMM9/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1f-OeGwoiTQzKbu4LLCZcAKctRDUNvKQR/view?usp=drivesdk Jakieś sugestie? Nada to się cokolwiek?,2 punkty
-
Jest tu odpowiedni dział i tam daj zdjęcia - pomożemy w ocenie zużycia blatu.2 punkty
-
2 punkty
-
Ja robiłem ochy i achy nad chmurką, lis już dobrze wiedział co się z tego narodzi. Pół godziny później jechałem slalomem między piorunami... Tak się rodzi burza.2 punkty
-
2 punkty
-
Ale po co ci jakiś uniwersalny model tokena pod shimano i sram kiedy mógłbyś wziąć tańszy dedykowany pod shimano? https://sklep.token-polska.pl/suport-tk878ex-czarny-p-19.html Największą zaletą tokena jest to, że możesz sobie łożyska wymieniać, jeśli nie zamierzasz tego robić to nie ma sensu go kupować. Będzie ok, nie ma żadnej filozofii. Szerokość mufy się zgadza, gwint się zgadza, średnica osi się zgadza1 punkt
-
Będzie ok. Tylko po co ci akurat ten model? Weź sobie zwykłe bb521 punkt
-
1 punkt
-
Hahaha ale beka z tymi kołami Swoją droga fajne obręcze 685g ! Solidne1 punkt
-
Ale szpilka szybkozamykacza przejdzie przez haki/otwory na sztywne osie, może oni patrzą na to z tej perspektywy.1 punkt
-
bliitz - 12670 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 11228 km (szosa, MTB, trenażer) TheJW - 7602 km (szosa, MTB, trenażer) provayder - 6524km (szosa, MTB) SpinOff - 6133 km (szosa, gravel, trenażer) Cross90 - 5029 km (szosa - 3936,1 km/ cross - 1007,5 km/ MTB- 85,4 km) dfq - 4407 km (MTB, trenażer) ernorator - 3616 km (szosa, gravel, trenażer) NerfMe - 3614 (MTB) michalr - 3456 km (MTB) spidelli - 3032 km (MTB - 190 km, trenażer - 238 km, gravel - 2604 km) szczupak56 - 2478km (cross 1912/fitness 566) Jacekddd - 2252 km (rower poziomy) revolta - 2034 km (MTB) Sansei6 - 1777 km (MTB) Greg1 – 889 km (szosa/gravel, MTB) marcesco - 880 km (gravel) JWO - 347 km (MTB) Zbyszek.K - 335 km (cross/szosa) CoolBreezeOne - 101,8 km (MTB) iks - 100 km (MTB) Hulk14 - 94 km sznib - 52.8 km (MTB) PJ4cK - 41km Huhu, mimo kontuzji wskoczyłem na podium.1 punkt
-
1 punkt
-
Wprawdzie sam skończyłem z RS Rudy+Redshift ale jeśli tylko na asfalt to Redshift jest wszystkim czego potrzeba.1 punkt
-
Patrząc na komponenty i wagę to najlepszy XC 120 różnica miedzy zębatką 10t i 11 t jest naprawdę minimalna aczkolwiek nie kupowałbym używanego mając cenę niższą jedynie o kilkaset złotych (brak gwarancji, zużycie i niewidoma co do serwisu amora). Pozostałe mają słabe hamulce i amortyzator, który nie ma dobrych opinii. Oprócz kwestii komponentów, uważam, że rower musi się podobać i pasować użytkownikowi dlatego warto się przymierzyć do danego modelu bo amortyzator czy hamulce można zawsze wymienić ale z ramą już zostaniesz.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
A ja jadę do zatoki Kal na 10 dni i wpadłem na pomysł że wezmę rower w częściach bo inaczej by to nie przeszło w bagażniku kombi z żoną i dwójką dzieci, zabrałem wszystko co potrzebne i na autostradzie zorientowałem się że nie spakowałem widelca, więc na mopie zamówiłem widelec na allegro z dostawą do jutra, ten sam który został w domu 😉 Tak więc coś mam nadzieję pokręcić na swoim wynalazku. Pozdrow'er 😘😉1 punkt
-
1 punkt
-
