Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      10 432


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      2 318


  3. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      1 835


  4. niuti

    niuti

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      591


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.06.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo dwa "bajki" Jeden z E-, drugi bez E- 🙂
    11 punktów
  2. 10 punktów
  3. 7 punktów
  4. 6 punktów
  5. Poranna zaduma nad sensem kupna kolejnego roweru.
    5 punktów
  6. Udało się kupić za 90 zł. Sprawdzony na crossie i na szosie, odpukać nie przerywa i nie pokazuje głupot.
    3 punkty
  7. @ChuChu wczoraj wpadło pod 40 km na tych nowych laćkach. Było po deszczu, miejscami bardzo sucho, miejscami wilgotno. Wpadło trochę suchych i mokrych asfaltów, różnych rodzajów szutrów, dróg leśnych i ściółki. Względem fabrycznego druciaka WTB Nano 40C jest przepaść. Opona idzie jak wściekła. Jedyne problemy, jakie zauważyłem to mokry asfalt. Ale tutaj większość miewa problemy i tak jest z Conti. Średnia skoczyła o 1 km/h a jechałem tak sobie na lody. Za to spora różnica jest w kwestii komfortu. Tutaj niby obie opony 40C, ale na Conti jest wygodniej. Ciśnienie 30 psi.
    3 punkty
  8. Bo... na staaarym domku, gdzieś tam w lesie...
    3 punkty
  9. 3 punkty
  10. Aidźpan z piastami DT Swiss. Drugi raz bym na tym koła tylnego nie zaplatał. Żeby wymienić łożysko potrzebujesz dedykowanych przyrządów. Nie jest wcale mniej awaryjna niż Novatec a aluminiowe bębenki w niej rżną się szybciej od kaset niż radiomagnetofon Kasprzak od muzyki disco polo na stoisku w warzywniaku.
    2 punkty
  11. Polecam takie rozwiązanie. Zwiększa głośność piasty, bez potrzeby ponownego zaplatania koła. Ilość szprych nie ma znaczenia. Jak już wymieniasz cały napęd to pomyśl o kole na współczesne rozmiary kasety 10rz+. W zakresie do 9 rzędów nic nowego a dobrego już raczej nie kupisz.
    2 punkty
  12. @kazafaza Fotki dla Tomka niedowiarka. Surly Kung-Fu PawianTM z ogonem na 436mm przy mięsnej oponie 29x2.5 na feldze 30mm wewnętrznie. Jest po 5mm z każdej strony na błotko ... koło weszło słodko 🙂
    2 punkty
  13. 2 punkty
  14. Bo widoczek wiejski z wiatrakami w tle
    2 punkty
  15. Bo domek na zlot rowerowy być może Pozdrow'er😘
    2 punkty
  16. Bo... "wieża" nie odważyłem się przejść po niby moście...
    2 punkty
  17. 2 punkty
  18. Nie jest łatwo obecnie wstać ma wschód słońca.
    2 punkty
  19. Oj, jak sobie uświadomię, że mnie to to też czeka to aż ci współczuję. Nie wiem czy dobrze czy źle, ale te robótki, to na pewno nie w tym sezonie. Bo las słucha...
    2 punkty
  20. Bo wyprawa do muzeum i ...sztywny widelec z XIX wieku
    2 punkty
  21. Bo zapowiadał się całkiem niezły dzień
    2 punkty
  22. Testuję nową torbę bikepackingową w wersji extra ślim-ak. Super mała, super niepojemna, ale za to montaż bez żadnych taśm i gumek - sama się do ramy przysysa.
    2 punkty
  23. Spec jest drogi, to fakt. Ale ma dobrą ramę i dobry, niezawodny, uniwersalny napęd 2x10. 1x11 w rowerze typu przełaj wszędołaz wszędziewjazd to jest pomyłka. No i ma "to coś". A reszta to negocjacje i serce. Albo szukanie podobnego roweru z dwiema tarczami z przodu. Kellys soot bardzo ładny i tańszy, co z tego jak napęd do niczego.
    1 punkt
  24. No to zupełnie w drugim końcu Polski, względem lokalizacji OP. Ale można Sobka odwiedzić 😉
    1 punkt
  25. Rozsądnie to będzie kupić tego treka, nie jeździsz osprzętem tylko rowerem jako całokształt. Samochodem też jeździsz max na 4 biegu? Zapoznaj się z terminem kadencja, twoje stawy będą ci wdzięczne Sprzęt dla ludzi, którym napis na osprzęcie przysłania całą resztę. Zaoszczędzone na kluczowych podzespołach jak rama czy koła w imię 20 złotych więcej na tylnej przerzutce. Zresztą sam zobacz, że te rowery ważą po 15kg (czyli prawie 2 kg więcej nawet od tego treka, który jest na słabszym = cięższym osprzęcie), ta masa nie bierze się z powietrza tylko z niskiej jakości podzespołów
    1 punkt
  26. Nie lubię Cię Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, ale u mnie klamka APEX też jest śliska i mnie to zaczyna irytować 😜
    1 punkt
  27. Zwiększ budżet to będziesz miał dobry osprzęt, mamy rok 2023 a nie 2015, wszystko podrożało Korba 36 z kasetą 11- pozwala przy w w miarę prawidłowej kadencji jechać 40kmh. Jeździsz szybciej rowerem crossowym?
    1 punkt
  28. Korba krzywo siedzi na suporcie Spróbuj zdjąć i założyć ponownie a jak nie pomoże to nowy suport Generalnie normalka przy kwadracie
    1 punkt
  29. Opony mogą być ,,drutowe" albo ,,zwijane" czyli bez drutu . Zwijane są lżejsze . Konkretnych modeli nie podam bo moje ulubione nie są już dostępne , w każdym razie nie w starej wersji . Przejrzyj forum bo tematów o uniwersalnych oponach MTB było sporo . Najczęściej ludzie polecali Continental Race King i Vittoria Mezcal . Mało popularne ale moim zdaniem dobre powinny być Bontragery XR2 . Ja miałem do czynienia z XR3 ale to są już ,,poważniejsze " opony , terenowe . Kiedyś niezłe były Schwalbe Rapid Roby , Smarty Samy tez są w miarę uniwersalne . Jednak wszystkie opony o których napisałem to jednak opony MTB czyli nadające się w teren i w góry . Aha , najważniejsze - nie mogę napisać czy będą mniej hałasowały i miały mniejsze opory toczenia bo nie znam tych które masz w rowerze .
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...