Skocz do zawartości

Ranking

  1. Wojcio

    Wojcio

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 299


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      10 609


  3. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      667


  4. Mihau_

    Mihau_

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      8 662


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.05.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 11 punktów
  2. 9 punktów
  3. >bądź szosowcem >przeprowadzka na wieś >DDR nawet w środku pola rzepaku wybudowali >brak profitu z przeprowadzki
    7 punktów
  4. Z dnia na dzień, z doświadczenia na doświadczenie marka Orbea zyskuje w moich oczach 😆
    4 punkty
  5. 4 punkty
  6. Bo potem było z górki. Zjazd z Przehyby żółtym.
    4 punkty
  7. 4 punkty
  8. No to mogę potwierdzić: 1. Garmin Connect - nadal nie da się automatem powiązać roweru z rodzajem aktywności. Trzeba ręcznie zmienić. 2. Strava - przy założeniu 2 rowerów i ustawieniu odpowiednich danych w Default Sport oraz przy dwóch profilach na Garminie i ustawionych odpowiednich typach aktywności wszystko działa. Strava pięknie przypisuje rower do danej aktywności. Testowałem na dwóch rowerach: MTB - na Garminie Kolarstwo górskie / na Stravie Mountain Bike Ride Gravel - na Garminie Kolarstwo szutrowe / na Stravie Gravel Ride Czyli jestem zadowolony w 80%. Używam głównie Stravy, do Connecta prawie nie zaglądam.
    2 punkty
  9. To zależy od twojego charakteru - Radon ma lepszy napęd, ale droższy w eksploatacji. I w zakupie też droższy (dolicz dostawę, a jak patrzysz na niemiecką cenę, to też polski VAT jest inny - trzeba wybrać Polskę i pokaże się właściwa cena) - za różnice możesz zrobić (jakby było potrzeba) upgrade przedniego zacisku np. do czterotłoczkowego SLX. Serwis itd. Sam mam rower z internetu (Canyon) ale liczę się z ryzykiem serwisowym. Porównaj cyferka po cyferce wymiary i rekomendacje doboru do wzrostu - ja np, nie zdecydowałem się na Radona, bo jestem na granicy rozmiarów, a Canyon jest idealny. Tak może być tym przypadku. Niby jak na granicy to można wybrać, ale ja mam złe doświadczenie z wybrania za małego Gianta.
    2 punkty
  10. Przy 150mm dropie, pewnie insert ma ze 250mm, czyli przy 100mm tulejce, ciagle ponad 100mm bedzie wisialo w powietrzu. Chociaz jak patrze na oferte rynku to wiekszosc ma 100mm. Tylko kiedys moze byc problem z jej wyjeciem
    2 punkty
  11. Bo żona patrzy się w dal. Widok z Małych Pienin na Tatry. Dziś.
    2 punkty
  12. Maszynowe lub hybrydowe. Ja bym podważał nożem. Palnik tutaj nie pomoże - stal się rozszerza wolniej niż aluminium i jeszcze bardziej to zakleszczy, zakładając, że to jest stalowy pierścień.
    1 punkt
  13. To, że to nazwa się 'bieżnia' to atawizm. To pierścień na którym opierało się łożysko w starych sterach. Istnieje niezerowa szansa, ze będzie pasować do nowych, ale dla porządku, bym wymienił.
    1 punkt
  14. Też bym się w żadnego silvera nie pchał. W sensie, jak taki jest w nowym, w miarę tanim rowerze to ok, ale żeby z własnej woli takiego kupić? Poszukaj golda. Choć z drugiej strony zależy ile masz zamiar tą maszyną jeździć. Jak rok-dwa to możesz kupić silvera, działać będzie, przeskok jakościowy od XCM ogromny. A jak "do samego końca, mojego lub jej" to szukałbym golda. Epixona lata temu miałem i bardzo dobrze go wspominam, przeszedłem na niego z XCT i uśmiech z twarzy nie schodził Choć jeździłem na nim tylko rok czy dwa, nie pamiętam. No i tu znowu kwestia ceny i "długości życia". Pewnie jest lżejszy niż Recon silver, nie wiem jak z ceną i serwisem. Coś tam było z nierozbieralnym tłumikiem ale to nie jest coś, co padnie "jutro". Tak realnie patrząc i tak nie poczujesz różnicy w działaniu między sprawnym i ustawionym pod siebie RockShoxem czy Suntourem. Markhorem nie jeździłem ale też będzie to samo. A manetka do blokady jest tak po prawdzie zbędna. Jak byś bardzo chciał to jest blokada na goleni, w miarę pod ręką, a i tak zwykle nie ma potrzeby tego używać.
