Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 31.07.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Glony w Jeziorze Pilchowickim za bardzo wzięły do siebie tekst piosenki W. Młynarskiego "Jeszcze w zielone gramy" i postanowiły zagrać na całego.7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
I kolejna zbieranina fotek. Wycieczki z dzieciakami. Rowerek biegowy na dzień dzisiejszy został zastąpiony już na stałe "rowerem pedałowym" jak to moje dzieci mawiają. Torebki dla młodych na kierownicę z okazji dnia dziecka. Gwint z zacisku wyjechał. Prowizorka. Żeby można było jeżdzić. Na dzień dzisiejszy wersja ostateczna. Jak znajdę jakiś ciekawy zacisk to wymienię tego zooma. Chyba ostatnie zdjęcia marino w singlu. Nowy stary napęd. Czyli tył rzutka wjechała do Marino Kilka fot z jazdy po okolicznych terenach.4 punkty
-
Jestem. Wiem, że rzadko się udzielam ale staram się być na bieżąco. Wyjazd na walacje Atrakcje turystyczne Udało się trochę nawet pojeździć Zachód słońca na plaży. Niedaleko jeziora Gardno. Trochę po lesie Dalsza podróż Podsumowując. Przebite obie opony i rozwalone siodełko. Najgorszy w tym wszystkim był brak smarowidła do łańcucha . Później wrzucę jeszcze kilka zdjęć rozwalonego Brooksa4 punkty
-
@Mentos tylko po co czekać na ten wielki moment 0.5 czy 0.7, zamiast po prostu rotować co 300 czy 500 km? Jak ma się spinkę, to zmiana łańcucha trwa jakieś dwie minuty.4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Miało być trochę słońca i mały deszcz. Był maly deszcz na przemian z dużym deszczem, ale jak sobie wylałem wodę z butów na hali Barankowej i akurat wyszło słońce na 3 minuty, to było nawet przyjemnie:)4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Zrobiłem na tym Kentfieldzie jeszcze kilkanaście km, żeby dobrać mostek. Hamulce się troszkę dotarły i teraz to nawet jakoś hamuje, więc myślę, że po pełnym dotarciu do spokojnych dojazdów do pracy czy niedzielnych leniwych wycieczek wystarczą - ale od dobrych v-ek będą i tak znacznie słabsze. Napęd Tourney/Altus w tym rowerze do takichże zastosowań też wystarczy, ale nie ma w ogóle porównania do obecnych 1x SLX i 1x Deore mojego i przyjaciółki. Nie miałem nigdy nic poniżej Deore i nie sądziłem, że to aż taka różnica w precyzji, różnych "odgłosach", szybkości zmiany i możliwości zmiany biegu pod obciążeniem. Gripy też okazały się OK, moja krytyka była przedwczesna. Tak samo pedały okazały się poprawne. Podstawowych piast Marina już ne przetestuję, bo rower zaczyna być rozkładany na czynniki pierwsze, a nowe koła wnet się będą zaplatać. Rewer ma za krótki mostek w stosunku do swojej geometrii - jest ciut nadsterowny, ale przy spokojnej jeździe po godzinie człowiek się do tego adoptuje. Ja i tak dla lepszej pozycji dam mostek trochę dłuższy. Kentfield jest nieprawdopodobnie wysoki z przodu. W M-ce widelec oś-korona 42 cm (dużo jak na sztywny stalowy widelec, inne Mariny mają zazwyczaj 39.5), główka 20.5, do tego stery aż 2 cm wystają na zewnątrz. Do tego 3 cm podkładek i bardzo ładna i ergonomicznie gięta kierownica o wzniosie 3 cm (po odpowiednim ustawieniu nawet więcej). Można jechać w pozycji całkowicie pionowej. Po przełożeniu podkładek, wymianie mostka na nieco dłuższy z minusem i ewentualnej wymianie kierownicy na płaską i ostatecznie po wymianie sterów na lepsze i niższe da się bezproblemowo uzyskać typową pozycję crossową typu moderate 60 albo i trochę mniej stopni - bo górna rura jest całkiem długa, ponad 59 cm efektywnie, tylko optycznie wydaje się krótka. Rama i widelec bardzo solidne na moje oko (130 kg nośność), w miarę estetyczne spawy, oczywiście wszystko w archaicznych standartach - QR, mocowania zacisków hamulców IS (niestety, to jedyne, co mnie boli. bo przy PM do planowanych tarcz 160 mm nie musiałbym dawać zakichanych adapterów). Mocowanie stopki centralnej, wszystkie otwory pod tylny błotnik i bagażnik, inserty na dwa bidony w ramie, mocowanie na dwa bidony lub bagażnik w widelcu (po dwa inserty z każdej