Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 28.06.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
To jak już jesteśmy przy technikaliach alli to polecam dla dobra internetowych kolegów skracać linki: https://pl.aliexpress.com/item/32870253346.html?spm=a2g0o.productlist.main.7.bed36eCy6eCyeh&algo_pvid=4a5d637a-f8c6-4e79-b13d-82d96ff5b61f&algo_exp_id=4a5d637a-f8c6-4e79-b13d-82d96ff5b61f-3&pdp_npi=3%40dis!PLN!76.16!19.33!!!!!%402145279016879382082485360d0790!65620199636!sea!PL!0&curPageLogUid=bzuafx3ZMsLx to to samo co aliexpress.com/item/32870253346.html Wszystko co (nie tylko w alli!) po znaku "?" to spam pozwalający namierzyć kto korzysta z jakiego linku od kogo (i kto to tam wie jakie jeszcze informacje sobie tam przekazuje strona).7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Też nazywam swoje rowery damskimi imionami, ale z żadnym się jeszcze nie ożeniłem, szacun! 😜3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Lekko ponad 100km na szosie z kolegą. Bo lekarze w maju mówili "pół roku bez sportu". Człowiek tak wyposzczony, że nawet wiatrem 30km/h się nie przejmuje. 😜2 punkty
-
2 punkty
-
Z Warszawy do Działdowa Koleją Mazowiecką. Potem Grunwald, Ostróda, Ruś, Orneta, Braniewo, Frombork, Tolkmicko, Stegna, Gdańsk, Sopot i meta w Gdyni. Po drodze dwa noclegi w agroturystykach (miał być namiot, ale pogoda była fatalna). Trasa bardzo prosta, głównie asfalt. Szczególnie polecam piękne aleje na Warmii, wijące się we wszystkich kierunkach (tam także sporo niewielkich podjazdów). Mniej więcej od Braniewa robi się płasko.1 punkt
-
Miałem Maratona 23 i 25 mm w tym też plusa i wszystkie ściągały w rowkach, to efekt wysokiego ciśnienia i nadmiaru miękkej gumy na nim, guma trzyma się szyny i chce zostać i tak to odbierasz. Można się przyzwyczaić, te opony dzięki elastycznej wkładce i bieżnikowi są niepowtarzalne. Twarde i miękkie na raz. Na twardym nalana elastyczna guma. Nie ma wąskich opon tak przyczepnych w mieście jesienią. Dobrze na parszywym asfalcie czy alejkach parkowych. Nawet zjeżdżałem po singletrakach …😀 Szersze Maratony są bez porównania bo nie pompuje się ich tak mocno i jeżdżą normalnie.1 punkt
-
Klamka hamulca magura mt5 i rowerowo albo i nie buty szitmano me7(702)1 punkt
-
1 punkt
-
A my skąd mamy wiedzieć co to w ogóle jest? Jaką ma specyfikację? W jakim jest stanie? W jakim jest rozmiarze? Jak ten rozmiar ma się do twoich wymiarów?1 punkt
-
Wspaniały to sklep, lubimy takie dary, dary losu. Zdjęcia prosimy, gdy będzie gotowy!1 punkt
-
Ostatecznie dorwałem ramę Felt Nine Solo, nową ze sklepu... leżała tam kilkanaście lat czekając na mnie1 punkt
-
Sam kupiłem cały świat ale przestałem używać telefonu w roli nawigacji. Może czasem awaryjnie, albo z lenistwa, jak chcę coś sprawdzić a nie chce mi się blaszaka odpalać. Na blaszaku i tak wolę Brouter w przeglądarce. Wyznaczam ślad, koryguję, konfrontuję z google street view - mimo że ma stare dane to jednak unikam dróg gruntowych bo czasami można się zakopać w piachu. Potem gpx wgrywam do ręcznego Garmina. Mowa o wypadach sakwiarskich, gdzie jest plan na dany dzień i niespodzianek nie oczekuję. Komoota oplaciłbym, gdybym miał ręcznego turystycznego Garmina albo z opcją przerzucania gpx przez BT albo takiego, na którym da się zainstalować Komoota. Mam wprawdzie zegarek sportowy z opcją eksportu tras z Komoota i mogę go awaryjnie użyć w roli nawigacji ale... W sumie dokupiłem te mapy na musiku, w trakcie wyprawy i teraz są mi niezbyt potrzebne. Z drugiej strony, 99 zł to nie pieniądz, czasami się więcej w knajpie zostawi....1 punkt
-
Od razu mówię - oponę Ride Tour 47c, jakby kusiła, odrzuć. Jest fajna, szybka, trwała, ale raczej na asfalt. Źle mi się na niej jeździło poza nim, stąd właśnie Double Fighter. Z 2.0 jest jeszcze Schwalbe Hurricane/Big Applce, i poza wspomnianym Piedmontem i Race Kingiem raczej nic innego mi nie przychodzi do głowy.1 punkt
-
Do wskazywania prędkości mam jakiś prosty model sigmy. Telefon tylko zapisuje ślad gps.1 punkt