    1 punkt
  15. Nie da się wskazać jednoznacznie lepszego bo każdy ma zalety i wady. Markhor ma golenie z lepszego materiału ale bardziej wiotkie ze względu na średnicę. Dodatkowo ma prościutki tłumiczek powrotu (w reconie jest jeszcze kompresji). Sprężyna powietrzna w markhorze pracuje poprawnie jeśli ważysz 80 +/-5kg. Z drugiej strony dla mnie stalowe golenie jak w reconie to dyskwalifikacja.
    1 punkt
  16. Kupiłem Rondo Ruut. Powody były trzy: 1. był od ręki do kupienia a DSX nie było i nie wiadomo było, kiedy się pojawi, 2. postanowiłem zaryzykować, kupiłem wersje na mechanicznych hamulcach (tańszą). Uznałem, że zaryzykuje, sprawdzę, jak siądzie to wymienię na hydraulikę, 3. po prostu mi się podobał wizualnie - a do tego malowanie jest super jak dla mnie. Dużo nie pojeździłem, ale 40 km nastukałem. Jest ciekawie, BARDZO inaczej. Jeszcze nic nie piszę bo chce pojeździć więcej.
    1 punkt
  17. Wniosek słuszny (jeśli doszedł) ale mimo wszystko domagam się wyjaśnień 🤣
    1 punkt
  18. Tyle, że wszystko z RS co ma dopisek Silver (oraz Recon nie Gold) to produkty problemogenne ze względu na stalowe golebie górne, które tracą powłokę ozdobną i z czasem rdzewieją.
    1 punkt
  19. Ostatnio kupiłem i wymieniłem ROCK SHOX Recon Silver RL Solo Air mam porównanie do droższych FOX i REB-y wyższej wagi nie widzę większej różnicy w działaniu dlatego na pewno warto wymienić tani amortyzator na coś co naprawdę działa 🙂
    1 punkt
  20. Jak kupisz z opcją zdalnej blokady to manetkę z linką dostaniesz w komplecie. Jakby nie to mam do zbycia bo dostałem takową do wersji bez zdalnej blokady.😄
    1 punkt
  21. https://www.orbea.com/pl-en/dealers/ Orbea twierdzi że to oficjalny dealer. Radon jest super skonfigurowany, zwracałem na niego w jakimś wątku też uwagę. Wydaje mi się jedynie że na trailowy rower ma wysoko poprowadzona górna rurę. Ale to może być tylko wrażenie, bo na stronie nie mogę znaleźć wartości przekroku w geometrii. Do poczytania: https://beskidyrowerem.eu/warunki-gwarancji-roweru/
    1 punkt
  22. Jak utnie kołnierz to mu wpadnie i po zawodach. Ja bym nie ryzykował. Tym bardziej, że rower nowy.
    1 punkt
  23. Z tych innych bidonów które nie były camelback, wszystkie wylądowały już dawno w koszu. Ciekły, śmierdziało jednym słowem porażka. Ale za 3-cim razem po zakupie camelbacka już innego producenta nie kupię prócz tego.
    1 punkt
  24. Lepiej jeżeli sztyca zapiera się także dołem o ramę. Jeżeli tak nie będzie, to komin będzie przenosił większe obciążenia. Nie będzie dramatu, bo 10 cm to więcej niż na ogół wynosi minimalna wartość osadzenia sztycy, no ale to nadal nie tak dużo jakby mogło być. A może połączyć dwie tulejki? Tylko z jednej byś musiał uciąć kołnierz.
    1 punkt
  25. Podstawowe pytanie - a czy robisz coś żeby ten kręgosłup szyjny przestał być problemem czy tylko próbujesz minimalizować skutki Do każdego roweru możesz wsadzić regulowany mostek Jeszcze na to popatrz https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-329787
    1 punkt
  26. To ci jeszcze namieszam - zobacz to: https://www.bike-discount.de/en/radon-cragger-7.0-2. Masz tego bombera oraz legitny napęd 1x12 z kasetą 10-51. Hamulce Magura są OEM only, ale przynajmniej 4 tłoczki. Sklep jest oficjalnym kanałem sprzedaży tego producenta. Niemcy bliżej. Okazje oczywiście się zdarzają - ta Orbea jest bardzo przyjemnie przeceniona. O sklepie nic nie wiem. W tym sklepie trzeba jeszcze 130euro za transport dorzucić.
    1 punkt
