Skocz do zawartości

Ranking

  1. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      2 964


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      7 376


  3. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      757


  4. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      662


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.07.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo co zrobisz, nie polubisz kotka?
    8 punktów
  2. Bo z górki było, Wyżyna Miechowska
    7 punktów
  3. Miało być trochę słońca i mały deszcz. Był maly deszcz na przemian z dużym deszczem, ale jak sobie wylałem wodę z butów na hali Barankowej i akurat wyszło słońce na 3 minuty, to było nawet przyjemnie:)
    6 punktów
  4. Trzymając się kurczowo ulubionego TEMATU.
    6 punktów
  5. Bo jak się zjedzie z Łapszanki do sąsiadów to jest kolejne 8km pod górę
    6 punktów
  6. Mielonka straightpull 350 z 🐈
    3 punkty
  7. Na prostej drodze asfaltowej wyginał koła? Mi nie potrzeba roweru do nie wiadomo jakiej jazdy i po jakim terenie, dlatego opisałem to wyżej. Moze kolega nie potrafi jeździć, albo dbać należycie o sprzęt zgodnie z jego przeznaczeniem, albo przekracza normę kg? Tego nie wiem. Na YT chwalą kolekcje od 5 w budżecie do 3000, wiec dziwi mnie Wasza opinia na ich temat.
    3 punkty
  8. Do Marlin 5 warto dołożyć 500 zł ze względu na napęd 2x8, osprzęt Altus i hydrauliczne hamulce. Jednakże do spontanicznych wypadów poza miasto polecałbym raczej rower cross-owy jak np. Dual Sport.
    2 punkty
  9. Moje stalowe rowery pracują nawet jak śpią, mimo że są pochowane w stodole, śpiąc w swoim łóżku oddalonym o kilkadziesiąt metrów, czuję tą cudowną pracę stali chromo molibdenowej, to jest niebywałe, nie do opisania, coś z czym się nigdy nie spotkałem, czujesz to pod skórą, na skórze, nawet tam gdzie tylko papier toaletowy ma dostęp. Niesamowite.
    2 punkty
  10. Mostki, owijki, łańcuch 8s, zębatkę 36t, klocki ceramic do avid elixir, tarcze 160 smrt26 4x, heble mt200, kasetę Cues 11/43 10s Koła 29'' etro30 27,5'' etro25 Pozdrow'er
    2 punkty
  11. Miałem Muirwoodsa z 2020 który jest obecnie w posiadaniu u Kolegi powyżej, obecnie mam najnowszego Muirwoodsa i ten najnowszy ma sztywniejszą ramę co mi akurat odpowiada bo dzięki temu jest wyraźnie szybszy od poprzedniego modelu. Mam jeszcze Nordest Sardinha i ten rower jest niesamowicie komfortowy i miękki. Im bardziej dociążony gratami tym lepszy komfort. Zastanawiałem się dlaczego tak jest? Mój wniosek z kilkuletniego użytkowania jest taki że kąt główki ramy 67 stopni i długi mocno wysunięty do przodu widelec robią całą robotę. W trakcie jazdy w terenie ma się uczucie jakby rower w środkowej części uginał się.
    2 punkty
  12. Jestem dumny z moich dziewczyn! 😀 Dzisiaj Zajęcznik (nigdy więcej) + Nad Czerniawą + czeskie Hrebenac oraz Obora z dojazdówkami - wg Locusa 48 km i 1114 m przewyższeń. Szklarska już zaliczona bez dojazdu samochodem. Bardzo przyjemna trasa.
    2 punkty
  13. Bo gąsieniczka była od tego małego robaka
    2 punkty
  14. Rzadko kupuję za granicą, więc jak już takiego zakupu dokonałem, to się pochwalę. Gumki i kij od miotły do projektu two4player dla mojego 10-latka. Zakupy z tradeinn.com. Naczekałem się prawie jak by to szło z Chin, ale w końcu jest. Skusiła mnie cena, bo mimo 30 PLN-ów za wysyłkę, jestem kilkadziesiąt PLN-ów do przodu.
    2 punkty
  15. Poglądowo u mnie rocznik 2020 - 189cm, noga 89cm i mam XL. Tyle, że jak patrzę teraz na aktualne geo to mój XL jest jak L teraz... Patrząc na liczby to brałbym teraz L.
    1 punkt
  16. Continental i tak kiepsko trzyma wymiary.
    1 punkt
  17. Na obręczy z wymiarem wewnętrznym 29 mm, mają 56.5 mm.
    1 punkt
