Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      7 322


  2. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      823


  3. WaGiant

    WaGiant

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      2 399


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 519


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.05.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo na obiad do babci. Pozdrow'er 😘
    12 punktów
  2. 10 punktów
  3. Bo w lasach mokro ale udało się złapać słońce na szosie.
    8 punktów
  4. Bo coś mało kolorów jak na maj.
    8 punktów
  5. 7 punktów
  6. Bo jak tak pochmurno to ja dam trochę słońca
    7 punktów
  7. Bo było tak fajnie, że gdyby nie uszy, to miałbym uśmiech dookoła głowy 🚴‍♂️
    6 punktów
  8. Spodenki Enjoy the distance (rogelli flex), skarpetki essential i nowy profesjonalny widelec dla mojej Pani, której zupełnie nie wiedzieć czemu kultura pracy 12-letniego XCT przestała odpowiadać... Znaczy się będzie grany remont jej Gianta Bouldera.
    3 punkty
  9. Świetnie. Ktoś grzebie w telefonie podczas jazdy? Po co go karać, każdemu się może zdarzyć. Ktoś zaśnie podczas jazdy i spowoduje karambol? Widocznie był zmęczony, odstąpić od kary. Kogoś oślepiło słońce i potrącił pieszych na przejściu bo nie widział czerwonego światła? Nie jego wina, z naturą nie wygrasz. Chyba musisz wrócić na kurs prawa jazdy. Podtrzymuję również swój pogląd, że każdy kierowca powinien przechodzić okresowo badania psychologiczne.
    2 punkty
  10. A czy klocek wystaje okładziną ponad krawędź obudowy? Czy dociskasz tarczę do obudowy zacisku, zamiast do klocka?
    2 punkty
  11. Uważajcie tam na siebie 🥹😘 Pozdrow'er 😀
    2 punkty
  12. Bo prosto z cook pitu. Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  13. Ja zamawiałem d791/2 boostowe pod IS, komplet (p+t) wychodził 260zł kilma tyg temu ;). Oryginał.
    1 punkt
  14. Może w latach '50 '60 '70 '80, teraz nadaje się do podlewania ogródka. 😉
    1 punkt
  15. Też kupiłem ostatnio Markhor-a, to jest chyba jeden z lepszych amortyzatorów jaki jeszcze jest dostępny pod oś qr. 9mm, kilka razy już go rozbierałem. Można się pokusić o nie robienie serwisu zerowego bo oleju i smaru wewnątrz fabryka nie pożałowała. Zrobiłem mu zmianę skoku na taką jakiej producent nie przewidział.
    1 punkt
  16. Rozbierz go i wyczyść, sprawdź stan klocków i wymień linki. Jak to nie pomoże to wymienić cały hamulec. Albo jak piszą w Google. Jeżeli nie odbija, spróbować ręcznie odciągnąć klocki od obręczy - jeżeli swobodnie, lekko udaje się odcinągnąć klocki od obręczy znaczy że coś jest nie tak ze sprężyną (za słaba). Jeżeli przy ręcznym odciąganiu klocków od obręczy czujemy spory opór, znaczy że coś jest nie tak z 'ruchomymi miejscami' hamulca. I JESZCZE ZMIEŃ DZIAŁ NA "HAMULCE" BO MASZ W ZŁYM DZIALE. Inaczej przeniosą ci temat do kosza.
    1 punkt
  17. Za 105zł komplet uszczelek kurzowych a za 150-160 cały service kit. I w jednym i drugim są kurzówki evil genius.
    1 punkt
  18. Pedały przyjechały, zamontowałem. Ale nie nie wypróbowałem. Zobaczę, czy większe oparcie stopy będzie wyczuwalne. Wyglądają pięknie. Lubię pstrokate sportowe rzeczy.
    1 punkt
  19. Dzięki @Rafu za porady, szczególnie żeby zerknąć na elementstore.pl. Zaufałem info z tej strony, dzisiaj przyszły Trailcross LT w rozmiarze 43 1/3 i są w sam raz (a może nawet odrobinkę za duże, ale myślę że w czasie jazdy noga trochę spuchnie i w sam raz wpasuje się w buta. Z kolei mniejszy rozmiar chyba już byłby za mały). Gdybym sugerował się oficjalną rozmiarówką, wziąłbym rozmiar albo nawet dwa większe i bym wtopił. Buty wyglądają super, nic tylko się przejechać Swoją drogą, każdy pewnie już to wie, ale polecam niemieckie sklepy (bike-components, bike-discount). Da się kupić rzeczy nawet kilkadziesiąt % taniej. Na polskich stronach Trailcross LT po 500+ zł i nawet nie każdy rozmiar jest, na bike-components są wszystkie rozmiary za coś koło 75 euro + 4 przesyłka.
