Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      895


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 519


  3. marcesco

    marcesco

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      958


  4. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      755


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.07.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo kolejny fajowy brukowany odcinek wynalazłem
    10 punktów
  2. 8 punktów
  3. Bo znowu dałem się namówić, a namawiający nie pojechał 😀
    8 punktów
  4. Bo wmordewind wywiał mnie na plażę.
    6 punktów
  5. 5 punktów
  6. 5 punktów
  7. 5 punktów
  8. To było dzisiaj? Ja dzisiaj z koleżanką "betonowiec" na J. Dąbie..... (Betonowiec D-62 projekt: Ulrich Finsterwalder)
    4 punkty
  9. Interes życia Gawła. Podróże rowerowe otwierają oczy. Mur sztormowy dł. 200m z z małymi wrotami tzw. sztormowymi na kanaliku o szerokości około 8-10 m koło Mielna. Patrząc na to może to wszystko kosztowało 10 mln zł. Fakturę za TO wystawiono państwu na 0,75 mld zł. W tym samym czasie (praktycznie przy tej samej wartości złotówki) wybudowano Gazoport z około 3 kilometrowym falochronem, nabrzeżami do cumowania 300 metrowych gazowców, portem zewnętrznym i gigantycznymi zbiornikami w Świnoujściu za około 2,1 mld. Warto zobaczyć na własne oczy przelatując polskim odcinkiem R10. Podobnie jak wcześniej sfotografowany przeze mnie przekop.
    4 punkty
  10. Czyli to co już wcześniej pisałem. Ogarnijcie się trochę i popatrzcie jak wyglądają końcówki pompek pod wentyle samochodowe a jak pod rowerowy i prestę. Pompki z jednym otworem, żeby przejść między standardami mają przekładane uszczelki i element wewnętrzny. Te bardziej zaawansowane rozwiązują to trochę inaczej ale wtedy jest ryzyko, że prestę też wcisną. Pod samochodowy ten kawałek plastiku ma wystający dzyndzel, który wciska zawór w wentylu, bez tego nie wiem czy w ogóle będzie się dało napompować, a na pewno będzie to szło o wiele ciężej. Jeżeli ten element otwierający zawór jest na tyle długi, że go wciska przed uszczelnieniem, to powietrze będzie uciekać z koła. Przy zakładaniu marginalny problem, przy zdejmowaniu bywa sporym. O ile przy nakładanych, zaciskanych końcówkach jest jeszcze w miarę ok, bo szybko się zdejmuje, tak przy nakręcanych bywa różnie, niektóre na tyle topornie się nakręca i odkręca, że można sporo powietrza zgubić. Z tego powodu także z presty ucieka, bo bywa na tyle ciasno, że mimochodem wciska się zawór. Oj mało praktyki masz Historycznie: - rowerowy, dunlop - kiedyś za zawór robił gumowy wężyk zakładany koniec wchodzący w dętkę, uszczelniało ciśnienie w dętce i sama gumka (pompowało się to ciężko, gumka parciała); potem weszły wentyle z zaworem kulowym/stożkowym, gdzie tylko ciśnienie powodowało domknięcie - presta - podobnie do późniejszych rowerowych, ciśnienie w dętce/oponie domyka zawór - samochodowy, schrader - zawór jest domykany przez sprężynę, ciśnienie w kole ma mniejsze znaczenie W amortyzatorach są stosowane wentyle samochodowe, wężyki do pompek są wykonane dalece lepiej niż w pompkach do kół. Tutaj faktycznie nie powinno być możliwości, że przy odkręcaniu będzie swobodnie uciekać z komory. Spotkałem się kiedyś nawet z końcówkami, które najpierw się dokręcało, a potem wkręcało element wciskający zawór (przy zdejmowaniu w odwrotnej kolejności). Koniec końców liczy się precyzja wykonania. Jeżeli weźmie się kilka dętek, zwłaszcza innych producentów, to dzyndzel zaworu będzie na 100% różnej długości. To samo z pompkami, jedne mają dłuższy element wciskający zawór, inne umieszczony głębiej. W ekstremalnych przypadkach jeszcze końcówka nie wejdzie na gwint, a już powietrze zacznie uciekać lub w ogóle zawór nie będzie chciał się otworzyć, bo nie zostanie wciśnięty. W lepszych konstrukcjach wygląda jakby ten element wciskający zawór dało się regulować ale nigdy nie próbowałem, więc pewności nie mam. Żeby nie było niejasności, z wężyka też jak najbardziej schodzi powietrze i jest to normalne. Im dłuższy tym więcej się zgromadzi. A przetestować banalnie prosto skąd leci. Napompować, zacząć odkręcać i jak zacznie syczeć, to przerwać odkręcanie. Jeżeli dosyć szybko ucichnie, a opona nie zrobi się miękka, to tylko z wężyka. Jak leci długo i opona flaczeje, no to chyba oczywiste, że z koła ucieka.