  18. Ja przy 186 i nodze 87 w poprzedniej generacji OIZie mam L i nie wyobrażam sobie dla siebie XLki. Nowa gen jest ciut dłuższa.
    1 punkt
  19. Na drugi dzień od zamówienia chińczyk przysłał z magazynu w Niemczech lampkę, dzwonek i trzymajło do akcesoriów Plus od naszego BjSport'u pedały w gratisie do pomarańczowego Diamanta i chwyty do stalowego emeryta na gripszifcie 7s, 1x7 na wolnobiegu Pozdrow'er
    1 punkt
  20. @muzycom finalnie dostałem nowy rower, potem dosłali mi części, które i w nim były niewłaściwe lub uszkodzone, wymieniłem samodzielnie dla spokoju. Musiałem też złożyć do Gregorio (dystrybutora Foxa) reklamację na widelec, bo ma górne golenie w różnych odcieniach, czyli powłoka jest różniej grubości... Sklep nie chciał wymienić go w całości, musiałem więc iść tą drogą. Poza tym rower bajka, jestem w nim mega zakochany chociaż po operacji nie mogę wykorzystać jego potencjału w górach i tłukę się tylko po Mazowszu. Co do rozmiaru, to w Twoim wypadku celowałbym w L, ale że to nie są tanie rzeczy, to w ciemno bym nie brał i poszukał sklepu lub kogoś, kto go posiada, żeby się przymierzyć.
    1 punkt
  21. Raczej cokolwiek z Sigmy w tym budżecie będzie dobrym rozwiązaniem, np. wyżej wspomniana Sigma 1200 lub Sigma BC 9.16. To dobre, proste i niezawodne liczniki, które mają wszystkie przydatne funkcje, bez nieużytecznych bajerów.
    1 punkt
  22. Zawsze mi się wydawało, że krzywe widełki wychodzą od razu a tu niby wszystko cacy na tak zwanym stojaku czy po płaskim. To jak się przeciągło na jedną stronę to już w terenie nie ocierało ale co w takim razie było w tej normalnej eksploatacji. Coś mi tu się nie klei ta krzywa rama.
    1 punkt
  23. Kąt główki, offset widelca, gięcie widelca, kąt podsiodłówki, średnica sztycy, długość sztycy, koła - rodzaj zaplotu, obręcze, opony i wreszcie średnica rurek, grubość ścianki, cieniowanie, gięcie... To nie jest zerojedynkowe niestety
    1 punkt
  24. No powiem Ci że jestem pod wrażeniem tych hamulców. Wprawdzie to pierwsza jazda i to na nowym rowerze i z nowymi heblami ale.... Kurde na razie pracują poprostu genialnie. Jak się zaczęły docierać to miałem problem z rosnąca siłą bo mnie zaskakiwała. A przesiadam się z magur więc nie słabych hamulców. IMO kultura pracy modulacja i siła są genialne. Myślałem że Magury są delikatnymi dla rąk hamulcami ale nawet nie mają startu. Chyba pierwszy raz mogę powiedzieć że mam rower w którym nic nie wkurza a wszystko cieszy. No dobra siodełko muszę wymienić 🤣
    1 punkt
  25. Możesz do tych samych kół zamontować oponę typowo szosową. Choć waga ponad 3 kg (koła + opony) wbija w fotel. Same opony szału przez to nie zrobią. Dobre koła aluminiowe to wydatek rzędu 2k+, średnie w okolicach 1,2-1,5k. Gdybyś zapytał kogoś z marketingu Treka, to usłyszałbyś, że to prostota. Napęd 1x to jedna manetka i brak przedniej przerzutki, a więc o wiele mniej sprzętu do regulacji i duża oszczędność czasu. Dla użytkownika wygoda i brak konieczności skakania między blatami. Dla producentów dodatkowy zysk, bo często rower na grupie 1x jest wyceniany na tym samym poziomie co rower na grupie 2x, a brak konieczności wrzucania przedniej przerzutki i manetki to ich zysk. Nikt Ci nie odpowie, jaki napęd będzie dla Ciebie lepszy, bo nikt nie zna Twoich możliwości wytrzymałościowo-kondycyjnych w różnych warunkach jezdnych. Jeżeli sam ich nie znasz, bezpieczniej jest wybrać 2x. Przy normalnym użytkowaniu nie masz się o co martwić. Ale karbon ma nietolerancję chociażby na walenie w niego młotkiem albo zderzenie na czołówkę ze słupem. Wtedy może polec szybko. Ale nie tylko karbon z materiałów polegnie w takim przypadku. A tak całkiem na poważnie uważam, że 3 500 zł na sensowny rower gravelowy to tak o 3 500 zł za mało. Nawet, żeby znaleźć dobrego crossa w tej cenie też trzeba byłoby się nieźle nagimnastykować. A to rowery crossowe mają najkorzystniejszy stosunek ceny do klasy osprzętu w nich zamontowanego. Gravele są na drugim biegunie. Może jednak szosa? https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-comp-105-2023/ - gravela z tego na pewno nie zrobisz, ale w tej cenie nic z nowych rowerów szosowych/gravelowych nie będzie miało podjazdu.
