Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      895


  2. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      7 457


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      7 322


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 835


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.06.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10 punktów
  2. 8 punktów
  3. Bo... na staaarym domku, gdzieś tam w lesie...
    7 punktów
  4. 6 punktów
  5. Zawsze są jakieś plusy. Na wolniejszych oponach mniej się zmęczysz. W trekkingu mam opony 2" i wracam wypoczęty. W gravelu miałem znacznie szybsze semi slicki i wracałem nieźle styrany. Jak je zamieniłem na szybkie szosowe (GP 5000) to po 4-ch dniach jazdy byłem tak skatowany że zasnąć z bólu nie mogłem
    4 punkty
  6. 4 punkty
  7. W życiu trzeba być konsekwentnym. Jak powiedziałem, że nic rowerowego nie kupuję, to nie kupuję...
    3 punkty
  8. Poranna zaduma nad sensem kupna kolejnego roweru.
    3 punkty
  9. Wyjęli rower z kartonu i przykręcili przednie koło i pedały. Tyle zostało zrobione przed sprzedażą bo tyle robi 99,9% sklepów. Reszta na zasadzie płatnego już serwisu zerowego ew. jak klient wróci z reklamacją.bo wtedy dla nich to dodatkowy przychód (rozliczają się z dystrybutorem/producentem).
    2 punkty
  10. @kazafaza Fotki dla Tomka niedowiarka. Surly Kung-Fu PawianTM z ogonem na 436mm przy mięsnej oponie 29x2.5 na feldze 30mm wewnętrznie. Jest po 5mm z każdej strony na błotko ... koło weszło słodko 🙂
    2 punkty
  11. @Sobek82 najgorsze jest to, że jak jeździłem wyłącznie na MTB to miałem bekę widząc konsylium gavelowe analizujące idealny tor przejazdu przez kałuże. Oni kminili a ja na MTB jechałem i zapomniałem. Teraz jak wpadł rondel to, to analizowanie zaczyna się udzielać...
    2 punkty
  12. Nie zawsze cyferki idą w parze z własnymi odczuciami, nie idzie za mocno zawierzać że na jakimś teście takie a - takie opony miały jakieś tam opory, czy przebijalność. Wszystko i tak wychodzi w praniu. Ja osobiście do dziś użytkuje G-One bity w 45c co dała mi fabryka i jestem z tych opon zadowolony. Tubeless bezproblemowy - nawet kompresora nie trzeba było, zużycie bardzo znikome, ani jednego kapcia przez prawie 4k km a jeżdżę wszędzie, komfort też na wysokim poziomie jak na gravela oczywiście przy odpowiednim ciśnieniu, nawet średnie niezłe wpadają ( niezłe jak na mnie ) między 24 a 28. Wiem tylko tyle, że kolejne opony jakie wybiorę to też będą z tych szerszych.
    2 punkty
  13. Całe szczęście mamy jeszcze to stulecie do rozważań nad oponami, bo o oponach można bez końca 😉 Forum rowerowe, trzy grupy gravelowe, nigdy mi się nie znudzi 😀
    2 punkty
  14. Ta nakretka jest do ustawienia 'preload' czyli sily z jaka korba dociska do suportu. Ona nie trzyma korby i nie jest pozniej potrzebna. Podobnie jak gwiazdka w sterach.
    2 punkty
  15. Tam jest plastikowa podkładka z bolcem która powinna zatrzymać zsunięcie ramienia z osi. Jeszcze korek plastikowy wkręca się w oś, ale to raczej nie utrzyma. Było nie dokręcone i raczej widać było to wcześniej no ale ... coś zawiniło. Trzeba użyć chińskiej nakrętki w oś wkręcanej zamiast tej plastikowej.
    2 punkty
  16. Wygląda jakby ramię korby nie było dokręcone lub zdecydowanie za słabo dokręcone.
    2 punkty
  17. Śpiesząc się na rower przyodziałeś się na lewo no i znaczek chciał się odcisnąć Skończyły mi się kartony, więc ot taki Bike Wash Cover z ciekawości nabyłem u Majfrenda.
    2 punkty
  18. Bo ciężko zdjęciem oddać klimat takich ścieżek:
    2 punkty
  19. Tak, ten o którym piszę to przegrzanie obręczy podczas hamowania na zjeździe, długim. Mnie też pękła - ale ze skrajnego zużycia, w mieszczuchu.
    1 punkt
  20. https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-nietypowy-rower-CID767-IDfvozL.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 https://www.olx.pl/d/oferta/bicykl-nietypowy-mlodziezowy-32-22-z-wolnobiegiem-CID767-IDRA5Wb.html
    1 punkt
  21. Orbea Alma H20 - 12,6 kg Orbea Laufey H10 - 13.1 kg Orbea Laufey H30 - 14.1 kg Szacunkowo oczywiście wg producenta, nie wiem, dla jakiego konkretnie rozmiaru podał te wagi.
    1 punkt
  22. Ja nie pamiętam korb shimano ze zintegrowaną osią, które miały taką wadę że ramię się samo odkręcało, szczególnie w ciągu ostatnich dwóch lat... A co do stopki to już pisaliśmy wcześniej na temat zastosowania roweru...
    1 punkt
