Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 16.06.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
20 punktów
-
18 punktów
-
12 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
Bo za takie obrazki lubię te najlepsze szlaki rowerowe 😊 (ile "osób" widzicie na rowerze cargo?) Więcej o szlaku rowerowym nad Loarą we Francji w forumowym wątku: Szy.7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Może warto coś na uspokojenie zażyć. Jesteś tak naspidowany wymianą części że zapomniałeś jeździć na rowerze. Ramę mogłeś kupić i wtedy byś się realizował. Hamulce jeżeli już musisz to M6100 wystarczą. Klocki semi metalic po 35 PLN do nich masz w Decathlon. Tarcz nie zmieniaj. Zamiast "podskakiwać", do serwisu, kup komplet narzędzi i sam wszystko ucz się robić. Tym bardziej że to prosty rower.4 punkty
-
Śmiech to zdrowie, dobrze że się nawróciłeś, niech moc będzie w korbie 😉3 punkty
-
3 punkty
-
W zeszły długi weekend przejechałem całą MPR z dużą grupą znajomych. Trasę rozłożyliśmy sobie na 3dni i było optymalnie. Całość planowaliśmy z dużym wyprzedzeniem bo już w zeszłym roku wraz z zamówieniem noclegów itp. Jechaliśmy 90% na MTB , kilku znajomych na gravelach i dla nich trasa okazała się znacznie trudniejsza. Przede wszystkim problematyczne są odcinki gdzie można zakopać się w głębokim piachu, ja na oponach 2,35 dawałem radę ale gravele się już poddawały. Trasa jest w wielu miejscach słabo oznakowana, trzeba posiłkować się śladem GPX. Ogólnie nasze wrażenie było takie, że to mocno nie dokończony projekt Generalnie cały wypad oceniamy pozytywnie głównie ze względu na widoki i obcowanie z naturą.2 punkty
-
Dobrze że to napisałeś @XC100S bo mi się popcorn skończył 😘2 punkty
-
Odpuść temat hamulców. Chcesz poczuć różnicę i komfort z jazdy to zainwestuj w lekkie opony (Continental Race King / Schwalbe Racing Ralph) a potem w lekkie koła. Hamulce które masz są w zupełności wystarczające do zastosowań w jakich chcesz ten rower używać.2 punkty
-
Najpierw dotarłbym porządnie te hample które tam masz i dopiero ewentualnie potem myślał o zmianie. Na początek klocków... Te klamki XT8100 mają taką budowę, że mogą kolidować z obejmą Twojej manetki - w efekcie będziesz miał albo niewygodnie ustawioną klamkę, albo manetkę - pooglądaj sobie to na spokojnie, żebyś potem nie miał dodatkowych stresów:)2 punkty
-
Na 19mm to się na 2,25 jeździło i było dobrze więc co to w ogóle za dylematy.2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Rower i kask kupiony, jestem bardzo zadowolony i dziękuję wam!1 punkt
-
Tylko że musiałbyś kupić pewnie coś z topowych marek. Ja wybrałem Kool Stop bo swego czasu kupiłem ich okładziny do V-brake i dosłownie zmiotły wszystkie inne których używałem przez cale lata. W obu przypadkach niestety tanio nie było.1 punkt
-
W sumie to wszystkie nadałyby się na singletrack albo żeby coś poskakać, ale gdybym chciał coś takiego porobić to chyba najchętniej wybrałbym dartmoora.1 punkt
-
Wszystkim nam się podoba, tak samo jak Jennifer Lynn Connelly w pięknym umyśle i tak samo osiągalna 😉1 punkt
-
@akl1926 o decathlonie nie bede sie wypowiadał, bo ktoś może się poczuć urażony Co do serii Sub cross to są to bardzo fajne rowery... o ile będzie on dla Ciebie wygodniejszy niż inne, do których może miałaś się okazję zmierzyć. Co do osprzętu to jasne, że da się znaleźć coś co będzie lepsze niż Scott i wcale nie będzie to trudne, tylko czy rower crossowy, który ma lepszy napęd, amortyzator itp. będzie jednoznacznie lepszy? Nie koniecznie, bo co z tego jeżeli będzie Ci na nim nie wygodnie? Kolejna sprawa to kwestia napędu i amora powietrznego... W rowerze crossowym jest dokładnie odwrotnie niż napisano powyżej: Czyli amor powietrzny nie jest jednoznacznie lepszy od sprężynowego, a napęd 1x jest najgorszym co może być w rowerze tego typu (takie napędy wywodzą się z rowerów, które powinny widzieć tylko góry) W skrócie: Przejedź się na innych crossówkach i spróbuj się odnieść do tego Scott'a. Zwróć uwagę na układ kierownicy w Sub Cross'ie. Jeżeli jesteś drobna i wąska w barkach to taka delikatnie wygięta kiera jak w Sub cross'ie może Ci bardzo pasować. Zwróć uwagę na detale i dopasowanie, bo wydając 5k na crossówkę otrzymasz bardzo fajny rower niezależnie od marki.1 punkt
-
Gravelkingi są w wersji Plus i wtedy jest ok. Ale oczywiście kosztem oporów toczenia.1 punkt
-
1 punkt
-
Hamulce możesz spokojnie kupić z aktualnych modeli, tam masz manetkę 4100 więc z ustawieniem problemu nie będzie. Koła które tam są nie są złe - 30mm szerokości, tubeless ready, łożyska maszynowe, sam rower nie jest ciężki. Fabryczne krakeny też nie są złymi oponami.1 punkt
-
