Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.07.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Ciekawy kalkulator - asystent zasięgu dla silników Bosch: https://www.bosch-ebike.com/pl/usluga/asystent-zasiegu Fajnie pokazuje wpływ różnych czynników na zasięg.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
A ja zaliczyłem dwudniówkę w Maratonach Kresowych. Wczoraj Żmudź, dzisiaj Chełm (Janów). Zawody w Żmudzi nie odbyły się w czerwcu z powodu masakrycznego błota i zostały przeniesione na lipiec, ale i teraz pogoda spłatała figla, bo Żmudź nawiedziła ulewa i część zawodników Półmaratonu i wszyscy z Maratonu i tak musieli się zmagać z żywiołem. Mnie złapał deszcz gdzieś na ostatnich 2-3 kilometrach, a tak to wyglądało z perspektywy prawie najmocniejszego uczestnika długiego dystansu (i zwycięzcy dwudniowej klasyfikacji): Chełm był już łaskawszy i pogoda była super. Ciepło, a w lesie przyjemny chłodek i tylko jakieś pojedyczne kałuże, łatwe do ominięcia. Trasa świetna. Były i strome podjazdy i szybkie zjazdy, na których ja na sztywnym 26" musiałem być cały czas skupiony, by wyłapywać nierówności ciałem, ale żadnej wywrotki nie zaliczyłem, gumy też, a wszystkie podjazdy poszły na kołach, choć na 22/28 nawet na małym kole bywało ciężko. Race King 26x2.2 (zwykły zwijany) na tyle naprawdę dobrze napędza rower na takich podjazdach, tylko ciśnienie nie może być za wysokie. U mnie dopiero przy 1.8 bara ta opona się sprawdza, a z przodu we Vredestein Black Panther 26x2.35 miałem tylko 1.6. Dziasiaj jechało mi się lepiej niż wczoraj i niektórych z konkurentów, z którymi wczoraj przegrałem, dziś wyprzedziłem, a do innych zmniejszyłem stratę. Fajne są takie dwudniowe imprezy. Podziękowania dla Pana Mirka, zawsze miłych Pań z rejestracji i wszystkich, którzy przygotowali tą świetną imprezę.1 punkt
-
To są tylko twoje wyobrażenia nt pozycji na "szosówce". Rower szosowy to mega szerokie pojęcie, istnieją zarówno modele stworzone z myślą o wyścigach jak i rekreacyjnej jeździe. Tak samo zresztą z gravelami, są takie nastawione na zabawę w terenie czy taplanie się w błocie i są (w sumie to dwa z w miarę popularnych marek) zamulacze, które od byle trekkinga różnią się tylko tym, że tam baranka wsadzili. Kupiłeś rower będący skrajnością i tyle. Pomiędzy wyścigówką a 4c jest jeszcze maaaaaaaaasa pośrednich konstrukcji Spokojnie, nowe technologie trafią kiedyś pod strzechy.1 punkt
-
U mnie jak piszczała gumowa uszczelka w pedałach to sprawdzał się płynny smar silikonowy. Tylko uważaj na tarczę hamulcową aby jej nie natłuścić bo wtedy dopiero będą problemy.1 punkt
-
W analogowym urządzeniu opór jest generowany przez indukcję stałego magnesu w kole zamachowym i regulacja odbywa się poprzez ręczne oddalanie i przybliżanie magnesu. W elektronicznym używany jest elektromagnes, który jest sterowany elektronicznie. Typ sterowania nie wpływa na głośność pracy. Model, który mam posiada sterowanie elektroniczne i możliwość współpracy z zewnętrznymi programami jak Co na tym nie zależy możesz kupić niższy model. Płaci się głównie za solidność wykonania, niezawodność, wsparcie serwisu i możliwość dostosowania pozycji do konkretnej osoby wskaźnikiem może być ciężar koła zamachowego i całego urządzenia. (im więcej tym lepiej) Polecam odwiedzenie salonu i przymierzenie się, może dla Ciebie lepszy byłby rower spiningowy.1 punkt
-
Mam używam i jestem zadowolony z roweru stacjonarnego Finnlo Exum XTR. Poprzednio miałem Kettler analogowy byłem zadowolony ale chciałem mieć model z regulacją elektroniczną i możliwością podłączenia aplikacji treningowych a Kettler zaliczył upadłość. Myślę, że chcąc coś serio trenować należy zainwestować min 2-2,5 za analogowy rower i 3,5- 4 tyś za sterowany elektronicznie. Ważna jest opcja serwisu w domu klienta bo porządny sprzęt sporo waży🙀1 punkt
-
@Ador Klikasz na swoje zdjęcie na stronce gdzie je wrzuciłeś lewoklikiem, wybierasz "kopiuj adres obrazu" bądź analogiczną opcję dostępną w Twojej przeglądarce, następnie tu na forum w edycji posta wybierasz "Wstaw inne media" -> "Wstaw grafikę z URL". Gotowe:)1 punkt
-
A konkretnie, to o jakich prędkościach mówimy? Różnica miedzy 30 a 34 to około 13%. Czyli jak na obecnym dajesz radę 30km/h, to wymiana zębatki podniesie do okolic 34km/h. Jeżeli 25km/h to po zmianie będzie 28km/h.1 punkt
-
Ten boreas ma kasetę 11-34? Jeśli tak to np. Pod górę św. Anny nie podjedziesz na tym. Ja lubię napędy 1x, ale w gravelu mam kasetę 11-46.1 punkt
-
w jaki sposób sie dba o tłumik? 😮 Jak tłumik pada zanim nawet wypadł jego serwis wynikający z interwału to co ma do tego dbanie?1 punkt
-
Dzisiaj, w drodze na Maratony Kresowe (Żmudź), osiągnąłem rekordowo niskie (jak na mnie) spalanie w moim "kartonie mleka". Tym się pocieszam, bo sportowych sukcesów rowerowych nie było. Może jutro w Chełmie będzie lepiej. P.S. Wyjaśnienie tego fenomenu niskiego spalania kryje się w stanie dróg na ścianie wschodniej (odcinek Zagroda - Żmudź). To taki naturalny ogranicznik prędkości, a wiadomo że prędkość kosztuje.1 punkt
-
Nie. Ale możesz też dać łańcuch 9s, będzie działać.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00