    4 punkty
  11. 4 punkty
  12. 😎 Czy mogę podjechać z moją przerzutką 🤭. Do mnie dotarły opony do szosówki... udało się kupić po 45 zł szt.
    3 punkty
  13. Bo wmordewind trochę rozwiał chmurki
    3 punkty
  14. Bo z kronikarskiego obowiązku. Dzisiaj jest już tak:
    3 punkty
  15. Bo przed poniedziałkiem trochę oddechu
    3 punkty
  16. Próbowałem z jednej, próbowałem z drugiej, ale śruba od klatki pedałów nawet nie drgnęła. Na szczęście to tylko był „klucz" z IKEA.
    2 punkty
  17. Bo nie wiem, czemu z tej strony zdjęcie zrobiłem. Następny objazd Rzeszy i okolic dopiero za rok...
    2 punkty
  18. Warto zobaczyć. Zdjęcia i filmy z mediów nie oddają skali. Widać każdą wydaną złotówkę z 2 mld zł. Niesamowity fundament pod rozwój regionu.
    2 punkty
  19. Pomyślałem sobie, że założę wątek o Rondo Ruut AL2. Chcę w tym miejscu pozbierać wszystkie doświadczenia i przygody, które mnie spotkały podczas użytkowania tej maszyny. Jest to mój pierwszy w życiu baranek, kupiłem do jazdy codziennej, ogarniania różnych spraw, ale i wypadów bliższych i dalszych po lasach, w lekkim terenie i klasycznych DDR-kach. 1) Stan fabryczny Pełna specyfikacja na stronie => https://rondo.cc/ruut-al-2,617,pl 2) Sklep Kupiłem w sklepie lokalnym, który sprzedaje Rondo. Cena była zacna, ale szybko się okazało, że nie wynikało to z niczego. przy mnie na filmach szajbajka uczyli się jak przybliżyć klamki, zajęło to z 30 minut... w ofercie brak podstawowych części. Haka nie mieli, zapewniano mnie, wszystko jest tubeless i wystarczy wsadzić wentylek i gotowe, W związku z powyższym poza zakupem więcej się tam już nie wybrałem. 3) Rozczarowania i zaskoczenia tubeless to były wyłącznie obręcze. Opony nie były TL, taśmy brak, notoryczne problemy z tylnym hamulcem REVER MCX - niby działa, po jednej jeździe jakby luzowała się linka i traci moc, trzeba od nowa ustawiać, uszkodzony gwint w korbie - jeden komin w korbie ma uszkodzony gwint. Nie trzyma, nie da się komina wymienić, bo śruba wchodzi w otwór gwintowany w korbie, owijka Selle to dramat, papier, zero tłumienia, fabryczne siodło SELLE ITALIA MODEL X to zaskoczenie na plus. Zostaje, bo jest totalnie wygodne i pasuje do mojego zadka. I na koniec największe zaskoczenia, które wymaga wyróżnienia. Urok Rutta to detale! W przypadku tego modelu to subtelne złote dodatki. Na przykład część mostka trzymająca kierownice jest złota. No i wyszło mi, że trzeba zmienić mostek na krótszy. Szukałem w sieci i nie znalazłem mostka. Napisałem do 7Anna w sprawie krótszego mostka. Odpisało mi, że nie mają, nie będą mieć i, że to jedynie część montażowa i nigdy nie była w sprzedaży. Efekt jest taki, że mostek został a ja szukam takiego, który będzie mieć złoty element. 