Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.07.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Jedyne rozwiązanie to musisz jeździć tak szybko by nikt nie zauważył, że masz porysowany bidon!2 punkty
-
2 punkty
-
W zasadzie sam sobie już udzieliłeś odpowiedzi na nurtujące pytanie. Błąd w obliczeniach. Wystające szprychy aż prawie 4 mm są niedopuszczalne w fachu kołodzieja.2 punkty
-
Stosował doping zupełnie tak samo jak każdy inny kolarz na takim poziomie, zupełnie tak samo jak każdy inny sportowiec na wysokim poziomie. Ludzie kłują dvpę żeby dobrze pojechać ogóra o puchar wójta pierdziszewic dolnych a gdzie jeszcze do podjeżdżania Mont Ventoux z prędkością 20+2 punkty
-
Aj tam zaraz... Ktoś po prostu tak szybko wsiadał do autobusu, że zapomniał próbki do laboratorium. Nie wiem, może kolarz jaki przed startem musiał się zbadać na suplementy diety na przykład.1 punkt
-
@Cross90to popita, zwykła woda, zabarwiła się od napromieniowania przebywając zbyt blisko szkieletu przystanka.😉1 punkt
-
Temat nie aktualny zdecydowałem się na tego treka 7200 FX, pierwsze kilometry za mną, jest OK 😀😃🙂1 punkt
-
Prawie na Słowackiej granicy, sprzedawca autoryzowany Scott sponsor utytułowanej 3M/Orlen drużyny kolarskiej. Czy ma Sparka - nie wiem , musiałbym podjechać i luknąć. Aktualizacja - dzwoniłem do nich. Nie mają na stocku.1 punkt
-
1 punkt
-
1 ma napęd 2x10 a przy 0 jest 2x11, reszta jest taka sama Ogólnie różnica w cenie zakupu jest dość duża jak na jedną koronkę więcej. Tym bardziej, że ciągle mowa o rekreacyjnym rowerze, gdzie to minimalnie ciaśniejsze stopniowanie nie ma żadnego znaczenia1 punkt
-
Nie, tu nie ma nic do odkrywania. To jest po prostu dla mnie lepsze rozwiązanie. Brak przerzutki z przodu to brak problemu z zakleszczeniem się (sporadyczne) łańcucha przy zmianie pod obciążeniem. To blat narrow-wide, z którego też łańcuch nie zlatuje chętnie nawet jak wyjmujesz koło (tu za każdym razem trzeba ten upaćkany łańcuch pakować ręcznie na zębatkę - co robię dość często podczas wkładania i zdejmowania roweru z trenażera). W dodatku bez tej narośli z przodu jest ładniej, korbę z jednym blatem dużo łatwiej się czyści Podoba mi się ergonomia klamkomanetek Srama (mam w gravelu zestaw AXS). Przerzutka będzie ze sprzęgłem bo w mojej Ultegrze łańcuch lata jak chce. A zakres i stopniowanie jest dla mnie zupełnie ok. Więc skoro mam zużyte części to równie dobrze mogę sprzedać dalej te niezużyte a całość wymienić na coś innego. Po stronie strat jest jeden (istotny) bieg mniej i odrobinę wyższa masa oraz częstsze ładowanie baterii niż w Di2.1 punkt
-
Masz jeszcze Kandsa i Lazaro w budżecie do 3000 zł na Alivio lub Deore.1 punkt
-
Świat nie jest idealny, więc albo koszyk będzie rysował bidon, butelkę, czy inny termos, albo nie będzie dobrze trzymał. Możesz spróbować się rozejrzeć za koszykami wykończonymi gumą, może RaceOne X5 Gel albo Elite Custom Race Plus.1 punkt
-
1 punkt
-
Ale to było zdroworozsądkowo - do stolycy województwa i zarazem najbliższego w miarę dużego miasta mam 113 km i jak mam tam jechać to się nawet nie zastanawiam ile to kilometrów i jaka wielka wyprawa tylko jadę. W tamtym tygodniu byłem 2 razy. Fakt, mam samochód i większość trasy po ekspresówce ale jak auto było w naprawie to pociągiem też jeździłem, nawet wygodniej bo można przymulić w podróży , ale też fakt, że mam bezpośrednie pociągi. Nie wierzę, że w obecnych czasach gdzie w większości rodzin są 2 samochody a większość 18-latków ma co najmniej stare bmw 3, golfa albo inne auto nie masz nikogo z rodziny albo kumpli kto ma jakieś kombi i nie mógłby podskoczyć z Tobą do tego Krakowa1 punkt
-
Jak jest sprawny, może ze 100 zł ktoś da. Na więcej bym nie liczył. Pełno podobnym rowerów na OLX jeszcze niżej wycenionych i wiszą.1 punkt