@Eathan gdybyś się zdecydował na Thundero 44c, czarne, to daj znać. Mam nowe na sprzedaż. Założyłem w zimę, a ostatecznie kupiłem szosę i Gravel idzie na części. Cena będzie odpowiednio niższa, z racji że je już zakładałem ( z dętką). Oczywiście nie przejechały ani metra.1 punkt
-
Wszystkie opinie są subiektywne, bo zależą od własnych doświadczeń, własnego wysportowania, wieku, a co za tym idzie bólów tu i ówdzie oraz opływowych kształtów , a także terenu po jakim się jeździ, więc nie ma jedynie słusznej prawdy. Natomiast nie zgadzam się z tym, jak ktoś pisze o siedzeniu na krześle, bo tak też nie jest.1 punkt
-
Ja z kolei mam Tufo Thundero w szerokości 44C. Pod koniec sierpnia minie rok od momentu założenia na koła, obecnie mają przejechane 2200km. Używam je w rowerze crossowym i jak mi się zużyją to pewnie kupię drugi taki sam komplet. Dla mnie jest to dobra uniwersalna opona na asfalt, szutry, chodniki, ścieżki leśne, wały. Jeżdżę z dętkami na ciśnieniu 3bary. Do tej pory nie złapałem kapcia, ale to kwestia szczęścia. Opony dobrze oczyszczają się same z błota i nie łapią małych kamyczków które trzeba wyjmować palcami z bieżnika.1 punkt
-
Próbowałem dowiedzieć się czegoś na temat tej regulacji mostka, ale nie umiałem się po ukraińsku dogadać Tarczę na przód masz 180, mocowanie 6 śrub. Same hamulce z linku będą OK.1 punkt
-
Moją opinię już znasz, także nie będę się powtarzać. Czekam na opinie pozostałych dot. Tufo ✌️1 punkt
-
Z tych trzech modeli znam Panaracer GravelKing SK, zajechałem jeden komplet i od razu kupiłem drugi (to w ramach rekomendacji:)) Jeździłem na nich po wszystkim co się da znaleźć w naszych warunkach i oczywiście w głębokim błocie, kopnym piachu, czy śniegu po osie się poddają. No i na lodzie nie są najlepszym wyborem:) Ale poza tym to nie mam zastrzeżeń, jeżdżę na nich cały rok, przy każdej pogodzie. Wysoka. U mnie pierwszy komplet zaczął łapać kapcie pod koniec swojego żywota, kiedy opony były już naprawdę mocno styrane. Zakładanie i zdejmowanie (u mnie na DT Swiss R500db jeśli dobrze pamietam...) bez problemu. Natomiast nie wiem jak z uszczelnianiem, bo w gravelu nie chciało mi się babrać z mlekiem i jeżdżę na dętkach.1 punkt
-
Zerknij tu, jest posortowane po przebijalności: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews?orderby=pr Patrząc z perspektywy czasu na różne opony, którymi jeździłem to raczej mi się to zgadza. Teraz mam Tufo Thundero i o ile dobrze się tym jeździ (poza piachem i błotem) to nie grzeszą wybitną odpornością na przebicie. Wcześniej miałem Ramblera i było jeszcze gorzej. Z oponami MTB też mi się to pokrywa z ich wynikami. @marcesco czytałem gdzieś opinie, że Terra Speed się szybko kończy, ile na nich przejechałeś?1 punkt
-
Też fakt, sam tak miałem ale z opony robiła się żarówka. @Eathan Raczej nie doradzę w tej kwestii. Z rowerem miałem G-One Allround i mi nie podeszły. Zmieniłem na Terra Speed 40c, zmiana zdecydowanie na plus. Następna opona to było Cinturato Gravel H, jak dla mnie totalna pomyłka, poszły na olxa po miesiącu i kupiłem Gravelking bodaj 43c. Opony pociły się wszystkimi szwami na bokach i to znacząco - oddałem. Miałem dość przygód i ~listopada wróciłem do Terra Speed ale 45c. Jestem zadowolony ale pod koniec roku pewnie tył się skończy i chciałbym znowu zaryzykować coś nowego 😉, może właśnie Tufo.1 punkt
-
1 punkt
-
Jaki wpływ ma ilość zębów na korbie na zużycie spodenek rowerowych? O co tu chodzi?1 punkt
-
Nie, taki zestaw nie zadziała. Przerzutki pod takie duże kasety, mają inną konstrukcję.1 punkt
-
https://www.mediaexpert.pl/rowery/odziez-rowerowa/kaski-sportowe/kask-abus-macator-szary-rozmiar-l https://www.bikester.pl/met-idolo-kask-rowerowy-M711381.html?vgid=G963513&_cid=21_1_-1_9_339_963513__pla&campaign_detail=smart_shopping&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=adw_19994710927&gclid=EAIaIQobChMI5-7A5-TF_wIV_QqiAx0RJgo5EAQYBCABEgIZQ_D_BwE https://sklepmartes.pl/kask-borg-18575-black-radvik Ale kask trzeba przymierzyć bo może się okazać, że gdzieś gniecie. Patrz też na wagę - czym lżejszy tym lepszy. Ja zamówiłem chyba ze 4 różne jak kupowałem kask mtb i zostawiłem ten pasujący - a mam trochę nietypową budowę głowy bo szerszą na boki niż norma przewiduję i mimo obwodu 56 cm kaski w tym rozmiarze ugniatały mnie po bokach. Możesz też najpierw pomierzyć w sklepach i zamówić taniej przez internet ten, który najlepiej leży. Jak dla mnie Met Idolo duper leży, Abus Macator też fajny1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo nie zrozumiem dlaczego w tym kraju fatbajki się nie przyjęły. Pewnie przez ten brak baranka.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Miód polecam kupować u lokalsów - jak ktoś ma możliwość. Trzeba wspierać pszczelarzy, małorolników i obrót gotówkowy1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00