    1 punkt
  20. Nakręcasz się i nad interpretujesz to co się pisze. Jest jakiś kaliber potencjalnego przeginania od lukania w smartfona po przejazd rowerem przy nie do końca podniesionych rogatkach. Nie tak dawno dowalili emerytowi na wsi zgodnie z taryfikatorem. Dlaczego zakładasz, że forma słownej reprymendy czy wytłumaczenia jak to robi a choćby "sławny" niektórym policjant z krakowskiej drogówki była by zła kiedy uzna, że to wystarczy? Czy za wszystko trzeba walić obuchem w łeb? Kurna chłopie są takie kraje gdzie do baru pomyka się autem i nim wraca bez picia bezalkoholowego. Ale oczywiście zaraz są tacy co mają inne poglądy z innych krajów. Jak jesteś aż tak ortodoksyjnym Talibem to przykro. A co do zasad. Kiedyś jechałem do Norwegii. Trochę w Szwecji, i tam sporo i nikt mnie nie zatrzymał choć też minimalne się coś tam przekraczało. Dojechały mnie u nas bo przekroczyłem o 15 km w centrum lasu przy budce obok jako 100 m teren zabudowany. Mam 1 mandat z fotoradaru bo miałem 11 km więcej na 2 pasach . Jak płaciłem tą stówkę to się chłop w ITD śmiał, że więcej było zawracania tyłka formalnościami do mnie niż to co zapłaciłem za taką bzdetę. Trzymanie sie w 100% zasad to ani ani czyli jak by przez te 100 tys ktoś za tobą nagrywał to masz zerowy bilans na koniec roku. Nierealne. A tak w ogóle nos w telefonie mają też piesi na przejściach a oni sami też jak wiesz mogą spowodować karambol.
    1 punkt
  21. To miała być wymiana ramy a nie połowy roweru albo kupowanie "entry level" na altusie gdzie trzeba wszystko wywalić do gołej ramy. Co jest złego w prostej ramie, na dobrych standardach do zwykłego przemieszczania się nawet po ciut wymagającym lesie.
    1 punkt
  22. Offset 3mm ale widzę, że masz mało miejsca przy rurce "łańcuchowej"
    1 punkt
  23. Nooo... To takie. Ja to poszukałbym na Ali 🙂.
    1 punkt
  24. Nie jest to zły przekaz, bo na piechotę faktycznie jest dużo lepiej niż kiedyś. A nadinterpretacja, nagłe hamowania itp. to już skutki braku edukacji, zbyt niskiej kultury drogowej. Ludzie nie są przyzwyczajeni do zwracania uwagi na innych, nie uczą się ich zachowania, więc nie potrafią dobrze szacować zamiarów. Ma to też konsekwencje w drugą stronę, jak się nie przejmuje innymi, to się nie przejmuje czy własne zachowanie jest przewidywalne dla innych. Doskonale to widać w jaki sposób kierowcy wyjeżdżają z bocznych dróg, tak jakby przejścia/przejazdu nie było, cisną do krawędzi jezdni, tam planują zatrzymanie. Widać jak jeżdżą w rejonach przejść jak jest korek, nie przychodzi im przez myśl, że samochody stoją bo pieszy jest na pasach. Piesi z kolei potrafią wchodzić bez rozglądania się, idzie wzdłuż i nagle myk na przejście, tak jakby nie było jezdni czy ścieżki. Albo raz zerkną i potem nos w telefonie, wylane czy samochód/rower zwalnia żeby przepuścić czy nie. Rowerzyści podobnie, bez rozglądania się. Inni przesadnie reagują i bardzo mocno zwalniają, mimo że widoczność nie jest zła. Kampania informacyjna przy wprowadzaniu przepisów była w miarę ok ale powinna być znacznie dłuższa i zawierać też elementy o tym zwracaniu uwagi na innych.