4) Modyfikacje Zamysł był taki, że nic nie wkładam i jeżdżę, bo nie wiem, czy mi się spodoba. Niestety życie pokazało, że to nie takie proste... Opony - to była pierwsza rzecz jaka wymagała wymiany. nowe opony => Continental Terra Trail 700x40 taśmy tubeless Stan's mleko Stan's wentyle Trezado, Korba - skoro jeden gwint jest uszkodzony a dodatkowo na fittingu wyszło, że powinienem mieć 170-ke, to zamówiłem nową korbę. Planuję cały napęd zmienić na GRX-a więc czekam na kuriera, który przywiezie mi korbę Shimano GRX 600 1x. 5) Plany przejście na pełen napęd GRX - klamkomanetki, zaciski, przerzutka 1x11s, wymiana kół coś ze stajni DT Swissa, 6) Wrażenia Takie zupełnie pierwsze to dziwnie, niewygodnie. Pierwsza jazda (30 km) prawie skończyła pozostawieniem Rondla w krzakach. Wóz drabiniasty lepszy dawał lepszy komfort. Zabawa z ciśnieniem pozwoliła wrócić do domu i było lepiej. Fitting poprawił komfort użytkowania w znaczącym stopniu. Ustawienia baranka nigdy mnie nie interesowały i stąd konieczne było wsparcie. Wpadła węższa kierownica, kokpit poszedł w górę, poza tym zabawy z siodłem, blokami, etc. Wyszło też zalecenia zmiany korby na 170. Wszystkie zmiany spowodowało spory wzrost komfortu. Rondel zostaje! Decyzja zapadła. Martwi mnie tylko, że full aktualnie więcej stoi niż jeździ
    1 punkt
  20. Zainspirowany tematem @Eathan postanowiłem napisać kilka słów na temat roweru Ridley Kanzo A. Pełna specyfikacja roweru: https://ridley.pl/produkt/kanzo-a-grx600-2/ Rower kupiłem w bardzo atrakcyjnej cenie bezpośrednio od dystrybutora Ridleya na Polskę, obecnie na stronie Ridleya widnieje on za 11 999 zł, jeszcze w ubiegłym tygodniu na tej samej stronie można było go zakupić za 7 899 zł, często na ich stronie pojawiają się takie szalone rabaty - równie często trwają tylko przez dzień-dwa, warto czekać na takie okazje, jeżeli chce się już kupić ten rower. MINUSY I MODYFIKACJE: 1. Owijka. Od razu kazałem ją podmienić. Już po jazdach testowych wiedziałem, że nic z tego pozytywnego nie będzie. Wrzuciłem FIZIK Tempo Microtex Bondcush Soft - ale wiadomo, każdy może woleć coś innego. KOSZT: 119,99 zł [https://www.centrumrowerowe.pl]. 2. Koła. Mamy tu fabrycznie zamontowane SHIMANO WH-RS171, których komplet waży 1995 g. Kolejną modyfikacją był zakup kół DT SWISS RR521 - pełna specyfikacja kół: https://lemonbike.eu/product/dt-swiss-rr521-straightpull-2/#configuration na piastach DT SWISS 350 Straightpull i szprychach Sapim RACE, których komplet waży 1720 g. KOSZT: 2349 zł - komplet. Koła mają do mnie dotrzeć złożone około 10 lipca, więc na ten moment nie mogę nic więcej na ich temat powiedzieć. Tu śmiało można wziąć szprychy Sapim D-Light - będzie o 40 g mniej na komplecie. Ja poszedłem w bardziej trwałą wersję z założenia, że będę ten rower mocno tyrał, a i anoreksja mi nie grozi. 