Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      7 321


  2. WaGiant

    WaGiant

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      2 399


  3. splice

    splice

    Nowy użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      8


  4. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      654


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.07.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo Night Ride Pride Pozdrow'er 😘
    13 punktów
  2. Bo pamiętam jak Żmijowiec był całkiem łysy .
    9 punktów
  3. 8 punktów
  4. Bo powrót do rutyny po urlopie, notabene całkiem udanym. W tym roku jeszcze bez rowerów, z resztą Karpacz po rekonesansie łatwym terenem nie jest, w przyszłym roku Izery z rowerami Fotka ze standardowego naszego postoju na naszej rutynowej trasie BTW. Widoczki w Karkonoszach są znacznie lepsze....
    5 punktów
  5. Bo folklor polskiej wsi🤦‍♂️😂 coś poważnego musiało się wydarzyć, że niedopite 😂
    4 punkty
  6. Bo żniwa!! Jakoś tak depresyjnie bo czuję, że niewiele z tego naszego lata zostało...
    4 punkty
  7. 2 punkty
  8. Jedyne rozwiązanie to musisz jeździć tak szybko by nikt nie zauważył, że masz porysowany bidon!
    2 punkty
  9. W zasadzie sam sobie już udzieliłeś odpowiedzi na nurtujące pytanie. Błąd w obliczeniach. Wystające szprychy aż prawie 4 mm są niedopuszczalne w fachu kołodzieja.
    2 punkty
  10. Stosował doping zupełnie tak samo jak każdy inny kolarz na takim poziomie, zupełnie tak samo jak każdy inny sportowiec na wysokim poziomie. Ludzie kłują dvpę żeby dobrze pojechać ogóra o puchar wójta pierdziszewic dolnych a gdzie jeszcze do podjeżdżania Mont Ventoux z prędkością 20+
    2 punkty
  11. Aj tam zaraz... Ktoś po prostu tak szybko wsiadał do autobusu, że zapomniał próbki do laboratorium. Nie wiem, może kolarz jaki przed startem musiał się zbadać na suplementy diety na przykład.
    1 punkt
  12. @Cross90to popita, zwykła woda, zabarwiła się od napromieniowania przebywając zbyt blisko szkieletu przystanka.😉
    1 punkt
  13. Temat nie aktualny zdecydowałem się na tego treka 7200 FX, pierwsze kilometry za mną, jest OK 😀😃🙂
    1 punkt
  14. Prawie na Słowackiej granicy, sprzedawca autoryzowany Scott sponsor utytułowanej 3M/Orlen drużyny kolarskiej. Czy ma Sparka - nie wiem , musiałbym podjechać i luknąć. Aktualizacja - dzwoniłem do nich. Nie mają na stocku.
    1 punkt
  15. 1 ma napęd 2x10 a przy 0 jest 2x11, reszta jest taka sama Ogólnie różnica w cenie zakupu jest dość duża jak na jedną koronkę więcej. Tym bardziej, że ciągle mowa o rekreacyjnym rowerze, gdzie to minimalnie ciaśniejsze stopniowanie nie ma żadnego znaczenia
    1 punkt
  16. Nie, tu nie ma nic do odkrywania. To jest po prostu dla mnie lepsze rozwiązanie. Brak przerzutki z przodu to brak problemu z zakleszczeniem się (sporadyczne) łańcucha przy zmianie pod obciążeniem. To blat narrow-wide, z którego też łańcuch nie zlatuje chętnie nawet jak wyjmujesz koło (tu za każdym razem trzeba ten upaćkany łańcuch pakować ręcznie na zębatkę - co robię dość często podczas wkładania i zdejmowania roweru z trenażera). W dodatku bez tej narośli z przodu jest ładniej, korbę z jednym blatem dużo łatwiej się czyści Podoba mi się ergonomia klamkomanetek Srama (mam w gravelu zestaw AXS). Przerzutka będzie ze sprzęgłem bo w mojej Ultegrze łańcuch lata jak chce. A zakres i stopniowanie jest dla mnie zupełnie ok. Więc skoro mam zużyte części to równie dobrze mogę sprzedać dalej te niezużyte a całość wymienić na coś innego. Po stronie strat jest jeden (istotny) bieg mniej i odrobinę wyższa masa oraz częstsze ładowanie baterii niż w Di2.
    1 punkt
  17. Masz jeszcze Kandsa i Lazaro w budżecie do 3000 zł na Alivio lub Deore.
    1 punkt
  18. Świat nie jest idealny, więc albo koszyk będzie rysował bidon, butelkę, czy inny termos, albo nie będzie dobrze trzymał. Możesz spróbować się rozejrzeć za koszykami wykończonymi gumą, może RaceOne X5 Gel albo Elite Custom Race Plus.
    1 punkt
  19. Na 99% masz dętkę wsadzoną
    1 punkt
  20. Ale to było zdroworozsądkowo - do stolycy województwa i zarazem najbliższego w miarę dużego miasta mam 113 km i jak mam tam jechać to się nawet nie zastanawiam ile to kilometrów i jaka wielka wyprawa tylko jadę. W tamtym tygodniu byłem 2 razy. Fakt, mam samochód i większość trasy po ekspresówce ale jak auto było w naprawie to pociągiem też jeździłem, nawet wygodniej bo można przymulić w podróży , ale też fakt, że mam bezpośrednie pociągi. Nie wierzę, że w obecnych czasach gdzie w większości rodzin są 2 samochody a większość 18-latków ma co najmniej stare bmw 3, golfa albo inne auto nie masz nikogo z rodziny albo kumpli kto ma jakieś kombi i nie mógłby podskoczyć z Tobą do tego Krakowa