    1 punkt
  26. Każdemu wygodnie na czym innym Dorzuć dwie stówy do tego https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-comp-105/
    1 punkt
  27. Celem pomielenia korbą znalazłem się na właściwym wybiegu.
    1 punkt
  28. No więc... Trochę tego jest. Zasadniczo to oto cudo wiszące na wieszaku u Kamila z The Bike Hole a wisiał bo wyleciały hamulce Shimano wpadły formuła Cura 4 (wielka niewiadoma ale kusiło sprawdzić jak nie spasują to zmienię na Magury) Wyleciał cały napęd od Shimano i został zamieniony na jedyny słuszny czyli srama gx. No i tarcze wpadły od chińczyka 🤣 bo też złote są... Dawali prawie darmo to zobaczę co warte. A no i piasta tylna dt 350. Tak że nowy rower ze sklepu prosto do serwisu 🙈 ale może nie będzie wkurzał a cieszył. Choć pewnie suport i przednia piasta będą do wymiany znając życie. Do tego... Wyleciały maxxisy założyłem Continentale... (Jak by ktoś chciał to leżą i czekają na kupca 🤣 zresztą jak i reszta zdjętych śmieci) Jeszcze do tego... Bagażnik spindera na rowery bo 807 odmówiła współpracy i musiałem coś na szybko kupić (to też się liczy jako zakup rowerowy? 🤣). Padło na kombi więc bez bagażnika ani rusz. Docelowo robi się bus który będzie woził rowery wygodnie ale na razie musi być Madzia z bagażnikiem. Teraz będę musiał się pozbyć starego a najlepiej kilku bo miejsce się kończy 🤣🤣🤣🤣
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Przemoczony, zmarznięty, głodny, zrezygnowany, a do domu tak daleko... A po drugiej stronie aparatu lis.
    1 punkt
  31. Bo przed burzą (udało się wrócić do chałupy!).
    1 punkt
  32. U mnie też był "szybki Chińczyk": wrap na service-packa, którego targałem w kieszonce koszulki i świetlna wariacja nt. Flux'a by Specialized.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Bo momentami jest stromawo, a końskie muchy atakują stadami ale za to ominąłem łagodny podjazd asfaltem. No i widać jakieś zaburzenia horyzontu
    1 punkt
  35. Bo początek wesołej przygody, rower jeszcze czysty, ludzi nie ma, a cel jest zupełnie gdzie indziej.
    1 punkt
  36. Ja miałem ten sam problem w Haibike AllTrail'u. Po jakimś czasie zwróciłem uwagę że w momencie, gdy odcina wspomaganie na wyświetlaczu prędkość pokazuje 0. To naprowadziło mnie na przyczynę. Delikatnie skorygowałem położenie magnesu względem czujnika kontaktronowego i problem ustąpił. Nigdy więcej się nie pojawił. Korekta polegała na przesunięciu magnesu wzdłuż szprychy. Przy korygowaniu ustawienia magnesu sugerowałem się rowerem żony, która ma ten sam napęd, a w którym ten problem nigdy nie występował. Różnica w ustawieniu magnesu jest minimalna. Nie sądziłem że tak minimalna różnica może mieć wpływ na nieprawidłowy odczyt prędkości.
    1 punkt
  37. Bo miałem kryzys rowerowy, ale znowu kocham jazdę 😍
    1 punkt
  38. 1 punkt
  39. Nikt tego nie mierzy (i nie ma wytycznych dot. progowego zużycia) ale to wskazuje na ile łańcuch traci swoją sztywność boczną. Jak jest za bardzo rozchrobotany na boki to np. kółko prowadzące przerzutki się przesuwa a łańcuch nie ma ochoty przemieszczać się po koronkach czy to w górę czy w dół. Odnośnie "lepu na muchy" to zawsze dobrze jest to przetrzeć szmatą namoczoną w benzynie ale nigdy nie płukać łańcucha.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...