3. Opony. Mamy tu fabrycznie zamontowane Vittoria Tereno Dry 700x38c [ETRTO 40-622], których komplet waży 1396 g. Nie idę na ten moment w tublessy, z czasem pewnie spróbuję, obecnie zdecydowałem się na zakup nie najlżejszych (dla wielu wręcz skrajnie ciężkich) opon drutowych Continental Contact Speed 35c [ETRTO 37-622], których komplet waży 990 g. KOSZT: 225,98 zł - komplet [https://www.centrumrowerowe.pl]. Opony zwijane z tego modelu są praktycznie nieosiągalne. Opcja bardziej dla osób, którzy przynajmniej z 40-50% poruszają się po tradycyjnych drogach, reszta to lekkie szutry, mocno ubite nawierzchnie, jakiś lekki żwir, opony te nienawidzą błota i piasku. Fabryczne koła postanowiłem przeznaczyć jako koła zimowe, planuję wrzucić tam najszerszą możliwą oponę, jaka mi podejdzie, z typowym zastosowaniem na zimę. Aby móc jak najszybciej podmieniać koła, zainwestowałem w nowych kołach DT SWISS RR521 również w drugie tarcze, wybierając lepsze od fabrycznych - SHIMANO SLX SM-RT70. KOSZT: 192,32 zł - komplet [ALLEGRO]. W fabrycznych kołach są tarcze SHIMANO SM-RT54. PLUSY: 1. Duży zakres regulacji mostka kierownicy. W rowerze mamy aż 5 podkładek na rurze sterowej, które możemy wrzucić nad bądź pod mostek. Trzy o wysokości 1 cm i dwie o wysokości 0,5 cm. Można śmiało znaleźć najbardziej komfortową pozycję dla siebie. Ja wszystkie podkładki trzymam obecnie nad mostkiem, stożek doprowadza mnie do szału, ale poczekam do bikefittingu, aż skrócę rurę sterową, bo później odwrotu nie będzie. 2. Wygodne siodełko fabryczne - SELLE ITALIA MODEL X - robiłem na nim trasy po 30 km, ale i 100 km się zdarzyło. Dla mnie komfortowe, ale wiadomo, że to kwestia bardzo indywidualna. 3. Reszta osprzętu w rowerze działa bardzo dobrze, sam rower bardzo komfortowy. Trzeba bardzo uważać na rozmiarówkę - przy wzroście 184 cm posiadam M-kę, a niektórzy o podobnym wzroście do mojego i podobnym przekroku idą nawet w S-ki. Sztycę (wliczając w to siodełko) mam wysuniętą na wysokość 18 cm. Co ciekawe, modele Ridleya Kanzo A na GRX-ie posiadają kierownice z lekką flarą, modele na SRAM-ie już nie. Przynajmniej tak wynika z moich obserwacji, gdy gdzieś akurat zauważę ten rower. To tak na dobry początek.
    1 punkt
  21. https://www.rosebikes.pl/rose-count-solo-1-2693321?product_shape=Matt Petrol/Neon Orange Wychodzi niemal równo 3000 z wysyłem, dostępny tylko L.
    1 punkt
  22. Udało mi się rozwiązać problem. Kupiłem taką końcówkę i pasuje idealniw https://amzn.eu/d/fiqWfCq Teraz zdejmowanie jej z wentyla trwa chwilę i spadek ciśnienia na oponie jest minimalny. Fabrycznie zastosowana końcówka to nieporozumienie - odkręcanie trwa na tyle długo, że ciśnienie w oponie znacznie spada. Dzięki wszystkim za pomoc!!!