-
1 punkt
-
@Dokumosa ERD napisane na obręczach DT akurat się zgadza, ale w kalkulatorze sapima wpisuje się wewnętrzną średnicę obręczy, a później podaje się jeszcze grubość ścianki obręczy. Jeżeli jako średnicę @Amarider podał ERD, a później dodał sobie jeszcze po 3-4 mm jako grubość ścianki to mamy odpowiedź.1 punkt
-
Ja już od dawna planuję zmienić napęd na 1x12 w szosie jak zajadę ten. W sumie tylko finanse (bo kupiłem kolejny rower) i dostępność AXS do hamulców obręczowych mnie powstrzymuje. Póki co, bo czasami się pojawiają. Aha, i najpierw muszę sprawdzić jaki bębenek kupić do piasty pod XDR. W sumie to najważniejsze, chcę wymienić napęd a nie rower I nie mam tu na myśli ustawienia na "płaskie" tylko uniwersalny, taki jak lubię, a uwielbiam góry. Porównanie mojego obecnego di2 50/34 z kasetą 11-32 i wersji 1x12 z blatem 44 i kasetą 10-44 niżej. Jak widać - straciłbym realistycznie patrząc JEDEN bieg na dole czyli zębatkę 12. A di2 8050 jest na tyle ułomne, że i tak skrajnych kombinacji nie da się używać - albo urwiemy przerzutkę, albo łańuch na drugim skraju będzie wisiał jak szmata. W gravelu mam 36 z przodu i 10-50 z tyłu - nawet sobie nie wyobrażam przerzutki z przodu. http://ritzelrechner.de/?GR=DERS&KB=44&RZ=10,11,13,15,17,19,21,24,28,32,38,44&UF=2135&TF=90&SL=2.6&UN=KMH&DV=ratio&GR2=DERS&KB2=34,50&RZ2=11,12,13,14,15,17,19,22,25,28,32&UF2=21351 punkt
-
@Wojcio zapomniałeś jeszcze, że wypadałoby mieć obręcz TLR żeby to działało, a nie "być może działało".1 punkt
-
Decathlonowy riverside 920 ale tam masz napęd 1x, co kto lubi Btw gdzie ty mieszkasz, że 100km masz do dystrybutora gianta, nie wierzę, że są takie miejsca w Polsce Dlaczego nie? Przecież większość firm działa zarówno stacjonarnie jak i www. Po prostu w szczycie sezonu nie każdy ma czas aktualizować sklep internetowy1 punkt
-
Jeśli zrobią jakieś 1x18 albo 1x20 to się zastanowię czy nie kupić 😂1 punkt
-
https://www.bike-discount.de/en/assos-mille-gt-c2-bib-shorts-with-pad?number=20107222-40283504&__delivery=30&__currency=1&gclid=CjwKCAjw5MOlBhBTEiwAAJ8e1tthxJSjC4zNU0cuT7wNVL2U7OwgYSOwA-sayr7sYmu5KM9s2UAEdhoCMeMQAvD_BwE ja kupiłem 20 euro taniej bo promka była1 punkt
-
Ale to dalej tylko muirwoods... nawet jakby diamentów dokleił.1 punkt
-
Jeżeli nie zdecydujesz się na wydanie tych pieniążków na sensowny rower jak proponuje kolega powyżej to tańszych ofert szukaj wyłącznie w Decathlonie. Są liderami w kategorii cena/jakość a poza tym masz realną gwarancję. W innych firmach często usłyszysz że awaria jest na skutek winy użytkownika i za naprawę "gwarancyjną" każą Ci zapłacić.1 punkt
-
Mam poprawionego Convoya od @rambolbambol Póki co długich testów nie było, ale coś tam pojeździłem z nową latarką i jestem zadowolony. Mam optykę 10x45, tryby 1-20-100. Do spokojnej jazdy w terenie starcza tryb 20%, jak chce się pojeździć szybciej to full moc i naprawdę ładnie daje, ale kosztem baterii. Na trybie średnim trochę brakuje mi odległości. W terenie to nie problem, ale przy szybszej jeździe na asfalcie chciałoby się dalej. Ogólnie jak najbardziej polecam kolegę @rambolbambol Bardzo dobry kontakt, wyczerpujące odpowiedzi na pytania, dobra robota Dzięki!1 punkt
-
Widocznie twoją wyobraźnia nie ogarnia prostego portalu aukcyjnego, za dużo tekstu, za dużo informacji, po pierwszych wersach nie chce ci się już czytać kolejnych Kup sobie gianta roam 1. Wydasz około 4500 a będziesz miał crossa, do którego nie można się przyczepić. Wszystko co tańsze będzie miało zastosowane kompromisowe rozwiązania1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No wiem, ale dla mnie to jest powód, żeby żadnego/żadnej z nich nie traktować jako idola/idolki... Ale ok, wątek jest o napędach, więc nie drążę:)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00