- nowe węglowe obręcze MTB od Nextie z rabatem w ramach crash replacement - dętki Continental Race - opony CST Jack Rabbit II Pro EPS 29x2,25 (rowerzysta.pl, też na allegro, ma w promocji po 129 zł!) - maluśka torba podsiodłowa Deuter Bike Bag 0,3l (miała być do MTB, ale przetestowałem dziś na szosie i kiepsko...z załadowanymi jedynie dętką i nabojem CO2 odczepiła się przy skoku nad dziurą) - torba podsiodłowa Zefal Z Light Pack XS 0,3l (nie ma na zdjęciu, bo jeszcze nie dotarła ) Póki co nie miałem okazji przetestować go w mocniejszym deszczu, więc na razie nie jestem w stanie odpowiedzieć Ci na to pytanie. Lekki deszczyk nie robił na nim wrażenia. Temat przewyższeń to nie do mnie, bo mieszkam w chyba najbardziej płaskiej części Mazowsza, więc o przewyższeniach nie ma tu mowy. Nachylenie pokazuje z niewielkim opóźnieniem, na pewno kilka dobrych sekund, ale jak wcześniej - te nasze mazowieckie nachylenia... Od razu po zakupie nakleiłem też szkło 3MK FlexibleGlass Lite i nie zauważam negatywnego wpływu na obsługę ekranu (chociaż nie mam za bardzo porównania, bo nie użyłem go na rowerze ani razu bez szkła...). W tym roku ze względu na kontuzję raczej nie przetestuję go zbyt dokładnie w rożnych warunkach.1 punkt
-
O nie! Stronę wcześniej pokazałem, jak zrobić ładne kółko z takiej korby. Twoje kółko nie jest ani ładne, ani nie jest kółkiem. 🤔 BTW, na ali jest trochę dziecięcych korb ze zintegrowaną osią. Widziałem rozmiary 140, 150, 155, ale też mniejsze, w cenie do 160 PLN-ów. https://pl.aliexpress.com/item/1005005335472302.html1 punkt
-
1 punkt
-
Początkowo kupiłem do gravela opony 38C. Potem zmieniłem na te same ale 43C i jest bardzo znacząca różnica w komforcie, m.in. obrywaniu po łapkach po wjechaniu na nieoczekiwaną nierówność. Natomiast różnicy w prędkości nie ma żadnej. Przy okazji nauczyłem się że jak mogę się spodziewać niespodziewanego to uginam lekko ręce na wszelki wypadek i to załatwia problem każdej nierówności jaką można spotkać na normalnych drogach. Chwilę jednak trwało zanim do przywykłem. Problem natomiast pojawia się przy jeździe na lemondce. Na razie staram się nie wkładać języka między zęby jak na niej jadę1 punkt
-
Może po prostu lepiej kupić trekkinga z uginaczem i prosta kierownicą , bo te modły nad gravelami robią się już śmieszne . Najpierw katrbonowe ramu , mostki , kierownice i sztyce . Mało. potem baloniaste opony rodem z XC . Mało. Potem amortyzowane mostki i amortyzowane sztyce . Mało . Teraz amortyzator przedni . Co dalej ? Pełne zawieszenie z downhill 120mm 😁1 punkt
-
Jak kupiłem gravela i wjechałem na płyty betonowe (tak z 500m) to też poczułem łokieć. Z miesiąc później wjechał Redshift i problem się skończył. Albo łokieć przyzwyczaił1 punkt
-
Ja np. myślę, że amortyzator to służy do poprawy trakcji w terenie, a nie do tego żeby "czasem łapki nie oberwały jak jadę po mieście i spotkam krawężnik albo dziurkę w asfalcie" Jak autem wjedziesz w dziurę gdzieś na ulicy bo się zagapiłeś, to też zaczniesz podnosić zawieszenie i przeglądać oferty terenówek? Spójrz ewentualnie w kierunku jakichś "amortyzowanych" mostków itp. szpeju jak to taki problem Te całe jeden czy dwa amortyzatory do graveli, czy inne myk myki, to może się przydadzą jak ktoś jest przekotem i pogina gravelem rzeczywiście 100% w jakimś terenie, gdzie przeciętny Kowalski szukałby już endurówki Nie wspominając już o cenie (samo dedykowanie do gravela +100% )1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00