    1 punkt
  23. Ja bym tam w życiu nie kupił roweru na napędzie 3x, nooooooo może jakbym chciał z sakwami po wysokich górach jeździć to tak (wysokie góry znaczy Alpy a nie jakieś gliczarowy)
    1 punkt
  24. Nie wiem ile, nie zmienia to faktu że są to najlepiej spisujące mi się opony jakie miałem w rozmiarze 700x28 a wcześniej 700x25. Do tej pory drutowe, teraz sprawdzę bezdrutowe. Nie zamierzam nikogo przekonywać, że są lepsze od innych ale mi osobiście spisują się najlepiej i dlatego były dla mnie pierwszym wyborem. Założę, pojeżdżę i ocenię czy wersja bezdrutowa czymkolwiek ustępuje drutowej. No chyba, że nie wejdą na obręcz to nie ocenię
    1 punkt
  25. Ale to chyba chodzi o szwedzki death metal.
    1 punkt
  26. Raczej był "wychuchany". Jesli jesteś takim estetą to wiedz, że fragmentaryczne szifowanie i malowanie przyniesie rezultat tragiczny. Zamaskowanie "uszkodzonego" fragmentu folią samprzylepną w kolorze ramy da zdecydowanie mniej rażący efekt.
    1 punkt
  27. Zeszlifować/zmatowić drobnym papierem, okleić taśmą malarską, zabezpieczyć inne elementy i pomalować lakierem bezbarwnym w sprayu a na końcu wypolerować pastą do polerki. Inna opcja poszukać warsztatu co robi takie drobne zaprawki w samochodach.
    1 punkt
  28. Piasta z dynamem to wygoda i komfort niemyślenia o oświetleniu. Ono po prostu jest, zawsze gdy go potrzebujesz. Lampkę musisz wciąż "mieć", musisz pamiętać o bateriach. To niby nic wielkiego, ale jednak dochodzi Ci jeszcze jedna pozycja do listy w głowie. Tymczasem juz jesienią lampka potrzebna jest w zasadzie codziennie, jeśli dojeżdżasz do pracy. Ale to wyjdzie na to samo, gdy do crossa zapakujesz cały osprzęt. A musisz go zapakować, bo rower ma służyć nie zapaleńcom, a normalsom jako normalny środek transportu. Odpada więc piasek w zębach i pasek z błota na tylku, a także mokre plecy od plecaka i bolące nadgarstki od krawężników Cross to chyba najbardziej niepraktyczny rower na świecie. Ani nie poszalejesz w terenie, ani czysty z bułkami ze sklepu nie przyjedziesz No tak, to w sumie dobre pytanie. I gdy teraz czytam, to obawiam się, że jednak na dwa. A wtedy... to z dobrym rowerem będzie krucho. Z drugiej strony - na dojazdy po mieście oczywiście wystarczy. Szy.
    1 punkt
  29. Gratulacje zakupu, świetny rower ! Jedno co mogę podpowiedzieć to daj od razu naklejki na główkę pod kable, ja tego nie zrobiłem i teraz mam w jednym miejscu delikatne przetarcie. W moim modelu są krótkie śruby w otworach zamiast zaślepek, fabrycznie już tam były, za to poskąpili na siodełku bo mam Forza 😉
    1 punkt
  30. Szukasz rowerów trekkingowych, koło 28 cali, z bagażnikiem, z błotnikami, z amortyzatorem z przodu, z oświetleniem i dynamem w przednim kole, z prostą kierownicą. Zakres cenowy 4500-5000 to akurat dobre minimum na rower, który ma być przyjemnym, wygodnym narzędziem do podróży po mieście i poza nim. Przejrzyj oferty sklepów rowerowych: https://www.rowerystylowe.pl/c-290/rowery-trekkingowe-rekreacyjne https://www.bikester.pl/rowery/rowery-trekkingowe/rowery-trekkingowe-meskie/ https://www.decathlon.pl/browse/c0-sporty/c1-rowery/c3-rowery-trekkingowe-i-crossowe/_/N-11nyef7 Warto zwrócić uwagę na maksymalną dopuszczalną masę w każdym z przypadków, który Ci się spodoba - Twoja waga to czasem już dopuszczalny maks z bagażem. Tym bardziej w czasach oszczędzania na materiale i jakości produkcji. To nie musi być łatwe, ale nie zniechęcaj się, takie rowery na pewno można znaleźć. I gdy coś Wam wpadnie w oko, pytaj dalej o konkretne modele. Szy.
