Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.06.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
Zawsze są jakieś plusy. Na wolniejszych oponach mniej się zmęczysz. W trekkingu mam opony 2" i wracam wypoczęty. W gravelu miałem znacznie szybsze semi slicki i wracałem nieźle styrany. Jak je zamieniłem na szybkie szosowe (GP 5000) to po 4-ch dniach jazdy byłem tak skatowany że zasnąć z bólu nie mogłem4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Wyjęli rower z kartonu i przykręcili przednie koło i pedały. Tyle zostało zrobione przed sprzedażą bo tyle robi 99,9% sklepów. Reszta na zasadzie płatnego już serwisu zerowego ew. jak klient wróci z reklamacją.bo wtedy dla nich to dodatkowy przychód (rozliczają się z dystrybutorem/producentem).2 punkty
-
2 punkty
-
@Sobek82 najgorsze jest to, że jak jeździłem wyłącznie na MTB to miałem bekę widząc konsylium gavelowe analizujące idealny tor przejazdu przez kałuże. Oni kminili a ja na MTB jechałem i zapomniałem. Teraz jak wpadł rondel to, to analizowanie zaczyna się udzielać...2 punkty
-
Nie zawsze cyferki idą w parze z własnymi odczuciami, nie idzie za mocno zawierzać że na jakimś teście takie a - takie opony miały jakieś tam opory, czy przebijalność. Wszystko i tak wychodzi w praniu. Ja osobiście do dziś użytkuje G-One bity w 45c co dała mi fabryka i jestem z tych opon zadowolony. Tubeless bezproblemowy - nawet kompresora nie trzeba było, zużycie bardzo znikome, ani jednego kapcia przez prawie 4k km a jeżdżę wszędzie, komfort też na wysokim poziomie jak na gravela oczywiście przy odpowiednim ciśnieniu, nawet średnie niezłe wpadają ( niezłe jak na mnie ) między 24 a 28. Wiem tylko tyle, że kolejne opony jakie wybiorę to też będą z tych szerszych.2 punkty
-
Całe szczęście mamy jeszcze to stulecie do rozważań nad oponami, bo o oponach można bez końca 😉 Forum rowerowe, trzy grupy gravelowe, nigdy mi się nie znudzi 😀2 punkty
-
Ta nakretka jest do ustawienia 'preload' czyli sily z jaka korba dociska do suportu. Ona nie trzyma korby i nie jest pozniej potrzebna. Podobnie jak gwiazdka w sterach.2 punkty
-
Tam jest plastikowa podkładka z bolcem która powinna zatrzymać zsunięcie ramienia z osi. Jeszcze korek plastikowy wkręca się w oś, ale to raczej nie utrzyma. Było nie dokręcone i raczej widać było to wcześniej no ale ... coś zawiniło. Trzeba użyć chińskiej nakrętki w oś wkręcanej zamiast tej plastikowej.2 punkty
-
Wygląda jakby ramię korby nie było dokręcone lub zdecydowanie za słabo dokręcone.2 punkty
-
Śpiesząc się na rower przyodziałeś się na lewo no i znaczek chciał się odcisnąć Skończyły mi się kartony, więc ot taki Bike Wash Cover z ciekawości nabyłem u Majfrenda.2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Tak, ten o którym piszę to przegrzanie obręczy podczas hamowania na zjeździe, długim. Mnie też pękła - ale ze skrajnego zużycia, w mieszczuchu.1 punkt
-
Ja mam 3x10 (42/32/24 z kaseta 11-36) , z którym jeździłem kilka lat, oprócz tego 1x 12 (30t, kaseta 10-51) - pod górkę jest równie dobrze, na płaskim nie czuje by mnie napęd ograniczał. Z tymże nie lubię jeździć na ciężkich przełożeniach. Różnica między 1/11 a 12 raczej jest niewielka.1 punkt
-
Orbea Alma H20 - 12,6 kg Orbea Laufey H10 - 13.1 kg Orbea Laufey H30 - 14.1 kg Szacunkowo oczywiście wg producenta, nie wiem, dla jakiego konkretnie rozmiaru podał te wagi.1 punkt
-
Jak jedna korba zdjęta, to druga z osią wychodzi.1 punkt
-
Ja nie pamiętam korb shimano ze zintegrowaną osią, które miały taką wadę że ramię się samo odkręcało, szczególnie w ciągu ostatnich dwóch lat... A co do stopki to już pisaliśmy wcześniej na temat zastosowania roweru...1 punkt
-
