Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      895


  2. RabbitHood

    RabbitHood

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      1 423


  3. KurczakNorris

    KurczakNorris

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      901


  4. Semtex

    Semtex

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      251


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.07.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo wolę nie pamiętać, jak to wyglądało kilka lat wstecz.
    8 punktów
  2. Bo Projekt Małżowina, testowany przez ojca i syna. Nie bieda, @Sobek82,tylko minimal czyli clean look vel zamiatanie piwnicy😁
    6 punktów
  3. Bo zlew polski! (świetna dzisiaj pogoda na jazdę)
    6 punktów
  4. Bo powrót do rutyny po urlopie, notabene całkiem udanym. W tym roku jeszcze bez rowerów, z resztą Karpacz po rekonesansie łatwym terenem nie jest, w przyszłym roku Izery z rowerami Fotka ze standardowego naszego postoju na naszej rutynowej trasie BTW. Widoczki w Karkonoszach są znacznie lepsze....
    5 punktów
  5. Bo żniwa!! Jakoś tak depresyjnie bo czuję, że niewiele z tego naszego lata zostało...
    4 punkty
  6. Coś od Garmina czyli zegarek instict 2, oraz nowa oponka od maxissa
    3 punkty
  7. Moim zdaniem, nie ważne czy to Kross, Canyon czy inne Pinarello, rower kupiony jako nowy po pierwszej jeździe zawsze powinien trafić do machera, który sprawdzi, skoryguje, nasmaruje i ewentualnie podokręca wszystko co trzeba. Zawsze jest tak, że albo dzwonią klocki o tarczę, coś tam popiskuje, koło nie jest wycentrowane itp... Normalna sprawa. Co do rowerów FS to już taka ich uroda, dlatego jeżeli ktoś takowego używa zgodnie z przeznaczeniem, to musi się liczyć z większą częstotliwością wizyt w warsztacie. Sam mam współczesne FS XC (takie śmieszne, z zabudowanym damperem 😆) i na dystansie 2344km wymieniłem już 2 zestawy ( po dwie sztuki) łożysk tylnego zawieszenia, gdzie reszta roweru jest w stanie zbliżonym do idealnego. Podejrzewam że to nie skutek błędów przy składaniu ani skutek użycia badziewnych komponentów. Tak po prostu jest. Przy HT częstotliwość wizyt w warsztacie znacząco spada. Tak więc drogi autorze, jeśli pytasz mnie o zdanie, to udaj się do jakiegoś ogarniętego mechanika, bo to najprawdopodobniej nic poważnego i pewnie przesmarowanie sztycy pomoże 🙂
    3 punkty
  8. Advent X jest znacznie lepszym produktem niż alivio. W zasadzie wszyscy producenci zastrzegają sobie możliwość zmiany specyfikacji na równoważną bez poinformowania.
    2 punkty
  9. @siemalysydostał hajs od YT za swoje nagrywki 😉😘
    2 punkty
  10. 2 punkty
  11. 2 punkty
  12. Udało mi się dopracować pozycjonowanie wcięcia w obudowie z napisem Convoy względem snopa światła na tyle, że mogę już lutować podłoże na stałe. Od teraz każda z zamówionych latarek będzie miała miedziane podłoże z diodą wlutowane na stałe w pigułkę. Koniec z pastą termiczną. Zapewni to lepsze odprowadzanie ciepła z diody na obudowę. Podczas zamawiania latarki można też wybrać dwa rodzaje optyki rowerowej. Obie mają ładne odcięcie z góry i nie oślepiają z naprzeciwka: 20x60 - dla jazdy MTB i codziennego użytkowania. Jeśli nie wiesz jakiej optyki potrzebujesz, to właśnie takiej. 10x45 (nowa) - dla jazdy szosowej, gdzie priorytetem jest widzieć daleko a nie szeroko
    2 punkty
  13. Mirandy nie znam, ale Advent X to raczej upgrade, bo to przerzutka ze sprzęgłem.
    1 punkt
  14. 1. Byle co, byle coś. Zębatka raczej 20 lat nie przejeździ, więc wymienisz zanim się zapiecze. 2. Z wyczuciem, na krzyż, pamiętając, że wkręcasz chińską aluminiową śrubkę w chiński aluminiowy blat.
    1 punkt
  15. 10 biegów a nie 9. Sprzęgło, którego alivio nie ma. Większy obsługiwany zakres przełożeń. Większe kółka prowadzące łańcuch. Jakość spasowania subiektywnie lepsza w advent x.
    1 punkt
  16. - kaseta Garbaruk 10-52 - zębatka e*13 Helix plus NW
    1 punkt
  17. Niestety jakość idzie ciągle w dół, a ceny w górę. Oprócz blokady widelca, problemy wyglądają jak dość typowe rzeczy do ogarnięcia przy pierwszym serwisie.