  27. Skoro widelec nadal sprężynowy to za co ty chcesz płacić więcej przy tym viper? Za napęd 3x żeby mieć więcej wachlowania przodem? Tym bardziej roam jest sensowniejszym wyborem. A w ogóle co to za głupie podejście, że rezygnujesz z jakiegoś roweru bo random w internecie stwierdził, że się słabo na asfalcie toczą? Opony są do ramy przyspawane czy jak? Przecież to część wymienna i to niezbyt droga
    1 punkt
  28. Siur. Porównywałem jak piszesz. Zawsze to setunia więcej piciu, a jak się jest daleko od sklepów (jak w moim przypadku, sklepy mam często 30 km i więcej od siebie) to 200 ml wody więcej to zbawienie. Nadal mnie nie przekonuje ten Zefal bo promki na Camelbaka bywają i można go wyrwać za 40 zł / sztuka. Nie jestem zwolennikiem oszczędzania na wszystkim. Ale szykuje się zakup rowerowych części to jak będą mieli ten bidon sam wezmę na próbę, najwyżej druga butelka na coś będzie.
    1 punkt
  29. Tylko dla amora? Nie warto. Za 1000 PLN można kupić w detalu RockShox Paragon, za 500 tego Suntour NCX air. Roam 1 ma napęd 2x10, manetki Deore i przerzutkę również. Zupełnie inaczej będzie to działać zwłaszcza w terenie. Patrząc na całokształt warto.
    1 punkt
  30. To kwestia indywidualnego podejścia, ja uważam, że warto i przy rowerowych tematach warto się kierować zasadą - lepiej raz a porządnie unikając niepotrzebnych, pośrednich wydatków. Unibike crossfire nie ma wg mnie nic za co chciałbym zapłacić te 3800 a do tego jest po prostu ciężki. Gdybym chciał wydać na crossa mniej niż cena roam 1 to wziąłbym riverside 700, włożył hydrauliczne hamulce a zaoszczędzonego tysiaka miał na jakieś upgrade w przyszłości, które wykonałbym już w oparciu o realne potrzeby
    1 punkt
  31. Fabrycznie taka sztyca jest montowana (załącznik). Porównałem ze zdjęciami z różnych sklepów. Jest to samo więc wykluczam ingerencję tego konkretnego sklepu, w którym kupowałem rower.
    1 punkt
  32. Temat do zamknięcia Rower kupiony - merida Big.nine 500 Dziękuję wszystkim za pomoc
    1 punkt
  33. Bo mega pech 😕 Robiąc to zdjęcie myślałem "to jest to, spokój, cisza, natura i singielek przede mną". Trochę dalej jakiś debil porozrzucał popękane płytki , najechałem na jedną, na wystającą krawędź i "pss". Opona rozcięta, dętka rozcięta, ponad stówka w plecy. Chciałem tymczasowo założyć dętkę zapasową, żeby tylko do domu dojechać, zdjąłem koło, wyciągnąłem uszkodzoną dętkę, patrzę do plecaka... a tu nie ma zapasowej dętki. A byłem pewny że miałem. No to do domu z buta. Na szczęście tylko 4km. Chciałem zadzwonić do domu, dać znać co się stało... padła mi bateria.
    1 punkt
  34. Mnie wydaje się że profile, w zamyśle inżynierów G, mają służyć jedynie możliwości personalizacji danych wyświetlanych podczas odmiennych form uprawianego kolarstwa.
    1 punkt
  35. @KNKS i @Maciorra będę to dzisiaj testować. Dam znać, czy zadziała. Jedyna niewiadoma to jest to co przekazuje Garmin do Strava. Bo jeżeli garminowski typ aktywności Kolarstwo szutrowe jest powiązany / zmapowany z Gravel Ride w Strava to jesteśmy w domu Dokładnie. I znowu by się przydała opcja powiązania czujnika z profilem i aktywowania tylko w przypadku wybrania danego profilu. Inaczej te profile mają średni sens.
    1 punkt
  36. A ja tylko 16.5km. 10 km pod gore i potem kilometr zjazdu przez las (po lesnej drodze). Testowalem jak opoy trzymaja sie blota
    1 punkt
  37. Bo gdzieś w przerwie między pracą, a snem.
    1 punkt
  38. 1 punkt
  39. Wszedłem do deca z Młodym po nowe rękawiczki i kakakask i tak się to skończyło. Bez kitu, jak ja mu ojca zazdroszczę.
    1 punkt
  40. Bo ten dzień był lepszy niż sobie wymyśliłem
    1 punkt
  41. Mam od @rambolbambol dwie latareczki. Swietny kontakt i ekspresowa realizacja.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...