To co powinno Cię niepokoić, to: 1. Dźwięk tarcia 2. "Terkotanie" jakby łańcuch chciał wskoczyć na wyższy/ niższy bieg Jeżeli słyszysz normalny dźwięk łańcucha, tylko głośniej, to tak ma być.1 punkt
-
Racja nie dopatrzyłem że to są Terra Traile, no to mogą faktycznie być na tej słabszej mieszance.1 punkt
-
Będzie, no ale pierwotnie napisałeś że hałasuje na 4-6. Zresztą ciężko powiedzieć co oznacza "hałasuje". Napęd jest trochę głośniejszy na przekosach, ale nie powinno to być nic, co zwraca szczególną uwagę.1 punkt
-
Po zlozeniu mojego Ulepa tez mi odpadla korba. Ponizej szczegoly1 punkt
-
Tak, zwróciło to tylko moja uwagę czy była, bo jeśli nie to możemy wnioskować brak staranności przy składaniu roweru. Jak pisałem jak wszystko było dobrze dokręcone to ramię korby nie odpada.1 punkt
-
Ale podczas stanu odkręcenia się śrub ramienia korby choć przez krótki czas może hamować odpadnięcie. Plastikowa zawleczka z bolcem też powinna pomóc. Pytanie czy była. Jak wcześniej pisałem, zapobiegawczo dać nakrętkę alu zamiast plastikowej. Natomiast trzeba ustalić dlaczego tak się stało. Nie ma możliwości żeby tak nagle, to musiało postępować. Nagle to korba musiała by obkręcić się na osi. Tu źle od początku było skręcone. Brak kompletu.1 punkt
-
No i wjechał na koła CONTINENTAL Terra Trail. Obręcze RONDO są takie sobie. Namęczyłem się z uszczelnieniem opon. Nie obyło się bez użycia nabojów CO2, ale ostatecznie jest sukces! Opona wygląda obłędnie. Dzisiaj zobaczymy, jak jeździ!1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Koła kupione 😊 Miało być budżetowo, a wyszło hmmm... Byłem już prawie zdecydowany na koła Vision Team 30 ale po konsultacji z kolegą posiadającym te koła stwierdziłem, że jednak nie - oprócz schodzącej anody, podobno problemy z bębenkiem i ewentualne problemy z częściami w razie W. Lepsze byłyby Trimaxy ale tu już cena przewyższyła składane koła w Lemonbike. Oczywiście jak zacząłem konfigurację, to cena poszła w górę. Pierwsza jazda za mną i powiem, że jest OK. @nossy jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia.1 punkt
-
1 punkt
-
Do dropbara przyczep rogi - będziesz mieć efekt podobny do tego w pejncie.1 punkt
-
Nie ma co wymyślać koła od nowa, przykręć sobie rogi rodem z 90's mtb i masz co chciałeś. Krótkie, karbon, proste, długie, alu, zagięte...wyboru ogrom.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Klucz w Bordo działa siermiężnie, często muszę robić kilka podejść bo nie wchodzi płynnie do zamka. Przęsła nie są elastyczne, jednak funkcjonalnie i tak zostawiają u-locka daleko w tyle. Do barierek czy stojaków starcza zawsze. W przypadku roweru MTB warto wiedzieć że blokada nie trzyma się w uchwycie transportowym na sztywno, bedzie hałasować przy wstrząsach. Najlepiej byłoby ja wozić na takie sytuacje w plecaku/torbie. Ten typ blokady można łatwo i cicho rozpiąć gdy zna się czuły punkt Jeśli używasz blokady na cały dzień pod jakimś dworcem itp. to lepiej u-locka.1 punkt
-
XD Rowerzysta jadąc danym odcinkiem drogi nie stwarza zagrożenia, zagrożenie stwarza frustrat w większym i cięższym pojeździe który ma jakiś problem z faktem, że ktoś korzysta z PUBLICZNEJ drogi, do której każdy ma prawo. Rozumiem, że przy dw580 (swoją drogą jak to nazywasz "zatłoczoną" to chyba w tym kraju 90% dróg jest zatłoczonych) czy jej okolicach żaden rowerzysta nie mieszka🙂 Dla nikogo jazda rowerem po jakiejkolwiek ruchliwej drodze nie jest przyjemnością, trzeba być szczególnie skupionym i uważać na "królów drogi", którzy za nic mają innych uczestników ruchu. Po prostu nie ma sensownej, alternatywnej trasy i tyle.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00