    1 punkt
  25. https://allegro.pl/oferta/sram-nx-eagle-x-sync-2-30t-3mm-offset-dm-zebatka-9642586422?utm_source=notification&utm_medium=buyerCart&utm_campaign=transaction-notifications-buyercart&snapshot=MjAyMS0wNS0xMFQwNzoyMzozOC43ODFaO2J1eWVyOzM4NmRhYTM2ZWIxNGM1MjA3ZjcyN2YzNjA4NjYzMWYxNzRhNWVlYTRkZDUwOGUxMjJhNzkzZmE0ZjY2ZjkxNTE%3D tylko chyba nie ma sramowskich 36t. Teoretyczne średnice: 34t - 143 mm 36t - 151 mm
    1 punkt
  26. Ja mogę przy użyciu wyświetlacza dz41 wejść w ustawienia wielkości koła oraz limit prędkości. Są to opcje zablokowane przez producenta i skoro na wyświetlaczu nie można zmienić to i bafang go+ tym bardziej tego nie zrobi
    1 punkt
  27. gniotsa nie łamiotsa, prosta i toporna ale tania i bezproblemowa Jak będziesz miał mniejszy skok to nie ma to znaczenia, ważne żeby długość widelca w miarę się zgadzała i główka ramy była pod kątem przewidzianym przez producenta Swoją drogą rowery 27,5 nie są drogie więc może poszukaj sobie jakiejś entry level używki i poprzekładaj swoje graty. Wybór jest o wiele większy niż w przypadku gołych ram. takie coś np https://www.olx.pl/d/oferta/rower-gorski-cube-aim-27-5-cala-CID767-IDUzuV1.html
    1 punkt
  28. Chętnie poznam przyczyny takiej "diagnozy". Oczywiście z czystej ciekawości bo znając twoją forumową twórczość i poglądy na różne tematy jestem pewien, że ogół społeczeństwa odbiera mnie zupełnie przeciwnie. Jakoś do tej pory je przechodzę, ostatni raz w grudniu ubiegłego roku. Nie frustrują mnie sytuacje kiedy pieszy chciałby przejść przez jezdnię i nie muszę szukać dziwnych interpretacji przepisów żeby mu to "legalnie" uniemożliwiać przez moim przejazdem😁 * choć oczywiście mogę być "agresywny" w stosunku do ludzi wypisujących takie głupoty. Dopóki jeździsz sobie na rowerze dwa rozmiary za dużym i kręcisz 50 rpm na nadbiegu to się mogę co najwyżej uśmiechnąć pod nosem. Jednak kiedy twoje wysrywy wpływają na bezpieczeństwo zupełnie przypadkowych osób w obrębie drogi to sytuacja delikatnie się zmienia.
    1 punkt
  29. Peak to lekka rama, ma główkę poszerzaną i może występować ze sztywną osią. Geo bardso konserwatywne pod XC z poprzedniej dekady. Pozostałe wymienione już mocno trącają myszką, sieemiężne i proste.
    1 punkt
  30. 1 punkt
  31. Od poniedziałku mam urlop, więc raczej należy się spodziewać deszczu ze śniegiem i okazjonalnego gradobicia:)
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Nie wiem skąd taki wniosek, jak od czasu do czasu przeglądam niemiecki Ebay Kleinanzeigen (taki odpowiednik naszego olx) to mam odmienne wrażenie widząc ceny ich szrotów, na które u nas nawet by nikt nie spojrzał - szczególnie jak widzę na naszym olx jakieś całkiem niezłe rowery w dość atrakcyjnej a przynajmniej normalnej cenie ale dużo tańsze niż na Ebay Kleinanzeigen i z komentarzem, że zostały sprowadzone z Niemiec, to od razu przed oczami mam obrazek w jaki sposób one zostały sprowadzone... pod osłoną nocy
    1 punkt
  34. Stosowanie się do bezwględnego pierwszeństwa, jest najlepszą drogą do spotkania ze stwórcą/ reinkarnacji/ zostania pożywką dla robaków. Jeżeli ma się trochę oleju w głowie, to się do tego nie stosuje. Ja zwalniam zawsze, nawet jak widzę że samochód/ pieszy stoi i czeka aż przejade. Nawet jeżeli samochód/ pieszy stoi, nie znaczy że jego uwaga jest skupiona na nas. Ile razy było tak, że przejechał jeden rower i wtedy samochód ruszał. Trzeba mieć trochę wyobraźni, no ale trzeba też uczciwie przyznać, że jeżeli samemu jeździ się samochodem, to jest łatwiej. Wtedy zna się sytuację z obydwu perspektyw. Wczoraj, Warszawa, skrzyżowanie Żwirki i Wigury z Banacha. Jechałem od strony Pól Moktlotowskich. Ja jechałem prawidłowo, ścieżką, około 15 km/h bo dojeżdzałem do przejazdu. Obok mnie pojawił się nagle dzban w dresie na MTB, który przeciął mi drogę przez trawnik. Tak się na nim skupiłem, bo nie byłem pewny co zaraz zrobi, że po prostu przejechałem razem z nim przez ulicę. W połowie się zorientowałem, że dzban przejechał na czerwonym, gdy zbliżały się samochody. A ja drugi dzban, pojechałem za nim...