-
Mam takiego gearlocka od roku i sprawdza się bardzo dobrze. W terenie telefon nawet nie drgnie, nawet przy wywrotkach. Jedynie ta naklejka na telefon trochę przeszkadza na codzień więc drugie etui to dobry pomysł.1 punkt
-
W 12 rzędowych ryzyko zakleszczenia praktycznie nie istnieje. Zęby są tak wyprofilowane aby trzymać łańcuch nawet w najgorszym wyrypie. Co do jakości chińczyków np ja mam Stone to przebija oryginał i to potwornie w porównaniu do zębatek np XT. Jakość nawet ciut lepsza niż XTR. Jak podasz jaka masz ramę to można powiedzieć ile Tobie tam wejdzie. Ale przyjmuję ,że 36 powinna spokojnie wejść. Nie mniej tego jeżeli planujesz wjechać w góry od czasu do czasu a łyda nie jest jak kolarza z "protouru" to założyłbym 34. A co do przeznaczenia roweru to można zrobić sobie hybrydę na "góralu" ,że hoho... Zresztą grawel - co to jest ? .......Hybryda kolarki!1 punkt
-
Wiadomka, ale a) widząc jaki ten angielski jest wszechobecny można jednak spróbować się go poduczyć nawet na własną rękę b) użyć lepszych narzędzi do tłumaczenia od tego odpadu którego używa aliexpress, bo na ali ryzykuje się na przykład takimi przygodami: https://pl.aliexpress.com/item/32870253346.html?spm=a2g0o.productlist.main.7.bed36eCy6eCyeh&algo_pvid=4a5d637a-f8c6-4e79-b13d-82d96ff5b61f&algo_exp_id=4a5d637a-f8c6-4e79-b13d-82d96ff5b61f-3&pdp_npi=3%40dis!PLN!76.16!19.33!!!!!%402145279016879382082485360d0790!65620199636!sea!PL!0&curPageLogUid=bzuafx3ZMsLx Audiofile zachwyceni:)1 punkt
-
Mylisz się. Jak będziesz miał przykładowo oponę 28x47mm to opona 29x1.9 to będzie to prawie to samo. Z natury rzeczy im większa szerokość opony tym wyższy będzie jej profil i nie ma znaczenia czy będzie oznaczone jako 28 czy 29. Rozróżnienie 28 i 29 jest używane głowie po to by odróżnić opony MTB od szosowo-gravelowych.1 punkt
-
Z swojego startowego rejonu czyli tego przypisanego podczas zakładania konta - TAK wyeksportujesz. Z reszty już nie . Musisz mieć wykupiony rejon lub cały świat aby eksportować w sposób dowolny.1 punkt
-
Kup sobie normalny porządny rower. Za te pieniądze jest już w czym wybierać. Skoro dawno nie jeździłaś to trzeba się wziąć za trenowanie a nie kombinować jak się nie zmęczyć No chyba że masz powyżej 110 lat. Zobacz jakie ładne rowery są w tej kwocie: https://www.liv-cycling.com/pl/avail-ar-21 punkt
-
Wiesz ile tam płacą? A tak jest bo poszedłeś kupić produkt tani. Bo konsumenci nauczyli ich że można obniżyć cenę to i badziew kupią... Było iść do lokalnego dobrego sklepu i zapłacić uczciwa cenę wraz z marzą. Potem tam serwisować za uczciwe pieniądze. Wtedy taki sklep może zatrudnić pracownika wyszkolić do i zapłacić mu uczciwe pieniądze i taki człowiek będzie się starał. A sklep będzie mógł dbać o jakość. Ale poszedłeś do marketu który tnie koszty słabo płaci i zleca pracownikowi więcej niż ten może porządnie zrobić a to wszystko po to żebyś Ty mógł tanio kupić. Pamiętaj że taki sklep jedzie na marżach bliskich zeru. Oczywiście w skali się to robi zawrotną kwota ale i tak kwoty jakie zarabiają nie dają dużego pola do podwyżek. Podniesienie jakości kosztuje dość duże pieniądze. Więc oni muszą ciąć koszty czyli obniżyć jakąś obsługi niestety inaczej musieli je podnieść ceny wtedy spadły by im obroty i by splajtowało bo żyją tylko z obrotu mając na poziomie 3% marże1 punkt
-
Nie masz kondycji do lżejszym też będziesz się męczył. Masz kondycję to ci lata czy masz pod sobą 16 czy 13 kg. Co do wagi na zjazdach też półprawda. Widać to po ciężkich elektrykach gdzie są dużo dużo bardziej stabilniejsze na zjazdach. Na technicznych, krętych owszem mniej ale jakie to ma znaczenia w amatorskiej jeździe bez napinki? W ogóle jak pisałem temat z czapy bo wszystko z tematyki fulli AM ma okolice własnie 14-16kg a nawet ciut więcej.1 punkt
-
Tak sobie czytam ten post i jakiego byś nie wzięła to się zmęczysz, ludzie to jednak mają chore ambicje jeśli chodzi o rowery.😉😘1 punkt
-