    1 punkt
  31. @XC100S, uszczelka elegancko wychodzi i elegancko wchodzi. Tylko uważaj żeby tych "warg" nie uszkodzić przy wyciąganiu.
    1 punkt
  32. Napisz do 7anna. Podejrzewam, że to lico z otworem to jest jakiś standard katalogowy, w stylu haka itp.
    1 punkt
  33. Myślę, że przejeździj ten sezon do końca i zobacz czy faktycznie czegoś Ci brakuje. Bez sensu wymieniać nowe części, suport nie jest rewelacyjny ale spełnia swoje zadanie, jak się skończy to wymienisz na lepszy, tylko że do kompletu pewnie jeszcze trzeba będzie korbę wymienić.
    1 punkt
  34. Miałem taką g..nianą pompkę - konpresorek do kół w samochodzie. Nakręcana końcówka. Przy felgach stalowych i kołpakach ciężko było to dziadostwo wykręcić i sporo powietrza uciekało. Właśnie dlatego, że ten dzyndzel ze szradera był częściowo wciśnięty przy wykręcaniu. Fajny patent jest w pomoce do amorów - najpierw się nakręca wężyk a potem wkręca trzpień wciskający dzyndzel. Może są takie końcówki do kół?
    1 punkt
  35. Końcówki wyglądają podobnie ale pewności nie mam. To jest numer części Shimano jakby co: Y0C698050. Co do przeszczepu to u mnie było łatwiej niż myślałem, jednakże w Ruucie ST wszystkie przewody są na zewnątrz (dobra, oprócz widelca 😉). Co do wagi to się nie wypowiem bo niestety nie pamiętam a nie chcę rozsiewać fałszywych informacji. Generalnie we wrześniu ubiegłego roku złożyłem koła karbonowe i zrobiło to sporą różnicę.
    1 punkt
  36. Robiłem to rok temu w swoim Ruucie, ze Srama Rival na GRX 810 , kosztów nie pamiętam, muszę zajrzeć do Excela. Nie było łatwo, bo akurat wtedy był szczyt braków w osprzęcie, nawet pancerzy nie dało się kupić od ręki. Finalnie wyszło świetnie i w mojej opinii było warto. Zważyłem koła od Ruuta, wyszło niecałe 1900 g, oczywiście bez tarcz hamulcowych. Aha, pamiętaj, że do odpowietrzania klamkomanetek potrzebujesz adapter gwintu do lejka.
    1 punkt
  37. @Eathan- też mam siodełko SELLE ITALIA MODEL X w swoim Ridleyu. I również moje odczucia przy używaniu go są pozytywne. Również na dłuższe trasy. Odnośnie kół, zamówiłem w Lemonbike'u koła DT SWISS RR521 na piastach DT SWISS 350 i sprzychach Sapim RACE wraz z tarczami Shimano SLX. Koła przystosowane do tubless, ale obecnie będę jeździł na dętce i oponach Continental Contact Speed 35c - choć pewnie docelowo w pewnym momencie przejdę na tubless. Możesz pisać, jakbyś był ciekawy opinii na temat tej konfiguracji. Fabrycznie miałem założone koła SHIMANO WH-RS171, straszne kartofle, ważą 1995 g + opony Victoria Terreno Dry 38c 1396 g. miałem je sprzedać, ale przeznaczę je jako koła zimowe, wrzucając pewnie jakieś opony typowo zimowe o maksymalnej szerokości, jaka mi wejdzie.
