Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      30

    • Liczba zawartości

      7 322


  2. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      2 931


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      4 519


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      10 432


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.06.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo widoczek: Notabene w tym kraju to aż się chce zostać malarzem 😉
    14 punktów
  2. Bo tak się korzysta z telefonu kiedy ktoś zadzwoni w trasie.
    13 punktów
  3. 13 punktów
  4. 11 punktów
  5. Bo dzika plaża i "sowa prosi: posprzątaj po sobie".
    11 punktów
  6. 9 punktów
  7. Bo pożyczyłem elektryka, a teraz łypię na konto złym okiem
    9 punktów
  8. Z tego co kojarzę jakieś motyle (larwy). Bo ląd mi się skończył:
    8 punktów
  9. Bo kolejny odcinek Trasy Pojezierzy Zachodnich w budowie.
    7 punktów
  10. bo tam byłem parędziesiąt minut temu 😁
    7 punktów
  11. Bo trafiłem na skansen... nie, nie mówię o rowerze 🤣🤣🤣
    7 punktów
  12. Bo.... co to jest? 🤢 jedno z wielu takich krzaków.
    6 punktów
  13. 5 punktów
  14. Ależ zielono się zrobiło w lasach ☺️
    5 punktów
  15. Bo drugie podejście po odbiór prawka 😉🙃 Pozdrow'er 😘
    4 punkty
  16. Bo było nas (z prawej) za mało, więc wezwaliśmy posiłki z południa:
    3 punkty
  17. Bo ja to gdzieś wyżej widziałem
    3 punkty
  18. 3 punkty
  19. Wątpię, żeby były szybsze od obecnych. Jak na turystyczne lekkie, odporność na przebicia przyzwoita ale tak to nic specjalnego. Miałem 35 zwijane i lepiej mi się jeździ na 40-42mm Mondialach Evo. Cięższe i raczej nie szybsze ale dużo pewniej się na nich czuję, lepiej tez sobie radzą w terenie. Obecne: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/panaracer-gravel-king-ss Racery: https://www.bicyclerollingresistance.com/tour-reviews/schwalbe-marathon-racer-2015 Conti GP Urban: https://www.bicyclerollingresistance.com/tour-reviews/continental-grand-prix-urban Conti GP5000: https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/continental-grand-prix-5000-s-tr-28 te dadzą radę urwać 20W ale z odpornością raczej słabo (tutaj uwaga, że inne ciśnienia) Jeżeli jest dyskusja o komforcie, to ja bym stawiał na jak najszersze, które nie będą wadzić masą. Ta sama mieszanka i bieżnik, to samo ciśnienie, to opory spadają proporcjonalnie do wzrostu średnicy. Nie widzę więc sensu w męczeniu się na 28mm
    2 punkty
  20. @ChuChu - najczęściej jeździłem wzdłuż Wisły do mostu Północnego więc na 27 km miałem 7 km szutrówki. Trasa bardzo przyjemna ale mam jej dość. Gassy mi w tym roku wyjątkowo odpowiadają ale do mostu Południowego muszę dojechać i wrócić wałem gdzie mam tą nieszczęsną kostkę. Dlatego się zastanawiam czy pomiędzy 28C a 32C będzie jakaś realna różnica na plus. @Thomass13 o Vittorii myślałem, może w wersji Corsa Pro Control. Jeszcze nie zdecydowałem. Na razie się zastanawiam czy w ogóle dam radę po tej kostce.
    2 punkty
  21. Poprzednie rowery modyfikowałem regularnie i z perspektywy czasu widzę, że to była sztuka dla sztuki. W obecnym nic nie robię, także moją radą byłoby j.w. - sprzedać oba i kupić coś, czego nie będziesz robić tylko jeździć ✌️
    2 punkty
  22. Zdecydowanie za mało korzystam z okoliczności przyrody 🙈
    2 punkty
  23. Nie przesadzaj, możesz jeździć serwisówką do Radziejowic byle wiatr nie zawiewał spalin. Albo w stronę Ferarri potem wiaduktem, Puławska do Kabat i już jesteś w Gassach, a jak jesteś zły to tylko przy Ferrari do koni „iz powrotem” 5 razy i pod prysznic… możesz też pokluczyć na serwisie przy Dawidach i Zgorzale są gładkie kawałki i też śmignąć na nich interwały na sen. Jazda to nie tylko pojemność 2,5 godziny czasem 3x10 minut tabatowo po pracy i masz fajny bodziec… kurcze ostatnie takie numery robiłem w 2013 , czas też się ogarnąć…😊 tak myślę że po tym wypadku… nic nie zmieniaj, zrób 500 km przełamania. Sprawdź opony, hamulec przedni stery działanie klamki, ostrość obu oczu ( może przegapiłeś odrobinę piachu czy plamę na jezdni) . Tylko uważaj na Kinetycznej na siebie. Szosowe gumy mają nielekko, ba koło można do kosza posłać. Bo to jest łącznik do Dawid i Zgorzały, ale może za torami jest druga opcja.
    1 punkt