  23. Tak jak pisałem: nie twierdzę że wyrzucisz rower po jeździe na tych oponach. Po prostu miałem kilka różnych opon Continental i Black Chilli zawsze wnosiło bardzo dużo. Prawdę mówiąc, przy jeździe sportowej, z oferty Continental powinno się brać pod uwagę tylko modele z Black Chilli. Mnie urzekło Tufo i Wolfpack w MTB. U Schwalbe i Continental jest sto różnych wersji, mieszanek, nie da się połapać co jest co. Tufo i Wolfpack mają po prostu opony: wybierasz model, rozmiar i masz pewność że będzie to najlepsza możliwa wersja.
    1 punkt
  24. To co powinno Cię niepokoić, to: 1. Dźwięk tarcia 2. "Terkotanie" jakby łańcuch chciał wskoczyć na wyższy/ niższy bieg Jeżeli słyszysz normalny dźwięk łańcucha, tylko głośniej, to tak ma być.
    1 punkt
  25. Będzie, no ale pierwotnie napisałeś że hałasuje na 4-6. Zresztą ciężko powiedzieć co oznacza "hałasuje". Napęd jest trochę głośniejszy na przekosach, ale nie powinno to być nic, co zwraca szczególną uwagę.
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Tak, zwróciło to tylko moja uwagę czy była, bo jeśli nie to możemy wnioskować brak staranności przy składaniu roweru. Jak pisałem jak wszystko było dobrze dokręcone to ramię korby nie odpada.
    1 punkt
  28. Ale podczas stanu odkręcenia się śrub ramienia korby choć przez krótki czas może hamować odpadnięcie. Plastikowa zawleczka z bolcem też powinna pomóc. Pytanie czy była. Jak wcześniej pisałem, zapobiegawczo dać nakrętkę alu zamiast plastikowej. Natomiast trzeba ustalić dlaczego tak się stało. Nie ma możliwości żeby tak nagle, to musiało postępować. Nagle to korba musiała by obkręcić się na osi. Tu źle od początku było skręcone. Brak kompletu.
    1 punkt
  29. Ja znowuż dylematy z widelcem od Pine Mountain, nie dość że rozstaw 110 pod qr, który ogarnąłem to jeszcze mocowanie dolnej bieżni w standardzie 1/2 cala. 🥹🙃 Co nie zmienia faktu że z kompletem sterów i tak wychodzi tanio. Na ten czas wsadzam aluminiaka za stówę że sztywną osią, oś przelotowa jest na imbus 6mm więc mam nadzieję że szybko nie wyrobię gniazda, jak gdzieś tu czytałem na forum o problemach z ich odkręcaniem. Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  30. Ramie korby musiało się zsunąć z osi. To wcześniej widać ale nie wypominam tego. Jest zawleczka która powinna powstrzymać całkowite odpodnięcie. Rada moja kup taką nakrętkę zamiast plastikowej. Jest na Amazon za około 40 PLN.
    1 punkt
  31. Koła kupione 😊 Miało być budżetowo, a wyszło hmmm... Byłem już prawie zdecydowany na koła Vision Team 30 ale po konsultacji z kolegą posiadającym te koła stwierdziłem, że jednak nie - oprócz schodzącej anody, podobno problemy z bębenkiem i ewentualne problemy z częściami w razie W. Lepsze byłyby Trimaxy ale tu już cena przewyższyła składane koła w Lemonbike. Oczywiście jak zacząłem konfigurację, to cena poszła w górę. Pierwsza jazda za mną i powiem, że jest OK. @nossy jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia.
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Bo za takie obrazki lubię te najlepsze szlaki rowerowe 😊 (ile "osób" widzicie na rowerze cargo?) Więcej o szlaku rowerowym nad Loarą we Francji w forumowym wątku: Szy.
    1 punkt
  34. Do dropbara przyczep rogi - będziesz mieć efekt podobny do tego w pejncie.
    1 punkt
  35. Mnie dziwi dlaczego w tym kraju jest tyle rowerów MTB gdzie 80% Polski przejedziesz na składaku. 😉
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Bo gravelowałem moim januszowozem i było super🙂
    1 punkt
  38. Bo łatwiej jest wielbłądowi przejść przez ucho igielne, niż gravelem wjechać do królestwa niebieskiego.
    1 punkt
  39. Klucz w Bordo działa siermiężnie, często muszę robić kilka podejść bo nie wchodzi płynnie do zamka. Przęsła nie są elastyczne, jednak funkcjonalnie i tak zostawiają u-locka daleko w tyle. Do barierek czy stojaków starcza zawsze. W przypadku roweru MTB warto wiedzieć że blokada nie trzyma się w uchwycie transportowym na sztywno, bedzie hałasować przy wstrząsach. Najlepiej byłoby ja wozić na takie sytuacje w plecaku/torbie. Ten typ blokady można łatwo i cicho rozpiąć gdy zna się czuły punkt Jeśli używasz blokady na cały dzień pod jakimś dworcem itp. to lepiej u-locka.
    1 punkt
  40. XD Rowerzysta jadąc danym odcinkiem drogi nie stwarza zagrożenia, zagrożenie stwarza frustrat w większym i cięższym pojeździe który ma jakiś problem z faktem, że ktoś korzysta z PUBLICZNEJ drogi, do której każdy ma prawo. Rozumiem, że przy dw580 (swoją drogą jak to nazywasz "zatłoczoną" to chyba w tym kraju 90% dróg jest zatłoczonych) czy jej okolicach żaden rowerzysta nie mieszka🙂 Dla nikogo jazda rowerem po jakiejkolwiek ruchliwej drodze nie jest przyjemnością, trzeba być szczególnie skupionym i uważać na "królów drogi", którzy za nic mają innych uczestników ruchu. Po prostu nie ma sensownej, alternatywnej trasy i tyle.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...