    1 punkt
  18. Niestety ale fakty są takie że obecna jakość części w niższej a nawet i średniej półce jest kiepska. Krzywe tarcze to standard. Wibracje na pedałach, trzeszczenie z przednich zębatek często spotykane, piszczące hamulce na żywicznych shimano też się zdarzają. Blokadę jak najbardziej do reklamacji, z resztą to zależy jak bardzo krzywa tarcza i jak bardzo trzeszczy można dostać odpowiedź że "jest w normie" Dla niektórych producentów obręcz bijąca 2mm jest nawet w normie produkcyjnej tak że jak chcesz ucierać komuś nosa to zacznij od producentów może w końcu przestaną sprzedawać badziewie.
    1 punkt
  19. Epoka Time się skończyła. Są to teraz najgorsze najbardziej awaryjne pedały. Na starcie błyskawicznie wylatują oski trzymające sprężyny a łożyska łapią luzy. Z kolei w ubijaczkich do jajek ze względu na brak platformy na nich strasznie chybotają buty na boki. Drugi aspekt bez fabrycznych dodatkowych blach pod bloki potrafią szybko załatwić podeszwę . Inna sprawa nie są tak wytrzymałe i bezobsługowe jak SPD Shimano XTR czy XT. Jedyne co mnie się osobiście podoba w Time i Crankach to luz roboczy na boki który na mega dystansach daje " odpocząć " kolankom. Mają też ogromną odporność na zapychanie błotem - w nich zawsze i wszędzie się wepniesz. Na początku wpinanie w ubijaczki jest problematyczne , ciężko w nie "celnąć " ale po jakimś czasie automatyzm zaczyna działać. Nie mniej tego i tak polecam Shimanowskie SPD zwłaszcza XTR czy XT. Są długowieczne i praktycznie bezobsługowe a bloki na dłużej starczają w porównaniu do mosiężnych Time czy Cranków.
    1 punkt
  20. No już bez przesady... Zaraz się dowiemy, że rowery za 5k czy 10k to też komunijna padlina. Jeżeli chodzi o wibracje, to strzelam że napęd musi się ułożyć. Tarcza do prostowania i czyszczenia, klocki do odtłuszczenia. Amortyzator do weryfikacji. Nic sam nie grzeb i po prostu zgłoś się do miejsca, gdzie kupiłeś rower. Chociaż jak widzę ten tekst o ucieraniu nosa, to mam podejrzenia że nie koniecznie zależy Ci tylko na naprawie roweru...
    1 punkt
  21. Na czym miałoby polegać to "ucieranie nosa" i czemu by miało służyć? Jakiś problem z ego? Pracownicy sklepu specjalnie zepsuli rower? Co zrobić? Zgłosić roszczenie do sprzedawcy z tytułu gwarancji lub rękojmi. Nie wiem jaka jest polityka Treka, być może w terminie 30 dni od zakupu masz obowiązkowy serwis gwarancyjny. To byłaby dobra okazja do takich zgłoszeń.
    1 punkt
  22. Owszem ale bez żartów, że jak tutaj w fullach rozkręcają zawieszenie i tak dalej. Nigdy nie tknął bym a tym bardziej kupił roweru gdzie poznał bym, że śruby były wykręcane. A co do tematu jak to w fullach trzeba się liczyć z większą liczbą dźwięków i powoli eliminować. Czy to nowy czy nie nie ma znaczenia w dłuższej perspektywie. Podejrzany jest suport to trzeba wykręcić i sprawdzić. A może sztyca.
    1 punkt
  23. Nie sprawdziła się bo taka wkładka ma sens w przypadku małej wady.Ja z tym eksperymentowałem przy -3,75 i miałem tak jak ty.Nawet to reklamowałem i zrobili mi drugie szkła i nie było poprawy .W końcu zrobiłem risercz i na przykład oakley mówi,że taka wkładka jest na maks -2 .W końcu wróciłem do tego co miałem wcześniej-cywilne okulary solano z nakładką przeciwsłoneczną.To jest na magnesie i nie ma opcji żeby odleciało.Chyba,że dostaniesz liściem w twarz czy coś w tym stylu.
    1 punkt
  24. Ładny Jamis w małym rozmiarze: https://www.olx.pl/d/oferta/jamis-dragonslayer-27-5-29-trail-mtb-enduro-dh-fr-wtb-ritchey-CID767-IDW7XSt.html Jakby to była Lka to chyba bym już się rozmyślił z Honzo
    1 punkt
  25. Zamiast leniuchować, wolę pedałować.
    1 punkt
  26. Gruboziarnisty ten piach na plaży.
    1 punkt
  27. Bo było gorąco to pojechałem się na śnieg popatrzeć.
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. Nie masz wykręcać samej szpilki, tylko wajchą trafić w wycięcie widoczne na zdjęciu 2 i wtedy wykręcić całą ośkę.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...