Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 13.08.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
8 punktów
-
Bo koniki robią patataj. No co ja poradzę, że nie umiecie ich znaleźć na obrazku8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Posmaruj tym do cięcia szkła i napisz jaki był efekt, zawsze będzie jakaś nowa wiedza….2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
To są dwa totalnie różne rowery. Marin to dziadkowóz w świecie graveli, nie istnieje nic z bardziej wyprostowaną pozycją Jak masz 4k i nie chcesz wydawać więcej to kross esker 2.0 ms1 punkt
-
1 punkt
-
To dlatego nie zależało mi na kolorowym i mapach typowo jak w liczniku. Ale zegarek jaki by nie był to jest uniwersalne narzędzie.1 punkt
-
Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/1 punkt
-
1 punkt
-
Uwzględniając że serwis bardzo szybko wymienił części na nowe a dodatkowo w tym czasie rower jeździł nie można uznawać tej sytuacji za problem więc... Tak polecam. Ale zaznaczam że może być konieczność wymiany hamulców, koszt od 200 PLN i wymiany opon, koszt od 150 PLN. Może jednak nie będzie takiej potrzeby, kwestia upodobań. Ostatnia sprawa to rower nie jest lekki ale j.w. Wszystko może się wyjaśnić w Decathlon. Za 50 PLN na dobę można też ten rower wypożyczyć w Decathlon Rent.1 punkt
-
@axolotl- jeden z dwóch dystrybutorów opinie ma takie sobie, ale raczej standard. https://www.google.com/search?q=szybkie+rowery&oq=szybkie+rowery&aqs=chrome.0.69i59j0i512l2j46i175i199i512j0i512l6.170267960j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8#lrd=0x470445c85d9e49c3:0xe7f580367c4bc04e,1,,,, Ze złych komentarzy głównie narzekania na sprzedaż rowerów używanych z wadami ukrytymi, beznadziejny serwis, utrudniony kontakt (tu akurat muszę potwierdzić - bardzo ciężko się dodzwonić), ktoś tam narzeka na gwarancję do bramy czy też niedotrzymywanie słowa.1 punkt
-
Nie wiem czy wiesz ale już dawno temu wymyślono motocykle. Można jechać jeszcze szybciej - i szprychy się nie rwą1 punkt
-
weź kasetę shimano 11s 11-46, nie ma dziury "na dole" i ma spory zakres, dokł ta SLX CS-M7000 11-461 punkt
-
1 punkt
-
Hej, Wracam z opinią. 1. Fulcrum Racing DB 4 + Pirelli Zero Race TLR 26C: wyraźnie czuć mniejsze opory toczenia względem kół i opon od Gianta. Rower lepiej się zbiera z miejsca, lżej się podjeżdża pod górę. Nie są to jakieś gigantyczne różnice, ale mam wrażenie, że teraz jest co całkiem inny rower, nawet jedzie się ciszej, rower ciszej sunie po szosie 2. Stożek 34mm Fulcruma względem 21mm Gianta jest odczuwalny na zjazdach przy podmuchach wiatru oraz przy wyprzedzaniu przez tiry. Ma większą tendencję do myszkowania. To mnie utwierdza, że na moje tereny w pogórzu Przemyskim oraz Beskidzie Niskim taki stożek może być optymalny. Zaryzykowałbym ewentualnie jeszcze coś max do 40mm i chyba tyle. Wczoraj siadło 65km oraz 800m przewyższeń, kilka dni temu 50km oraz 500m up., i takie mam wrażenia po tych dwóch jazdach. 3. Łatwiej jest utrzymać prędkość 30km+ na płaskim względem kół Gianta.1 punkt
-
Krzychu, pod drzewkiem to się siusiu robi, a nie rower stawia. Bo po piwku zatrzymałem się pod drzewkiem...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
BSC100S ma autostart i obsługuje czujniki również na bluetooth, nie tylko ant+ jak M1. Brak autostartu przerabiałem w poprzednim liczniku, gdy po jeżdzie chciałem sprawdzić trasę i parametry, a tu zonk, licznik pokazywał, ale nie nagrywał. BSC100S używam od paru miesięcy i szczerze polecam - funkcje, jakość wykonania, niezawodność (M1 podobno lubi gubić sygnał)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo tak sobie dzisiaj jadę i kątem oka przez ułamek sekundy widzę na poboczu rower i jakaś baba drzewo maca. Zawróciłem, a tu taka sytuacja:1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Żeby być dokładnym to zrzuciłem 3kg z 14,9 na 11,9 a pozostałe 1,9kg to waga osprzętu, którego pozbyć już się nie chcę. Czy faktycznie wywaliłem tyle kasy ? Myślę, że jak na dzisiejsze ceny to kwota za całość max 6000zł wydaje mi się jak najbardziej w porządku. Dla porównania znalazłem kilka innych rowerów, które kosztują bez porównania więcej a wagę mają podobną lub niewiele niższą. Przykładowo: 1. Scott Addict Gravel 20 - waga 9,3kg (rozm. M z pedałami), 2. Orbea Terra M30 - waga 9,6kg (rozm. M) 3. Riverside Touring 920 - waga 12,2 (rozm. M z pedałami), 4. Triban RC520 105 - waga 10,9 (rozm. M z pedałami), Pierwsze trzy są dużo droższe niż mój, rower czwarty jest troszkę tańszy i waży 1kg mniej ale nie ma osprzętu, który ja wożę więc w jego przypadku gdyby go doposażyć to cena byłaby podobna albo nieco wyższa.1 punkt
-
@Dokumosa Tylko, że ja od początku nie chciałem MTB. Waga podzespołów, które mam (bagażnik 750g, błotniki 300g, oświetlenie 200g, stopka 125g, blokada 385g, dzwonek i dwa koszyki na bidon 150g) - 1910gram czyli z 11.9kg robi się równe 10kg.1 punkt
-
Jeżdżę bez błotników,nawet nie miałbym czego przymierzyć bo najszersze opony jakie wiszą u mnie w garażu poza mtb to właśnie te nieszczęsne Schwalbe CX Comp 40-622 / 700x38c i nie mam błotników. Ale jeśli rowery te wychodziły z fabryki na tuch oponach, kolejne roczniki na Schwalbe Little Big Ben 40-622 oraz Schwalbe G-One Allround 40-622 i mają one fabrycznie mocowania do błotników, to znaczy, że te 40-tki wejdą na pewno. Gdzieś w necie znalazłem info, że max szerokość opony to 45 bez błotników (gdzie indziej że 42) i 40 z błotnikami, czyli by się zgadzało0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00