  24. @DiMoonnA według mnie prawdopodobnie jest tak, że tworzywo buta jest delikatniejsze dla prętów niż ten mosiądz, ale mosiężne bloki prawie z tymi prętami nie pracują (przy moim stylu jazdy). Podczas pedałowania idzie główny ucisk od podeszwy buta z góry i lekkie pociągnięcie pręta od dołu przez blok. Tak czy owak wszelkie hipotezy będą przeze mnie zweryfikowane gdzieś dopiero za 2 lata. Jeszcze z rok zanim zmienię bloki i pedały i z rok zanim będę widział jakieś skutki stalowych bloków + prętów.
    1 punkt
  25. W 35 Gold na pewno, i chyba też w Recon RL, skok zmienia się przez tak zwane "spacer` y".
    1 punkt
  26. Moim zdaniem rowery proponowane przez autora są za duże. Koło 24 cale powinno wjechać na rok a potem można myśleć o 26/27.5. To nie lata 90te, że na komunię kupowało się rower jak dla 14-latka.
    1 punkt
  27. Zaffiro z trefnych serii cena jak widać użytkowa. kupiliśmy z sześć tych opon, i są jakieś takie przestarzałe, pojawiają się nieestetyczne pęknięcia … ale można spokojnie na nich pojeżdzić. Jednak subiektywnie to nie jest turbo opona,jest przyczepna, nie przebija się, ale toczy się tak że jak ma być uau to lepiej dopłacić … W razie chęci testu na kostce brukowej mogę jedną na 100 km użyczyć, chyba nawet nie używaną… 😀
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. Bryle od Trifoxa w wersji fotochrom, a dokładnie model Infinity Smart dark silver axiom. Testowane będą zapewne w weekend, o ile pogoda dopisze:
    1 punkt
  30. Generalnie to przy tym rowerze bym się w koszty w ogóle nie ładował
    1 punkt
  31. Sprzedaj oba, kup ciężką endurówkę na gumach 2.8". Pojeździj sezon. Potem przekonasz się, że różnice pomiędzy Twoimi dwoma rowerami są kosmetyczne.
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Nie, włożenie do szosy prawie gładkiej opony 33c nie zrobi ci z niej ociężałego gravela, będzie brakowało twardych przełożeń Jak już czujesz wewnętrzną potrzebę zrobienia czegokolwiek to ogarnąłbym sobie korbę 46-36 (czy tam wymienić młynek na 34 i mieć 46-34) a resztę zostawił jak jest (ewentualnie wstawił tę przerzutkę grx jak będzie mocno poza asfaltem tłukło)
    1 punkt
  34. podobno można ją jakoś tuningować i waga się zmniejszy a nie wiem a rama warta tej ceny?
    1 punkt
  35. W piątek pykło 2 k w tym roku, a po sobotniej jeździe lekko bolało mnie przedramię, nogi nic W niedzielę odpuściłem - nie było sensu się zmuszać, zresztą raczej na siłę nie jeżdżę, no może mam jakiś tam program przejażdżkowy, ale nic za wszelką cenę. Teraz się czaję na długi łikend, bo w robo łaskawie dali piątek wolny - niby pogoda ma być nie halo, ale z cukru nie jestem, poza tym trzeba się zmobilizować do jak najwcześniejszego wyjazdu, bo rano raczej burz nie będzie W sumie deszcz jest potrzebny, bo jest bardzo sucho/pyliście - po kilku km rower był zakurzony bardziej niż czasami po kilkudziesięciu... PS nie rozumiem niektórych kolegów (nie zdradzę personaliów, ale podpowiem, że zielony Trek 😜) - mieć MTB, i w dobrych warunkach objeżdżać duży las dookoła, zamiast jeździć po nim , no nie czaję, wiem że można wszystkim wszędzie, ale tego chyba nie zrozumiem...
    1 punkt
  36. Dalej staram się nic nie kupować... Dlatego za godzinę jadę odebrać kask Bontrager Velocis Mips https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/części-rowerowe/akcesoria-do-rowerów/kaski-rowerowe/kaski-szosowe/kask-szosowy-bontrager-velocis-mips/p/14896/
    1 punkt
  37. Kupując drugi rower uznałem, że nie będę dokupywać do niego dodatkowych zabawek. Staram się i w ramach nic niekupowania nabyłem: torebka ORTLIEB Saddle Bag Two Micro, kierownica Specialized Hover Flare, rękawiczki Specialized Geometry Grail, czujnik Garmin Speed Sensor 2, uchwyt do Garmin Edge montowany do mostka, owijka Fizik Tempo Microtex Bondcush Soft 3mm, lampkę Bontrager ION 200 RT (do kompletu posiadanej już Flary RT), kilka różnych zapięć na lampki tak, by logistyka między rowerami była wygodna, ulubione koszyki RaceOne z ładowaniem bocznym (cała rodzina na nich jeździ). Poza tym kilka drobiazgów celem uniknięcia przekładania obowiązkowego wyposażenia, głowica do pompki CO2, uchwyt na naboje CO2 pod koszyk bidonu, zapasowa dętka, łyżki do opon Schwalbe 1847, zapasowa spinka do łańcucha, Staram się nie kupować
    1 punkt
  38. Bo jaka ta niemiecka wieś zacofana, nie to co u nas - u nas już dawno na chałupach i stodołach nowoczesny eternit a u nich ciągle strzecha, jak w średniowieczu jakimś 😁
    1 punkt
  39. Bo zza winkla... tzn. zza drzewa.
    1 punkt
  40. Jak na moje to tam powinien być plastikowy uszczelniacz.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...