strony i liczne otwory na dole przy osi). Górne otwór na przedni pełny błotnik, niestety, nie ma otworów przy osi koła z tylnej strony - więc pręt od przedniego błotnika trzeba zamocować do jednego z insertów na widelcu - wtedy już nie zamocujemy tam bidonu, ani nie przykręcimy bagażnika. Powinny być trzy inserty z każdej srony widelca - ja to rozwiążę tak, że trzeci insert wkręci i wlutuje mi serwis. Rama - alu - jest na tyle solidna, że serwis stwierdził, że zupełnie jej nie osłabi wbudowanie dodatkowych paru insertów w górną czy dolną rurę. Zrobię to - i będę miał możliwość zamontowanie pełnych błotników, dwóch bagażników plus kilku koszyków na bidony - albo po rezygnacji z przedniego bagażnika całego dywizjonu koszyków na bidony czy pojemniki narzędziowe.😁 Rower w wersji fabrycznej, po usunięciu 4 odblasków, bez stopki waży 12.3 kg, razem z osłoną blatu, z pedałami i ze stabilizatorem łańcucha oraz dzwonkiem hehe. Piszę to, bo może ktoś będzie się zastanawił nad kupnem tego roweru do budżetowej rekreacji/dojazdów.2 punkty
-
Jak rotujesz na 3 łańcuchy to po shakeowaniu (jeśli praktykujesz) wieszasz na gwóźdź (na którym już masz już inne łańcuchy z tego kompletu rotacyjnego) i zawsze wybierasz najkrótszy. Przymiar przy rotowaniu do niczego nie potrzebny. Tym sposobem jeździ się do zamordowania kasety więc wiedza n/t wyciągnięcia poszczególnych łańcuchów jest nieistotna.2 punkty
-
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, co nie użył spinki kolejny raz 🤣2 punkty
-
Sensa i ktokolwiek inny to sobie może pisać co chce, dopuszczać co i jak chce. Jest jeszcze uokik, rzecznik konsumenta i klauzule zakazane. Obowiązki gwarancyjne narzuca prawo, a nie papuga co je pisze dla producenta.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo jak się zjedzie z Łapszanki do sąsiadów to jest kolejne 8km pod górę2 punkty
-
Przemoczony, zmarznięty, głodny, zrezygnowany, a do domu tak daleko... A po drugiej stronie aparatu lis.2 punkty
-
Bo jak ktoś tam nie był to warto się wybrać. A jak ktoś tam był, to ten następny pagórek też jest do zdobycia2 punkty
-
Odnośnie RS recona silver mimo tego że rdzewieje jak piszecie mam w rowerze 2 lata i jeszcze wszystko jest w porządku. Tylko tam jest zaglądane przynajmniej 2 razy w roku a nie jak dużo ludzi robi (nie wszyscy) brak przeglądu zerowego po zakupie lub dopiero jak się cos zacznie psuć.1 punkt
-
@100lar3kjutro przyjdzie z siodełkiem brooks B17S dla małżowiny1 punkt
-
Gold jest okej, to Silvery mają stalowe golenie z kiepską powłoką i rdzewieją, nawet w tym temacie jest to wcześniej wspomniane.1 punkt
-
Czyli co? Zakładasz nowy łańcuch po wyciągnięciu starego do 0,1% a stary wyrzucasz? Jeśli kaseta nie potrafi się dogadać z łańcuchem wyciągniętym do 0,3% który na niej pracował 200-300km wcześniej to tym bardziej nigdy nie dogada się z łańcuchem nowym bo ten jest mega-niedopasowany.1 punkt
-
Nie ma się czym przejmować. Taki objaw mógł być zawsze, ale po prostu wczesniej nie zwróciłeś na to uwagi. Do tego dochodzi naturalne zużycie się elementów napędu, pozostały brud i być może syf w bębenku, który powoduje jego bardziej oponrą pracę jak wspomina @Sansei6. Regulacja przerzutek nie ma nic do rzeczy! Zwróć uwagę, że podczas kręcenia do tyłu przerzutki nie biorą udziału w naprowadzaniu łańcucha na zębatki.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo początek wesołej przygody, rower jeszcze czysty, ludzi nie ma, a cel jest zupełnie gdzie indziej.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Relacja z malowniczej wycieczki rowerowej na Roztocze. Cała trasa wyniosła 501 km, zrobiona na raz, a głównym celem był przepiękny Zwierzyniec i Roztoczański Park Narodowy. Nie zawiodłem się. Z kilometra na kilometr widoki budziły coraz większe emocje, do obejrzenia których zapraszam, właśnie w powyższym filmie. Start z Katowic, przez Kraków, Mielec, Kolbuszową, Zwierzyniec, z finiszem w Łańcucie. Miłego oglądania1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00