Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 17.05.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
10 punktów
-
Bo było tak fajnie, że gdyby nie uszy, to miałbym uśmiech dookoła głowy 🚴♂️9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
3 punkty
-
A mnie to już nawet zimno i deszcze nie irytują ale to, że jak w styczniu zaczęło wiać to wieje do dzisiaj...3 punkty
-
A mnie denerwuje że cały czas jest zimno i ciągle pada 🙄3 punkty
-
3 punkty
-
Nie trzeba dokładać 1,5 k: https://www.bikester.pl/giant-roam-1-M1038854.html?vgid=G1531994&_cid=21_1_-1_9_95_1531994__pla&campaign_detail=smart_shopping&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=adw_19994710927&gclid=EAIaIQobChMI4sm1xtv6_gIVhAWiAx01_Q6BEAQYASABEgL6z_D_BwE3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
.. to mi coś pokroju Ninera MCR9 wyszło2 punkty
-
@florek92Na tym zdjęciu słabo widać kasetę ale myślę, że warto spróbować dać nowy łańcuch . Jeśli po 50-100km łańcuch się nie ułoży to kaseta do wymiany. @tamm90cTak prawdę powiedziawszy masz i wolnobieg i korbę do wymiany. Co się dzieje podczas jazdy? Strzela łańcuch podczas mocniejszego depnięcia, łańcuch "tańczy" na napędzie? Czemu pytam, bo się zastanawiam czy nie opłaca Ci się nic nie robić i dojechać napęd a potem dopiero wszystko wymienić. Dać nową korbę, wolnobieg i jeździć na 3 łańcuchy. Taki zestaw posłuży Ci na bardzo długo.2 punkty
-
Kiedy myślimy gravel to od razu nasuwa nam się: GRX, hydraulika, sztywne osie. Jak się kiedyś głębiej nad tym zastanowiłem co NAPRAWDĘ jest mi potrzebne to doszedłem do wniosku że żadna z tych rzeczy. Mieszkam (podobnie jak kolega) na Mazowszu i wyszło mi że napęd 1x9 (40T + kaseta 13-26 Campy), wygodne siodełko i absolutnie najlepsze możliwe opony. Oczywiście przy nieograniczonym budżecie nawet za Di2 bym się nie obraził. Ale czy wszystko to jest mi niezbędne żeby czerpać radość z jazdy ? Warto sobie samemu odpowiedzieć na to pytanie.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@ChuChu Jaki początek sezonu ? Jak dla kogo ? U mnie zaraz koniec Oczywiście żartuję, ale na upały nie czekam z utęsknieniem Ostatnio były bardzo dobre warunki do jazdy - temperaturowo i pogodowo było bardzo OK, skoro na 16 dni wolnych jeździłem 11 razy (jakbym się uparł, to mógłbym cały czas wykorzystać, ale co za dużo to niezdrowo ). Także nie bardzo rozumiem narzekania - no, chyba że dopiero zaczynasz jeździć i trafiła Ci się obecna pogoda... Właściwie, to konkretnie się sflażyłem 2 razy na początku kwietnia, resztę widocznie wyparłem z pamięci A co mnie wkurzyło ? Niestety puściły mi nerwy po ataku psa, a było to tak : jadę i zbliżam się do faceta na rowerze, z lewej podbiega pies, potem facet go woła, a ten goni z prawej i atakuje nogę kagańcem, więc odpaliłem stompa (niestety, albo stety trafiłem), po którym zrezygnował... Dziwi mnie to, że gość jedzie, pies biegnie, ale innych atakuje - no wiadomo, że swojego nie ruszy, ale chyba powinien być przyzwyczajony, że człowiek jeździ rowerem jak jego pan (może jakiś psi behawiorysta wyjaśni, bo nie ogarniam)... Ogólnie nie mam specjalnych wyrzutów sumienia - gdybym np. się przez niego przewrócił i rower uległby uszkodzeniu, to dopiero bym wpadł w furię (na samą myśl zaczynam się bać swojej potencjalnej reakcji)... Na pewno nie pierwszy raz ten pies kogoś atakował, tym bardziej dziwi mnie taka bezmyślność właściciela, który wiedząc jak pies się może zachować, powinien z nim chodzić na smyczy, a nie jechać rowerem i wołać psa, kiedy jest już za późno/pies ma na niego wywalone...1 punkt
-
1 punkt
-
Jeżeli nie masz podkładek nad mostkiem i chcesz zachować obecną wysokość kierownicy to będzie za krótki.1 punkt
-