Tarcze są bardzo OK. Użytkuje 2 komplety 180mm obecnie z hamplami deore (wąski klocek). Do niższuch modeli nie pasują. Co do klocków to użytkowałem blisko 20 różnych chińczyków, również drogich. Żadne nie zbliżyły się do g05s nie wspomibając o jakichkolwiek serii j. Tu naprawdę nie warto oszczędzać.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie jest trochę. 27,5 jest blisko 26 a nie w połowie między 26 a 29. 559, 584, 662. Ja odczuwam różnicę pomiędzy 27,5 a 29. Na tym pierwszym trzeba się "okręcić" jak zostało to wspomniane. Ale - to sprawa mocno subiektywna. @aneciekkwybierz się do jakiegoś dystrybutora Treka, oceń, przymierz, zobaczysz. Tego żaden opis Ci nie da.1 punkt
-
Znalazłem Ale, jaka to była opona, nie wiem. Dual Sport 2019. Mój też jak się okazuje, ale to ta sama rama co 2020. Może ktoś pozna te oponę, mogła pochodzić z roweru Authora z roku 2019, bo wiem że z innego nowego wziąłem na podmiankę. To może być Kenda SBE właśnie, 29x2.1, bo widzę że wtedy składałem swojego fulla.1 punkt
-
OK, tak więc wracam do tematu. Rowerek odpalony. Stopka zamontowana w serwisie i jest gites. Bez stopki turbo lipa by była. I teraz co do samego roweru, bo ktoś wyżej zarzucał na podstawie pytania o stopkę, że zły rower wybrałem, więc tak: Jest gicior, wszystko pasuje, wygodny, śmiga fajnie. Jestem zadowolony w pełni... no może w pełni, bo brakuje mi trochę na zębatce z przodu. Mam 32T. Wcześniej używałem 34T (na dwójce, na której głównie jeździłem) i myślę, że 34T a może 36T mogło by być dla mnie lepsze. Nogi mam wyrobione, więc na prostych lubię czasem docisnąć a też nie chcę najniższych zębatek katować.1 punkt
-
Nie. 530 o wiele lepiej się sprawdza. Nie jest idealna ale nawigacja smartfonem na dłuższej trasie to nie jest praktyczne rozwiązanie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zapewne jak kiedyś nie dojedziesz do pracy na czas, albo i wcale (jak się zerwie czy zaklinuje jakoś) zaczniesz bardziej dbać Też miałem taki rower żadnej troski ale to paradoksalnie najważniejszy jaki stoi w garażu bo musiał dowieźć punktualnie, a nigdy nie brałem zapasu pół godziny skoro do pracy miałem 15 minut jazdy. @Denekgdzieś na forum można znaleźć moje zachwyty na rzecz łańcucha - zerwał się na podjeździe, tuż przed blokiem. Może źle skuty czy coś, lata jeździłem bez przerzutek, na najtańszych łańcuchach, czasem przechodzonych, nigdy mi się nie zerwał. A tu taka niespodzianka, grunt że to droga osiedlowa to skończyło się na otarciach a pod nic nie wpadłem. Jakość komponentów oceniam raczej adekwatnie do ceny. Rama okej, cała reszta tania. Paradoksalnie koła są całkiem solidne, na niezłych obręczach, miałem problem znaleźć taką samą jak dokładałem mu w zimie dynamo. No i opony nienajgorsze, wkładka działa, nie złapałem gumy, i sporo "mięsa" mają na środku bo całkiem nieźle tłumią dziury i nierówności. Piasta S2 była na liście zakupów ale to chyba od czasów covidowych takie braki i problemy - faktycznie kosztuje chore pieniądze o ile jest dostępna. W moim przypadku, z racji problemów z kolanem odstawiłem singla i nie wiem czy kiedykolwiek wrócę do jazdy z jednym/dwoma/trzema biegami. Teraz mam kasetę szosową w mieszczuchu żeby jeździć unikając jakichkolwiek przeciążeń. I sam nie wiem czy sprzedać tego Elopsa czy powiesić na ścianie. Przez myśl przeszła mi nawet jego przeróbka haków pod przerzutki, bo bardzo pasuje mi geometria tego roweru. Ale to może być droga zabawa.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja tam pociągu do pociągu nie mam, ale on ewidentnie na mnie leci, aż mu się oczy na mój widok świecą.1 punkt
-
Jest taka magiczna metoda: U góry oponę opieramy o obiekt i stawiamy rower lekko pod kątem. Działa na oponie szosowe, działa jeszcze lepiej na oponie MTB. Można jeszcze lepiej! Robimy dokładnie tak samo, ale mając prostę kierownicę, opieramy końcówkę o ścianę. W szosie szkoda klamkomanetek. Jak jeżdżę już chyba 9 lat, tak rower wywalił mi się może raz czy dwa razy i to z własnej głupoty...1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00