    1 punkt
  35. Kiedy myślimy gravel to od razu nasuwa nam się: GRX, hydraulika, sztywne osie. Jak się kiedyś głębiej nad tym zastanowiłem co NAPRAWDĘ jest mi potrzebne to doszedłem do wniosku że żadna z tych rzeczy. Mieszkam (podobnie jak kolega) na Mazowszu i wyszło mi że napęd 1x9 (40T + kaseta 13-26 Campy), wygodne siodełko i absolutnie najlepsze możliwe opony. Oczywiście przy nieograniczonym budżecie nawet za Di2 bym się nie obraził. Ale czy wszystko to jest mi niezbędne żeby czerpać radość z jazdy ? Warto sobie samemu odpowiedzieć na to pytanie.
    1 punkt
  36. Nie ma to znaczenia, owszem producent dodaje w standardzie hak pod QR ale od ręki można dokupić adapter sztywnej osi - producent nieistotny, ważne aby zgadzała się długość i gwint. Jakoś w lutym sprzedałem Qeridoo Speedkid 2, nie żałuję żadnej złotówki, to był dobry wybór. Sprawdzałem ostatnio ich stronę internetową i mocno zmienili swoją ofertę, także ciężko powiedzieć czy to nadal dobry zakup.
    1 punkt
  37. Daj znać proszę czy jesteś zadowolony z zakupu i jak Ci się na tym sprzęcie siedzi. W mojej okolicy nie mają rowerów Gianta a nie chcę w ciemno kupować. Jestem od Ciebie 1cm niższy więc będę miał w miarę porównanie
    1 punkt
  38. Kolega ewidentnie nie jeździł nigdy na 29x3.0
    1 punkt
  39. Krótka fotorelacja: Jak połączyć manetkę Ispec A z obejmą, w tym przypadku Sram. Coś tam podpatrzyłem w sieci, ale dałem też coś od siebie. Potrzebujemy manetkę (SL-M780), obejmę (na Amazonie jest za 2 dychy) i śrubę m6x30 (tu wziąłem nierdzewną). Zaczynamy. Miejsce pracy mistrza i potrzebne narzędzia (nie wszystkie) Pacjent Dawca Gwintownik M6 w łapę i do boju. Na wylot. Śruba M6 już na swoim miejscu. Trzeba było potem zająć się tą śrubą, bo łeb nie mieścił się w gnieździe obejmy. Jak się nie ma tokarki, to trzeba sobie radzić Sobkiem. Wiertarka w uchwycie + gumówka = pożądany efekt. Nadszedł czas na obejmę. Rzeczona obejma w kleszcze, bo cały czas zbieram na porządne imadło, wiertło 6 mm i lecimy jednocześnie przez 2 otwory. Kolejny krok, to usunięcie tych wypustek. Obejma w jednej ręce, pilnik w drugiej. 10 minut roboty po której wiedziałem, że muszę sobie kupić to imadło jak najszybciej, nawet na raty. Jeszcze dziurka wiertłem 4 mm, w którą wejdzie bolec od manetki. O, ten tu. Wcześniej trzeba upie***lić zagiętą końcówkę, bo jest zbędna. Efekt końcowy. Dajcie lajka, suba czy tam coś innego, co macie pod ręką. Mogłem to zrobić bez zdjęć w zaciszu domowym, a jednak stwierdziłem, że może komuś się taki manual przyda.
    1 punkt
  40. @zlatan, Logika Adidasa jest trochę pokrętna. U mnie sprawdziły się informacje ze sklepu elementstore.pl. Wejdź na jakikolwiek model 5.10 i kliknij w "Jak dobrać odpowiedni rozmiar?". Masz tam podany rozmiar buta i długość wkładki w cm. Porównaj sobie z to z butami, które nosisz teraz i gotowe.
    1 punkt
  41. Dz41 sprawdzony na sucho. Wszystko działa jak należy. Prędkość pokazuje wspomaganie pas ustawia jak trzeba. Na chwilę obecną mogę polecić. Na przesyłkę czekałem tylko półtora tygodnia mimo iż pokazywało na stronie około miesiąca
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...