@KSikorski Statystycznie z 10 userów NIKT nie ogarnia tematu kompleksowo urządzeń Garmina i całego ekosystemu ( golf, marine, hunter, dog, awiacja, zależności i wpływ pomiędzy różnymi urządzeniami ,itd). Ja też nie jestem alfą i omegą. A do czego "piję" ? Jeżeli w Connect rozbiłbym grupy na podkategorie , zrobiłby się niezły bajzel nie do ogarnięcia. Kilkanaście kategorii dla kolarstwa, kilka dla biegania, turystyki, chodzenia , pływania , siłówki. ( w Garminie może to być KILKADZIESIĄT !!! podkategorii) Przekop się przez to . Dlatego dla prostoty ekosystemu wszystko związane z dwoma kółkami trafia do sekcji kolarstwo. Wejdziesz w kolarstwo to wyświetlają się wszystkie aktywności z tym związane (patrz zdjęcie poniżej). Dalej jak zauważysz każda aktywność ma swoją specyfikę dla danej podkategorii kolarstwa z specyficznie zapisanymi danymi (o ile tak zdefiniujesz w urządzeniu)np. dynamika jazdy MTB ( płynność , skoki itd), a dla szosy np. moc, kadencja , balans, osiowość przyłożenia mocy itd. Ale jak już wejdziesz w kategorię sprzęt to masz tam dla przykładu dwa rowery - jeden MTB a drugi szosa. Wszystkie dane teraz tutaj są dzielone i każda trafia dokładnie na to konto tego "szpeju" co ma trafić. Jest tutaj jedno małe ale - warunek ,że masz wszystko ładnie zdefiniowane w Edge. Zresztą jest to temat rzeka i ciężko opisać wszystkie aspekty z tym związane. @EathanJak masz ustawione "automatycznie....." to wszystko będzie trafiało domyślnie na konto tego jednego szpeju. W Connect dodaję tylko "szpej" . Resztę definiuję w Edge, zegarku etc.1 punkt
-
Co mówią przepisy? Dodatkowo w opisie znaku D-6 mas powtórzony zapis z ustawy. Nie ma tutaj nic o zatrzymywaniu się, bo pieszy zbliża się do przejścia. Masz za to obowiązek zwolnienia i zachowania szczególnej uwagi. Pieszy nie ma pierwszeństwa bezwzględnego, ma je warunkowe. Dodatkowo nabywa to pierwszeństwo dopiero w momencie wchodzenia na przejście, czyli po chłopsku jak robi ten pierwszy krok na pasy. W praktyce warto: - mieć kamerkę, żeby w razie co wykazać, że pieszy nie zastosował się do przepisów (nie upewnił się, że kierujący mu ustępują, wszedł pod nadjeżdżający pojazd) - zwolnić, odpuścić, tak żeby w razie co móc wyhamować przed przejściem, a w razie gorszego przypadku zminimalizować skutki kolizji Obecne przepisy nie są złe. Bardzo mocno kuleje edukacja, nie mamy jeszcze wyrobionych dobrych nawyków zarówno wśród kierujących jak i pieszych. Kierowcy i rowerzyści powinni odpuścić, a piesi zachować się przy przejściu w taki sposób, żeby ich intencja przejścia była jasna. Reszta to już doświadczenie, umiejętność szacowania kto pierwszy przekroczy przejście, gdzie jest ten moment, że już się nie zdąży wyhamować, kiedy pieszy może wejść na przejście. To mocno kuleje u nas na drogach za dużo jest skrajności wpychania się lub przesadnego przepuszczania, a za mało współgrania i płynności.1 punkt
-
Nie, jako NORMALNY człowiek i kierowca robiący rocznie 80-90 tysięcy kilometrów po polskich drogach nie rozumiem gdzie leży problem w okazaniu odrobiny uprzejmości na drodze. Cały przepis jest odpowiedzią na chamstwo i buractwo jakie reprezentuje sobą większość kierowców w tym kraju, dla których kilka sekund "oszczędności" podczas kilkukilometrowej trasy z roboty do domu jest na wagę złota bo można wcześniej otworzyć harnasia. Oceniam wartość ludzi poprzez całokształt ich wyglądu, zachowania i poglądów. Jeśli ktoś wygląda niechlujnie to zakładam, że większość rzeczy robi w życiu niechlujnie. I co to zmienia? Przedstawiciele różnych zawodów miewają poglądy odbiegające od aktualnej wiedzy Twoje "źródła" pokazują tylko jak głęboko i w jak mało popularnych miejscach trzeba grzebać żeby znaleźć potwierdzenie swoich poglądów.1 punkt
-