    1 punkt
  38. Dziękuję za (p)odpowiedzi! FLY kupiony. Jest Altus! Wszystko śmiga super i do tego bardzo ładnie wyglada ! Syn szczęśliwy!
    1 punkt
  39. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-r-raymon-crossray-e-5-0-gent-9s-m350-pd35517/ Może ten ( jest też kilka innych sztuk0, cena wydaje się być interesująca
    1 punkt
  40. 1 punkt
  41. W punkt kolega napisał, kosztorys to podstawa! Rama i koła, kierownica jest. Ale każdy brakujący puzzel to kasa kasa kasa. Jeśli w piwnicy dużo części można składać prawie bezkosztowo, ale od podstaw: tanio nie jest przerzutka kabel pancerz jarzemko hamulec siodełko pedał korba kaseta chwyty widelec bieżnia łańcuch klamki manetki, brakujące klucze. Kosztorys na kartce dobra sprawa!
    1 punkt
  42. https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-nietypowy-rower-CID767-IDfvozL.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 https://www.olx.pl/d/oferta/bicykl-nietypowy-mlodziezowy-32-22-z-wolnobiegiem-CID767-IDRA5Wb.html
    1 punkt
  43. Tysiące kilometrów przejechałem na oponach 23 mm, a gleb na szosie miałem na nich dokładnie jedną, i to na lodzie. Wiele opon i tak realnie przekracza deklarowane 23 mm. Nie wiem, czy zauważyłeś, ale te Lithiony akurat mają 25 mm. Bez problemu za podobną cenę można kupić i 25 czy 28 mm. No ale jak ktoś chce się przyczepić, Tak jak TY, to zawsze może. A może, ChuChu, warto się w końcu nauczyć składać w zakręty, a nie zrzucać wszystko na opony?
    1 punkt
  44. @PanSamochodzik1 ja będę sprzedawał swojego marina nauk hill 2 🤣🤣🤣. Ma zjechane sporo szczytów włącznie z Baranią po której się szlajał niemal co tydzień. Bardzo wdzięczny rower a napęd w moim jest na sramie więc nie narzekam. Późniejszy riff żonę na schimano też dawał radę (tak mieliśmy go i mamy jeszcze jedną 1🤣 ) . Tak że ja tam go lubię ale chcę więcej koła Teraz sprawa hamulców. Kup sobie. Wszystkie te rowery będą miały przeciętne hamulce. W moim mam Magury mt5 i to inna zabawa jest. To co zrobisz w marinie to łożyska i hamulce. Łożyska wymieniłem po dwóch. Ale poszly lepsze i żadna woda mu nie straszna Poza tym ja do tego roweru nie mam zastrzeżeń. Ja w nowym pierwsze co to chce hamulce wymienić więc albo zabiorę ze swojego albo kupię a te pójdą z rowerem. Na górskie wycieczki jest super. Na konkretne enduro daje radę. Na flow też bez problemu a i poskakać można. A jak chcesz coś powyżej 10 to zobacz na ALPINE TRAIL 7 ale też hamulce wywalasz odrazu i dajesz jakieś Magury czy hope . A jak by co to mój za niedługo będzie chyba szukał nowego domu 🥺
    1 punkt
  45. slipy powodują otarcia lepsze bokserki sportowe termoaktywne bezszwowe
    1 punkt
  46. Do Fikander. To że robię tyle km a nie więcej czy mniej nie świadczy o zaimponowaniu. Nie każdy musi robić tyle co inni. A Ty imponujesz, że masz opony za gruby hajs? Nie wiem czym się sugerujesz że to plastik. Jeżeli ceną to znaczy, że masz kompleksy tzw. kolarzy PRO co uważają że co drogie to na pewno musi być najlepsze. . Ale to jest tylko moja opinia.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...