    1 punkt
  21. Jak jest sprawny, może ze 100 zł ktoś da. Na więcej bym nie liczył. Pełno podobnym rowerów na OLX jeszcze niżej wycenionych i wiszą.
    1 punkt
  22. Marka nie ma żadnego znaczenia, cena złomu użytkowego
    1 punkt
  23. @Dokumosa ERD napisane na obręczach DT akurat się zgadza, ale w kalkulatorze sapima wpisuje się wewnętrzną średnicę obręczy, a później podaje się jeszcze grubość ścianki obręczy. Jeżeli jako średnicę @Amarider podał ERD, a później dodał sobie jeszcze po 3-4 mm jako grubość ścianki to mamy odpowiedź.
    1 punkt
  24. Ja już od dawna planuję zmienić napęd na 1x12 w szosie jak zajadę ten. W sumie tylko finanse (bo kupiłem kolejny rower) i dostępność AXS do hamulców obręczowych mnie powstrzymuje. Póki co, bo czasami się pojawiają. Aha, i najpierw muszę sprawdzić jaki bębenek kupić do piasty pod XDR. W sumie to najważniejsze, chcę wymienić napęd a nie rower I nie mam tu na myśli ustawienia na "płaskie" tylko uniwersalny, taki jak lubię, a uwielbiam góry. Porównanie mojego obecnego di2 50/34 z kasetą 11-32 i wersji 1x12 z blatem 44 i kasetą 10-44 niżej. Jak widać - straciłbym realistycznie patrząc JEDEN bieg na dole czyli zębatkę 12. A di2 8050 jest na tyle ułomne, że i tak skrajnych kombinacji nie da się używać - albo urwiemy przerzutkę, albo łańuch na drugim skraju będzie wisiał jak szmata. W gravelu mam 36 z przodu i 10-50 z tyłu - nawet sobie nie wyobrażam przerzutki z przodu. http://ritzelrechner.de/?GR=DERS&KB=44&RZ=10,11,13,15,17,19,21,24,28,32,38,44&UF=2135&TF=90&SL=2.6&UN=KMH&DV=ratio&GR2=DERS&KB2=34,50&RZ2=11,12,13,14,15,17,19,22,25,28,32&UF2=2135
    1 punkt
  25. @Wojcio zapomniałeś jeszcze, że wypadałoby mieć obręcz TLR żeby to działało, a nie "być może działało".
    1 punkt
  26. Decathlonowy riverside 920 ale tam masz napęd 1x, co kto lubi Btw gdzie ty mieszkasz, że 100km masz do dystrybutora gianta, nie wierzę, że są takie miejsca w Polsce Dlaczego nie? Przecież większość firm działa zarówno stacjonarnie jak i www. Po prostu w szczycie sezonu nie każdy ma czas aktualizować sklep internetowy
    1 punkt
  27. Jeśli zrobią jakieś 1x18 albo 1x20 to się zastanowię czy nie kupić 😂
    1 punkt
  28. https://www.bike-discount.de/en/assos-mille-gt-c2-bib-shorts-with-pad?number=20107222-40283504&__delivery=30&__currency=1&gclid=CjwKCAjw5MOlBhBTEiwAAJ8e1tthxJSjC4zNU0cuT7wNVL2U7OwgYSOwA-sayr7sYmu5KM9s2UAEdhoCMeMQAvD_BwE ja kupiłem 20 euro taniej bo promka była
    1 punkt
  29. Ale to dalej tylko muirwoods... nawet jakby diamentów dokleił.
    1 punkt
  30. Jeżeli nie zdecydujesz się na wydanie tych pieniążków na sensowny rower jak proponuje kolega powyżej to tańszych ofert szukaj wyłącznie w Decathlonie. Są liderami w kategorii cena/jakość a poza tym masz realną gwarancję. W innych firmach często usłyszysz że awaria jest na skutek winy użytkownika i za naprawę "gwarancyjną" każą Ci zapłacić.
    1 punkt
  31. Mam poprawionego Convoya od @rambolbambol Póki co długich testów nie było, ale coś tam pojeździłem z nową latarką i jestem zadowolony. Mam optykę 10x45, tryby 1-20-100. Do spokojnej jazdy w terenie starcza tryb 20%, jak chce się pojeździć szybciej to full moc i naprawdę ładnie daje, ale kosztem baterii. Na trybie średnim trochę brakuje mi odległości. W terenie to nie problem, ale przy szybszej jeździe na asfalcie chciałoby się dalej. Ogólnie jak najbardziej polecam kolegę @rambolbambol Bardzo dobry kontakt, wyczerpujące odpowiedzi na pytania, dobra robota Dzięki!
    1 punkt
  32. Widocznie twoją wyobraźnia nie ogarnia prostego portalu aukcyjnego, za dużo tekstu, za dużo informacji, po pierwszych wersach nie chce ci się już czytać kolejnych Kup sobie gianta roam 1. Wydasz około 4500 a będziesz miał crossa, do którego nie można się przyczepić. Wszystko co tańsze będzie miało zastosowane kompromisowe rozwiązania
    1 punkt
  33. Bo zlew polski! (świetna dzisiaj pogoda na jazdę)
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. No wiem, ale dla mnie to jest powód, żeby żadnego/żadnej z nich nie traktować jako idola/idolki... Ale ok, wątek jest o napędach, więc nie drążę:)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...