Cześć Polecę Tobie Rock Shox Paragon Gold RL. Sam mam taki amortyzator od ponad 3 lat (tyle że wersja 50mm V-brake) i sprawdza się bardzo dobrze. Znalazłem ofertę z niemieckiego sklepu, w przeliczeniu nieznacznie przekroczy 800 zł. https://www.rosebikes.com/rock-shox-paragon-gold-rl-28-disc-suspension-fork-26516741 punkt
-
Nie idź w półśrodki, od razu instaluj 203 z przodu. Z tyłu 160 możesz zostawić, to w sumie różnicy nie robi.1 punkt
-
Zamawiałem w ubiegłym roku hamulce Magury w bikester.pl i żadnego problemu nie było. Realizacja szybka i obsługa na wysokim poziomie.1 punkt
-
W 2016 r. nie mieli (chyba) żadnych opinii. Wrzuć sobie w wyszukwarkę forumową jak dużo ludzi wrzuca linki z tego sklepu. Jakby coś było nie tak to z pewnością nie omieszkaliby podzielić się opiniami, szczególnie negatywnymi. Ale generalnie jak Ci zależy na czasie to kupuj stacjonarnie, bo każdy internetowy sklep, nawet najlepszy, może mieć poślizg.1 punkt
-
Jak się zdecydujesz na fulla to, wydaje mi się, że ciężko znaleźć na ten moment lepsza ofertę niż ten Radon.1 punkt
-
Najlepiej będzie kiedy te przemyślenia zachowasz dla siebie.1 punkt
-
@BromboszWidelec przed malowaniem ważył dokładnie 1610 gram. Uprzedając pytania A-C 510 miejsca na oponę jest bodajże 100mm rura sterowa miała 280mm. Golenie i rura sterowa columbusa. Myk myka nigdy nie miałem i chciałem spróbować jak to będzie na razie uczę się go używać. Cyk znalazłem zdjęcie z wagi1 punkt
-
Trafiony za 180zł w stanie igła. SR Suntour SS-XC-PRO-S-TR1 punkt
-
@Sobek82Przepraszam i obiecuję poprawę. A przynajmniej się postaram. Ostatnio mało czasu miałem. Do tego dzieci kolejny raz chore więc sam rozumiesz. A oto kilka fot odemnie. Rower "pedałowy", jak to moja córka mówi, dla młodszego. Jeśli ktoś wie jakiego klucza mam użyć żeby wolnobieg odkręcić będę wdzięczny. Kupiłem jeden ale niestety nie pasuje. A jest to jedyna recz w tym rowerze, której nie przesmarowałem. Nowe opony bo stare był w bardzo złym stanie. Kolejne części do Marino Wreszcze nowe koła dotarły. Niestety w trochę zmienionej specyfikacji. Nie chciałem już czekać Waga jak na taki komplet wyśmienita. Wtb zamleczone. Wszystko przebiegło beż najmniejszych problemów. Wcześniej @Sobek82pisałeś, że twoje WTB strasznie się poci i nie trzyma ciśnienia. Ja swoje kupiłem w Centrumrowerowym. Zarówno przód jak i tył wskoczył na rant idealnie, najmniejszej kropelki mleka na oponie nie zauważyłem. Przód i tył ciśnienie do dnia dzisiejszego trzymał super i cały czas trzyma. Szerokośc WTB na obręczy 45 mm wew. Idealne dopasowanie kolorów. Prześwit na tyle. Niestety ale dla Mariana najbardziej optymalna opona na tył to 2,6cala. Prześwit po bokach nie pozostawia złudzeń. 2-3mm miejsca po bokoch to trochę za mało, opona potrafiła ocierać o ramę. W całej okazałości Krótki wypad z córką jak jeszcze była zdrowa. A tu inny wyjazd. O Hultaju też nie zapominam. Na razie zmieniona kierownica na genetica i nowa owijka. Po walmerze uważam, że jest okrótnie wąska. Ponieważ tufo nie lubi się z mlekiem i mam dość ciągłego pompowania kół wjechały dętki. Dzisiejsza zmiana Maxxis Rekon 2,6cala. @Sobek82Jakich przewodów hydraulicznych użyłeś w tym niebieskim pomykaczy. Jagwire czy coś innego.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja wczoraj u żony w rowerze doświadczyłem podobnego problemu po zmianie koła, regulacja śrubą b wystarczyła.1 punkt
-
@keltu@Ador @Strek @testudo @Zbyszek.K @bazzz @CoolBreezeOne @siemalysy @WaGiant @Jurek63 @sznib @vincek @Mandoleran @spidelli @kazafaza @elkaziorro @rambolbambol@kipcior @Sansei6 @zekker @Cross90 @KSikorski @_Piotrek @abdesign @marcesco @wojtasin @Punkxtr @wojtt80 @JWO @Roballinho @akkwlsk @itr @Rysz @Grizzli @TheJW @jendrzych @artoor @100lar3k @Dokumosa @skom25 @woojj @Kemusi @Q_u @Brombosz @RafalxM @3143k4r2 Czy ja mam wam przypominającą miesięcznicę wprowadzić?😉😘 Pozdrow'er1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00